Alsjeblieft zeg. Wat een haat en jaloezie spat er van je reactie af. Als er 1 kutclub is, is het wel Ajax. Bahbah.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:41 schreef HeatWave het volgende:
Wat was het toch mooi toen het in NL nog tussen echte clubs ging, Ajax en Feyenoord, twente mag er met liefde bij, AZ zelfs, maar PSV is en blijft de nepste club in NL....
neequote:Op woensdag 29 juni 2011 12:49 schreef valek het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg. Wat een haat en jaloezie spat er van je reactie af. Als er 1 kutclub is, is het wel Ajax. Bahbah.
Je hebt me op de kast. Ben me op aan het vreten nu.quote:
Ik als die-hard Feyenoorder begin zo langzamerhand een grotere hekel aan psv te krijgen dan dat ik aan Ajax heb....quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:49 schreef valek het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg. Wat een haat en jaloezie spat er van je reactie af. Als er 1 kutclub is, is het wel Ajax. Bahbah.
Het is anders gewoon wel zo tjappie.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
"volgens Telegraaf"
"naderen akkoord"
Ajax en Feyenoord horen ook bij elkaar, hebben een historie. PSV is een wannabe zooitje, natuurlijk hebben ze succes gehad, maar een echt voetbalbegrip zal het nooit worden..quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:11 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik als die-hard Feyenoorder begin zo langzamerhand een grotere hekel aan psv te krijgen dan dat ik aan Ajax heb....
Alleen maar homofiele spelers zoals Toivonen (terwijl ik aan spelers als Siem de Jong geen hekel heb en ik kan zelfs Stekelenburg wel uitstaan), dit gedoe er nog eens bij....
Ik heb ook nog nooit zo hard gejuicht als na het eindsignaal na Feyenoord-PSV dit seizoen
Zwaar onterecht. Dit is een schoolvoorbeeld van populistisch geklaag zonder de feiten te kennen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:36 schreef Waaghals het volgende:
Psv moet door de gemeente van de ondergang gered worden.
En wat doen ze : ze kopen meteen 3 spelers voor 19 miljoen die waarschijnlijk ook nog 1 miljoen per jaar gaan verdienen.
Ik heb niks tegen PSV maar hoop nu toch wel een beetje dat ze ook dit jaar geen champions league plek binnenslepen
quote:
Da's nog altijd vele malen beter dan je shirt uittrekken, met je rug naar het veld gaan staan, elkaar omarmen en heen en weer springen.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:53 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ze lopen niet hand in hand hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |