Gerrard, Messi, Terry.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:03 schreef Genius-F het volgende:
No shit, alsof er nog clubliefde bestaat
owjah die spelen niet al bij liverpool, barcalona, chelsea... als die bij feyenoord waren begonnen waren die ook allang vertrokkenquote:
Er zijn genoeg spelers die bij kutclubs blijven omdat ze het daar chill vinden, maar die kennen wij gewoon niet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:07 schreef koemleit het volgende:
[..]
owjah die spelen niet al bij liverpool, barcalona, chelsea... als die bij feyenoord waren begonnen waren die ook allang vertrokken
Onzin.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Er zijn genoeg spelers die bij kutclubs blijven omdat ze het daar chill vinden, maar die kennen wij gewoon niet.
Niet als ze in staat zijn om ergens anders het dubbele te verdienen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Er zijn genoeg spelers die bij kutclubs blijven omdat ze het daar chill vinden, maar die kennen wij gewoon niet.
Foto maken dan ey.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mocht ik 'm ooit in Eindhoven tegenkomen joekel ik 'm onderuit, erewoord.
Ik hoop dat over een week blijkt dat' ie de verkeerde kiemgroenten heeft gegeten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:23 schreef valek het volgende:
Wijnaldum heeft zich bekeerd. Ik vind het een leuke sympathieke jongen.
Wijnaldum wil gewoon bij een club spelen die elk jaar voor de prijzen gaan. En PSV is zo'n club. En verder, ja Feyenooit kan gewoonweg niet tippen aan ons mooie PSV.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:23 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik hoop dat over een week blijkt dat' ie de verkeerde kiemgroenten heeft gegeten.
Ik ken er een, Mathew Le Tissier. Speelde zijn hele carriere voor Southampton terwijl veel topclubs hem wilde hebben.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, dat blijkt wel bij iedere uitmatch die ik daar ben geweest. Schiet toch weg manquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:26 schreef valek het volgende:
[..]
Wijnaldum wil gewoon bij een club spelen die elk jaar voor de prijzen gaan. En PSV is zo'n club. En verder, ja Feyenooit kan gewoonweg niet tippen aan ons mooie PSV.
Kut he dat jullie niets meer voorstellen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:49 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nee, dat blijkt wel bij iedere uitmatch die ik daar ben geweest. Schiet toch weg man
Dat zei iemand die ik ken ook een keer over Jefferson Farfan omdat hij daar een hekel aan had. Kwam hem tegen in Eindhoven en zag hoe breed hij was, niks gebeurd.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mocht ik 'm ooit in Eindhoven tegenkomen joekel ik 'm onderuit, erewoord.
Behalve dat Wijnaldum gewoon een kleine meid is, sterke teksten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:17 schreef Internepper het volgende:
[..]
Dat zei iemand die ik ken ook een keer over Jefferson Farfan omdat hij daar een hekel aan had. Kwam hem tegen in Eindhoven en zag hoe breed hij was, niks gebeurd.
Och kom op. Je noemt clubs op waar ze heel veel geld verdienen. Dan heb je al snel clubliefde.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:20 schreef Otis2.0 het volgende:
Clubliefde = Totti, Maldini, Del Piero en de gehele selectie van Athletic Bilbao.
okeoke deze baas dan?quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:31 schreef valek het volgende:
[..]
Och kom op. Je noemt clubs op waar ze heel veel geld verdienen. Dan heb je al snel clubliefde.
Is ook iets anders ey.. Daar speelt politiek een rol in.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:36 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
okeoke deze baas dan?
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Julen_Guerrero
Financieel beter lijkt me niet, daarvoor moet je echt naar het buitenland. Sportief beter ook niet, je speelt nog steeds tegen RKC, de Graafschap en VVV. Weliswaar ook nog in de EL, maar die bestaat toch uit allemaal wazige Oostblokploegenquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:21 schreef LePoo het volgende:
Big fucking deal.
Sportief en financieel gaat dat ventje er alleen op vooruit als hij naar PSV verkast.
Je bent pas een kut supporter als je hem zo een transfer niet gunt.
Het is in alle opzichte een stap hoger en beter voor zijn ontwikkeling.
Maar dat terzijde, had hij zich geliefd gemaakt als hij had gezegd niet trouw aan Feyenoord te zijn?
Feyenoord supporters vinden van iedere speler dat ze zich eeuwig aan hun club moeten binden heb ik het idee.
Ik zie 'm graag naar PSV gaan, flink beter worden, transfer naar topclub, en ons in het NL elftal helpen.
Financieel beter weet ik wel zeker. Ook met betere spelers om je heen ga je er sportief op vooruit.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:24 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Financieel beter lijkt me niet, daarvoor moet je echt naar het buitenland. Sportief beter ook niet, je speelt nog steeds tegen RKC, de Graafschap en VVV. Weliswaar ook nog in de EL, maar die bestaat toch uit allemaal wazige Oostblokploegen
Ik kan me echt niet voorstellen dat je bij PSV veel meer verdient dan bij Feyenoord... Sportieve vooruitgang zou ik het ook pas vinden als je naar een betere competitie gaat.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:35 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Financieel beter weet ik wel zeker. Ook met betere spelers om je heen ga je er sportief op vooruit.
Nederlands Elftal? Big fucking deal.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:21 schreef LePoo het volgende:
Big fucking deal.
Sportief en financieel gaat dat ventje er alleen op vooruit als hij naar PSV verkast.
Je bent pas een kut supporter als je hem zo een transfer niet gunt.
Het is in alle opzichte een stap hoger en beter voor zijn ontwikkeling.
Maar dat terzijde, had hij zich geliefd gemaakt als hij had gezegd niet trouw aan Feyenoord te zijn?
Feyenoord supporters vinden van iedere speler dat ze zich eeuwig aan hun club moeten binden heb ik het idee.
Ik zie 'm graag naar PSV gaan, flink beter worden, transfer naar topclub, en ons in het NL elftal helpen.
Die 48 gekregen miljoentjes zullen wel in de Brabantse zakjes branden jah..quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:35 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Financieel beter weet ik wel zeker.
Ga toch weg man.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:24 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Financieel beter lijkt me niet, daarvoor moet je echt naar het buitenland. Sportief beter ook niet, je speelt nog steeds tegen RKC, de Graafschap en VVV. Weliswaar ook nog in de EL, maar die bestaat toch uit allemaal wazige Oostblokploegen
Weer zo een geweldige beredenering.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:37 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet voorstellen dat je bij PSV veel meer verdient dan bij Feyenoord... Sportieve vooruitgang zou ik het ook pas vinden als je naar een betere competitie gaat.
Vanaf Utrecht is het iets anders dan overstappen vanaf Feyenoordquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:56 schreef LePoo het volgende:
[..]
Ga toch weg man.
Daarom zijn Mertens en Strootman ook naar PSV gegaan natuurlijk.
Omdat ze financieel en sportief er niet op vooruit gaan.
Ja want de Spaanse competitie is met de Nederlandse te vergelijkenquote:[..]
Weer zo een geweldige beredenering.
In dat geval kan Aguero ook beter maar bij Atletico blijven toch, ipv Real Madrid?
Is tenslotte dezelfde competitie, beter zal hij daar nooit worden.
Is nog eens notabene in dezelfde stad zeg! OMG!
Waarheid.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:20 schreef Otis2.0 het volgende:
Clubliefde = Totti, Maldini, Del Piero en de gehele selectie van Athletic Bilbao.
Wat de neuk lul je nou man?quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:01 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja want de Spaanse competitie is met de Nederlandse te vergelijken
Hij jou vast ook welquote:
De vooruitgang van Feyenoord naar PSV is gewoon een marginale vooruitgang. Dan kan je net zo goed bij Feyenoord blijven als je claimt zo'n clubliefde te hebben. De enige spelers van PSV die significant beter zijn/waren dan Feyenoorders, vind ik Doedelzak en Afellay en laten die nou net weg zijn...quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:49 schreef LePoo het volgende:
[..]
Wat de neuk lul je nou man?
Je speelt toch nog steeds dezelfde tegenstanders?
Dat o zo sterke argument van jou wat je zelf gebruikte je vorige post?
Sportieve vooruitgang is niet slechts een andere/betere competitie.
Je trekt je eigen niveau omhoog als je omringt wordt door betere spelers.
Daarnaast zal de Europa League ervaring hem zeker goed doen, alleen al om de ambiance en de druk die komt kijken bij een europees duel.
Feyenoord op een zelfde niveau schatten, sportief gezien, met PSV....
Feyenoord doet al jaren niet meer mee om het kampioenschap, PSV heeft het vorig jaar nog redelijk geschopt in de EL en is al jaren (top)kandidaat voor de landstitel.
Kanker, waarom ga ik in discussie met jou...
Waarom ruilen ze Wijnaldum niet gewoon voor Koevermansquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:02 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
De vooruitgang van Feyenoord naar PSV is gewoon een marginale vooruitgang. Dan kan je net zo goed bij Feyenoord blijven als je claimt zo'n clubliefde te hebben. De enige spelers van PSV die significant beter zijn/waren dan Feyenoorders, vind ik Doedelzak en Afellay en laten die nou net weg zijn...
Frank van Mosselveld wil zo graag bij RKC blijven dat hij per se een kantoorbaan erbij moet nemen. Dat moet van RKC en dat doet de beste man gewoon, alles om bij RKC te blijven.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:03 schreef Genius-F het volgende:
No shit, alsof er nog clubliefde bestaat
Die is naar een Canadese (quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom ruilen ze Wijnaldum niet gewoon voor Koevermans
Ohh wacht, die droeftoeter is al weg natuurlijk
Marginaal?quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:02 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
De vooruitgang van Feyenoord naar PSV is gewoon een marginale vooruitgang. Dan kan je net zo goed bij Feyenoord blijven als je claimt zo'n clubliefde te hebben. De enige spelers van PSV die significant beter zijn/waren dan Feyenoorders, vind ik Doedelzak en Afellay en laten die nou net weg zijn...
Noem dan eens spelers van PSV die aantoonbaar beter zijn dan bij Feyenoord?quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:36 schreef LePoo het volgende:
[..]
Marginaal?![]()
Laat dit aub een troll zijn.
Ik ga sowieso niet verder met je in discussie.
Als jij het verschil in de kwaliteit van de selectie van Feyenoord en PSV marginaal vindt, heb je er naar mijn mening sowieso weinig kijk op.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:53 schreef ForzaCaptian het volgende:
Georginio Wijnaldum kan zich niet voorstellen bij een andere Nederlandse club te spelen dan Feyenoord. Dat zegt hij maandag in het Algemeen Dagblad.
Wijnaldum werd gevraagd hoe ver hij zou denken te zijn als hij bijvoorbeeld al jaren voor FC Twente had gespeeld. "Daar denk ik nooit zo over na", zegt Wijnaldum. "Ook omdat ik me niet kan voorstellen om bij een andere Nederlandse club te spelen. Ik wil juist dat het hier lukt. Dat we met Feyenoord succes hebben."
"Ik zou wel eens willen weten hoe ver ik was geweest als ik altijd 'op 10' had gespeeld, over een langere periode. Dat is toch mijn plek, zo voel ik dat. Hopelijk blijft het niet bij vandaag alleen", zeij Wijnaldum, die tegen Roda JC voor veel gevaar zorgde, maar niet scoorde.
"Maar het is óók belangrijk dat we positief blijven. Iedereen weet hoe jong we allemaal zijn. Dan heeft het geen zin om elkaar de put in te praten, vind ik. Als je er echt in gelooft dat het ooit allemaal beter wordt, dan gebeurt dat ook. Dat weet ik zeker. Er komt vanzelf een moment dat het beter gaat."
Tuurlijk misselijkmakend ventje.
Strootman en Mertens zijn naar PSV toch? Dan sowieso die twee.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:37 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Noem dan eens spelers van PSV die aantoonbaar beter zijn dan bij Feyenoord?
Gerrardquote:
QFTquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:56 schreef amenth het volgende:
feyenoord wordt dit jaar gewoon 10-15e ofzo jamer dan maar ik heb wel seizoenskaart tering wijnaldum ik hoop wel dat ajax kampioen wordt dan ipv die kut psvers
Is dit een grap?quote:b]Op woensdag 29 juni 2011 18:56 schreef amenth het volgende:[/b]
feyenoord wordt dit jaar gewoon 10-15e ofzo jamer dan maar ik heb wel seizoenskaart tering wijnaldum ik hoop wel dat ajax kampioen wordt dan ipv die kut psvers
Hoezo?quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:33 schreef Equites het volgende:
[..]
Is dit een grap?
Tot ziens Wijnaldum! Je stelde toch al geen reet voor.
ditquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:07 schreef Socios het volgende:
Ik dacht bij het zien van de TT dat de klacht ging over het dorpje in Friesland.
Is dit nou serieus? Van afgelopen seizoen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:37 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Noem dan eens spelers van PSV die aantoonbaar beter zijn dan bij Feyenoord?
Dank, Jomanda!quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:25 schreef EveryDayIAm het volgende:
Gorginio Wijnnaldum [...] die later toch wel op het verkeerde pad komt en verdacht word van verkrachtig netals R. van Persie.
Kun je dit maandag nog een keer posten? Dan ben ik ineens niet meer chaggie als ik nog een hele week moet werken. Echt waar, koekenbakker dat je bent.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:07 schreef IDisposable het volgende:
Dit is echt geen vooruitgang voor Wijnaldem. De enige stap omhoog die een voetballer in de Nederlandse competitie kan maken, is een overgang naar Ajax. Dat is gewoon het hoogste wat je in Nederland kunt bereiken.
Pieters? Nee.quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:16 schreef LePoo het volgende:
[..]
Is dit nou serieus? Van afgelopen seizoen?
Eehmm.. een Lens? Pieters? Toivonen? Reis? Dzudzak? Affelay?
Dat sowieso.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:07 schreef IDisposable het volgende:
Dit is echt geen vooruitgang voor Wijnaldem. De enige stap omhoog die een voetballer in de Nederlandse competitie kan maken, is een overgang naar Ajax. Dat is gewoon het hoogste wat je in Nederland kunt bereiken.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:48 schreef valek het volgende:
[..]
Kun je dit maandag nog een keer posten? Dan ben ik ineens niet meer chaggie als ik nog een hele week moet werken. Echt waar, koekenbakker dat je bent.
Oh het moet dus recent zijn.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:23 schreef Keltie het volgende:
[..]
Pieters? Nee.
Die laatste 3.... Doen niet meer mee.
Feyenoord zal altijd groter zijn dan PSV, hoe hilarisch slecht ze ook zijn.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:43 schreef LePoo het volgende:
[..]
Oh het moet dus recent zijn.
Mertens, Strootman, Wijnaldum (haha, de ex-beste man van Feyenoord), de hele verdediging op Vlaar na, Toivonen, Lens..
Maar laat maar, er is geen discussie te voeren met Feyenoord aanhangers.
Die scharen zichzelf nog steeds tussen de top3 van Nederland, terwijl ze nog geen europees voetbal kunnen halen.
Ik als neutrale toeschouwer beweer alleen dat PSV sportief gezien een stap hoger is dan Feyenoord.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:44 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Feyenoord zal altijd groter zijn dan PSV, hoe hilarisch slecht ze ook zijn.
De Vrij slechter vinden dan Bouma/Marcelo en hoe al die andere faalhazen ook mogen hetenquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:43 schreef LePoo het volgende:
[..]
Oh het moet dus recent zijn.
Mertens, Strootman, Wijnaldum (haha, de ex-beste man van Feyenoord), de hele verdediging op Vlaar na, Toivonen, Lens..
Maar laat maar, er is geen discussie te voeren met Feyenoord aanhangers.
Die scharen zichzelf nog steeds tussen de top3 van Nederland, terwijl ze nog geen europees voetbal kunnen halen.
Doet allemaal niet veel voor elkaar onder.quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:21 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
De Vrij slechter vinden dan Bouma/Marcelo en hoe al die andere faalhazen ook mogen heten
Alleen al de ervaring die Bouma heeft doet De Vrij in z'n broek schijten man.quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:21 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
De Vrij slechter vinden dan Bouma/Marcelo en hoe al die andere faalhazen ook mogen heten
quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:42 schreef LePoo het volgende:
[..]
Alleen al de ervaring die Bouma heeft doet De Vrij in z'n broek schijten man.
De Vrij is een broekie die nu 1-2 seizoenen in het eerste van Feyenoord heeft gespeeld.
Dat hij een balletje weg kan trappen maakt hem nog geen goede verdediger.
Een wedstrijd waar er gepresteerd moet worden, zal De Vrij nog met knikkende knietjes aan de aftrap staan waardoor hij zal falen, en hard.
Flikker toch op man, kut kakkerlak.quote:
Lekker steun trekken bij de overheid en dan de blits maken, kansloze kutprovincialen, ook al winnen jullie nog 100 keer met 10-0, dan nog is Feyenoord groter dan PSV.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:15 schreef LePoo het volgende:
[..]
Flikker toch op man, kut kakkerlak.![]()
We zullen volgend jaar wel zien waar PSV en Feyenoord staan, goed?
Kun je weer lekker uithuilen bij de Kuip als Feyenoord weer met 10-0 onderuit gaat.
Ken je feiten, kutkakkerlak. Het is geen steun, de gemeente Eindhoven verdient hier gewoon geld aan.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:19 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Lekker steun trekken bij de overheid en dan de blits maken, kansloze kutprovincialen, ook al winnen jullie nog 100 keer met 10-0, dan nog is Feyenoord groter dan PSV.
Over voetbal praten alsof het ook echt JOU prestatie tegen de zijne isquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:15 schreef LePoo het volgende:
[..]
Flikker toch op man, kut kakkerlak.![]()
We zullen volgend jaar wel zien waar PSV en Feyenoord staan, goed?
Kun je weer lekker uithuilen bij de Kuip als Feyenoord weer met 10-0 onderuit gaat.
Jou prestatiequote:Op donderdag 30 juni 2011 16:43 schreef SociosFanClub het volgende:
[..]
Over voetbal praten alsof het ook echt JOU prestatie tegen de zijne iskamp-nicht.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:42 schreef valek het volgende:
[..]
Ken je feiten, kutkakkerlak. Het is geen steun, de gemeente Eindhoven verdient hier gewoon geld aan.
dankjewel, Roma non si discute, si ama!quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:21 schreef Lauwierent het volgende:
De speler met de grootste clubliefde van allemaal is natuurlijk Totti. Speelt jarenlang wirwar op welke positie op de ranglijst dan ook, terwijl hij al meerdere keren naar betere clubs kon vertrekken.
Held.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |