abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 juni 2011 @ 13:11:12 #101
3542 Gia
User under construction
pi_98815254
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:09 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het probleem is criminaliteit. Als jij denkt dat de jongeren van huis uit de criminaliteit ingepraat worden en dat de ouders van deze kinderen dus wensen dat het criminele straatrovers worden, dan zit er echt een steekje bij je los.
Denk dat de jongeren van thuis uit meekrijgen dat de westerse samenleving verderfelijk is en dat de jongeren inderdaad zelf op het idee komen er wat aan te gaan doen.

Blijft een opvoedingsprobleem dus.
pi_98815289
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:11 schreef Gia het volgende:

[..]

Denk dat de jongeren van thuis uit meekrijgen dat de westerse samenleving verderfelijk is en dat de jongeren inderdaad zelf op het idee komen er wat aan te gaan doen.

Hoezo denk je dat de jongeren van huis uit meekrijgen dat het Westen verderfelijk is? Waarom denk je dat de ouders zich daar uberhaupt mee bezig houden? En belangrijker, waar blijkt het uit?
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 29 juni 2011 @ 13:13:53 #103
3542 Gia
User under construction
pi_98815369
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:10 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

En waaruit blijkt dat men zou klagen dat er dan sprake is van Marokkaantje pesten?
Dat gebeurt met elke maatregel die voor moslims of marokkanen treffen, maar voor iedereen geldt.

Zie het verbod op gezichtsbedekkende kleding. Geldt voor iedereen, maar het is moslimmetje pesten.
Het verbod op ritueel slachten, geldt voor iedereen, ook voor Joden, toch voelen moslims dat als een regelrechte aanval op de islam.
Eisen voor importshuwelijken. Zijn zo streng om vooral moslims te pesten.

En zo zal het ook zijn als hier heropvoedingsgestichten komen. En die zie ik nog wel komen, want zo kan het niet doorgaan, natuurlijk.
  woensdag 29 juni 2011 @ 13:14:10 #104
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_98815375
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:11 schreef Gia het volgende:

[..]

Jah, want die ouders gaan met opzet in een land wonen waarvan ze de samenleving verderfelijk vinden :')

Wat een onzin, elke ouder wil het beste voor z'n kinderen, Marokkaan, Turk, Chinees of Nederlander maakt geen hol uit.
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
  woensdag 29 juni 2011 @ 13:15:36 #105
3542 Gia
User under construction
pi_98815426
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:12 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Hoezo denk je dat de jongeren van huis uit meekrijgen dat het Westen verderfelijk is? Waarom denk je dat de ouders zich daar uberhaupt mee bezig houden? En belangrijker, waar blijkt het uit?
Uit leuzen die gescandeerd worden bij elke demonstratie uit islamitische hoek.
Of dat nu hier is, of in andere landen. moslims zien het Westen als verderfelijk. Westerse meiden zijn hoeren enz....
  woensdag 29 juni 2011 @ 13:16:21 #106
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_98815456
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:13 schreef Gia het volgende:

[..]

Dat gebeurt met elke maatregel die voor moslims of marokkanen treffen, maar voor iedereen geldt.

Zie het verbod op gezichtsbedekkende kleding. Geldt voor iedereen, maar het is moslimmetje pesten.
Het verbod op ritueel slachten, geldt voor iedereen, ook voor Joden, toch voelen moslims dat als een regelrechte aanval op de islam.

En zo zal het ook zijn als hier heropvoedingsgestichten komen. En die zie ik nog wel komen, want zo kan het niet doorgaan, natuurlijk.
:D

Ik raad je aan om even wat geschiedenisboeken te gaan lezen.
ok, lets go again
danku lieve fans
  woensdag 29 juni 2011 @ 13:17:05 #107
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_98815487
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:15 schreef Gia het volgende:

[..]

Of dat nu hier is, of in andere landen. moslims zien het Westen als verderfelijk. Westerse meiden zijn hoeren enz....
Onzin, kijk wat er gebeurt in Egypte etc. die landen zien de westerse democratie als groot voorbeeld.
ok, lets go again
danku lieve fans
  woensdag 29 juni 2011 @ 13:17:09 #108
3542 Gia
User under construction
pi_98815491
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:14 schreef t-8one het volgende:

[..]

Jah, want die ouders gaan met opzet in een land wonen waarvan ze de samenleving verderfelijk vinden :')
Nee, dat is vanwege het gratis geld. Als je hier woont, krijg je na je 65ste zoveel geld dat je daarvan in je eigen land meer dan goed kunt leven.

Gelukkig gaan ze hier wat aan doen. Ze krijgen straks AOW gebaseerd op de levensstandaard van het land waar ze hun AOW willen besteden. Uitstekend idee.
  woensdag 29 juni 2011 @ 13:18:11 #109
3542 Gia
User under construction
pi_98815532
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:17 schreef t-8one het volgende:

[..]

Onzin, kijk wat er gebeurt in Egypte etc. die landen zien de westerse democratie als groot voorbeeld.
Oh, de democratie wel, maar de levensstijl niet.
pi_98815545
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:13 schreef Gia het volgende:

Je geeft geen antwoord op mijn vraag. Dus omdat moslims ageren tegen dergelijke maatregelen (omdat het o.a. hen raakt) denk jij dat ze het zien als Marokkaantje pesten. Of zouden ze gewoon ageren omdat ze er om een bepaalde reden op tegen zijn. Eisen voor importshuwelijken, het verbod op ritueel slachten en het verbod op gezichtsbedekkende kleding, hoeveel noemenswaardige tegenspraak hebben moslims daartegen geboden? Juist het feit dat deze maatregelen zonder enig noemenswaardige maatschappelijk debat en daarbij behorende aanvaring zijn ingevoerd, bewijst het tegendeel van je standpunt. Sterker nog, het "debat" aangaande de rituele slacht is door de Joodse bevolkingsgroep daadwerkelijk op tafel gesleept (middels uitspraken gekoppelt aan WW2). Hoewel ook een aantal moslimorganisaties tegen waren, hebben ze weinig tot niets van zich laten horen. Ondanks het feit dat deze laatste groep uit veel meer mensen bestaat.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 29 juni 2011 @ 13:18:36 #111
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_98815548
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:17 schreef Gia het volgende:

[..]

Nee, dat is vanwege het gratis geld. Als je hier woont, krijg je na je 65ste zoveel geld dat je daarvan in je eigen land meer dan goed kunt leven.

Gelukkig gaan ze hier wat aan doen. Ze krijgen straks AOW gebaseerd op de levensstandaard van het land waar ze hun AOW willen besteden. Uitstekend idee.
Onzin.
Die ouders gaan heus niet het leven van hun kinderen verpesten voor een paar rotcenten door in een verderfelijk land te gaan wonen.
ok, lets go again
danku lieve fans
  woensdag 29 juni 2011 @ 13:18:39 #112
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_98815552
quote:

[..]

Ik hoor meer autochtonen zeiken over het verderfelijke Nederland, waar de straffen te laag zijn, te veel allochtonen wonen, de Islam alles overneemt, de criminaliteit alom tegenwoordig is, pedo's het leven van kinderen onveilig maken, de overheid corrupt is etc. etc.
  woensdag 29 juni 2011 @ 13:19:17 #113
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_98815577
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:18 schreef Gia het volgende:

[..]

hoezo de levensstijl niet?
ok, lets go again
danku lieve fans
pi_98815589
quote:

[..]

Welke NOEMENSWAARDIGE demonstratie in Nederland uit Islamitische hoek was dat?
Allah Al Watan Al Malik
pi_98815937
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:18 schreef Gia het volgende:

[..]

Dat zijn voornamelijk de extremisten, Gia. Ja, de mannen verwonderen zich erover dat westerse vrouwen zich in kleding steken die nauwelijks iets verhult. Maar zij zijn dat simpelweg niet gewend. Bovendien, ook zat Nederlanders die de manier waarop islamitische vrouwen zich kleden, bedenkelijk vinden. Het komt eigenlijk dus van beide kanten.

[ Bericht 0% gewijzigd door KoosVogels op 29-06-2011 13:38:33 ]
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 29 juni 2011 @ 13:28:41 #116
3542 Gia
User under construction
pi_98816002
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:18 schreef t-8one het volgende:

[..]

Onzin.
Die ouders gaan heus niet het leven van hun kinderen verpesten voor een paar rotcenten door in een verderfelijk land te gaan wonen.
Och, we zullen eens zien hoe dat gaat als ze straks nog maar 10 % van hun AOW krijgen wanneer ze in Marokko gaan wonen. Kinderbijslag naar het buitenland gaat ook volledig afgeschaft worden.
Eens zien of ze straks nog zo graag 50 jaar in Nederland willen gaan wonen. Want voor het geld hoef je het dan niet meer te doen. En wil je kinderbijslag, moeten ze toch hier komen wonen, die bloedjes die nu bij oma in Marokko wonen.
  woensdag 29 juni 2011 @ 13:32:11 #117
3542 Gia
User under construction
pi_98816160
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:19 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Welke NOEMENSWAARDIGE demonstratie in Nederland uit Islamitische hoek was dat?
http://www.ad.nl/ad/nl/35(...)dam.dhtml?redirected

The West's puppets will fall, islam will prevail.

????
pi_98816264
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:32 schreef Gia het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

????
Jij noemt een demonstratie tegen de dictatoriale regimes in de Arabische wereld, waarbij maarliefst 100 mensen op af kwamen (van Hizb nog wel) noemenswaardig.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 29 juni 2011 @ 13:35:00 #119
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_98816276
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juni 2011 12:56 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Allochtonen hebben gemiddeld 5 kinderen? Welke fantastische bron kan ik daarvoor raadplegen. Ten tweede worden nagenoeg alle immigranten gedekt door de huidige definitie. Behalve de 3e generatie waarvan meer dan 80% jonger is dan 10 jaar. Nou dat zal veel uitmaken.
Je begrijpt zelf ook wel dat dat 5 als gemiddelde een hyperbool is grappenmaker. Ik meen dat het gemiddelde van niet-westerse allochtonen tussen de 2,5 en de 3 ligt. Voor marrokanen ligt dit zelfs ruim boven de 3. Dit terwijl het geboortecijfer voor autochtone Nederlanders zelfs onder het vervangingsniveau ligt (rond de 1,7). De verschillen zijn in ieder geval significant. Het lijkt me dan ook niet meer dan logisch dat hier wat meer openheid over komt in plaats van het wegmoffelen van 3e-generatie-marrokaantjes die eigenlijk een schijthekel hebben aan Nederlanders.
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_98816319
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:32 schreef Gia het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

????
Who 100 mannen en vrouwen dat is veel! :')
pi_98816342
Totale bullshit natuurlijk, dit voorstel. Blij dat het neergeschoten gaat worden. In Amerika ben je gewoon Amerikaan, ongeacht je roots. Tuurlijk mag je trots zijn op je afkomst, maar om het te registreren en een soort tweedeling tussen alloch- en autochtonen te creeeren is onzin.

Wat voor effect denk je dat het zal hebben als een kind met een oma uit Marokko constant te horen krijgt dat hij niet bij 'ons' hoort? Denk je dat dat het 'integreren' zal bevorderen? Natuurlijk niet! Als je wordt uitgespuugd door je land vanwege je afkomst kan ik me voorstellen dat er een soort vicieuze cirkel ontstaat. Integreren tussen haakjes, want iedereen die in Nederland geboren is, ook tweede-generatieallochtonen, is gewoon Nederlands en heeft met onze wet en staat te maken. Alsof alleen allochtonen zich misdragen en alsof dat te maken heeft met hun ras :')

Behandel iedereen gelijk en fuck die statistieken. Zorg er gewoon voor dat de politie daadkrachtiger wordt en iedereen die de wet overtreedt een (draconische) straf te wachten staat. Tegelijkertijd moet er een mentaliteitsverschil komen: ongeacht je kleur of afkomst, als je een Nederlands paspoort hebt, heb je je aan de Nederlandse wetgeving te houden. Daarom een volledig humanistische (geen religieus getinte) grondwet, zonder clausules voor godsdienst. Dit om de (radicale) islam en een te bemoeizuchtig christendom te bestrijden.
  woensdag 29 juni 2011 @ 13:37:34 #122
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_98816397
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:08 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wil je daarmee insinueren dat in dergelijke heropvoedingsgestichten alleen Marokkaantjes zouden zitten, getuige je laatste zinsnede?
Nee hoor. Ook turken, antillianen, polen..... (en inderdaad ook wel wat Nederlanders).
pi_98816410
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:35 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Je begrijpt zelf ook wel dat dat 5 als gemiddelde een hyperbool is grappenmaker. Ik meen dat het gemiddelde van niet-westerse allochtonen tussen de 2,5 en de 3 ligt. Voor marrokanen ligt dit zelfs ruim boven de 3. Dit terwijl het geboortecijfer voor autochtone Nederlanders zelfs onder het vervangingsniveau ligt (rond de 1,7). De verschillen zijn in ieder geval significant. Het lijkt me dan ook niet meer dan logisch dat hier wat meer openheid over komt in plaats van het wegmoffelen van 3e-generatie-marrokaantjes die eigenlijk een schijthekel hebben aan Nederlanders.
Nee dat begreep ik niet, aangezien er genoeg mensen zijn die dat wel met droge ogen beweren. Het zijn ook geen spelletjes om te spelen (dit soort getallen verspreiden op het internet, misinformatie, kan erg gevaarlijk zijn). De 3 generatie heeft amper politiek bewustzijn, laat staat dat ze een schijthekel aan "de Nederlander" hebben. Het gaat hier dus helemaal niet om wegmoffelen, maar om iets anders. Namelijk bewust de segregratie in stand houden. Dat is ook de hele kern van de partijpolitiek van de PVV. Zonder segregratie, geen PVV.

Overigens is het eveneens een leugen om te stellen dat het geboortecijfer voor Marokkanen ruim boven de 3 ligt. Het ligt namelijk zeer dicht tegen de 2.5. Of was dat ook een hyperbool. In that case: Haha.
Allah Al Watan Al Malik
pi_98816570
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:05 schreef Mutant01 het volgende:
Hetgeen ik beweer is een één op één kopie van wat jij schrijft. Jij schrijft dat mensen in de criminaliteitsstatistieken als allochtoon aangeduid moeten worden. Ik ben niet verantwoordelijk voor de uitbraakselen van je toetsenbord.
Vermoeiend, dit soort discussiegedrag. Nog even opnieuw:

Ik schreef de volgende zin: Door mensen in criminaliteitsstatistieken als allochtoon aan te duiden, ontneem je ze niet hun Nederlanderschap.

Jij maakt daarvan:
Oftewel, alle mensen in de criminaliteitsstatistieken zouden als allochtoon aangeduid moeten worden. Ergo alle criminelen zijn allochtoon.

Onzin, dus ik corrigeer:
Autochtone Nederlanders zullen niet ineens als allochtoon worden aangeduid omdat ze iets crimineels hebben gedaan. Evenmin zijn alle criminelen allochtoon en ook beweer ik nergens dat er onder autochtonen geen criminaliteit voorkomt.

Wat je hier niet aan snapt, is mij een compleet mysterie. Ik houd mijn bewering overeind dat je kennelijk nogal moeite hebt met begrijpend lezen.

quote:
De koppeling oerhollands wil jij niet maken omdat er hier sprake zijn van "negatieve" kenmerken die je niet aan het woord Hollands wilt koppelen. Jammer voor je, maar het zijn weldegelijk oerhollandse jongeren, ze zijn hier geboren, ze zijn hier opgegroeid en ze gaan of gingen hier naar school. Ze zijn een product van de huidige Nederlandse maatschappij.
Voor het gemak laat je de opvoeding even weg. Dat mensen hier zijn geboren of opgroeien, zegt niet alles over hun identiteit. Tot voor 2 weken geleden had ik nog nooit gehoord van jongeren die überhaupt maar op het idee kwamen om een rouwstoet te verstoren - kwestie van opvoeding - laat staan daarbij expliciet naar het geloof van de overledene te vragen.

Je stelt dezelfde soort blindheid voor de realiteit tentoon als die Tofik Dibi laat zien. Dergelijk normoverschrijdend gedrag - "Is het geen moslim? "Mooi, dan is er weer een vuile hond dood" - is allesbehalve Hollands. En zou een autochtoon Nederland kind zoiets al in z'n hoofd halen, dan krijgt -ie van z'n ouders een ongenadig pak op z'n donder.

quote:
Het feit dat jij het Nederlanderschap koppelt aan gedrag, toont de hypocrisie van je standpunt aan. Een islamitische Marokkaanse Affelay is ineens een oerhollander volgens vele. Trots van Neerlands maatschappij. Maar zo werkt dat natuurlijk niet he. Je kan niet het vuil uit je eigen maatschappij in een hoekje zetten en er een label op plakken en de muntstukken eruit pakken en als "oerhollands" product bestempelen.
Afellay is een goed geïntegreerde Nederlander van Marokkaanse komaf, maar absoluut geen 'oerhollander'. Dat is gewoon onzin.

quote:
Als jij denkt dat een label meegeven gaat helpen bij de integratie, dan heb je het goed mis.
We zullen toch ergens op moeten sturen. En we houden onszelf enorm voor de gek als we over 10 jaar stellen dat de criminaliteit onder allochtonen fors is afgenomen en onder autochtonen fors is toegenomen, terwijl in werkelijkheid blijkt dat de oorzaak voor een groot deel bij de derde generatie allochtonen ligt, die we 'autochtoon' noemen.

Dat het label niet helpt bij de integratie, snap ik. Maar dat hebben ze helaas aan hun ouders en grootouders te danken. Het is nog steeds nodig om te sturen op integratie, omdat er 30-40 jaar veel te weinig en veel te vrijblijvend aan is gewerkt. Het label verschaft alleen inzicht, verder draait het om beleid (zowel repressief als preventief), dus van het bestraffen van criminelen tot het geven van betere voorlichting - bijvoorbeeld dat je rouwstoeten niet mag verstoren - op die 'oerhollandse' basisschool in Amersfoort.
  woensdag 29 juni 2011 @ 13:44:15 #125
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_98816655
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:37 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee dat begreep ik niet, aangezien er genoeg mensen zijn die dat wel met droge ogen beweren. Het zijn ook geen spelletjes om te spelen (dit soort getallen verspreiden op het internet, misinformatie, kan erg gevaarlijk zijn). De 3 generatie heeft amper politiek bewustzijn, laat staat dat ze een schijthekel aan "de Nederlander" hebben. Het gaat hier dus helemaal niet om wegmoffelen, maar om iets anders. Namelijk bewust de segregratie in stand houden. Dat is ook de hele kern van de partijpolitiek van de PVV. Zonder segregratie, geen PVV.

Overigens is het eveneens een leugen om te stellen dat het geboortecijfer voor Marokkanen ruim boven de 3 ligt. Het ligt namelijk zeer dicht tegen de 2.5
Sorry, maar als je dit gevaarlijke misinformatie wil noemen, dan WIL je zo'n zin volgens mij gewoon verkeerd begrijpen. En als jij denkt dat de PVV alleen bestaat om zichzelf in stand te houden heb je het volgens mij ook niet helemaal door :')

Onder de eerste generatie marokkanen lag dit getal een paar jaar geleden op 3,3 of 3,4 wat neerkomt op 2x zo veel als autochtone Nederlanders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')