Het lijkt op zo'n afgietding voor een panquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:27 schreef MissVanity het volgende:
[ afbeelding ]
Geplaatst door Shapeshifter
Ja... Waarom weet je dat zo snel?quote:
Nouja het is te zien dat je er in kunt knijpen, en ik heb wel eens zoiets op intequote:Op woensdag 29 juni 2011 11:26 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ja... Waarom weet je dat zo snel?
Klopt, maar wat voor specifiekquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:34 schreef MissVanity het volgende:
Zo'n ding op een geweer waar je doorheen kijkt om te mikken
Van doctor opticquote:
Iemand anders mag wel, want ik zit nu mobiel.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:51 schreef Shapeshifter het volgende:
[..]
Ja, dubbelzijdige kaligrafeerpen
Zal ik de volgende keer iets posten dat je zeker weet? Komt 'ie hoor, ben je er klaar voor?quote:
Smerig! Uhl. Nu even een serieus plaatje gepost!quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:00 schreef Shapeshifter het volgende:
Een broodje met eehm spul. Een frikandel menstruo? Hoe heet die shit, bapao? Een banaan speciaal?
Banaan speciaal, final answer
Haha, ja gewoon vrouwendingen noemen, heb je het vanzelf een keer goedquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:10 schreef Verbodsbord het volgende:
Voor nagels. Om rouwranden weg te halen, en nagelriemen terug te duwen.
We hebben hier ook zo'n ding liggenquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:11 schreef Shapeshifter het volgende:
[..]
Haha, ja gewoon vrouwendingen noemen, heb je het vanzelf een keer goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |