Arjen Robben kan ook niks met recht en Van Persie volgens mij ook niet.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:21 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja leuk al die trucjes maar El Hamdaoui kan helemaal niets met links. Alleen daarom is Anita al veel technischer want hij kan iedere kant op draaien en openen en je kan hem op beide voeten inspelen.
maar die staat ook niet in de as van t veld. En heeft een specifieke eigenschap: zijn dribbel.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:09 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Arjen Robben kan ook niks met rechts.
Van Hanegem (010 ik weet) was ook puur links.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:11 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
maar die staat ook niet in de as van t veld. En heeft een specifieke eigenschap: zijn dribbel.
Dat is totaal niet meer te vergelijken. Het spel is zoveel sneller geworden. Verder heb je ook gewoon uitzonderingen. Van Hanegem behoorde tot de wereldtop toen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:15 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Van Hanegem (010 ik weet) was ook puur links.
Stuntelaar als 2e spits ?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:14 schreef j0rdiiii het volgende:
Cavenaghi is al naar River Plate dus ze zullen toch echt moeten betalen bij AZ
Moet haast wel ja, zonder transfers hadden we al zwarte cijfers dus is er sowieso ~30mil, maarja met dit nieuwe beleid gaan ze dus echt geen dikke bedragen meer neerleggen voor nieuwe spelers.quote:
Ben benieuwd hoe dat zich ontwikkelt. Mensen die in neppe shirts lopen zijn toch een beetje neppe supporters, die steunen de club niet, maar bijvoorbeeld AFCA heeft ook al jaren zijn eigen kledinglijn en daar wordt ook niet scheef naar gekeken door de meerderheid.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:38 schreef muzas het volgende:
[..]
Dat iedereen een ajaxshirt mag maken en uitbrengen. Zolang je het maar niet als officieel ajax product verkoopt.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:09 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Mensen die in neppe shirts lopen zijn toch een beetje neppe supporters, die steunen de club niet,
ik koop gewoon de nieuwe als een eckte eckte.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:50 schreef Catch22- het volgende:
dan koop je een shirt na het seizoen, zoals nu, betaal je 35 euro.
Sja, dan loop je alleen niet in het nieuwste shirt maar fuck it. Voor thuisshirts maakt dat socios niet uit
Prachtwedstrijdquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:08 schreef Catch22- het volgende:
Heb mijn thuisshirt dit jaar gekocht voor de wedstrijd tegen Dynamo
Dan was je supporter af.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:17 schreef Catch22- het volgende:
Gelukkig wel. Werd het een zeperd, had ik dat shirt nooit meer aangedaan
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:09 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Help me dat onthouden aub.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |