Toch wel bizar dat je het ene moment wordt geadoreerd en daarna bijna je leven niet zeker meer bent.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:12 schreef WethouderHekking het volgende:
Uit het Feyenoordtopic :
[..]
Zal mij echt niet verbazen als dit waar is.
Maar het kan ook een verhaal zijn om Rotterdam koest te houden, hij wil nog wel veilig z,n omaatje kunnen opzoeken uiteraard.
Wat onder alle omstandigheden in een 'beschaafde' maatschappij geen enkel probleem zou moeten zijn, daar niet van.
Als het echt nog niet rond is voor wat betreft de transfersom dan speelt PSV het wat dat betreft heel slim. Want nu moet Wijnaldum wel weg.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:47 schreef Zero17 het volgende:
Wel pijnlijk als het nu toch niet doorgaat. Dan staat ie toch weer in de kuip na zo'n actie en zal hij wel weer zeggen dat hij 'toch voor feyenoord heeft gekozen'.
Bizar en vooral sneu. Die jongen heeft gedaan wat hij kon voor Feyenoordquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:17 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Toch wel bizar dat je het ene moment wordt geadoreerd en daarna bijna je leven niet zeker meer bent.
Een rellende scholier maakt natuurlijk een stuk meer indruk.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Behalve dat Wijnaldum gewoon een kleine meid is, sterke teksten.
Neem ze het is kwalijk, als je ziet wat ze tegenwoordig kunnen verdienen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:25 schreef Max-Westerman het volgende:
Alsof je een voetballer op zijn woorden moet geloven
Net zoals Sneijder zeker die met champagne en alles ging roepen dat hij nog bij Ajax bleef.
Binnen een week was die weg![]()
![]()
![]()
Pff, niet overdrijven hoor.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:17 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Toch wel bizar dat je het ene moment wordt geadoreerd en daarna bijna je leven niet zeker meer bent.
Tja.quote:Op zondag 3 juli 2011 00:52 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Neem ze het is kwalijk, als je ziet wat ze tegenwoordig kunnen verdienen.
Ik heb een schijthekel aan PSV maar als ik een paar ton per jaar kon verdienen bij ze zou ik me hart en ziel inzetten voor die club.
Nee natuurlijk niet, want clubliefdequote:Op zondag 3 juli 2011 00:57 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Tja.
Betere vraag: zou je bij Feyenoord blijven voor 500k per jaar als je bij PSV 750k per jaar kon gaan verdienen, misschien kampioen kon worden en Europees voetbal kon spelen?
5 miljoen die ze eigenlijk niet hebben. Maar ja de gemeente en de grond en 49 miljoen euri.quote:Op zondag 3 juli 2011 01:29 schreef j0rdiiii het volgende:
Wijnaldum![]()
Fer![]()
Kut spelers, PSV die er even 5 miljoen voor betaald
Gaat Fer ook nog dan?quote:Op zondag 3 juli 2011 01:29 schreef j0rdiiii het volgende:
Wijnaldum![]()
Fer![]()
Ah, een kenner.quote:Op zondag 3 juli 2011 01:29 schreef j0rdiiii het volgende:
Wijnaldum![]()
Fer![]()
14 miljoen Balazs, 2 miljoen Afellay, 10 miljoen van 2 sponsors... dat is al 26 miljoen.quote:Op zondag 3 juli 2011 01:36 schreef boekenplank het volgende:
[..]
5 miljoen die ze eigenlijk niet hebben. Maar ja de gemeente en de grond en 49 miljoen euri.
PSV is en blijft bagger.
Beschaafd? In de Kuip? Natuurlijk niet joh.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:27 schreef WethouderHekking het volgende:
Dat is het ook.
Ik hoop ook dat het met de eerstvolgende Feyenoord - PSV een beetje beschaafd blijft.
Ik zal hem niet toejuichen maar ook zeker niet uitjouwen.
Het is geen kwaaie jongen, geen etter a la Lazovic.
We zullen zing wat hij er in Eindhoven van bakt.
Geld wat ze blijkbaar niet uit konden geven zonder de regeling met de gemeente. Dan is je boekhouding toch niet helemaal op orde...quote:Op zondag 3 juli 2011 03:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
14 miljoen Balazs, 2 miljoen Afellay, 10 miljoen van 2 sponsors... dat is al 26 miljoen.
Mertens en Strootman 13 miljoen, heb je nog 13 over, nu jij weer negro....
Dat noem je een erfenis. Blijkbaar heeft Brands het heel duidelijk op papier gezet hoe ze het nu willen doen. De gemeente gunt het PSV en een Duitse bank ziet heil in het plan. Kun je gaan lopen janken dat het oneerlijk is, maar als drie partijen het eens worden dan snap ik de rancune niet zo. Je merkt binnen de formulering van een mening of men het plan heeft gelezen, ja of de nee.quote:Op zondag 3 juli 2011 13:14 schreef IDisposable het volgende:
[..]
Geld wat ze blijkbaar niet uit konden geven zonder de regeling met de gemeente. Dan is je boekhouding toch niet helemaal op orde...
Dan begin samen een competitie. Want de rest doet er toch niet toe, pppffff.quote:Op zondag 3 juli 2011 13:29 schreef fathank het volgende:
PSV.
Alsof iemand die club zou missen buiten Eindhoven.
Ajax & Feyenoord zijn de clubs in Nederland, de rest doet er niet toe/
goed planquote:Op zondag 3 juli 2011 17:02 schreef valek het volgende:
[..]
Dan begin samen een competitie. Want de rest doet er toch niet toe, pppffff.
quote:Op zondag 3 juli 2011 17:02 schreef valek het volgende:
[..]
Dan begin samen een competitie. Want de rest doet er toch niet toe, pppffff.
Meteen een grote bek nu Ajax eindelijk weer eens kampioen is geworden hè?quote:Op zondag 3 juli 2011 17:07 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
goed planwordt feyenoord misschien ook ooit nog weer eens kampioen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |