Sharepodquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:07 schreef -Menn0- het volgende:
Iemand suggesties voor een goede iPod ripper? Als ik straks m'n MacBook terug krijg maar de HD inderdaad kapot is dan ben ik ook alles kwijt wat op m'n ipod staat. Dat wil ik natuurlijk niet.
Force Empty Trash In OSXquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:57 schreef Saninl het volgende:
Ik heb eens even geprobeerd wat er zou gebeuren als ik 1 film uit mijn externe schijf naar de prullenmand verplaats, en alleen die verwijder. En dan krijg ik ook dezelfde waarschuwing?!
Nee, je kunt hooguit de foto via Twitpic of Mobypicture uploaden, en dan het adres kopiëren en plakken. Omslachtig.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:12 schreef Junkie het volgende:
[..]
Force Empty Trash In OSX
Vraagje, vanuit Safari op iOS kan je toch geen foto's uit je camera roll posten op websites?
En heeft iemand al Google+?![]()
[ afbeelding ]
96GB Kingston V+100 in plaats van de dvd-drive voor m'n 13" MacBook Pro. Nu nog even heen en weer schuiven met m'n iTunes library en dan OS X op de SSD knallenquote:
Yep. Met een bracket van een tientje van eBay.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:10 schreef KaMo het volgende:
Dus, je hebt je DVD drive eruit gesloopt, en zet een SSD in de plaats?
Ja, ik wacht nog steeds op die van mijquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:12 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Yep. Met een bracket van een tientje van eBay.
Bedankt, helaas blijf ik dan dezelfde melding krijgen:quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:12 schreef Junkie het volgende:
[..]
Force Empty Trash In OSX
Vraagje, vanuit Safari op iOS kan je toch geen foto's uit je camera roll posten op websites?
En heeft iemand al Google+?![]()
[ afbeelding ]
Wie? Wat? Waar?quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:12 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Yep. Met een bracket van een tientje van eBay.
Mwah, als er ooit iets mee is schroef je de diskdrive terug en niemand die het merkt. Er zit geen verzegeling op ofzo.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:43 schreef KaMo het volgende:
Ben je wel gelijk je garantie kwijt lijkt me :p
Ach, ik zal voorlopig wel toekomen met wat ik heb/ga krijgen!
Apple gebeld. krijg ik deze website door;quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:42 schreef Saninl het volgende:
[..]
Bedankt, helaas blijf ik dan dezelfde melding krijgen:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:42 schreef Saninl het volgende:
[..]
Bedankt, helaas blijf ik dan dezelfde melding krijgen:
[ afbeelding ]
--
Apple gebeld. krijg ik deze website door;
http://support.apple.com/kb/HT1526?viewlocale=nl_NL
Ook al gedaan, zelfs via terminal. Dan krijg ik foutcode 13
Had je nou al repair permissions gedaan?quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:34 schreef Saninl het volgende:
[..]
Apple gebeld. krijg ik deze website door;
http://support.apple.com/kb/HT1526?viewlocale=nl_NL
Ook al gedaan, zelfs via terminal. Dan krijg ik foutcode 13
Wat? Bedoel je die link van jou? Die heb ik al wel geprobeerd. Al die methodes, helaas zonder effect.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:56 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Had je nou al repair permissions gedaan?
Ziet er goed uit alleen werkt het niet.. Hij kan m'n iPod niet vinden, wat op zich wel logisch is want m'n iPod is geconfigureerd op m''n MacBook en ik probeer nu via Windows een back te maken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |