Gerrard, Messi, Terry.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:03 schreef Genius-F het volgende:
No shit, alsof er nog clubliefde bestaat
owjah die spelen niet al bij liverpool, barcalona, chelsea... als die bij feyenoord waren begonnen waren die ook allang vertrokkenquote:
Er zijn genoeg spelers die bij kutclubs blijven omdat ze het daar chill vinden, maar die kennen wij gewoon niet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:07 schreef koemleit het volgende:
[..]
owjah die spelen niet al bij liverpool, barcalona, chelsea... als die bij feyenoord waren begonnen waren die ook allang vertrokken
Onzin.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Er zijn genoeg spelers die bij kutclubs blijven omdat ze het daar chill vinden, maar die kennen wij gewoon niet.
Niet als ze in staat zijn om ergens anders het dubbele te verdienen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Er zijn genoeg spelers die bij kutclubs blijven omdat ze het daar chill vinden, maar die kennen wij gewoon niet.
Foto maken dan ey.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mocht ik 'm ooit in Eindhoven tegenkomen joekel ik 'm onderuit, erewoord.
Ik hoop dat over een week blijkt dat' ie de verkeerde kiemgroenten heeft gegeten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:23 schreef valek het volgende:
Wijnaldum heeft zich bekeerd. Ik vind het een leuke sympathieke jongen.
Wijnaldum wil gewoon bij een club spelen die elk jaar voor de prijzen gaan. En PSV is zo'n club. En verder, ja Feyenooit kan gewoonweg niet tippen aan ons mooie PSV.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:23 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik hoop dat over een week blijkt dat' ie de verkeerde kiemgroenten heeft gegeten.
Ik ken er een, Mathew Le Tissier. Speelde zijn hele carriere voor Southampton terwijl veel topclubs hem wilde hebben.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, dat blijkt wel bij iedere uitmatch die ik daar ben geweest. Schiet toch weg manquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:26 schreef valek het volgende:
[..]
Wijnaldum wil gewoon bij een club spelen die elk jaar voor de prijzen gaan. En PSV is zo'n club. En verder, ja Feyenooit kan gewoonweg niet tippen aan ons mooie PSV.
Kut he dat jullie niets meer voorstellen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:49 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nee, dat blijkt wel bij iedere uitmatch die ik daar ben geweest. Schiet toch weg man
Dat zei iemand die ik ken ook een keer over Jefferson Farfan omdat hij daar een hekel aan had. Kwam hem tegen in Eindhoven en zag hoe breed hij was, niks gebeurd.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mocht ik 'm ooit in Eindhoven tegenkomen joekel ik 'm onderuit, erewoord.
Behalve dat Wijnaldum gewoon een kleine meid is, sterke teksten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:17 schreef Internepper het volgende:
[..]
Dat zei iemand die ik ken ook een keer over Jefferson Farfan omdat hij daar een hekel aan had. Kwam hem tegen in Eindhoven en zag hoe breed hij was, niks gebeurd.
Och kom op. Je noemt clubs op waar ze heel veel geld verdienen. Dan heb je al snel clubliefde.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:20 schreef Otis2.0 het volgende:
Clubliefde = Totti, Maldini, Del Piero en de gehele selectie van Athletic Bilbao.
okeoke deze baas dan?quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:31 schreef valek het volgende:
[..]
Och kom op. Je noemt clubs op waar ze heel veel geld verdienen. Dan heb je al snel clubliefde.
Is ook iets anders ey.. Daar speelt politiek een rol in.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:36 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
okeoke deze baas dan?
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Julen_Guerrero
Financieel beter lijkt me niet, daarvoor moet je echt naar het buitenland. Sportief beter ook niet, je speelt nog steeds tegen RKC, de Graafschap en VVV. Weliswaar ook nog in de EL, maar die bestaat toch uit allemaal wazige Oostblokploegenquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:21 schreef LePoo het volgende:
Big fucking deal.
Sportief en financieel gaat dat ventje er alleen op vooruit als hij naar PSV verkast.
Je bent pas een kut supporter als je hem zo een transfer niet gunt.
Het is in alle opzichte een stap hoger en beter voor zijn ontwikkeling.
Maar dat terzijde, had hij zich geliefd gemaakt als hij had gezegd niet trouw aan Feyenoord te zijn?
Feyenoord supporters vinden van iedere speler dat ze zich eeuwig aan hun club moeten binden heb ik het idee.
Ik zie 'm graag naar PSV gaan, flink beter worden, transfer naar topclub, en ons in het NL elftal helpen.
Financieel beter weet ik wel zeker. Ook met betere spelers om je heen ga je er sportief op vooruit.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:24 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Financieel beter lijkt me niet, daarvoor moet je echt naar het buitenland. Sportief beter ook niet, je speelt nog steeds tegen RKC, de Graafschap en VVV. Weliswaar ook nog in de EL, maar die bestaat toch uit allemaal wazige Oostblokploegen
Ik kan me echt niet voorstellen dat je bij PSV veel meer verdient dan bij Feyenoord... Sportieve vooruitgang zou ik het ook pas vinden als je naar een betere competitie gaat.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:35 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Financieel beter weet ik wel zeker. Ook met betere spelers om je heen ga je er sportief op vooruit.
Nederlands Elftal? Big fucking deal.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:21 schreef LePoo het volgende:
Big fucking deal.
Sportief en financieel gaat dat ventje er alleen op vooruit als hij naar PSV verkast.
Je bent pas een kut supporter als je hem zo een transfer niet gunt.
Het is in alle opzichte een stap hoger en beter voor zijn ontwikkeling.
Maar dat terzijde, had hij zich geliefd gemaakt als hij had gezegd niet trouw aan Feyenoord te zijn?
Feyenoord supporters vinden van iedere speler dat ze zich eeuwig aan hun club moeten binden heb ik het idee.
Ik zie 'm graag naar PSV gaan, flink beter worden, transfer naar topclub, en ons in het NL elftal helpen.
Die 48 gekregen miljoentjes zullen wel in de Brabantse zakjes branden jah..quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:35 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Financieel beter weet ik wel zeker.
Ga toch weg man.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:24 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Financieel beter lijkt me niet, daarvoor moet je echt naar het buitenland. Sportief beter ook niet, je speelt nog steeds tegen RKC, de Graafschap en VVV. Weliswaar ook nog in de EL, maar die bestaat toch uit allemaal wazige Oostblokploegen
Weer zo een geweldige beredenering.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:37 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet voorstellen dat je bij PSV veel meer verdient dan bij Feyenoord... Sportieve vooruitgang zou ik het ook pas vinden als je naar een betere competitie gaat.
Vanaf Utrecht is het iets anders dan overstappen vanaf Feyenoordquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:56 schreef LePoo het volgende:
[..]
Ga toch weg man.
Daarom zijn Mertens en Strootman ook naar PSV gegaan natuurlijk.
Omdat ze financieel en sportief er niet op vooruit gaan.
Ja want de Spaanse competitie is met de Nederlandse te vergelijkenquote:[..]
Weer zo een geweldige beredenering.
In dat geval kan Aguero ook beter maar bij Atletico blijven toch, ipv Real Madrid?
Is tenslotte dezelfde competitie, beter zal hij daar nooit worden.
Is nog eens notabene in dezelfde stad zeg! OMG!
Waarheid.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:20 schreef Otis2.0 het volgende:
Clubliefde = Totti, Maldini, Del Piero en de gehele selectie van Athletic Bilbao.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |