Gewoon een ritje naar Almere, maar dan staat er bij de ritgegevens dat ik schade moet controleren en pre-check formulieren gebruiken. Werd ook aan de telefoon benadrukt.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:06 schreef Fleauris het volgende:
[..]
Heb m even opgezocht, maar kan het ook niet plaatsen. Misschien dat iedere letter bij een stukje auto hoort, maar dan staan de letters op de afbeelding van de auto weer niet aangegeven..
En waar heb je btw het pre-check formulier voor nodig? Nog nooit gebruikt
Het lijkt erop alsof je inderdaad de letters moet gebruiken om schades aan te duiden. Beetje onzinnig. Je zou op de lijntjes iets kunnen schrijven van A = kras, B = deuk en C = pit enzovoorts.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:35 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Gewoon een ritje naar Almere, maar dan staat er bij de ritgegevens dat ik schade moet controleren en pre-check formulieren gebruiken. Werd ook aan de telefoon benadrukt.
Wat doe je in 6uur wachtijd dan? ik kan mezelf met mn iphone wel even vermaken, maar 6uur wordt wel heel lang, tenzij je een dikke auto rijdt en je rondjes mag gaan rijden, wat denk ik niet zo vaak voorkomt.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:20 schreef BetweenTheRays het volgende:
Pak kun je best paar keer aan, overhemd kun je wisselen en regelmatig wassen.
14 is opzich wel te doen met veel wachttijd. Had pas 6 uur wachttijd in Gent terwijl er een concert van Prince aan de gang was, ook maar even van meegenoten
Dan nog.. 6 uur rondrijden.. Man ik moet er niet aan denken.. Niks voor mij zo lang "niets" doen.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:12 schreef BAC92 het volgende:
[..]
Wat doe je in 6uur wachtijd dan? ik kan mezelf met mn iphone wel even vermaken, maar 6uur wordt wel heel lang, tenzij je een dikke auto rijdt en je rondjes mag gaan rijden, wat denk ik niet zo vaak voorkomt.
Dan zit ik inderdaad liever in allerlei vage bussenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:25 schreef Mallet het volgende:
[..]
Dan nog.. 6 uur rondrijden.. Man ik moet er niet aan denken.. Niks voor mij zo lang "niets" doen.
Ja inderdaad wie houdt daar nou niet van!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:19 schreef BetweenTheRays het volgende:
Ik ben regelmatig te vroeg. Ben vaak al voor ophaaltijd aanwezig wanneer dat kan. Vind het altijd wel lekker om de bus van 6.45 te pakken..
nee, die superb was erg luxe, en die golf was best snelquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:43 schreef Panthera. het volgende:
Ook geen verkeerde auto's en afstanden
Morgen twee ritten, waarvan 1 een kopie van die van maandag. Alleen gelukkig een andere auto, Transporter in plaats van Fox.
Hoe laat was dat? Ik kwam daar rond 10u langs maar toen heb ik niets gezien.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:08 schreef joppie_saus het volgende:
Stond vanochtend een smerige flitser op de N7 in Groningen. Op 400 meter voor de verkeerslichten, als die groen worden geef je dus gas om het groene licht nog te halen. Ik hoop dat ik hard genoeg geremd heb, reed ook niet veel te hard (10 km/h ofzo en dan nog je tellerafwijking) maar het is toch zonde als je weer 20-30 euro af mag tikken..
Lekker...hoop voor je dat 't een beetje langere rit is met de Cayenne.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:46 schreef Fleauris het volgende:
Morgen een gloednieuwe Ford Focus ennnnnnn.... Porsche Cayenne! OH YEAA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |