Het lijkt op zo'n afgietding voor een panquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:27 schreef MissVanity het volgende:
[ afbeelding ]
Geplaatst door Shapeshifter
Ja... Waarom weet je dat zo snel?quote:
Nouja het is te zien dat je er in kunt knijpen, en ik heb wel eens zoiets op intequote:Op woensdag 29 juni 2011 11:26 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ja... Waarom weet je dat zo snel?
Klopt, maar wat voor specifiekquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:34 schreef MissVanity het volgende:
Zo'n ding op een geweer waar je doorheen kijkt om te mikken
Van doctor opticquote:
Iemand anders mag wel, want ik zit nu mobiel.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:51 schreef Shapeshifter het volgende:
[..]
Ja, dubbelzijdige kaligrafeerpen
Zal ik de volgende keer iets posten dat je zeker weet? Komt 'ie hoor, ben je er klaar voor?quote:
Smerig! Uhl. Nu even een serieus plaatje gepost!quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:00 schreef Shapeshifter het volgende:
Een broodje met eehm spul. Een frikandel menstruo? Hoe heet die shit, bapao? Een banaan speciaal?
Banaan speciaal, final answer
Haha, ja gewoon vrouwendingen noemen, heb je het vanzelf een keer goedquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:10 schreef Verbodsbord het volgende:
Voor nagels. Om rouwranden weg te halen, en nagelriemen terug te duwen.
We hebben hier ook zo'n ding liggenquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:11 schreef Shapeshifter het volgende:
[..]
Haha, ja gewoon vrouwendingen noemen, heb je het vanzelf een keer goed
Oeh, ik zit in de buurt!quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:59 schreef Shapeshifter het volgende:
Uiteindelijk worden er chips van gemaakt.
Een siliciumworstquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:34 schreef Shapeshifter het volgende:
Het is van silicium, er worden 'plakjes' van gesneden en daar worden chips van gemaakt. Rara
Dat is de productiemethode (Czochralski proces)quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:08 schreef kovenant het volgende:
dit stuk silicium is dus verkregen door een " seed extraction " uit te voeren in een hoge druk furnace ? best interessant wist niet hoe ze dat maakten.
maar hoe het nou ik jullie vak jargon genoemd word , geen idee . stond er niet bij :p
lang leve google
Dat is het materiaal.quote:
Sluit ik me bij aanquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:56 schreef Shapeshifter het volgende:
Rollerbank. Meten ze de snelheid van scooters mee e.d. toch?
Hoe wou je daar een vliegtuig op plaatsenquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:00 schreef Shapeshifter het volgende:
Oh, is het om een vliegtuig om te keren? Wel eens gezien (in S.W.A.T.)...
Een bandenlichter/wisselaar inderdaad!quote:
Om tussen de band en velg te duwen. Dan de band ronddraaien tot hij van de velg springt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:10 schreef Shapeshifter het volgende:
Waar is die buis aan de bovenkant dan voor?
Dat is de informele naam, als je ook de officiele kunt geven reken ik hem goedquote:
Ja, maar door het behalen van het punt stijg je naar de 5e plaatsquote:
Zo belangrijk ben ikquote:
Nee!quote:
Tandenstokers is correctquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:12 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Sateprikkers/cocktailprikkers/tandenstokers.
Damn! Ja dat is goed, ik dacht echt dat ik een moeilijke had gekozen!quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:24 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Is dat een apparaat op pallets met dozen te (tight) sealen?
Hard of zacht is lastig te definiëren... Heeft niks met vis te maken. (ik hou zelf niet van vis, alleen van kibbeling dan he.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:04 schreef Shapeshifter het volgende:
Iets zachts, taart of cake oid? Wacht je was van de vis he, kun je er vis mee schoonmaken en snijden?
quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:21 schreef MissVanity het volgende:
Ik haat ui! Ik zit te janken als een gek!
Ben benieuwd naar de nieuwe foto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |