In dat soort koersen wordt alles opgeraapt wat niet in de tour rondrijdt. Dus van klasbakken tot veldrijders die aan hun voorbereiding op het winterseizoen bezig zijn. Gaat echt nergens over want een gat van een halve minuut wordt in dat soort kermiskoersen binnen een paar kilometer dicht gereden.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:35 schreef 045represent het volgende:
Wat voor categorie is die wedstrrijd eigenlijk? Elite amateurs of profs zonder contract?
Ik geloof dat de liveticker van de Kermiskoers Grote Prijs Stadsbelangen dit jaar buiten werking is.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:28 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ik kon alleen vinden dat het tussen 12 en 18 uur was. Verder niets anders of waar je bijvoorbeeld tussentijds informatie kon vinden.
twitter:adpertijs twitterde op woensdag 06-07-2011 om 19:07:26Thomas Dekker is binnen in St Niklaaas. Eeckhout wint spurt pel Deker liet lopen en is tevreden. 'maar ik moet niet te vroeg juichen' reageer retweet
quote:Thomas Dekker maakt rentree na twee jaar
Thomas Dekker heeft sinds twee jaar weer zijn eerste wedstrijd gekoerst. De 26-jarige renner, die een schorsing uitzat vanwege dopinggebruik, werd zeventigste in de kermiskoers van het Belgische Sint-Niklaas.
''Het is zalig weer renner te zijn'', zei Dekker aan de meet. De Belg Niko Eeckhout won de rit. Dekker rijdt een maand lang kermiskoersen en hoopt zich zodoende weer voorzichtig in de picture te rijden bij profteams. Hij wordt momenteel ondersteund door fietsenspeciaalzaak Math Salden uit Limbricht.
''Hier heb ik lang naar uitgekeken", aldus Dekker tegen het ANP. ''Het ging warempel heel goed. De wind was vrij gunstig en ik fietste de hele wedstrijd netjes vooraan in de grote groep."
"Ik ben er twee jaar uit geweest en moest dus echt weer ondergaan hoe het voelt om in een peloton te rijden. De laatste twee kilometer heb ik me laten uitzakken. Ik wilde geen ongelukken zoeken.''
Dat vind je ook van Basso, Vinoukorov, Contador en vele anderen?quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:32 schreef Piperidine het volgende:
Goede plek hoor, 70e.
Dat hij maar lekker in zulke wedstrijdjes mag ploeteren, in de echte wielerwereld hoeft hij niet meer te komen.
Ja.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat vind je ook van Basso, Vinoukorov, Contador en vele anderen?
Helemaal geen verschil, er staat nergens dat je eerder terug mag komen als je een sympathiek karakter hebt. Dat je het de ene renner meer gunt dan de andere, a la maar straf is straf en daarna moet het ook klaar zijn.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:38 schreef Piperidine het volgende:
Nee, ik ben geen moraalridder. Al is lego wel leuk.
Vind het andersom eigenlijk vreemder; dus degene die geen hekel hebben aan Contador/Dekker & co houden dus van op een niet eerlijke manier winnen?
En is er een verschil tussen Dekker/Contador/Vino en Ricco/Landis?
Maar je vindt nog steeds dat iemand die z'n straf heeft uitgezeten niet opnieuw mag beginnen?quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:55 schreef Piperidine het volgende:
Ik weet zeker dat bij een mogelijke straf van 5-6 jaar veel minder renners zullen gebruiken.
Twee jaar is gewoon te kort is wel gebleken.
Nee, iedereen verdient wel een tweede kans, maar dat wil niet zeggen dat ik nog steeds hetzelfde naar bijvoorbeeld Dekker kijk.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar je vindt nog steeds dat iemand die z'n straf heeft uitgezeten niet opnieuw mag beginnen?
Dat niet maar hij heeft wel een soort van voorbeeldfunctie gehad. En hij was veel op tv, kan me dus best voorstellen dat er mensen zijn die het met hem gehad hebben. Desalniettemin is nu zijn schorsing over en begint hij met een schone lei en ik hoop dat het hem ook echt lukt.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:48 schreef golfer het volgende:
2 jaar schorsing achter de rug. Dus gestraft. Straf uitgezeten en weer opnieuw proberen.
Of gelden voor sporters strengere regels dan bij misdadigers die gevangenisstraf hebben gehad?
quote:DekkerThomas Thomas Dekker
Zo dat is toch anders wakker worden.. Ik voel de beentjes wel, al dat aanzetten en die snelheid.. Nu even goed ontbijten en dan naar melle.
Er is een andere manier?quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:38 schreef Piperidine het volgende:
Vind het andersom eigenlijk vreemder; dus degene die geen hekel hebben aan Contador/Dekker & co houden dus van op een niet eerlijke manier winnen?
Heb je ook een hekel aan een sprinter die op een berg aan een auto hangt om daarna de massasprint te winnen?quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:56 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Niet erg vinden dat renners gebruiken en vals spelen. Ik vind dat wel erg, is gewoon bedrog.
Nou ja met een strafblad heb je wel problemen met solliciteren maar dat heeft Dekker nu ook. Als de wielerwereld nog steeds doping gebruikt is er ook geen enkel probleem om Dekker in te lijven. Maar ze doen alsof het clean is.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:48 schreef golfer het volgende:
2 jaar schorsing achter de rug. Dus gestraft. Straf uitgezeten en weer opnieuw proberen.
Of gelden voor sporters strengere regels dan bij misdadigers die gevangenisstraf hebben gehad?
Lekker relevant, alsof er sprinters zijn die bergetappes winnen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:04 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Heb je ook een hekel aan een sprinter die op een berg aan een auto hangt om daarna de massasprint te winnen?
quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:35 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Lekker relevant, alsof er sprinters zijn die bergetappes winnen.
Dit bevordert ook zeker de discussie. Dekker en andere gebruikers hebben gewoon een tijdje vals gespeeld en lijkt mij dat niemand dat goed vindt voor de wielersport. Helemaal niet te vergelijken met een sprinter die aan een auto zou hangen.quote:
Dan moet jij maar NOOIT MEER naar wielrennen kijken.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:56 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Niet erg vinden dat renners gebruiken en vals spelen. Ik vind dat wel erg, is gewoon bedrog.
quote:
Inderdaad. Van arrogant tot aardig en van charmant tot onuitstaanbaar. Dat is Dekker. Er zijn genoeg mensen die arrogant overkomen maar heel aardig zijn voor insiders.quote:
Beiden natuurlijk. Hij spreekt met beiden tot de verbeelding. Als Dekker een ideale schoonzoon was had ik het geen interessante renner gevonden. Als ie nooit gepresteerd had evenmin.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:10 schreef scoloo het volgende:
Draait het nu om hoe hij is of om hoe goed hij rijd?
En wat heb jij ooit gepresteerd? Ervaring in over een parcours jakkeren met een peleton?quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:51 schreef JimboSlice het volgende:
Thomas Dekker Kon mij handhaven. Toen het begon te regenen op het bochtig parkoers, in de remmen geknepen, wil zaterdag weer heel aan de start staan..
That's the spirit....
Dat ben ik inderdaad wel met je eens. Zo had ik er nog niet over nagedacht.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:16 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Beiden natuurlijk. Hij spreekt met beiden tot de verbeelding. Als Dekker een ideale schoonzoon was had ik het geen interessante renner gevonden. Als ie nooit gepresteerd had evenmin.
twitter:DekkerThomas twitterde op vrijdag 08-07-2011 om 14:03:13Wat vinden jullie ervan..?? http://yfrog.com/kgq3akij reageer retweet
Dit moet een grap zijn?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:07 schreef SanAnt het volgende:
twitter:DekkerThomas twitterde op vrijdag 08-07-2011 om 14:03:13Wat vinden jullie ervan..?? http://yfrog.com/kgq3akij reageer retweet
Toch weer die naalden in z'n lijf...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:07 schreef SanAnt het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |