Daar is niks van te zien in de documentaire.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:28 schreef groenen het volgende:
Wat een haters hier, T. Dekker stond bekend als een enorm trainingsbeest. Bij profwielrenners komt niet alles aanwaaien....
twitter:DekkerThomas twitterde op vrijdag 01-07-2011 om 13:44:58Dit programma staat nu vast: 6 juli St. Niklaas, 7 juli Melle, 18 juli Dentergem, 21 juli Ninove, 25 juli Westrozebeke, 31 juli Buggenhout reageer retweet
Het harde werk zie je ook niet. Hoe wil je in een docu laten zien dat ie hard traint. Hij traint ELKE dag.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:05 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Daar is niks van te zien in de documentaire.
Door te laten zien hoe kapot hij is na zo'n training ipv te laten zien dat hij als een lampens zit te ontbijten voor hij gaat trainen, Die beelden stralen op en top motivatie uit.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:54 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Het harde werk zie je ook niet. Hoe wil je in een docu laten zien dat ie hard traint. Hij traint ELKE dag.
Hij boekte weinig vooruitgang in de tests, ik kan me niet voorstellen dat dit alleen komt omdat hij geen doping meer gebruikt. Hij zal harder moeten trainen wil hij echt weer aan de top terugkomen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:54 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Het harde werk zie je ook niet. Hoe wil je in een docu laten zien dat ie hard traint. Hij traint ELKE dag.
Hou toch op met die tests zeg. Tuurlijk moet ie trainen maar hij moet wel de kans krijgen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij boekte weinig vooruitgang in de tests, ik kan me niet voorstellen dat dit alleen komt omdat hij geen doping meer gebruikt. Hij zal harder moeten trainen wil hij echt weer aan de top terugkomen.
Hij krijgt de kans niet om te trainen?quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:17 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Hou toch op met die tests zeg. Tuurlijk moet ie trainen maar hij moet wel de kans krijgen.
Die tests waren toch mede gedaan om terug te keren bij een ploeg (Garmin)? Dan lijkt me dat je daar toch vooruitgang in wilt laten zien.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:30 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Nee een kans om terug te keren bij een ploeg.
Klopt, maar dat moet je ook als symbolisch zien. Die resultaten vindt Vaugthers interessant, maar hij wil ook weten hoe bereid Dekker is om terug te keren. Dekker zit gewoon niet in een luxe positie en ploegen weten dat en kunnen dus veel eisen stellen. Maar uiteindelijk wil een ploeg em wel hebben denk ik.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die tests waren toch mede gedaan om terug te keren bij een ploeg (Garmin)? Dan lijkt me dat je daar toch vooruitgang in wilt laten zien.
Ik kon alleen vinden dat het tussen 12 en 18 uur was. Verder niets anders of waar je bijvoorbeeld tussentijds informatie kon vinden.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Die koers, is die al begonnen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |