Die lijkt me goed. Gezien Rosstek geen tijd heeft ben ik zo vrij.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:16 schreef rosstek het volgende:
Sighişoara Roemenië.
[Ik heb nu geen tijd voor een nieuwe opgave.]
Nee, ook nietquote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:03 schreef Terpentin07 het volgende:
In ieder geval Midden-Europa. Duitsland denk ik niet, eerder Polen of Tsjechië.
Alhoewel Frankrijk zou qua architectuur ook best kunnen.
Prima wilde gok!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:41 schreef Gulo het volgende:
Doet me denken aan Luxemburg stad, maar was daar 15 jaar geleden dus het is maar een wilde gok.
quote:- HINTS: Post een hint na maximaal 24 uur zonder reactie of na een aantal foutieve antwoorden.
gedaan:Dquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:50 schreef Igen het volgende:
Als je het plaatje even op je eigen computer opslaat en dan bijvoorbeeld op www.tinypic.com uploadt, dan kan niemand valsspelen.
Dat lijkt verdraaid veel op iets in Spanje.quote:
Enne... vaud!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:16 schreef LoveHenk het volgende:
edit: afbeelding verwijderd.
gok: sao paolo!
Ook op dit punt zit je er naastquote:Op woensdag 24 augustus 2011 07:07 schreef LoveHenk het volgende:
dan is het heel flauw dat je roberto carlos als username hebt.
RC is toch echt in sao paolo geboren:
Place of birth Garça, Săo Paulo, Brazil
Was me helemaal ontgaan dat dat er stondquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:30 schreef RobertoCarlos het volgende:
Is het de stad die op de website van Tom Galvin staat?
gohquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:45 schreef BusterPosey het volgende:
Hint: Het betreft een watertoren...
Tsja, als je gewoon eens een gokje waagde, had ik je misschien een betere tip kunnen gevenquote:
quote:
In Kopenhagen ziet het er ook ongeveer zo uit.quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 12:02 schreef BusterPosey het volgende:
Hamburg?
Lijkt in ieder geval op de St. Michaeliskirche...
Sorry, heb de laatste 2 dagen amper tijd om te fokken! Als iemand anders een plaatje klaar heeft staan, be my guest.quote:
Jij verwacht dus dat ik een reactie geef op een antwoord waarin geen stad, land of bewijs staat? En dat ik voor jou moet opzoeken wat je überhaupt bedoelt omdat je zelf te lui bent om een fatsoenlijk antwoord te geven?quote:
quote:Op maandag 12 september 2011 11:19 schreef Individual het volgende:
Ik dacht aan Ciudad de Guatemala, maar het centrale plein is net iets anders.
quote:Is de regio ongeveer goed?
quote:Op zondag 18 september 2011 13:11 schreef Fogel het volgende:
Op de achtergrond zie je de opera van Kopenhagen, Denemarken.
Ik post laat in de middag pas een nieuwe, dan heb ik pas weer een normale pc tot mijn beschikking.quote:
quote:
rio de janeiro?quote:Op dinsdag 27 september 2011 03:19 schreef rotflmao het volgende:
Sao Paulo is onjuist. Wel is het een stad in Latijns-Amerika.
Het is gezien de advertentie van het biermerk sowieso in Peru. Gokje: Pisco voor de beving?quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:06 schreef quirigua het volgende:
hint : ergens op de westkust van Latijns Amerika ; dat plein heet natuurlijk Plaza de Armas
Dat is goed!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:50 schreef ETA het volgende:
in Thessaloniki dacht ik, met de ronde toren rechtsachter je.
bijna... (geen tijd om te posten, iemand anders mag em radenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:38 schreef Fogel het volgende:
Het doet me aan Haugesund, Noorwegen denken maar heb even geen tijd om bewijs te zoeken helaas.
Het was inderdaad bijna... Bergen is de juiste stad. Nu even een nieuwe zoekenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:20 schreef ETA het volgende:
[..]
bijna... (geen tijd om te posten, iemand anders mag em raden)
Er kwam wat anders tussen en was het compleer vergeten, sorry.quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:10 schreef ETA het volgende:
iets zegt mij dat het Warschau is
inderdaad
http://www.revu.nl/files/2010/02/Warschau.jpg
ik denk het eigenlijk ook nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:48 schreef Rollufie het volgende:
Santiago , Chili
Overigens denk ik dat Dubrovnik niet het juiste antwoord was op de opdracht hiervoor maar dat terzijde
quote:
Het is Splitquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:58 schreef tomatenrood het volgende:
[..]Ik vond die kerktoren (of wat het ook precies was) op beide foto´s overeenkomen.
Als het niet zo is, durf ik me niet meer in dit topic te vertonen
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:02 schreef Individual het volgende:
Lago di Como (maar dat ik altijd als ik bergen en meren zie in een mogelijk Italiaanse sfeer)
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 07:37 schreef ScudRaket het volgende:
Ziet er eerder Duitstalig uit. Gokje: Linz
Dat brengt een aardige schifting aan. Bogotá ís al een grote stadquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:43 schreef rotflmao het volgende:
Bogota is onjuist. Het is een wat grotere stad.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:46 schreef miep63 het volgende:
Te herkennen aan de hoogste hotel ter wereld is dit Hong Kong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |