Nicequote:
Er mist alleen nog een bordje met "geen toegang"quote:
Jammer genoeg niet, lijkt me een Skoda Octaviaquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:24 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat een Mercedes C-klasse estate?![]()
Die is stukquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:24 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Zat ik ook nog aan te denkenquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet, lijkt me een Skoda Octavia
Er zijn zoveel waarschuwingen geweest en dan nog geen hagelnetten spannen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:29 schreef Greys het volgende:
Duizenden Fords vernield door hagel
- door Marc (MPG) op 29-06-2011 @ 13:26
Bij de Belgische Ford-fabriek in Genk krijgt het begrip 'hagelnieuw' wel een heel wrange betekenis. Duizenden splinternieuwe wagens zijn dinsdagavond beschadigd door hagelstenen. De schade loopt in de miljoenen.
Volgens de Vlaamse krant Het Belang van Limburg vielen er hagelstenen met een grootte van drie tot vier centimeter uit de lucht. Hierdoor is 95 procent van de nieuwe Fords op het parkeerterrein van de fabriek beschadigd. Het gaat om duizenden auto's van de types Mondeo, Galaxy en S-Max.
De hagelschade is één van de grootste schadegevallen in de geschiedenis van de Belgische autofabriek.
Klik
Was jij niet gisteren die persoon die de hele tijd liep te schreeuwen dat het allemaal mee ging vallen en dat er toch niets boeiend's kwam?quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:32 schreef Staal het volgende:
[..]
Er zijn zoveel waarschuwingen geweest en dan nog geen hagelnetten spannen.
Ik schreeuw nooit. Maar ik was sceptisch ja. En inderdaad waar ik woon is amper wat gevallen en ging het onweer praktisch langs de heuvel. Zou het ook gewoon eerlijk zeggen als het anders was.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:33 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Was jij niet gisteren die persoon die de hele tijd liep te schreeuwen dat het allemaal mee ging vallen en dat er toch niets boeiend's kwam?
Hoe wou je een immens terrein waar vele duizenden auto's staan met netten overspannen? Dat kan gewoon niet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:32 schreef Staal het volgende:
[..]
Er zijn zoveel waarschuwingen geweest en dan nog geen hagelnetten spannen.
Nou zeg, voor die prijs zouden ze toch wel tegen een stootje moeten kunnen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:24 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kan wel. Fruittelers doen het ook op hun land. Tis wel een investering maar die haal je er makkelijk uit als je je bedenkt wat de schade nu is.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hoe wou je een immens terrein waar vele duizenden auto's staan met netten overspannen? Dat kan gewoon niet.
Een boom is zwaar hoorquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou zeg, voor die prijs zouden ze toch wel tegen een stootje moeten kunnen.
Fruittelers in NL gebruikten hagelkanonnen. Tenminste, dat is wat ik las.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:37 schreef Staal het volgende:
[..]
Dat kan wel. Fruittelers doen het ook op hun land. Tis wel een investering maar die haal je er makkelijk uit als je je bedenkt wat de schade nu is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |