Ach.. het was in ieder geval een van de jongens die wel inzet toonde in het afgelopen seizoen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat maakt iedereen zich nou druk? Wijnaldum was echt geen topper.
1 jaar contract - 5 miljoen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:34 schreef ViPeRII het volgende:
[..]
Ach.. het was in ieder geval een van de jongens die wel inzet toonde in het afgelopen seizoen.
Ik zou het toch jammer vinden dat hij weg is..
Jarenlang naar de kinderachtige fouten van die jongen gekeken, en als hij het dan eindelijk aardig gaat doen, en zijn rendement in goals begint af te leveren pleurt meneer gezellig op naar Eindhoven.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
-Bijtekenen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:49 schreef DuTank het volgende:
Clubliefde noemen ze dat
Maar wat hij dan moeten doen? Nog een jaartje moeten ballen en gratis dan naar een pauperclub in het buitenland gaan?
Bijtekenen betekent het openbreken van het huidige contract, met bepaalde kosten ten gevolg. Ik denk dat dit voor Feyenoord de beste oplossing was en wie weet kwam PSV wel als eerste met het beste bod, dus dan is het voor Feyenoord en zo'n jongen al gesneden koek toch?quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
-Bijtekenen.
-Opzouten naar het buitenland.
Niet logo van je club kussen, jezelf als super-Feyenoorder profileren bij de jeugd en vervolgens overlopen naar de "concurrent" .
Boe-fucking-hoe, huiliequote:Op woensdag 29 juni 2011 08:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Even een normale TT gemaakt, laten we normaal blijven doen.
Dit dus. Gewoon een goede deal, alleen is het altijd jammer dat hij naar een andere Nederlandse club gaat.quote:
Aghossie manquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Even een normale TT gemaakt, laten we normaal blijven doen.
Ach, we krijgen in ieder geval nog een deel van de transfersom als hij wordt doorverkocht... en toch vraag ik me af of die 5 miljoen opweegt tegen het sportieve verlies...quote:
Doe niet zo denigrerend. Iemand een gebroken been toewensen doen we niet, klaar.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Aghossie man
Maak er dan tenminste iets van een TT van. "Een normale TT" wtf man![]()
Zal allemaal best.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
Bijtekenen betekent het openbreken van het huidige contract, met bepaalde kosten ten gevolg. Ik denk dat dit voor Feyenoord de beste oplossing was en wie weet kwam PSV wel als eerste met het beste bod, dus dan is het voor Feyenoord en zo'n jongen al gesneden koek toch?
meteen doen. Alleen had ik hem liever naar Engeland zien gaan dan naar de club die ons vernederde de afgelopen jaargang.quote:
Fijn, krijgen we er een emotioneel instabiel ajaxpyjamamannetje voor terug, thanx manquote:Op woensdag 29 juni 2011 09:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Doe niet zo denigrerend. Iemand een gebroken been toewensen doen we niet, klaar.
Kijk, andere TT voor jou.
Doen we dat niet? Gisteren zeker liggen slapen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Doe niet zo denigrerend. Iemand een gebroken been toewensen doen we niet, klaar.
Het doet me pijn om het te zeggen, maar ik vind het juist een hele logische keuze van hem. Bij Feyenoord is voor hem (e.a.) niet heel veel te winnen momenteel, maar wel nog meer te verliezen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zal allemaal best.
Ook hij kent de situatie van Feyenoord, en het sportieve verval heeft ook hij zijn aandeel in.
Maar wel actueel. Als je het zo goed weet, kom dan zelf met een normale TT.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Doen we dat niet? Gisteren zeker liggen slapen.
En deze TT is zo mogelijk nog kutter, Dost
Maar daar is hij zelf ook voor een deel debet aan... en eigenlijk loopt hij nu weg voor het collectieve falen van afgelopen seizoen, waar hij zelf ook zijn aandeel in hadquote:Op woensdag 29 juni 2011 09:03 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Het doet me pijn om het te zeggen, maar ik vind het juist een hele logische keuze van hem. Bij Feyenoord is voor hem (e.a.) niet heel veel te winnen momenteel, maar wel nog meer te verliezen.
Waar we Gini een:quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Maar wel actueel. Als je het zo goed weet, kom dan zelf met een normale TT.
Natuurlijk, maar het is nog wel maar een gozertje van 20. Bij PSV staat het op het veld stabieler dan hier, met meer ervaren spelers. Dat is voor hem een betere plek om zich door te ontwikkelen. En in Eindhoven heers tevens een ander soort druk dan in Rotterdam en Amsterdam.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar daar is hij zelf ook voor een deel debet aan... en eigenlijk loopt hij nu weg voor het collectieve falen van afgelopen seizoen, waar hij zelf ook zijn aandeel in had.
Eens. Een enthousiast spelertje maar veel te beperkt. Strootman is in zijn ontwikkeling al veel verder ....quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik denk toch dat de druk om te presteren in Eindhoven een stuk hoger ligt dan hier in Rotterdam.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:09 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar het is nog wel maar een gozertje van 20. Bij PSV staat het op het veld stabieler dan hier, met meer ervaren spelers. Dat is voor hem een betere plek om zich door te ontwikkelen. En in Eindhoven heers tevens een ander soort druk dan in Rotterdam en Amsterdam.
Terecht, Stokstaart slaat wel vaker de plank mis.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik zei niet hoger of lager, ik zei anders. Wat ik heb ervaren en wat ik uit interviews heb weten te halen voelen spelers zich veel benauwder door de druk van de supporters bij Feyenoord en Ajax dan bij PSV. Dat zal waarschijnlijk met cultuur te maken hebben neem ik aan, want PSV-ers verwachten niets minder dan het kampioenschap elk jaar.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik denk toch dat de druk om te presteren in Eindhoven een stuk hoger ligt dan hier in Rotterdam.
Klopt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:11 schreef voice-over het volgende:
[..]
Terecht, Stokstaart slaat wel vaker de plank mis.
Op die manier.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:14 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik zei niet hoger of lager, ik zei anders. Wat ik heb ervaren en wat ik uit interviews heb weten te halen voelen spelers zich veel benauwder door de druk van de supporters bij Feyenoord en Ajax dan bij PSV. Dat zal waarschijnlijk met cultuur te maken hebben neem ik aan, want PSV-ers verwachten niets minder dan het kampioenschap elk jaar.
quote:Feyenoord-fans nog steeds niet gelukkig na gesprek
Een eerste gesprek tussen de leiding en de supporters van Feyenoord op dinsdagavond heeft niet meteen het gehoopte resultaat opgeleverd. Het Legioen is nog steeds boos op het bestuur van de Rotterdamse club.
Er heerst grote ontevredenheid over de directie en de raad van commissarissen. De supporters verklaarden onlangs al dat het vertrouwen in de Feyenoord-top volledig weg is. Het bestuur van de Nederlandse club nodigde daarom dinsdagavond een delegatie van de supportersvereniging uit voor een gesprek.
"Het gesprek van vandaag heeft er nog niet aan bijgedragen dat het vertrouwen in de directie en RvC is hersteld", laat de vereniging weten op haar digitale huis. Wegens tijdsgebrek kon het gesprek ook niet worden afgemaakt. "Niet alle punten werden behandeld. Zowel de leiding van de club als het bestuur van de FSV heeft dan ook ingestemd met een vervolggesprek."
Goh, zijn reactie na De Graafschapquote:Op woensdag 29 juni 2011 09:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Op die manier.
Ja, en Gini had sowieso niet echt "feeling" met Het Legioen. Voelde zich regelmatig miskent en onbegrepen. Gezien ook een aantal reacties van hem na wedstrijden.
Precies laten de fans netjes blijven. Dan krijgt die nog spijt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:41 schreef Paul-89 het volgende:
Hij zal over zo'n contract aanbod van PSV toch zeker wel een maand of 6 moeten nadenken, lijkt me ?
Is namelijk de belangrijkste beslissing van zijn cariere.
Hij is mooiquote:Op woensdag 29 juni 2011 09:41 schreef Paul-89 het volgende:
Hij zal over zo'n contract aanbod van PSV toch zeker wel een maand of 6 moeten nadenken, lijkt me ?
quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:41 schreef Paul-89 het volgende:
Ach, lijkt mij wel duidelijk dat Been een belangrijke factor is voor zijn beslissing om niet bij te tekenen. Been heeft bewezen geen enkele voetballer bij Feyenoord beter te maken. Met vedettes kan deze lolsmurf ook niet omgaan en met Feyenoord-iconen (WvH) al helemaal niet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:05 schreef nomnom het volgende:
Dat 'ie weggaat interesseert me geen fuck. Dat 'ie naar PSV gaat wel, wat een hond.
Laat 'ie dan in ieder geval z'n bek opentrekken over Mario (als het allemaal waar is) nu hij weg is, dan hebben wij er misschien ook nog iets aan...
Opgedonderd, ondankbaar pisventje.quote:Wijnaldum: "Ik wil dat het bij Feyenoord lukt"
Georginio Wijnaldum kan zich niet voorstellen bij een andere Nederlandse club te spelen dan Feyenoord.
Dat zegt hij maandag in het Algemeen Dagblad.
8 nov. 2010 13:36:00
Wijnaldum werd gevraagd hoe ver hij zou denken te zijn als hij bijvoorbeeld al jaren voor FC Twente had gespeeld. "Daar denk ik nooit zo over na", zegt Wijnaldum. "Ook omdat ik me niet kan voorstellen om bij een andere Nederlandse club te spelen. Ik wil juist dat het hier lukt. Dat we met Feyenoord succes hebben."
"Ik zou wel eens willen weten hoe ver ik was geweest als ik altijd 'op 10' had gespeeld, over een langere periode. Dat is toch mijn plek, zo voel ik dat. Hopelijk blijft het niet bij vandaag alleen", zeij Wijnaldum, die tegen Roda JC voor veel gevaar zorgde, maar niet scoorde.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:10 schreef Oidipous het volgende:
Als Wijnaldum zo graag naar PSV wil, dan gaat 'ie toch lekker? Beetje jammer dat hij eerst maanden loopt de doen alsof hij het echt nog niet wist en al die tijd geroepen heeft dat Feyenoord zijn club is. Puntje bij paaltje brengt meneer "zijn club" wel in de positie dat ze hem, één van de grootste talenten uit de eigen opleiding, op zijn 20e (dus eigenlijk nog voor hij echt zijn top gaat bereiken) voor een paar luttele miljoenen moeten laten vertrekken naar een concurrent. Lekkere Feyenoorder ben je dan, in de wetenschap dat de club geen klote kan op de transfermarkt. En waarvoor eigenlijk? Zoveel meer verdien je niet bij PSV ( Feyenoord heeft een salarishuis wat redelijk vergelijkbaar is met die van Ajax en PSV en Wijnaldum zou waarschijnlijk één van de grootverdieners worden) en sportief gezien maakt het ook geen donder uit. Bij PSV speel je ook tegen RKC Waalwijk en De Graafschap. Je gaat mij niet vertellen dat het zo schitterend is om te spelen tegen Metalist Charkiv, Bate Borisov en weet ik veel hoe die vage Oostblok-clubs uit de Europa League allemaal wel niet heten. Maar prima joh, meneer is op deze manier de verpersoonlijking van de enorme ellende bij de club.
Wat Theo Janssen doet vind ik ook niet kunnen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:54 schreef Ajacied422 het volgende:
eigenlijk, wat boeit het naar welke club een speler gaat? Moeten de fans bepalen waar hij heen gaat?
En wederom voldoende motivatie om weer alles uit de kast te halen tegen Psv.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:05 schreef Caland het volgende:
Kan wel weer een klassiekert van stal worden gehaald tegen PSV.
Wijnaldum breek je beeeen.
Kijk dat is er nu mis met Feyenoord.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:09 schreef Paul-89 het volgende:
Nu had ik graag een Bosvelt gehad, en dat die dan tijdens Feyenoord-PSV meteen bij het allereerste duel Wijnaldum gras laat eten.![]()
Maar die tijden zijn voorbij.
Stel je trouwens voor dat Wijnaldum PSV gewoon afwijst en nu alsnog verlengt bij Feyenoord.![]()
Vandaag zou er in principe duidelijkheid komen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:09 schreef Paul-89 het volgende:
Nu had ik graag een Bosvelt gehad, en dat die dan tijdens Feyenoord-PSV meteen bij het allereerste duel Wijnaldum gras laat eten.![]()
Stel je trouwens voor dat Wijnaldum PSV gewoon afwijst en nu alsnog verlengt bij Feyenoord.![]()
Denk dat Vlaar dat wel doorheeft hoor. Gewoon op 4 december effe z'n benen eraf zagen, kan hij gelijk niet meer het dak op de dag erna.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:09 schreef Paul-89 het volgende:
Vlaar doet dat niet, is daar te sociaal voor net als De Vrij.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat Vlaar dat wel doorheeft hoor. Gewoon op 4 december effe z'n benen eraf zagen, kan hij gelijk niet meer het dak op de dag erna.
Ik heb anders regelmatig een concurrentiebeding in mijn contracten staan.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:00 schreef Droopie het volgende:
[..]
Wat Theo Janssen doet vind ik ook niet kunnen?
Hoewel in het bedrijfsleven het heel normaal is, vind ik het soms ook niet kunnen.
Tenzij ik er zelf beter van wordt
wat ook geen zoden aan de dijk zet, want waar moet je anders heen..quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:15 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik heb anders regelmatig een concurrentiebeding in mijn contracten staan.
Naar een ander bedrijf wat geen concurrent is?quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:15 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
wat ook geen zoden aan de dijk zet, want waar moet je anders heen..
staan altijd wel in contracten maar houden geen stand.
Als hij hierna naar het buitenland gaat krijgt Feyenoord in ieder geval nog opleidingsvergoeding.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:10 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ik mag hopen dat ze iig een doorverkooppercentage hebben behouden
Weet je niet, ik vond hem eerst vrij beperkt op 10. Maar kan ook zijn dat ze hem bij PSV op links zetten met Lens aan die rechterkant.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Als hij hierna naar het buitenland gaat krijgt Feyenoord in ieder geval nog opleidingsvergoeding.
Of daar bovenop nog wat is beklonken... denk het niet eigenlijk. Vijf miljoen is ook weer geen fooi, voor een speler die volgens veel ''kenners'' een grote kan worden maar die het nog zelden heeft laten zien.
-Fer tekent bij.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:52 schreef kapiteintje het volgende:
Er is maar 1 manier waarop ik hier blij van kan worden. Dat is als het nu als volgt zou lopen:
- De KNVB geeft Feyenoord toestemming om 1 speler onder de 1,5 miljoen euro te kopen, omdat zij haar schulden sneller dan verwacht aflost.
- Feyenoord koopt Schöne
- De investeerders kopen nog een spits of Ruudje Vormer.
Want op welke manier worden wij daar beter van?quote:
Niet, maar het zou wel lekker zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:54 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Want op welke manier worden wij daar beter van?
Heb liever dat hij gewoon gaat presteren en naar een grote club vertrekt. Daarnaast snap ik het gezien niet zo, vanuit elk gezichtspunt is dit een goede deal.quote:
Die wordt dan verlaagd met 0,75 x 5.000.000 euro. (Ik neem tenminste aan dat Fer ook in een talentpool zit?)quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:59 schreef Merkie het volgende:
Stel, Fer wordt ook verkocht voor ¤5 miljoen. Hoe zit het dan precies met de schuld die overblijft? En hoe lang blijft Feyenoord in categorie 1?
Wijnaldum had juist meer respect voor ons/Feyenoord moeten hebben. Het moet niet altijd van één kant komen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:00 schreef BusterPosey het volgende:
Jammer dat veel supporters zo ontzettend primair vanuit emotie reageren als een speler van Feyenoord naar een binnenlandse club verkast.
Natuurlijk liever een goed bod uit het buitenland, maar aan de andere kant is dit wel het beste wat Feyenoord kan doen. Een speler die toch al zo lang aan het twijfelen is over zijn eigen situatie, kan wat mij betreft beter deze zomer verkocht worden als volgend jaar gratis de deur uit lopen. Dat het dan PSV wordt, is jammer (al had het nog een stapje erger gekund), maar op termijn zijn waarschijnlijk alle partijen beter af.
En het doet me ook pijn om te zeggen, maar PSV is de laatste jaren aantoonbaar beter als Feyenoord, dus het is hoe je het wendt of keert een sportieve verbetering voor Wijnaldum, die wat mij betreft meer credits voor zijn werk verdient als de verwensingen die ik hier de gemiddelde bezoeker hoor maken.
Ach, flikker toch op joh. Als een speler jarenlang aangeeft voor geen andere club in Nederland te willen spelen, constant het logo kust en diezelfde club maandenlang aan het lijntje houdt om vervolgens bij FC Lampengat te tekenen moet men zeker heel rationeel gaan reageren. Mooi niet dus.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:00 schreef BusterPosey het volgende:
Jammer dat veel supporters zo ontzettend primair vanuit emotie reageren als een speler van Feyenoord naar een binnenlandse club verkast.
Natuurlijk liever een goed bod uit het buitenland, maar aan de andere kant is dit wel het beste wat Feyenoord kan doen. Een speler die toch al zo lang aan het twijfelen is over zijn eigen situatie, kan wat mij betreft beter deze zomer verkocht worden als volgend jaar gratis de deur uit lopen. Dat het dan PSV wordt, is jammer (al had het nog een stapje erger gekund), maar op termijn zijn waarschijnlijk alle partijen beter af.
En het doet me ook pijn om te zeggen, maar PSV is de laatste jaren aantoonbaar beter als Feyenoord, dus het is hoe je het wendt of keert een sportieve verbetering voor Wijnaldum, die wat mij betreft meer credits voor zijn werk verdient als de verwensingen die ik hier de gemiddelde bezoeker hoor maken.
Die blijft (nu zeker) niet hoor.quote:
schuld was geloof ik 40 miljoen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:59 schreef Merkie het volgende:
Stel, Fer wordt ook verkocht voor ¤5 miljoen. Hoe zit het dan precies met de schuld die overblijft? En hoe lang blijft Feyenoord in categorie 1?
Sport in het algemeen en voetbal in het bijzonder zit nu eenmaal boordevol opportunisme. Dat zal ook niet snel veranderen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, flikker toch op joh. Als een speler jarenlang aangeeft voor geen andere club in Nederland te willen spelen, constant het logo kust en diezelfde club maandenlang aan het lijntje houdt om vervolgens bij FC Lampengat te tekenen moet men zeker heel rationeel gaan reageren. Mooi niet dus.
Zóver zijn we toch nog niet?quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:04 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
schuld was geloof ik 40 miljoen?
30 miljoen van de investeerders > 10 miljoen
+/- 3 miljoen castagnios en die jeugdspelers > 7 miljoen
wijnaldum +/- 3,75 miljoen > 3,25 miljoen
fer +/- 3,75 miljoen > 0,5 miljoen in de plus dus?
Respect? Dat gaat nergens over. Dat eisen kutventjes van dertien ook altijd.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:01 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Wijnaldum had juist meer respect voor ons/Feyenoord moeten hebben. Het moet niet altijd van één kant komen.
Als de verhalen allemaal kloppen wel....quote:
Wanneer Feyenoord Schöne haalt en de investeerders bijv. Dost wordt in mijn ogen de selectie er alleen maar beter op. Ik zie niet in waarom Fer persé moet vertrekken. Maar idd...niet bijtekenen is verkopen. Blokkeert hij dit, dan gewoon een heel seizoen op de bank zetten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die blijft (nu zeker) niet hoor.
Twente neemt hem gewoon over voor 3-4 miljoen...
Er is nog lang geen 30 opgehaald.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:05 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Als de verhalen allemaal kloppen wel....
Iedereen doet net alsof Afellay zo geweldig speelde bij PSV, maar ik vond dat toch heel erg meevallen hoor. Zoveel scoorde hij nou ook weer niet en in de topwedstrijden liet hij het ook niet zien.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
5 Miljoen voor Wijnaldum + een percentage bij een doorverkoop
5 Miljoen voor Fer
van Geel laat zijn kwaliteiten van verkopen weer zien. Afellay ging met een half jaar contract voor 3 miljoen naar Barcelona. Afellay had toch wel wat meer gepresteerd dacht ik zo.
En de vriendin van de oom van een achterneef zijn broertje sprak dit laatst nog tegen. Die had zitten vissen met Jan van Halst.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:06 schreef Vjenne12345 het volgende:
De vader van een maat van mij heeft recentelijk gedineerd met Munsterman, onder de tafel door zou Fer al persoonlijk rond zijn met Twente.
Alleen lul ik geen onzin.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:07 schreef Caland het volgende:
[..]
En de vriendin van de oom van een achterneef zijn broertje sprak dit laatst nog tegen. Die had zitten vissen met Jan van Halst.
Kan iemand dit bevestigen/ontkennen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:04 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
schuld was geloof ik 40 miljoen?
30 miljoen van de investeerders > 10 miljoen
+/- 3 miljoen castagnios en die jeugdspelers > 7 miljoen
wijnaldum +/- 3,75 miljoen > 3,25 miljoen
fer +/- 3,75 miljoen > 0,5 miljoen in de plus dus?
klopt, vergeten dat dat de doelstelling is rond de twintig uiteindelijk toch? dan is het dus nog 9,5 in de minquote:
En jij kan net zo goed een troll zijn die hier even de boel lekker wil opstoken.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:06 schreef Vjenne12345 het volgende:
De vader van een maat van mij heeft recentelijk gedineerd met Munsterman, onder de tafel door zou Fer al persoonlijk rond zijn met Twente.
investeerders hebben als doelstelling de dertig te halen, zitten geloof ik rond de 17 tot 20, mischien nu Coca Chris weg is dat de rest over de streep zijn te halen die het niet in hem zagen zitten zoals Blokland vertelde...quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kan iemand dit bevestigen/ontkennen?
Neequote:Op woensdag 29 juni 2011 12:07 schreef Caland het volgende:
[..]
En de vriendin van de oom van een achterneef zijn broertje sprak dit laatst nog tegen. Die had zitten vissen met Jan van Halst.
Leuk, maar toch is het Feyenoord wat hem heeft opgeleid altijd heeft hij vertrouwen gekregen van trainers en supporters, ook toen hij geen knikker raakte. Altijd zaten er weer 40.000 man om te steunen ook na die 10-0 in Eindhoven. En wat doen ze uiteindelijk terug ? Juist ja, club en supporters lange tijd in onzekerheid laten en uiteindelijk verkassen naar PSV, nota bene de club die ons het afgelopen jaar het meeste pijn heeft gedaan.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:05 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Respect? Dat gaat nergens over. Dat eisen kutventjes van dertien ook altijd.
En ik vind het triest oeverloos gezeik, aangezien iedereen beter wordt van deze deal.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:09 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Leuk, maar toch is het Feyenoord wat hem heeft opgeleid altijd heeft hij vertrouwen gekregen van trainers en supporters, ook toen hij geen knikker raakte. Altijd zaten er weer 40.000 man om te steunen ook na die 10-0 in Eindhoven. En wat doen ze uiteindelijk terug ? Juist ja, club en supporters lange tijd in onzekerheid laten en uiteindelijk verkassen naar PSV, nota bene de club die ons het afgelopen jaar het meeste pijn heeft gedaan.
Dan ben je gewoon een laf ondankbaar figuur. Denkt alleen maar aan zichzelf.
Dat moet ook nog maar blijken.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:15 schreef Steven184 het volgende:
[..]
En ik vind het triest oeverloos gezeik, aangezien iedereen beter wordt van deze deal.
Zal best, als Feyenoorder (zeker niet na de uitspraken die hij heeft gedaan, laat staan het steeds kussen van het logoquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:15 schreef Steven184 het volgende:
[..]
En ik vind het triest oeverloos gezeik, aangezien iedereen beter wordt van deze deal.
Als voetbal objectief werd bekeken was de Eredivisie al opgeheven.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:15 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik hou het er tussenin. Ik snap het als mensen hem een verrader vinden. Ben er zelf ook niet zo over te spreken. Mensen die hem gebroken benen e.d. toewensen, dat snap ik persoonlijk niet zo.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:17 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zal best, als Feyenoorder (zeker niet na de uitspraken die hij heeft gedaan, laat staan het steeds kussen van het logo) doe je zoiets niet. Dan heb je de supporters dus eigenlijk gewoon steeds voor de gek gehouden.
En voetbal is emotie dus zo gek is de reactie van veel fans niet.
Hij hoeft van mij ook geen been te breken hoor, maar ik gun hem nu niet veel succes meer nee.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik hou het er tussenin. Ik snap het als mensen hem een verrader vinden. Ben er zelf ook niet zo over te spreken. Mensen die hem gebroken benen e.d. toewensen, dat snap ik persoonlijk niet zo.
Aan de andere kant levert dit weer 5 miljoen op voor een speler die zich komend jaar toch niet ging ontwikkelen bij Feyenoord.
Ik zal eens wat nieuwsberichten op zoeken:quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kan iemand dit bevestigen/ontkennen?
Totaal +- ¤12.000.000quote:Omdat de ’Vrienden van Feyenoord’ inmiddels zo’n 30 miljoen euro heeft opgehaald om de schuld van 42 miljoen euro weg te werken, hoopt de clubleiding de KNVB te bewegen om enige clementie te tonen als Feyenoord onverhoopt Leroy Fer en Georginio Wijnaldum kwijtraakt.
Af: ¤5.000.000 - 25% = ¤3.750.000quote:Martin van Geel sleepte er gisteravond een acceptabel transferbedrag uit voor Feyenoord. Wel ingevoerde bronnen reppen over een bedrag van vijf miljoen euro. Een kwart gaat overigens naar de investeerders in Talent Pool I, waartoe Wijnaldum behoorde.
Af: ¤2.100.000 + ¤450.000 + ¤800.000 = ¤3.350.000quote:Omdat eerder Luc Castaignos (voor 2,1 miljoen euro naar Internazionale), jeugdspeler Karim Rekik (450.000 euro naar Manchester City) en Nathan Aké (800.000 euro naar Chelsea) voor veel geld vertrokken, heeft Feyenoord eindelijk weer eens een lucratieve transferzomer.
Care.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:30 schreef rubje het volgende:
He,boys.![]()
Weet niet of het jullie is opgevallen maar daar in 020 en die Tukkers en lampies is alles in volle bedrijvigheid om zo sterk mogelijk aan de start van het nieuwe seizoen te komen,alleen bij ons is er weer ouderwets ruzie in de tent terwijl alles om het nieuwe seizoen zou moeten draaien.
Duidelijk. Een forse vermindering van de schuldenlast dus. Wat zijn precies de criteria om in categorie 1 te blijven? Een schuld van 10% van de jaarlijkse omzet lijkt me in principe wel te overzien.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:30 schreef Swennus het volgende:
[..]
Ik zal eens wat nieuwsberichten op zoeken:
[..]
Totaal +- ¤12.000.000
[..]
Af: ¤5.000.000 - 25% = ¤3.750.000
Totaal: ¤8.250.000
[..]
Af: ¤2.100.000 + ¤450.000 + ¤800.000 = ¤3.350.000
Totaal: ¤4.900.000
Hier gaat dan nog het bedrag van een eventuele verkoop van Fer vanaf
Bron: fr-fanatic.com
Twente en Ajax hebben nog weinig anders en PSV kan alleen kopen door een deal met de gemeente en de verkoop van de beste speler.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:30 schreef rubje het volgende:
He,boys.![]()
Weet niet of het jullie is opgevallen maar daar in 020 en die Tukkers en lampies is alles in volle bedrijvigheid om zo sterk mogelijk aan de start van het nieuwe seizoen te komen,alleen bij ons is er weer ouderwets ruzie in de tent terwijl alles om het nieuwe seizoen zou moeten draaien.
Jammer alleen dat het gewoon niet waar is. De schuld zou tussen de 43 en 45 miljoen zijn en de investeerders hebben nog LANG geen 30 miljoen opgehaald.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Duidelijk. Een forse vermindering van de schuldenlast dus. Wat zijn precies de criteria om in categorie 1 te blijven? Een schuld van 10% van de jaarlijkse omzet lijkt me in principe wel te overzien.
http://www.fr12.nl/nieuws(...)-clementie-knvb.htmlquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:37 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Jammer alleen dat het gewoon niet waar is. De schuld zou tussen de 43 en 45 miljoen zijn en de investeerders hebben nog LANG geen 30 miljoen opgehaald.
Hier staat van niet:quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
http://www.fr12.nl/nieuws(...)-clementie-knvb.html
Daar staat van wel.
Luc zat toch ook in een poule?quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:30 schreef Swennus het volgende:
[..]
Ik zal eens wat nieuwsberichten op zoeken:
[..]
Totaal +- ¤12.000.000
[..]
Af: ¤5.000.000 - 25% = ¤3.750.000
Totaal: ¤8.250.000
[..]
Af: ¤2.100.000 + ¤450.000 + ¤800.000 = ¤3.350.000
Totaal: ¤4.900.000
Hier gaat dan nog het bedrag van een eventuele verkoop van Fer vanaf
Bron: fr-fanatic.com
Ze kunnen zo veel op internet plempen, het is gewoon niet waar. Sterker nog dat heeft die kerel vorige week zelf nog in een interview aangegeven.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
http://www.fr12.nl/nieuws(...)-clementie-knvb.html
Daar staat van wel.
20 miljoen klopt ook, men had meer toezeggingen maar die investeerders willen Jacobs en co weg, waardoor ze hun toezegging introkken (Huijgen bv)quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hier staat van niet:
Blokland haalde al een "dikke 20 miljoen" op.
Bericht is slechts een maand oud.
Ook dat zou niet om 10 miljoen gaan.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:52 schreef macca728 het volgende:
[..]
20 miljoen klopt ook, men had meer toezeggingen maar die investeerders willen Jacobs en co weg, waardoor ze hun toezegging introkken (Huijgen bv)
Dus is het eigenlijk dit:quote:
6-8 miljoen toch of zoiets ? Men brengt graag goed nieuwsquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:55 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ook dat zou niet om 10 miljoen gaan.
defineer concurrent..quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:23 schreef Keltie het volgende:
[..]
Naar een ander bedrijf wat geen concurrent is?
Ik denk dat zijn clubliefde wel oprecht was. Kijk maar eens naar zijn interviews waarin hij altijd kinderlijke en naïeve opmerkingen maakte. Hij is gewoon nog een kind die moeite heeft om te presteren onder druk, terwijl hij daar mentaal nog niet klaar voor is.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:17 schreef Paul-89 het volgende:
Zal best, als Feyenoorder (zeker niet na de uitspraken die hij heeft gedaan, laat staan het steeds kussen van het logo) doe je zoiets niet. Dan heb je de supporters dus eigenlijk gewoon steeds voor de gek gehouden.
En voetbal is emotie dus zo gek is de reactie van veel fans niet.
geloof dat het hebben van schuld geen probleem is , maar dat het schrijven van structurele zwarte cijfers dan wel een noodzaak is ..quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Duidelijk. Een forse vermindering van de schuldenlast dus. Wat zijn precies de criteria om in categorie 1 te blijven? Een schuld van 10% van de jaarlijkse omzet lijkt me in principe wel te overzien.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:07 schreef eight het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn clubliefde wel oprecht was. Kijk maar eens naar zijn interviews waarin hij altijd kinderlijke en naïeve opmerkingen maakte. Hij is gewoon nog een kind die moeite heeft om te presteren onder druk, terwijl hij daar mentaal nog niet klaar voor is.
Waarschijnlijk denkt hij dat het zowel voor Feijenoord als hemzelf het beste is, zeker gezien de mooie transfersom.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:07 schreef eight het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn clubliefde wel oprecht was.
quote:
Nee, dat lag tussen de 1 en 6 miljoen. Vaag verhaal dat.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:55 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ook dat zou niet om 10 miljoen gaan.
Klopt. Oftewel, we hebben nog minimaal 10 miljoen schuld.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, dat lag tussen de 1 en 6 miljoen. Vaag verhaal dat.
Ja ik hou ook van mn wijf, tot ik een exemplaar met grotere tieten tegen kom.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:07 schreef eight het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn clubliefde wel oprecht was. Kijk maar eens naar zijn interviews waarin hij altijd kinderlijke en naïeve opmerkingen maakte. Hij is gewoon nog een kind die moeite heeft om te presteren onder druk, terwijl hij daar mentaal nog niet klaar voor is.
Waarschijnlijk denkt hij dat het zowel voor Feijenoord als hemzelf het beste is, zeker gezien de mooie transfersom.
Dat ook. Bij het grootste deel van de Feijenoord selectie zul je echte clubliefde niet vinden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:10 schreef Calciumdude het volgende:
uiteindelijk hebben maar weinig spelers echte clubliefde..
Ik las ergens dat Gudde naar de KNVB wilt stappen bij een verkoop van Fer/Wijnaldum om evt. wel via de 'normale' weg een transfer te maken. We zullen zien.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:35 schreef Lastpost het volgende:
Ik heb ook geen flauw idee hoe hoog die schuld nu nog is, we hebben ondertussen tussen de 8 a 11 miljoen aan spelerssalarissen verminderd, zo'n 18 miljoen 'opgehaald' via VVF en de nodige transfers gemaakt, als die van Wijnaldum en eerdere transfers (Castaignos en jeugdspelers) a 5 miljoen daar ook nog bijkomt moet het nu rond de 10 miljoen liggen zou ik zeggen.
nog niet uitgegeven salarissen kan je toch niet van je schuld aftrekkenquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:35 schreef Lastpost het volgende:
Ik heb ook geen flauw idee hoe hoog die schuld nu nog is, we hebben ondertussen tussen de 8 a 11 miljoen aan spelerssalarissen verminderd, zo'n 18 miljoen 'opgehaald' via VVF en de nodige transfers gemaakt, als die van Wijnaldum en eerdere transfers (Castaignos en jeugdspelers) a 5 miljoen daar ook nog bijkomt moet het nu rond de 10 miljoen liggen zou ik zeggen.
De schuld was voor de VvF-injectie 43 mln.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:35 schreef Lastpost het volgende:
quote:Voor Cabral bestaat de nodige interesse.
Het is nog onduidelijk of Ryo Miyaichi volgend jaar weer in het shirt van Feyenoord te bewonderen zal zijn. De supporters zien de Arsenal-aanvaller graag op huurbasis terugkeren, maar technisch directeur Martin van Geel zei al daarover te twijfelen. Wanneer Miyaichi komt, wil Jerson Cabral in ieder geval vertrekken uit De Kuip.
De twintigjarige aanvaller wil een volgende stap zetten in zijn ontwikkeling en vreest dat de terugkeer van Miyaichi hem zal belemmeren. “Bovendien”, zegt zaakwaarnemer Wessel Weezenberg tegen Voetbal International, “spreekt er ook weinig vertrouwen uit. Je leidt een eigen speler op, maar kiest vervolgens voor een ander. Wat is dan het perspectief?”
Voor Cabral bestaat de nodige interesse: verschillende clubs uit Spanje en Engeland volgen de jeugdinternational. “Maar zo ver is het nog niet”, zegt Weezenberg. “Het is voor Jerson echter wel belangrijk dat hij zo snel mogelijk duidelijkheid krijgt.” Cabral speelde in het afgelopen seizoen 23 competitiewedstrijden, waarvan zeven als basisspeler.
Precies. Dit geeft eens te meer aan dat talent niet louter bestaat als 'goed kunnen voetballen'. Mentale weerbaarheid is veel belangrijker.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:43 schreef Paul-89 het volgende:
Goede instelling ook, om zodra er concurrentie is weg te willen.
quote:Been: Als ze me eruit willen gooien, moeten ze dat doen
Mario Been leidde zondag voor de derde en misschien wel laatste keer in zijn loopbaan de eerste training van het seizoen bij Feyenoord. ‘Ik lees ook verhalen. Stel nou dat ze me eruit willen gooien, dan moeten ze dat doen. En als de club dan volgend jaar weer kan investeren, heb ik pech gehad. Maar dan heb ik toch óók meegeholpen aan de wederopstanding van deze mooie club.’
Twee jaar daarvoor kreeg Been nog het hardste applaus toen hij als succestrainer van NEC terugkeerde bij zijn jeugdliefde. Nu moet Been presteren en staat zijn positie, nog voor er maar één wedstrijd is gespeeld dit seizoen, ter discussie. Eric Gudde sprak zich een dag voor de seizoensopening uit over het vorige seizoen.
‘Gudde mag en hoort niet tevreden te zijn’, reageert Been in Voetbal International. ‘Maar er zijn toch oorzaaken waarom het ging zoals het vorig seizoen is gegaan? Dan denk ik aan de combinatie van saneren en presteren en hoe moeilijk dat is als je door blessures met een jonge ploeg de competitie in moet. Dat neemt echter niet weg dat wij gewoon van De Graarschap, VVV en Excelsior moesten winnen.’
Druk
‘Ja, ik lig onder druk’, gaat Been verder. ‘Ik zal moeten presteren, maar dat komt goed uit: dat wíl ik ook. Mensen mogen mij beoordelen, maar doe dat eerlijk. Doe dat op mijn kwaliteiten en haal er geen randzaken bij. Ik zou te weinig op Varkenoord zijn. Díe aantijging doet pijn. Ik kijk naar het tweede, de A1 en ga bij de amateurs kijken als het schema dat toelaat. (…) De mensen die kritiek hebben, weten blijkbnaar niet hoe het vak van hoofdtrainer in elkaar steekt.’
‘Er worden mij allerlei verwijten gemaakt en het is allemaal onzin’, is Been, beschuldigd dat hij te veel op de golfbaan zou staan, stellig.
29 goals
Been heeft geen ruimte om te investeren, terwijl hij Luc Castaignos (Internazionale) kwijt is en Georginio Wijnaldum (PSV) dreigt te verliezen. ‘Dan lever ik veertien goals, opgeteld bij de vijftien die Castaignos heeft gemaakt. Vind dan maar even 29 goals terug.’
‘Ik kan nul komma nul investeren, maar dat wist ik toen ik hier tekende. Daarover hoor je mij niet zeuren. Maar als dan bepalende spelers wegvallen door blessures en je met een jong team het seizoen in moet, kan je zo’n seizoen als het vorige draaien.’
Ideale trainer
Martin van Geel komt net kijken en is dan ook niet van plan Been weg te sturen. ‘Soms moet je als technisch directeur ingrijpen, maar ik voorzie dat niet bij Feyenoord. Met zijn achtergrond en historie vind ik Mario Been nog steeds de ideale trainer voor deze club. En dan zien we wel wat de toekomst ons brengt.’
Nee, weer een jaar op de bank mogen zitten omdat er een huurling binnenkomtquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:43 schreef Paul-89 het volgende:
Vind dat hij en zijn zaakwaarnemer gewoon gelijk hebben in deze. Je hebt een linksbuiten onder contract maar die speelt nooit om een huurling voor een andere club op te leiden. Dan zou ik ook mijn conclusies trekken.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:45 schreef voice-over het volgende:
[..]
Precies. Dit geeft eens te meer aan dat talent niet louter bestaat als 'goed kunnen voetballen'. Mentale weerbaarheid is veel belangrijker.
Kan je wel lacherig doen, maar Cabral heeft vooral met zijn tripjes met Oranje enorm hoge ogen gegooid in vooral Spanje. Een user op een ander forum meldde een half jaar geleden al dat hij zelfs al een keer gesproken heeft met een buitenlandse club. Dit verhaal is daar wel de bevestiging van.quote:
Wat dacht je van gewoon knokken voor je plaats ? Daarbij is hij eigenlijk ook nog helemaal niet klaar voor een basisplek, jaartje Excelsior zou het beste zijn maar dan hebben we zelf weer te weinig opties.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:48 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nee, weer een jaar op de bank mogen zitten omdat er een huurling binnenkomt
Zal allemaal best. Als ik hem zie schipperen in Feyenoord 1 moet ik vooral hard lachen als ik lees dat meneer Cabral hogerop wil.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind dat hij en zijn zaakwaarnemer gewoon gelijk hebben in deze. Je hebt een linksbuiten onder contract maar die speelt nooit om een huurling voor een andere club op te leiden. Dan zou ik ook mijn conclusies trekken.
[..]
Kan je wel lacherig doen, maar Cabral heeft vooral met zijn tripjes met Oranje enorm hoge ogen gegooid in vooral Spanje. Een user op een ander forum meldde een half jaar geleden al dat hij zelfs al een keer gesproken heeft met een buitenlandse club. Dit verhaal is daar wel de bevestiging van.
Hij wil niet hogerop, hij wil spelen. En een eerlijke kans krijgen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zal allemaal best. Als ik hem zie schipperen in Feyenoord 1 moet ik vooral hard lachen als ik lees dat meneer Cabral hogerop wil.
Die hij niet krijgt omdat wij een huurling van Arse belangrijker vinden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij wil niet hogerop, hij wil spelen. En een eerlijke kans krijgen.
Wordt dit weer de volgende Feyenoord-speler die geridiculiseerd en afgemaakt wordt? Kunnen we daar niet eens mee kappen...ik vind het zo'n onzin om je eigen spelers constant af te lopen branden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zal allemaal best. Als ik hem zie schipperen in Feyenoord 1 moet ik vooral hard lachen als ik lees dat meneer Cabral hogerop wil.
Ryo was dat ook nietquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:49 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Wat dacht je van gewoon knokken voor je plaats ? Daarbij is hij eigenlijk ook nog helemaal niet klaar voor een basisplek, jaartje Excelsior zou het beste zijn maar dan hebben we zelf weer te weinig opties.
In dit geval heeft Cabral toch echt gelijk. Miyaichi zal echt niet op de bank terechtkomen, die moet spelen. Als Feijenoord hem op de bank zet kunnen ze hun toekomstige samenwerkingsverband met Arsenal op de buik schrijven.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:43 schreef Paul-89 het volgende:
Ryo is dan ook gewoon 8x beter of zo.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:52 schreef Keltie het volgende:
[..]
Die hij niet krijgt omdat wij een huurling van Arse belangrijker vinden.
Mwah.. Onbekendheid maakt ook goed.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ryo is dan ook gewoon 8x beter of zo.
quote:Been: Als ze me eruit willen gooien, moeten ze dat doen
AD
29-6-2011
Mario Been leidde zondag voor de derde en misschien wel laatste keer in zijn loopbaan de eerste training van het seizoen bij Feyenoord. 'Ik lees ook verhalen. Stel nou dat ze me eruit willen gooien, dan moeten ze dat doen. En als de club dan volgend jaar weer kan investeren, heb ik pech gehad. Maar dan heb ik toch óók meegeholpen aan de wederopstanding van deze mooie club.'
Twee jaar daarvoor kreeg Been nog het hardste applaus toen hij als succestrainer van NEC terugkeerde bij zijn jeugdliefde. Nu moet Been presteren en staat zijn positie, nog voor er maar één wedstrijd is gespeeld dit seizoen, ter discussie. Eric Gudde sprak zich een dag voor de seizoensopening uit over het vorige seizoen.
'Gudde mag en hoort niet tevreden te zijn', reageert Been in Voetbal International. 'Maar er zijn toch oorzaaken waarom het ging zoals het vorig seizoen is gegaan? Dan denk ik aan de combinatie van saneren en presteren en hoe moeilijk dat is als je door blessures met een jonge ploeg de competitie in moet. Dat neemt echter niet weg dat wij gewoon van De Graarschap, VVV en Excelsior moesten winnen.'
'Ja, ik lig onder druk', gaat Been verder. 'Ik zal moeten presteren, maar dat komt goed uit: dat wíl ik ook. Mensen mogen mij beoordelen, maar doe dat eerlijk. Doe dat op mijn kwaliteiten en haal er geen randzaken bij. Ik zou te weinig op Varkenoord zijn. Díe aantijging doet pijn. Ik kijk naar het tweede, de A1 en ga bij de amateurs kijken als het schema dat toelaat. (...) De mensen die kritiek hebben, weten blijkbnaar niet hoe het vak van hoofdtrainer in elkaar steekt.'
'Er worden mij allerlei verwijten gemaakt en het is allemaal onzin', is Been, beschuldigd dat hij te veel op de golfbaan zou staan, stellig.
Been heeft geen ruimte om te investeren, terwijl hij Luc Castaignos (Internazionale) kwijt is en Georginio Wijnaldum (PSV) dreigt te verliezen. 'Dan lever ik veertien goals, opgeteld bij de vijftien die Castaignos heeft gemaakt. Vind dan maar even 29 goals terug.'
'Ik kan nul komma nul investeren, maar dat wist ik toen ik hier tekende. Daarover hoor je mij niet zeuren. Maar als dan bepalende spelers wegvallen door blessures en je met een jong team het seizoen in moet, kan je zo'n seizoen als het vorige draaien.'
Martin van Geel komt net kijken en is dan ook niet van plan Been weg te sturen. 'Soms moet je als technisch directeur ingrijpen, maar ik voorzie dat niet bij Feyenoord. Met zijn achtergrond en historie vind ik Mario Been nog steeds de ideale trainer voor deze club. En dan zien we wel wat de toekomst ons brengt.'
quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:52 schreef Keltie het volgende:
[..]
Die hij niet krijgt omdat wij een huurling van Arse niet degraderen belangrijker vinden.
dat gaat blijkbaar niet, ze moeten hier wat te zeiken hebben.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wordt dit weer de volgende Feyenoord-speler die geridiculiseerd en afgemaakt wordt? Kunnen we daar niet eens mee kappen...ik vind het zo'n onzin om je eigen spelers constant af te lopen branden.
Die gast kan gewoon een lekker balletje trappen en komt dit jaar heus wel aan spelen toe.
Bezorgde ons nog bijna play-offs voor EL.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:54 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mwah.. Onbekendheid maakt ook goed.
Het blijft een speler waar je tijd in stopt en niets voor terugkrijgt.
Als je in Cabral tijd stopt, kan je er meer uit halen/ voor terug krijgen.
Proef ik daar enige zelfreflectie?quote:
Krijgen we dat gelul weer?quote:
Precies,quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:56 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Bezorgde ons nog bijna play-offs voor EL.
Indirect kan het gewoon echt wel wat opleveren.
EL, is dat niet zo' n toernooi wat je vooral geld kost?quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:56 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Bezorgde ons nog bijna play-offs voor EL.
Indirect kan het gewoon echt wel wat opleveren.
Cabral ook.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Precies,
Ryo kom je gewoon echt voor naar de Kuip.
Snap dat Jefferson aan zichzelf denkt, dan maar verhuur of zo.
Gelukkig heeft hij een contract tot 2013.
Nee.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:59 schreef Keltie het volgende:
[..]
EL, is dat niet zo' n toernooi wat je vooral geld kost?
Ryo is gewoon beter dan Cabral en zou dus (logisch) eerste keuze zijn.quote:
Hier ben ik gestopt met lezenquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Feyenoord dit seizoen CL zou halen ...
Kan je niet gewoon oprotten hier met die simpele one-liners telkens.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:02 schreef Ajacied422 het volgende:
pittig seizoen wordt dit voor Feyenoord.
Zo zal Martin van Geel er ook wel over denken. Ben het zelf ook wel met je eens. Die positie heeft geen prioriteit. Ze kunnen dat geld beter in Bellamy steken.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:01 schreef Caland het volgende:
Afgelopen seizoen was het aantrekken van Ryo gewoon verstandig (kostte ons exact 0 euro) en noodzakelijk (er was maar één linksbuiten). Aankomend seizoen moeten we een forse huursom voor hem gaan betalen (geld zie je niet meer terug) en hebben we 2 linksbuitens die vooralsnog fit zijn.
Ryo was leuk, maar we hebben hem niet meer nodig. Tijd om eigen talent te ontwikkelen op die positie.
Kenner.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:02 schreef Ajacied422 het volgende:
pittig seizoen wordt dit voor Feyenoord.
Ja. Pas als je kwartfinale haalt kun je spreken van een kleine winst.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:59 schreef Keltie het volgende:
[..]
EL, is dat niet zo' n toernooi wat je vooral geld kost?
Ok, maar dan moet er wel iemand bijkomen. Mokotjo, Cabral, Leerdam en Biseswar is (vorig jaar duidelijk aangetoond) simpelweg te zwak.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:01 schreef Caland het volgende:
Afgelopen seizoen was het aantrekken van Ryo gewoon verstandig (kostte ons exact 0 euro) en noodzakelijk (er was maar één linksbuiten). Aankomend seizoen moeten we een forse huursom voor hem gaan betalen (geld zie je niet meer terug) en hebben we 2 linksbuitens die vooralsnog fit zijn.
Ryo was leuk, maar we hebben hem niet meer nodig. Tijd om eigen talent te ontwikkelen op die positie.
Cisse zal gezien de dunne bezetting ook met enige regelmaat in de spits of als rechtsbuiten mogen aandraven. Feyenoord heeft nu gewoon een diep trieste selectie, dus als je een jongen kunt halen die je elftal een significante kwaliteitsimpuls geeft moet je dat wmb gewoon doen. Met dank aan hem ging De Bies ook significant beter spelen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:01 schreef Caland het volgende:
Ik wacht augustus wel af voordat ik dergelijke conclusies ga trekken. Beter dat we ons eerst versterken op andere posities dan linksbuiten op dit moment.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:06 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Cisse zal gezien de dunne bezetting ook met enige regelmaat in de spits of als rechtsbuiten mogen aandraven. Feyenoord heeft nu gewoon een diep trieste selectie, dus als je een jongen kunt halen die je elftal een significante kwaliteitsimpuls geeft moet je dat wmb gewoon doen. Met dank aan hem ging De Bies ook significant beter spelen.
Vormer, Schöne en een spits. (Of dat Dost moet zijn of een ander hangt af van de andere versterkingen)quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wacht augustus wel af voordat ik dergelijke conclusies ga trekken. Beter dat we ons eerst versterken op andere posities dan linksbuiten op dit moment.
Ga gewoon lekker naar je eigen topic met je verhaaltjes.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Ome Joop daadwerkelijk een tas met miljoentjes in rotterdam op de middenstip wil leggen voor Fer met een briefje erin. Dan gaat Mario op de middenstip kijken, leest het briefje. En faxt een antwoord naar Twente en accepteert een bod en dan contract bespreking. Klaar.
Want ik las dat Joop oren heeft naar een aanlokking van Fer
Een jongen erbij met ervaring heeft i.m.o. meer prioriteit dan een spits.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vormer, Schöne en een spits. (Of dat Dost moet zijn of een ander hangt af van de andere versterkingen)
Ik stel alleen iets aan bod wat actueel over Feyenoord in de rondte gaatquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:09 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ga gewoon lekker naar je eigen topic met je verhaaltjes.
Zal wel aan je naam leggen dan.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik stel alleen iets aan bod wat actueel over Feyenoord in de rondte gaat
Zeg het dan gewoon in normale bewoording.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik stel alleen iets aan bod wat actueel over Feyenoord in de rondte gaat
Guyon is een goede voor Feyenoord. Ik hou van zijn countersquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Een jongen erbij met ervaring heeft i.m.o. meer prioriteit dan een spits.
We hebben nu Sekou en we hebben Gyon. Dat is al een aanvaller meer dan vorig jaar.
Zo: Ik las dat Fer begeerd wordt door Twente. Zou een aderlating voor Feyenoord zijn. Wat vinden jullie er van?quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:10 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zeg het dan gewoon in normale bewoording.
Ben ik met je eens. Maar wie moet er op 10 spelen nu Wijnaldum weg is?quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
We hebben nu Sekou en we hebben Gyon. Dat is al een aanvaller meer dan vorig jaar.
Mokotjo?quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Maar wie moet er op 10 spelen nu Wijnaldum weg is?
Een tip: Doe het als hij ergens anders is dan thuis. Want hij woont bij zijn Omaquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:13 schreef Caland het volgende:
Hij is trouwens nog niet weg he. We hebben dus nog de kans om zoveel doodsbedreigingen naar zijn adres te sturen dat hij misschien wel een Gerrardje doet.
Dat is toch geen nr. 10?quote:
Is Cisse nu echt 100% fit? Niet dat hij weer last krijgt van zijn teentje..quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jep, en Fernandez is ook weer helemaal fit.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:18 schreef eight het volgende:
[..]
Is Cisse nu echt 100% fit? Niet dat hij weer last krijgt van zijn teentje..
Ach man...kap nou toch eens met dat zielige gedoe. Als jij serieus iets mankeert aan je teen dan kun je niet fatsoenlijk voetballen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:18 schreef eight het volgende:
[..]
Is Cisse nu echt 100% fit? Niet dat hij weer last krijgt van zijn teentje..
Who's next? Indi die gaat ouwe hoeren dat ie meer wil spelen?quote:Het is nog onduidelijk of Ryo Miyaichi volgend jaar weer in het shirt van Feyenoord te bewonderen zal zijn. De supporters zien de Arsenal-aanvaller graag op huurbasis terugkeren, maar technisch directeur Martin van Geel zei al daarover te twijfelen. Wanneer Miyaichi komt, wil Jerson Cabral in ieder geval vertrekken uit De Kuip.
De twintigjarige aanvaller wil een volgende stap zetten in zijn ontwikkeling en vreest dat de terugkeer van Miyaichi hem zal belemmeren. “Bovendien”, zegt zaakwaarnemer Wessel Weezenberg tegen Voetbal International, “spreekt er ook weinig vertrouwen uit. Je leidt een eigen speler op, maar kiest vervolgens voor een ander. Wat is dan het perspectief?”
Voor Cabral bestaat de nodige interesse: verschillende clubs uit Spanje en Engeland volgen de jeugdinternational. “Maar zo ver is het nog niet”, zegt Weezenberg. “Het is voor Jerson echter wel belangrijk dat hij zo snel mogelijk duidelijkheid krijgt.” Cabral speelde in het afgelopen seizoen 23 competitiewedstrijden, waarvan zeven als basisspeler.
Cabral denkt dat hij kan voetballen. Maar hij is niet eens zo goed als het lijkt. en velen kunnen mijn mening delenquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Who's next? Indi die gaat ouwe hoeren dat ie meer wil spelen?
Ik zou hem daar wel eens willen zien. Kijken of hij wel het overzicht heeft om met een steekbal Fernandez in een keer voor de keeper te zetten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is toch geen nr. 10?
Als er écht geen geld uitgegeven mag worden dan zal het wel Hadouir worden...
Ik vind dat je Mokotjo daar niet voor moet gebruiken.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik zou hem daar wel eens willen zien. Kijken of hij wel het overzicht heeft om met een steekbal Fernandez in een keer voor de keeper te zetten.
En Hadaouir komt in principe niet:
Van Geel: ''Hadouir komt echt niet naar Feyenoord Rotterdam''
quote:Rutjes definitief in RvC van Feyenoord
Graeme Rutjes treedt toe tot de Raad van Commissarissen van Feyenoord. Dit heeft Pim Blokland namens de Vrienden van Feyenoord bevestigd tegenover RTV Rijnmond. ‘De keuze is op Rutjes gevallen omdat hij een voetbalachtergrond heeft en een ondernemer is. Rutjes wil met zijn kwaliteiten en capiciteiten Feyenoord verder helpen.’
Enkele formaliteiten moeten nog worden afgerond voordat de toetreding officieel is. ‘Voor 1 augustus zal Rutjes deel uitmaken van de RvC,’ aldus Blokland. De 51-jarige Rutjes is afgestudeerd bedrijfseconoom. In zijn voetbalcarrière speelde hij voor Excelsior, KV Mechelen en Anderlecht.
De Blokland hoopt namens de Vrienden van Feyenoord binnenkort nog een derde commissaris te benoemen. ”We hebben bijna 30 miljoen euro binnen en dat geeft ons het recht om nog een commissaris aan te stellen.” De Vrienden van Feyenoord hebben inmiddels een bedrag binnen dat tussen de 21 en 29 miljoen euro ligt.
Bij Jong Feyenoord stond hij regelmatig met Bahia centraal achterin te schitteren. Volgens Hoekstra is hij enorm multi- inzetbaar.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:27 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vind dat je Mokotjo daar niet voor moet gebruiken.
21,1quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:31 schreef Caland het volgende:
Tussen de 21 en 29? Het wachten is op voice-over en Tomatenboer die dit belachelijk gaan maken, beetje rechtlijnig moeten ze wel zijn natuurlijk.
Ok, naja als het werkelijk zover komt is hij wel de enige middenvelder waar ik van zou zeggen die zou het eventueel nog een beetje kunnen maar de rest.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bij Jong Feyenoord stond hij regelmatig met Bahia centraal achterin te schitteren. Volgens Hoekstra is hij enorm multi- inzetbaar.
29 doelpunten inleveren en een nr. 10 waarvan je niet weet of hij op die plek uit de voeten kan is wel een flinke aderlating, vind je niet?quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:35 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ok, naja als het werkelijk zover komt is hij wel de enige middenvelder waar ik van zou zeggen die zou het eventueel nog een beetje kunnen maar de rest.
idd. Als dat het scenario wordt mag je blij zijn met een tiende plaats.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
29 doelpunten inleveren en een nr. 10 waarvan je niet weet of hij op die plek uit de voeten kan is wel een flinke aderlating, vind je niet?
Jep. Daarom zeg ik als het werkelijk zover komt. Ik ga er vanuit dat er toch een nieuwe 10 gehaald gaat worden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
29 doelpunten inleveren en een nr. 10 waarvan je niet weet of hij op die plek uit de voeten kan is wel een flinke aderlating, vind je niet?
quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:54 schreef Chewbalhaar het volgende:
Hoe zien jullie het volgend jaar staan dan?
-------------------Mulder-------------------
Fernandez--Vrij---Vlaar--------Indi
----------Ahmadi----Leerdam
------------------Mokotjo
Bies----------Fernandez--------Cisse
ofzo?
Ik ga alvast een plekje zoeken op de coolsingel.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:54 schreef Chewbalhaar het volgende:
ofzo?
Cabral boven Cisse ?quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:00 schreef Caland het volgende:
-----------------------------------Mulder-----------------------------------
---Fernandez---------------------V2----------------------------Indi----
-------------------------Vormer-----------Mokotjo-----------------------
-------Biseswar--------------------------------------------Cabral--------
-----------------------------------Schone------------------------------------
-----------------------------------------Houtman-----------------------------
Geen zorgen, Van Geel fixt dat wel even.
Ja, Cabral is veel meer een linksbuiten dan Cissé. Ook toen laatstgenoemde fit was bleek toch wel dat het een simpele oogkleppenspeler is. Mag mooi gaan concurreren voor de spitspositie.quote:
Ik vind Cabral echt helemaal niets, dan toch maar liever Cisse met zijn oogkleppen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, Cabral is veel meer een linksbuiten dan Cissé. Ook toen laatstgenoemde fit was bleek toch wel dat het een simpele oogkleppenspeler is. Mag mooi gaan concurreren voor de spitspositie.
Hangt af van de spits waarmee je speelt vind ik. Als Dost wordt aangetrokken dan moet Cabral sowieso op linksbuiten staan voor de voorzetten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, Cabral is veel meer een linksbuiten dan Cissé. Ook toen laatstgenoemde fit was bleek toch wel dat het een simpele oogkleppenspeler is. Mag mooi gaan concurreren voor de spitspositie.
omg, the horror. als dit het wordt zijn het een hoop slapeloze nachtenquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:54 schreef Chewbalhaar het volgende:
ofzo?
Geen idee over wie je het precies hebt, maar Peter blijft gewoon stadionspeaker.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:00 schreef Caland het volgende:
-----------------------------------Mulder-----------------------------------
---Fernandez---------------------V2----------------------------Indi----
-------------------------Vormer-----------Mokotjo-----------------------
-------Biseswar--------------------------------------------Cabral--------
-----------------------------------Schone------------------------------------
----------------------------------------- Houtman -----------------------------
Geen zorgen, Van Geel fixt dat wel even.
Eckte Feyenoorders zitten nu in de Kuip.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:05 schreef kapiteintje het volgende:
Het is een beetje stil ineens op het forum.
quote:Ik had Wijnaldum liever aan het buitenland verkocht
De transfer van Georginio Wijnaldum naar PSV bevindt zich in de afrondende fase en dat bezorgt Martin van Geel een ‘dubbel gevoel’. Het liefste had de technisch directeur van Feyenoord Wijnaldum in De Kuip gehouden, al maakt de transfersom van vijf miljoen euro toch het een en ander goed.
‘Het is een mooie som’, zegt Van Geel, maar toch: liever hadden we hem aan een buitenlandse club verkocht. Maar als de speler dan zelf niet wil, moet je als club proberen het maximale eruit te halen. Dat lijkt te lukken, want nogmaals: op dit moment is de overgang van Wijnaldum naar PSV nog steeds niet officieel beklonken.’
Het aanstaande vertrek van Wijnaldum kan consequenties hebben voor Leroy Fer. De middenvelder staat in de belangstelling van FC Twente, maar Feyenoord lijkt nu minder geneigd tot zaken te willen komen. Van Geel is helder. ‘De drempel voor een transfer van Fer wordt hoger. Ik heb vaker gezegd: allebei verkopen is te veel van het goede. Wij willen Leroy graag houden. Ook hem gaan we een ‘ultieme aanbieding’ doen. Leroy zegt daarop te wachten, nou eind deze week kan hij die tegemoet zien’, aldus van Geel.
Van Geel kan zich namens Feyenoord niet melden op de markt. De club staat onder curatele en mag geen spelers kopen. Wel hopen de Rotterdammers op clementie van de KNVB, zodat de technisch directeur binnenkort toch de selectie enigszins kan gaan versterken.
‘Maar dan praat je over een proces dat nog wel even wat tijd in beslag kan nemen’, zegt Van Geel. ‘Deze club is bezig snel gezond te worden, maar wat mij betreft gaat dat samen met sportieve groei. Tot op dit moment mogen we niks, dus doen we niks. Zo is de situatie nu eenmaal.’
Zonder zich er hardop over uit te spreken baart het vertrek van Wijnaldum de technisch directeur zorgen. De binnenlandse transfer zegt iets over de status van Feyenoord: spelers kunnen blijkbaar buiten De Kuip beter worden. Van Geel wil terug naar de situatie van vroeger, toen de enige transfer van spelers van Feyenoord richting een buitenlandse club was. Daar ligt voor de td van de Rotterdammers een uitdaging.
Ik zie m ook niet naar Twente vertrekken, ook omdat Adriaanse daar nu zit.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:37 schreef Caland het volgende:
Ik zie Fer niet naar Twente gaan als Van Geel 6+ gaat vragen. Die gaat dus een De Guzmannetje doen of bezwijkt onder de druk van het Legioen om dan toch alsnog bij te tekenen.
Ik ga voorlopig uit van dat eerste.
Soort De Cler dus?quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bij Jong Feyenoord stond hij regelmatig met Bahia centraal achterin te schitteren. Volgens Hoekstra is hij enorm multi- inzetbaar.
Zit een kern van waarheid in, maar toch is het belachelijk als daar zelfs een fucking anita in verband met een transfer van 12-14 miljoen wordt gebrachtquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:39 schreef Peak het volgende:
Allemaal leuk en aardig maar Ajax kan die grote transfers maken omdat spelers blij zijn om bij Ajax te verlengen tot een echte europese topper ze komt halen. Feyenoord is op het moment gewoon geen Nederlandse topclub. Dus zullen spelers niet zomaar bij tekenen en als je geen meerjarige contract meer hebt lopen is het moeilijke een enorme financiele klapper te maken.
Niet leuk wel waar.
Nee, hij is wel op vrijwel alle plaatsen inzetbaar, maar niet op allemaal tegelijkquote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:49 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Nee, hij is wel op vrijwel alle plaatsen inzetbaar, maar niet op allemaal tegelijk
Dat is idd heel zuur maar gelijktijdig ook logisch. Feijenoord heeft geld nodig en heeft daardoor een zwakke onderhandelingspositie. Zolang Feijenoord geen 'nee' kan veroorloven blijft het relatief goedkoop shoppen voor andere clubs. Hoewel ze voor Wijnaldum met z'n 1 jarig contract nog wel een leuk bedrag voor krijgen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:48 schreef Chewbalhaar het volgende:
Als je ziet met Castaignos, Ake, Rekik en Wijnaldum 4 potentiele topgasten weglopen voor amper 8 miljoen, terwijl je schuld nog 3x zo hoog is, zakt de moed je wel even in de schoenen. Zeker als ze dan bij Twente flink uitbreiden, bij PSV zo even 80 miljoen mogen lenen en daar 1-2-3 even dik 20 van over de balk gooien, en bij ajax het ene na het andere toptalent gratis komt aanlopen en binnen 1 of 2 seizoenen voor meer dan 10 miljoen kan worden verkocht![]()
Daarbij is het in de meeste gevallen pakken wat je pakken kan, aangezien men veel jeugdspelers nog geen contract mag aanbieden. Neem je het geld niet aan, dan gaan ze voor helemaal niks weg.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:06 schreef eight het volgende:
[..]
Dat is idd heel zuur maar gelijktijdig ook logisch. Feijenoord heeft geld nodig en heeft daardoor een zwakke onderhandelingspositie. Zolang Feijenoord geen 'nee' kan veroorloven blijft het relatief goedkoop shoppen voor andere clubs. Hoewel ze voor Wijnaldum met z'n 1 jarig contract nog wel een leuk bedrag voor krijgen.
Gezien hij nog maar 1 jaar contract heeft, wij er slecht voorstaan en bij Feyenoord regelmatig niet optimaal rendeert is 5 miljoen opzich netjes. Toch weet ik vrijwel zeker als hij op z'n 16e was overgestapt naar 020, zij 2 jaar geleden al minimaal het dubbele hadden gepakt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:10 schreef Caland het volgende:
Voor Wijnaldum vang je toch gewoon de hoofdprijs of niet dan, zelfs Barcelona betaalt minder.
Andere situatie, ander contract misschien wel. 5 miljoen voor een 1-jarig contract bij een binnenlandse transfer van subtop naar top is echt een unicum hoor.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:14 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Gezien hij nog maar 1 jaar contract heeft, wij er slecht voorstaan en bij Feyenoord regelmatig niet optimaal rendeert is 5 miljoen opzich netjes. Toch weet ik vrijwel zeker als hij op z'n 16e was overgestapt naar 020, zij 2 jaar geleden al minimaal het dubbele hadden gepakt.
Op zich wel. Aan de andere kant wordt Wijnaldum al jaren als groot talent bestempeld, speelt hij al 4 (of 5?) seizoenen in het eerste en is hij nog steeds maar 20 jaar oud. Zoek jij maar eens een vergelijkbare speler in de eredivisie.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Andere situatie, ander contract misschien wel. 5 miljoen voor een 1-jarig contract bij een binnenlandse transfer van subtop naar top is echt een unicum hoor.
Die betaalden ook maar 1 miljoen voor Cruijf toch?quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:10 schreef Caland het volgende:
Voor Wijnaldum vang je toch gewoon de hoofdprijs of niet dan, zelfs Barcelona betaalt minder.
Wat ik vreemd vindt is dat veel grote Engelse clubs juist bij Feijenoord jeugdspelers aantrekken terwijl ze daar in A'dam veel minder last van hebben. Zij kunnen hun talenten ook geen contract aanbieden, maar behouden ze meestal wel.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daarbij is het in de meeste gevallen pakken wat je pakken kan, aangezien men veel jeugdspelers nog geen contract mag aanbieden. Neem je het geld niet aan, dan gaan ze voor helemaal niks weg.
Misschien komt het omdat daar op het moment niet zo gek veel rondloopt dat het laat zien op jeugdtoernooien? Of vergis ik me daarin?quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:19 schreef eight het volgende:
[..]
Wat ik vreemd vindt is dat veel grote Engelse clubs juist bij Feijenoord jeugdspelers aantrekken terwijl ze daar in A'dam veel minder last van hebben. Zij kunnen hun talenten ook geen contract aanbieden, maar behouden ze meestal wel.
De jeugd van Feijenoord doet het wel beter ja.Je hebt wel gelijk dat de jeugd bij Ajax altijd wel een kans krijgt. Hierdoor ontstaat eigenlijk een vertekenend beeld dat daar meer talent rondloopt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:21 schreef kapiteintje het volgende:
Misschien komt het omdat daar op het moment niet zo gek veel rondloopt dat het laat zien op jeugdtoernooien? Of vergis ik me daarin?
Ik denk dat het sowieso voor jeugdspelers aantrekkelijker is om bij Ajax te blijven, aangezien jeugd daar áltijd een kans krijgt en Ajax altijd meedoet voor het kampioenschap en daarbij vrijwel jaarlijks Europees speelt. Beter kun je het als jeugdig talent volgens mij niet treffen.
Die mannetjes zijn natuurlijk ook jong, waardoor ze daarbovenop misschien wel meer gebonden zijn aan Nederland dan een volwassen kerel.
Ontslag trainert .... althans is mijn wens. Been kost ons klauwen vol geld. Dure vedettes zet hij op de bank vanwege zijn tactisch onvermogen, talenten hollen gillend weg uit de Kuip omdat ze niet beter worden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:59 schreef kapiteintje het volgende:
Wat wordt het eerstvolgende Feyenoord-bericht van betekenis?
-Transfer van speler naar Feyenoord
-Transfer van speler van Feyenoord
-Nieuws m.b.t. nieuwe investeerders
-Ontslag trainert
-Ontslag bestuurslid
-Overig
Place your bets!![]()
Welke trainers zijn er vrij op dit moment? Ik zie v. Hanegem eigenlijk als enige kandidaat, maar die kan mijn goedkeuring eerlijk gezegd ook niet echt wegdragen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:43 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ontslag trainert .... althans is mijn wens. Been kost ons klauwen vol geld. Dure vedettes zet hij op de bank vanwege zijn tactisch onvermogen, talenten hollen gillend weg uit de Kuip omdat ze niet beter worden.
Beenhakker.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Welke trainers zijn er vrij op dit moment? Ik zie v. Hanegem eigenlijk als enige kandidaat, maar die kan mijn goedkeuring eerlijk gezegd ook niet echt wegdragen.
WTF is die tweede tweet. Gaat de KNVB nu over onze transferzaken?quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:47 schreef Caland het volgende:
Voor wat het waard is, deze gast had het gisteren ook steeds goed.
[ afbeelding ]
Zat ik ook al naar te kijken.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
WTF is die tweede tweet. Gaat de KNVB nu over onze transferzaken?
Ach...dat zal wel van die 'onder-de-tafel-politiek' zijn die niet te vermijden is. Als Feyenoord dit bod (op aandringen van de KNVB) accepteert zal daar wel weer enige coulance van de KNVB tegenoverstaan m.b.t. het aantrekken van een speler als Schöne of Vormer. Ik heb daar geen moeite mee, want het biedt ook mogelijkheden voor ons.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zat ik ook al naar te kijken.
We staan dan wel onder curatele, dit gaat nog een stap verder.
Inderdaad. Van Geel is een baas.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:40 schreef Paul-89 het volgende:
Wel goed dat Van Geel meteen zegt dat door de transfer van Wijnaldum de waarde van Fer is gestegen.
Exact.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ach...dat zal wel van die 'onder-de-tafel-politiek' zijn die niet te vermijden is. Als Feyenoord dit bod (op aandringen van de KNVB) accepteert zal daar wel weer enige coulance van de KNVB tegenoverstaan m.b.t. het aantrekken van een speler als Schöne of Vormer. Ik heb daar geen moeite mee, want het biedt ook mogelijkheden voor ons.
Van Geel weet inderdaad hoe het spelletje werkt en handelt daar ook gewoon naar. Eindelijk eens een man met verstand van zaken in het bestuur. Nu Woutertje Bos nog op de financiële positie laten plaatsnemen en je bent al een heel eind voor de komende jaren.quote:
Nee hier heb je gelijk in. De meest talentvolle jeugd die er bij Ajax speelt is nu in de leeftijd van 17 tot 19 met uitzonderingen als Kishna die geloof ik 16 is geworden. Feyenoord heeft een veel grotere vertegenwoordiging op jeugdtoernooien en staan daardoor uiteraard eerder in de belangstelling. Echter zijn er wel een aantal kanttekeningen te plaatsen namelijk dat je op toernooien vaak ziet dat fysiek sterke jongens geselecteerd worden boven de technisch vaardige spelers die de fysiek nog niet hebben, overigens niks ten nadele van Feyenoord, Achahbar was imho de beste speler bij NL u-17.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat daar op het moment niet zo gek veel rondloopt dat het laat zien op jeugdtoernooien? Of vergis ik me daarin?
Ik denk dat het sowieso voor jeugdspelers aantrekkelijker is om bij Ajax te blijven, aangezien jeugd daar áltijd een kans krijgt en Ajax altijd meedoet voor het kampioenschap en daarbij vrijwel jaarlijks Europees speelt. Beter kun je het als jeugdig talent volgens mij niet treffen.
Die mannetjes zijn natuurlijk ook jong, waardoor ze daarbovenop misschien wel meer gebonden zijn aan Nederland dan een volwassen kerel.
Klopt, net als Stekelenburg, Anita, vdWiel en de Jong.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:41 schreef Caland het volgende:
Ach, alle pareltjes van de 'Ajax-jeugd' (Vertonghen, Alderweireld, Eriksen, Boilesen) zijn ook gewoon aangekochte spelers na hun 16e vaak.
De Jong komt ook van de Graafschap idd.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Klopt, net als Stekelenburg, Anita, vdWiel en de Jong.
Edit. Te laatquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Idd zegquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wordt dit weer de volgende Feyenoord-speler die geridiculiseerd en afgemaakt wordt? Kunnen we daar niet eens mee kappen...ik vind het zo'n onzin om je eigen spelers constant af te lopen branden.
Die gast kan gewoon een lekker balletje trappen en komt dit jaar heus wel aan spelen toe. Maar hij heeft gelijk als hij het vreemd vind dat we liever een speler voor Arsenal in de basis zetten dan dat we eigen jeugd de kans geven. Aan de andere kant vind ik Ryo gewoon beter. Het is maar hoe je het tegen elkaar afweegt.
Ik kan ook al niet ninja-edittenquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat De Jong van de Graafschap kwam?
Goed voorbeeld mang.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
quote:Nog een citaat "Stel nou dat ze me eruit willen gooien, dan moeten ze dat doen" Nee Mario, stap op en bespaar de club 58.000 euro p/m
quote:Ingezonden: Vertrek Gini gevolg van Wanbeleid
Gepubliceerd op 29 juni 2011 - 14:23
De reactie van sommige ´supporters´ over de transfer van Wijnaldum naar PSV vind ik Feyenoord onwaardig!!! Natuurlijk is Feyenoord een veel mooiere club met een achterban waar PSV niet eens aan kan tippen!!!!
Maar bij PSV speelt hij zeker om de bovenste 3 plaatsen… hij speelt Europees en speelt samen met internationals… dus voor een speler met zijn potentie (heeft niet voor niks al bij het Nederlands elftal gezeten) is het dus logisch dat hij kiest voor z’n sportieve carrière, want er bestaat een mogelijkheid dat hij misschien wel de absolute internationale top gaat halen. Het vertrek van Wijnaldum is triest maar het is helemaal om te constateren dat de bovengenoemde dingen hij komend seizoen niet bij Feyenoord heeft!!!!
Nu is hij opeens geen Feyenoorder, nou ik weet dat hij dat gevoel wel degelijk heeft. Hij levert Feyenoord 5 miljoen op en misschien nog extra bij een doorverkoop! Wijnaldum is toch niet verantwoordelijk dat die 5 miljoen rechtstreeks een put ingaan… dat zijn anderen!!!!!
Ik denk dat de Feyenoord supporters juist trots moeten zijn dat er wederom een eigen jeugdspeler voor zoveel geld weggaat, net als Luc, dat is een mooi compliment voor de jeugdafdeling. Een transfer als deze bewijst maar weer eens dat ze daar dus wel goed werk leven! Helaas moet dit geld gebruikt worden vanwege het wanbeleid van een aantal bestuurders… mede door dit soort transfers kan Feyenoord er financieel weer sneller bovenop komen. Alhoewel, helaas verdwijnt er ook weer geld van deze transfer door die ´geweldige´ talentpools.
Nu kunnen de Feyenoord trainers van de selectie en scouting bewijzen dat zij met beperkte middelen (op dit moment )het maximale kunnen presteren en ze hebben ook nog eens de beschikking over een geweldige jeugdafdeling waar de laatste jaren eindelijk jongens een kans krijgen en zie het resultaat! Miljoenen-transfers die de club op dit moment echt helpen en nogmaals nodig zijn Door het WANBELEID van bepaalde bestuurders!
Zo somber zie ik het allemaal niet in hoor, ook speelt Feyenoord de helft van het aantal wedstrijden thuis in de Kuip met een geweldige achterban. Als deze achterban er komend seizoen weer eens ouderwets 17 thuiswedstrijden massaal achter de eigen ploeg gaat staan, ook als het wat minder gaat, tegenstanders intimideert, het de arbitrage lastig maakt en onvoorwaardelijke steun aan de eigen ploeg (niet als dooie vogeltjes op je stoel blijven zitten, zeker niet op de gele zijde!!!!!!!!). Als de supporters dit voor elkaar krijgen dan kunnen de Feyenoordspelers boven zichzelf uitstijgen…
Dan moet een plek voor de play-offs voor Europees voetbal haalbaar zijn, en niet zoals afgelopen seizoen het rechter-rijtje, dat was zwaar onder de maat!!! Tuurlijk willen we meer… hopen we meer… en hoort feyenoord hoger te spelen… maar voor komend seizoen is dit niet reëel!!! Het Feyenoord publiek kan wel eens belangrijker zijn als men zelf denkt! Laat die kolkende Kuip (zoals afgelopen seizoen thuis tegen PSV) nu eens elke thuiswedstrijd
plaats vinden… 90 minuten, een kolkende gele zijde bij corners etc.
Over de Varkenoordgroep kan ik alleen maar zeggen dat ik voor 100% zeker weet dat hier mensen inzitten waarbij het belang van Feyenoord altijd voorop staat. Mensen die elke seconde van de dag met Feyenoord bezig zijn, die als het moet hun laatste spaarcenten aan Feyenoord zouden geven, die Feyenoord over de hele wereld volgen, steunen en laten merken dat zij trots zijn op Feyenoord (zelfs nu). Voor hun leven verbonden zijn aan Feyenoord mede door tatoeages… Dat er een aantal bestuurders uit moeten lijkt mij niet meer dan logisch en terecht… Feyenoord aan de rand van de afgrond gebracht en ook nog een vorstelijk salaris ontvangen!
Maar let op dat we niet doorslaan!!!!
Nu eisen dat alles en iedereen eruit moet gaat te ver, maar Blokland moet zijn ogen wel gaan openen en geen domme uitspraken doen van ‘er gaan maar een paar supportertjes weg‘… want dan heeft hij het mis! Dus PIM lees goed… straks zijn het er een aantal duizend of meer! In het belang van Feyenoord zal zo snel mogelijk de Varkenoordgroep met Blokland om de tafel moeten!!!!!!! De rijen moeten gesloten worden… vriendjespolitiek en elkaar blijven beschermen in het dwaasgebouw moet afgelopen zijn!!!! De verantwoordelijke die gefaald hebben (degene die bedoeld worden in het dwaasgebouw weten donders goed of ze het zelf zijn) hou de eer aan jezelf EN STAP OP… eruit ga je toch… IN HET BELANG VAN FEYENOORD! Zodat er gebouwd kan worden aan een mooie,gezonde toekomst waarin Feyenoord over een aantal jaar weer kan strijden waar het thuishoort… namelijk in de TOP!!!
Er moet RUST komen en die is er pas als er 1 gedachte is binnen iedereen die Feyenoord een warm hart toedraagt en dat de Varkenoordgroep hier heel belangrijk in is dat is nu toch wel duidelijk? Dus Pim nodig ze uit en denk aan de toekomst van Feyenoord, en zorg dat de leugens van bepaalde mensen stoppen. Als jij echt een Feyenoorder bent dan ga je met deze mensen om de tafel… of heb jij ook dingen te verbergen????
Ook wordt het misschien eens tijd om 2 mensen te kiezen vanuit de organisatie die het woord doen in de media; dan lezen we Blokland, dan van Geel, dan Gudde, dan Koevermans, dan Well, dan Salomon… Het is één grote poppenkast!!! Wil iedereen zo graag in de media???? Van Geel voor het sportieve en iemand anders voor de overige zaken… klaar is kees…
Waarom moeten de mensen van de RVC in het nieuws? De directie is er toch voor dagelijkse gang van zaken? Hoor je ooit bij clubs als Twente en Groningen die mensen? Club´s waar het al jaren en jaren wel goed gaat? Nee! Daar is waarschijnlijk een duidelijke organisatie… zonder publiciteitsgeile mensen die puur in het belang van hun club denken en handelen!!!! Bij de clubs waar wel gezeik is, 020 of Den Haag lees je ook elke dag iemand anders in de media.
Pietje Bell (Red. Schrijver van het artikel is bekend maar heeft gezien zijn status ervoor gekozen een pseudoniem te gebruiken.)
PS. Hopelijk krijgt Wijnaldum een Fatsoenlijk en respectvol ontvangst! Dit heeft hij verdient en zo hoort het Feyenoord publiek deze jeugdspeler die de club 5 miljoen heeft opgeleverd een blijk van waardering te geven…
dat maakt het legioen nu zo speciaal… Niet dat uitfluiten of wat dan ook… zeker niet door de internet losertjes… DUS GINI lees maar niks… een echte Feyenoord supporter is jouw dankbaar en geeft jou een applaus wanneer
jij terugkomt in de kuip en hopelijk ooit weer in het juiste shirt (al is de teleurstelling bij de supporters dat ze zo’n goede speler kwijt raken aan de lampjes te begrijpen, maar dat moet op termijn plaats maken voor het gezonde verstand).
Gini BEDANKT en helaas moet jij deze stap maken door het wanbeleid van een aantal mensen en zijn wij als Feyenoord supporters de dupe.
Grappig dat dit voorstel laatst ook al geopperd werd toen gespeculeerd werd dat Gudde door zou schuiven naar Jacobs' positie.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:56 schreef TC03 het volgende:
Martin van Geel lijkt mij eigenlijk wel een goede voor Feyenoord.Hij vervult bij de Roda ook de AD-functie. Als Gudde weggaat kan hij mooi AD/TD worden omdat Beenhakker op het technische vlak hem een hoop wind uit de zeilen kan houden.
Wie de fuck bepaald hoe een echte Feyenoord supporter zich zou moeten gedragen..quote:Ingezonden: Vertrek Gini gevolg van Wanbeleid
Gepubliceerd op 29 juni 2011 - 14:23
De reactie van sommige ´supporters´ over de transfer van Wijnaldum naar PSV vind ik Feyenoord onwaardig!!! Natuurlijk is Feyenoord een veel mooiere club met een achterban waar PSV niet eens aan kan tippen!!!!
Blablablabla
Nu is hij opeens geen Feyenoorder, nou ik weet dat hij dat gevoel wel degelijk heeft. Hij levert Feyenoord 5 miljoen op en misschien nog extra bij een doorverkoop! Wijnaldum is toch niet verantwoordelijk dat die 5 miljoen rechtstreeks een put ingaan… dat zijn anderen!!!!!
nog meer blablablabla
een echte Feyenoord supporter is jouw dankbaar en geeft jou een applaus wanneer
jij terugkomt in de kuip
Ben het met je eens, ik vind Vlaar en de Vrij helden, zij tekenen gewoon bij, Wijnaldum had dat ook kunnen doen, maar kiest de makkelijke weg. Ik neem het hem niet kwalijk dat hij vertrekt, maar naar PSV is gewoon fucking triest als 'speler met een echt Feyenoordhart'..quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:34 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Wie de fuck bepaald hoe een echte Feyenoord supporter zich zou moeten gedragen..
ik zie mezelf als een echte supporter en ik zal hem NOOIT maar dan ook NOOIT een applaus meer geven , datzelfde geld voor alle andere zogenaamde Spelers met een Feyenoord hart die weggaan omdat het allemaal te moeilijk is in de Kuip.
Spelers als Vlaar en de Vrij dat zijn de helden van Feyenoord , als er een mooie club voor hun komt dan zal ik ze er graag zelf naar toe brengen , want zij verdienen dit wel...
Hup Feyenoord !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |