de ArenA is van de gemeente zeg ik toch kneusquote:
Dat psv poep isquote:Op maandag 7 mei 2012 23:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Het is 'by any means' zielig om geld te moeten lenen voor een BMW. Als je geen BMW geld hebt, moet je het ook niet WILLEN kopen.
Je post slaat poep en geeft precies weer wat er mis is met psv,
En PSV betaald toch ook de gemeente?quote:Op maandag 7 mei 2012 23:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
de ArenA is van de gemeente zeg ik toch kneus
Denken dat Ajax een kans maaktquote:Op maandag 7 mei 2012 23:18 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
En we gaan komende 10 jaar minimaal 6x kampioen worden![]()
Ja als lening, Ajax heeft geen lening bij de gemeente en koopt geen spelers van de huurquote:
Net als vorige 2 jaren bedoel je ?quote:
Dit dusquote:Op maandag 7 mei 2012 23:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja als lening, Ajax heeft geen lening bij de gemeente en koopt geen spelers van de huur
Helaas bepaal jij niet wat PSV er mee doet.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja als lening, Ajax heeft geen lening bij de gemeente en koopt geen spelers van de huur
Gelukkig bepaal jij het ook niet want dan zijn ze echt meteen bankroetquote:Op maandag 7 mei 2012 23:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Helaas bepaal jij niet wat PSV er mee doet.
Fijne avond
pvs is nu lekker toch blutquote:Op maandag 7 mei 2012 23:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Helaas bepaal jij niet wat PSV er mee doet.
Fijne avond
Geen dank hoor, ik help graag mee met het verkankeren van psvquote:Op maandag 7 mei 2012 23:23 schreef tja77 het volgende:
Maar dankjewel aan de mensen die mee hebben betaald aan de nieuwe spelers en salarissen van de spelers, ga zo door.
En dan weer 3e wordenquote:Op maandag 7 mei 2012 23:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
Muahaha, wedden van niet. Er komen nog meer spelers.
Goedzo PSV slaaf.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Geen dank hoor, ik help graag mee met het verkankeren van psv
Alles om Ajax kampioen te makenquote:
Nog 9 jaar voor de 4e sterquote:
Oh volgend jaar gaat het gebeurenquote:
Net als afgelopen 3 jaar zekerquote:
Nu komen 7 jaar kampioen achter elkaarquote:Op maandag 7 mei 2012 23:27 schreef tja77 het volgende:
[..]
Geniet ervan, zou zomaar weer 7 jaar kunnen duren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |