Ik zeg niet dat je er niet van mag genieten.quote:
Your place or mine?quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:23 schreef Kuukske het volgende:
Da's waar. Moeten wij nog even overleggen trouwens Ph.?
Ik heb op mijn werk geen msn.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:26 schreef Kuukske het volgende:
Nou, vooruit. Ik kijk even of ik hier MSN kan openen. Of gaan we aan de PM?
Ik krijg het niet eens open hier.quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nee, wel middenop het stationsplein staan zoenen
Leuk!quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
haha neuh
Maar een tweede date zit er iig in meldt ze net in een sms'je terug,dus das positief.
Ik zou 'spoed' dan ook interpreteren als 'alles dat niet kan wachten tot 15 juli'quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:08 schreef Lolaatje het volgende:
Oké, de autist in mij snapt de voicemail van de huisarts niet. Hij is op vakantie tot 15 juli en voor spoedgevallen neemt een andere arts waar. Nu heb ik geen spoedgeval, maar wel iets waar ik een huisarts bij nodig heb. Dan wat?
Hm, ik bel de spoedgevalarts maar gewoon, hadden ze de voicemail maar duidelijker moeten inspreken.
Blijkbaar vindt iedereen dat van hun klacht want de lijn is continue bezetquote:Op woensdag 29 juni 2011 09:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou 'spoed' dan ook interpreteren als 'alles dat niet kan wachten tot 15 juli'
Al die bejaarden die bellen voor een herhaalrecept enzoquote:Op woensdag 29 juni 2011 09:22 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Blijkbaar vindt iedereen dat van hun klacht want de lijn is continue bezet.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:43 schreef CherryLips het volgende:
Frisse luchtramen open
ik ben weer wakker
Goedquote:
Steven Fry, here she comesquote:Op woensdag 29 juni 2011 09:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
GoedMaar ik ben helemaal van de kaart als het warm is, dus het is net alsof ik twee dagen als een zombie heb rondgelopen
Medezombiequote:Op woensdag 29 juni 2011 09:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
GoedMaar ik ben helemaal van de kaart als het warm is, dus het is net alsof ik twee dagen als een zombie heb rondgelopen
Je doet het maar gewoon in de prullenbak, net als iedereen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:59 schreef Pheno het volgende:
Waarom zijn er geen kotszakjes op het werk? #durftevragen
Oh, dat is bij ons ook zo als de huisarts wél aanwezig isquote:Op woensdag 29 juni 2011 09:22 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Blijkbaar vindt iedereen dat van hun klacht want de lijn is continue bezet.
DHL ook al, normaal zijn ze altijd vrij vroeg.quote:
Heb het toch nog niet zo erg meegemaakt, heeft me bijna een uur gekost om er doorheen te komenquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh, dat is bij ons ook zo als de huisarts wél aanwezig is
Het zal toch niet met al die files op de A2 te maken he?quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:19 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
DHL ook al, normaal zijn ze altijd vrij vroeg.
Wacht je op iets leuks?
Lekker is dat hè? Dan voel je je ook zo welkom.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:20 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Heb het toch nog niet zo erg meegemaakt, heeft me bijna een uur gekost om er doorheen te komen.
Blije stem ook toen ik eindelijk iemand te pakken kreegquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Lekker is dat hè? Dan voel je je ook zo welkom.
Ik ga googlen waar de A2 ligt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zal toch niet met al die files op de A2 te maken he?
Het is toch niet hetzelfde.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:31 schreef Lolaatje het volgende:
Om deze post voor mannen wat op te leuken, had ik graag tieten gepost. Helaas moeten jullie het doen met die wetenschap.
Toch waardeer ik de geste.quote:
Ik heb nooit zin gehadquote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:
Heb ik nietquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:51 schreef KomtTijd... het volgende:
Je vergeet het blonde overbuurmeisje die "soft kitty" zingt.
Jij werkt toch gewoon?quote:
Ja, als we zo rekenen kom ik met 0 dagen in de week aan mijn urenquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:12 schreef Tegan het volgende:
Als ik twee dagen in de maand werk dan kom ik aan mijn uren :p. Officieel dan.
Aah zoquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:17 schreef Tegan het volgende:
Officieel horeca weekendhulp. Maar ik maak meestal ook wel 40 uur...
Op maandag kunnen besluiten dat je niet dinsdag maar woensdag wilt werken zodat je dinsdag op school in de airco kunt zittenquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aah zo![]()
De tijd dat je kon werken wanneer je dat wilde
Nadeel: ziek is niet betaald worden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:27 schreef Tegan het volgende:
Mensen vragen altijd waarom ik geen gewoon contract neem. Maar dan heb ik nog maar 25 vakantiedagen ipv 200 potentiele. En meer verantwoording is meer gezeik. En ik weet niet of dit wel mijn vak wordt zeg maar. I like my freedom.
Ik werk ook officieel parttime maar in de praktijk gewoon fulltime. Als ik ziek word moeten ze mij gewoon over het gemiddelde van de laatste 12 maanden betalen. Maar aangezien T. officieel weekendhulp is weet ik niet of die regel ook voor haar van toepassing is.quote:
Ik ben ook nog jong, maar een vast contract heeft erg veel voordelen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:32 schreef Tegan het volgende:
Als ik dit over tien jaar nog doe dan zal het ook anders zijn! Nu kan ik nog alle kanten op. Ben nog jong.
De regel was altijd 3 maanden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik werk ook officieel parttime maar in de praktijk gewoon fulltime. Als ik ziek word moeten ze mij gewoon over het gemiddelde van de laatste 12 maanden betalen. Maar aangezien T. officieel weekendhulp is weet ik niet of die regel ook voor haar van toepassing is.
Ik heb een 0-uren contract, maar als je dat een jaar hebt, heb je sowieso recht op een vast contract. Dus als ik op mijn strepen ga staan zou ik er ook wel zoiets uit kunnen slepen. Maar ik ben het met Tegan eens, vrijheid blijheid!quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik werk ook officieel parttime maar in de praktijk gewoon fulltime. Als ik ziek word moeten ze mij gewoon over het gemiddelde van de laatste 12 maanden betalen. Maar aangezien T. officieel weekendhulp is weet ik niet of die regel ook voor haar van toepassing is.
En ook nadelen. Bovendien wil ik niet de leidingevende worden van mijn peers zeg maar. Heb wel vaker met het idee gespeeld.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben ook nog jong, maar een vast contract heeft erg veel voordelen.
ligt eraan waarvoor die regel isquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:41 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Gisteren was de regel nog 3 dagen?
Oke, bij ons word je nooit leidinggevende in je eigen team, je krijgt dan een ander team.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
En ook nadelen. Bovendien wil ik niet de leidingevende worden van mijn peers zeg maar. Heb wel vaker met het idee gespeeld.
Ah, ik ben in de war met WW-uitkering volgens mijquote:
Alles komt goedquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:02 schreef rhubarbje het volgende:
aaah people don't leave me hanging! dan voel ik me schuldig over het killen!
volgens mij gebeurt er niks als ik smokkelquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:02 schreef Lolaatje het volgende:
Kan je voet dat aan? Omdat je al wel wat gespijbeld hebt qua belasten. Ik weet niet hoe risicovol dat is?
Je moet echt niet denken dat je de ene klassen boven anderen zou verkiezen als je vandaag niet gaat. Het is hun dag, ik denk dat ze meer bezig zijn met het feit dat ze gediplomeerd zijn dan of jij erbij bent. Bedoel ik niet stom, want ik denk dat zeker degenen die je extra geholpen hebt het leuk zouden vinden om je te zien, maar ze zullen echt niet bezig zijn met of je de ene klas leuker vindt, ze hebben wel iets anders aan hun hoofd.
Ik zou braaf met de voet omhoog gaan zitten en kijken of je morgen kunt gaan.
Lijkt me best grappig, zo'n bungelende Rhu.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:02 schreef rhubarbje het volgende:
aaah people don't leave me hanging! dan voel ik me schuldig over het killen!
quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lijkt me best grappig, zo'n bungelende Rhu.
Ja, doe dat!quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:05 schreef rhubarbje het volgende:
Misschien moet ik nog wat kleren bestellen, daar word ik altijd vrolijk van
quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:05 schreef rhubarbje het volgende:
Misschien moet ik nog wat kleren bestellen, daar word ik altijd vrolijk van
Dat is ook een optie, maar dan ben ik dus mijn team kwijtquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ligt eraan waarvoor die regel is
[..]
Oke, bij ons word je nooit leidinggevende in je eigen team, je krijgt dan een ander team.
De Glee versie natuurlijk voor rhu.quote:
Met meer dan 2000 mensen op een locatie, ken je op den duur zoveel mensen op zoveel plekken dat het niet zoveel uit maakt. Als je het complex op loopt is het een beetje alsof je een nieuwe wereld binnen gaat.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is ook een optie, maar dan ben ik dus mijn team kwijt.
Glee.quote:
Wij hebben ook wel 3000 werknemers. Maar toch. Dan kan ik net zo goed een ander bedrijf doen enzo. Het is wel prima zo. Waarom moeite doen voor iets wat ik toch niet echt wil.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met meer dan 2000 mensen op een locatie, ken je op den duur zoveel mensen op zoveel plekken dat het niet zoveel uit maakt. Als je het complex op loopt is het een beetje alsof je een nieuwe wereld binnen gaat.
quote:
Engquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij bent een goede stalk-uitdaging, ik weet stiekem best veel van je!
Idd.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:15 schreef rhubarbje het volgende:
Je baantje klinkt prima voor iemand van jou leeftijd T
ik bedoel veel verplichtingen heb je niet en nu heb je nog kei veel dingen open liggen en zo
ideaal toch?
Vertel.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:14 schreef Tegan het volgende:
Eng. Ik weet gelukkig ook best heel veel van jou.
Peu, hier hang je uit. Hoe staat het leven in Ierland?quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met meer dan 2000 mensen op een locatie, ken je op den duur zoveel mensen op zoveel plekken dat het niet zoveel uit maakt. Als je het complex op loopt is het een beetje alsof je een nieuwe wereld binnen gaat.
Kwestie van tijd voor je je nick aanpast naar gL-Ee?quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:17 schreef L-E het volgende:
Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar: Glee is leuk ja!
Kan elk moment gebeuren.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kwestie van tijd voor je je nick aanpast naar gL-Ee?
Ik weet waar hij woont, waar hij werkt, dat hij een gele muur heeft, hoe hij eruit ziet, zijn volledige naam en zijn burgerlijke staatquote:
Fixed.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar: Glee is was ooit leuk ja!
het 1e seizoen was leuker jaquote:
Zou je "übersingle" op je paspoort kunnen laten zetten?quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:18 schreef Tegan het volgende:
Ik weet waar hij woont, waar hij werkt, dat hij een gele muur heeft, hoe hij eruit ziet, zijn volledige naam en zijn burgerlijke staat.
Zoveel verstand heb ik er niet van. Ik heb het in totaal misschien vier keer gezien, maar die vier keer vond ik erg leuk. Van seizoenen etc. weet ik niets.quote:
Op 1 locatie? Dat is flink wat.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wij hebben ook wel 3000 werknemers. Maar toch. Dan kan ik net zo goed een ander bedrijf doen enzo. Het is wel prima zo. Waarom moeite doen voor iets wat ik toch niet echt wil.
Prima, ik begin m'n routines te krijgen, ik begin te wennen aan het leven hier. Al mis ik m'n meisje echt ongelofelijk veel. Gelukkig vrijdag - maandag in Nederlandquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Peu, hier hang je uit. Hoe staat het leven in Ierland?
Jij keek toch geen tv?quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar: Glee is leuk ja!
Tof, dank je wel.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:09 schreef rhubarbje het volgende:
hmm schoenen heb ik (behalve een slippertje of zo bij de H&M) eigenlijk nooit online besteld omdat het nogal verschilt per model en merk en zo of ze lekker zitten
mijn nieuwe favo site is asos.com (bezorgt mega snel ook nog!) en daar heb ik wel echt schoenen to die for gezien!
http://www.asos.com/Women/Shoes/Cat/pgecategory.aspx?cid=4172
en dit merk heeft ook heel toffe schoenen
http://www.riverisland.com/Online/women/shoes--boots
Ik ga seizoen drie iig niet meer kijkenquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het 1e seizoen was leuker ja
maar ik heb er alle vertrouwen in dat het weer goed gaat komen
en voor nu vind ik het nog steeds erg tof
wat voor schoenen zoek je?quote:
seizoen 3 krijgt nieuwe en extra schrijversquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ga seizoen drie iig niet meer kijken. En ik kijk echt een hoop crap alleen omdat ik het einde toch wil weten
.
Hoezo ziek? Hoe doen jullie het nu, elk weekend vliegt er iemand over? Hoe leuk is Dublin?quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Prima, ik begin m'n routines te krijgen, ik begin te wennen aan het leven hier. Al mis ik m'n meisje echt ongelofelijk veel. Gelukkig vrijdag - maandag in Nederlandhelaas wel ziek waarschijnlijk
[..]
Jij keek toch geen tv?
Oke, part-time werken wordt bij ons niet aan gedaan volgens mij. Dus er werken ruim 2000 FTE, met iets van 20-50 nieuwe mensen per week erbij.quote:
Ik heb een extreme verkoudheid, zit nu aan de vicks, stomen, een of andere paardenmiddel van een paracetemol cocktail (mag er niet mee rijdenquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoezo ziek? Hoe doen jullie het nu, elk weekend vliegt er iemand over? Hoe leuk is Dublin?
Nee, ik kijk niet geen tv, wel heel weinig.Maar de keren dat ik het heb gezien was op het werk.
Ik zoek schoenen voor bij skinny jeans, halfhoog laarsjes of hoge sneakers ofzo. Het staat niet als ik er lage sneakers bij aanheb, en laarzen zijn te warm nu.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat voor schoenen zoek je?
post eens een plaatje
Leuk, glee en schoenen!
ik ben meteen opgevrolijkt haha
Ik weet niet hoeveel fulltime werken bij ons. Maar echt wel weinig relatief gezien. 1/3e of wat meer.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oke, part-time werken wordt bij ons niet aan gedaan volgens mij. Dus er werken ruim 2000 FTE, met iets van 20-50 nieuwe mensen per week erbij.
[..]
Ik heb een extreme verkoudheid, zit nu aan de vicks, stomen, een of andere paardenmiddel van een paracetemol cocktail (mag er niet mee rijden) en heb ook nog neus spray.
We hadden niet zoveel tijd helaas, dus nu zien we elkaar elke 4 weken, maar dat trekken we beide echt niet. Dus na de zomer zien we elkaar om de week. Zij kan vanaf hier ook werken, dus kan langere weekenden blijven. Ik moet helaas vrije dagen opnemen, dus ga ik dan wat korter.
Hoewel ze gaan kijken of ik vanuit A'dam mag werken. Dat zou dan 4 dagen per kwartaal zijn. Dus weer twee weekenden ongeveer.
Dublin zelf is geen inspirerende stad, maar de natuur in de omgeving is wel erg mooi. Hoewel ik er nog niet veel van heb kunnen genieten.
Bij ons is het geen verloop, puur groei. Er zijn maar weinig mensen die vertrekken.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel fulltime werken bij ons. Maar echt wel weinig relatief gezien. 1/3e of wat meer.
Onze afdeling van 25 man oid heeft al 15 nieuwen gehad dit jaar, dus tel maar uit.
Wij groeien ook wel. Maar niet op de afdelingen zelf. Er komen gewoon steeds afdelingen bij. Een of twee per jaar.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij ons is het geen verloop, puur groei. Er zijn maar weinig mensen die vertrekken.
oh dan vind ik zoiets altijd wel leuk!quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:32 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik zoek schoenen voor bij skinny jeans, halfhoog laarsjes of hoge sneakers ofzo. Het staat niet als ik er lage sneakers bij aanheb, en laarzen zijn te warm nu.
Suggesties zijn welkom. Zal wat plaatjes posten zodra ik leuks heb gezien.
??quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:32 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik zoek schoenen voor bij skinny jeans, halfhoog laarsjes of hoge sneakers ofzo. Het staat niet als ik er lage sneakers bij aanheb, en laarzen zijn te warm nu.
Suggesties zijn welkom. Zal wat plaatjes posten zodra ik leuks heb gezien.
Dat probleem heb ik nooit, ik zit toch de hele dag achter mijn pcquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:39 schreef AirwiN het volgende:
Eigenlijk wil ik gaan gamen, maar ik ben te lui om op te staan.
Als ik mijn man daar niet blij mee maakquote:
Ik zou ze laten verdwijnen als ze niet opletquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:55 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Als ik mijn man daar niet blij mee maak.
jij was er toch zo'n groot fan van?quote:
Wil je geen matchende?quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zou ze laten verdwijnen als ze niet oplet
Alleen zodat die niet eenzaam in de afval bak ligt.quote:
Oeh, die zijn tof! Dit is een gevaar wat ik niet aan had moeten gaan. Ik zoek ze namelijk (vooral) voor mijn werk, dus ze kunnen geen (hoge) hak hebben. Maar nu zie ik heel veel mooie hakken op Asos.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh dan vind ik zoiets altijd wel leuk!
als ik je goed begrijp, want je zoekt geen pump toch?
http://www.asos.com/Asos/(...)20&sort=-1&clr=Black
datquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:39 schreef AirwiN het volgende:
Eigenlijk wil ik gaan gamen, maar ik ben te lui om op te staan.
met een platform kopen? dan is de hak wat minder hoogquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:07 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Oeh, die zijn tof! Dit is een gevaar wat ik niet aan had moeten gaan. Ik zoek ze namelijk (vooral) voor mijn werk, dus ze kunnen geen (hoge) hak hebben. Maar nu zie ik heel veel mooie hakken op Asos.
Ik dacht dat mijn schoenenliefde over was gegaan op jasjes, maar blijkbaar toch niet.
Dude, dat ging over Birkenstocks. Dat zijn dit niet. Heb je me nu maanden belachelijk lopen maken omdat je dacht dat ik deze dingen bedoelde?quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Dude, dat ging over Birkenstocks. Dat zijn dit niet. Heb je me nu maanden belachelijk lopen maken omdat je dacht dat ik deze dingen bedoelde?
Nee meisje, ik was nu even abuis, ik vind ze beide afschuwelijk.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Dude, dat ging over Birkenstocks. Dat zijn dit niet. Heb je me nu maanden belachelijk lopen maken omdat je dacht dat ik deze dingen bedoelde?
Gelukkig. Ofzo.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee meisje, ik was nu even abuis, ik vind ze beide afschuwelijk.
Toch wel hequote:
Vergeet de tuinbroek niet!quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:55 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Als ik mijn man daar niet blij mee maak.
quote:
Mijn geluk staat hoog op jouw lijst, dat begrijp ik.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Toch wel heBen blij dat ik je gelukkig kan maken
nope, alleen irl te bewonderenquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoi JB. Hoe is het ermee? Heb je al pics van je huis?
Uiteraard, wat moet ik doen als jij ongelukkig bent, dat kan ik niet aan!quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn geluk staat hoog op jouw lijst, dat begrijp ik.
Ik weet niet eens waar je het over hebt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:34 schreef rhubarbje het volgende:
iemand van de dames ervaring met maxi-dresses btw?
ik kan maar niet beslissen of het zal staan of mega vreselijk zal zijn
volgens mij werken ze namelijk voor bijna geen enkel figuur?
ofc! en lukt het al?quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Probeer je me je pornopaleis in te lokken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit:
*kwartje valt*
sinds wanneer is m'n rukbunker tot pornopaleis gepromoveerd eigenlijk? #durftevragen
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
oh gewoon een heel lange jurk hahaquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar je het over hebt.
Geen ervaring, ken het niet. Heb je een linkje?quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:34 schreef rhubarbje het volgende:
iemand van de dames ervaring met maxi-dresses btw?
ik kan maar niet beslissen of het zal staan of mega vreselijk zal zijn
volgens mij werken ze namelijk voor bijna geen enkel figuur?
Goed punt! Ben nu op zoek naar de schaar om mezelf van een bijpassend kapsel te voorzienquote:
maak! me! gek!quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:43 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Goed punt! Ben nu op zoek naar de schaar om mezelf van een bijpassend kapsel te voorzien.
Tondeuze mag ook.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:43 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Goed punt! Ben nu op zoek naar de schaar om mezelf van een bijpassend kapsel te voorzien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Inderdaad, volg de laatste mode!quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:43 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:42 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Geen ervaring, ken het niet. Heb je een linkje?
Heb je mooie benen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:50 schreef L-E het volgende:
Oh, zulke jurken. Nee, dat vind ik te lang en bovendien vind ik het zonde om mijn benen zo te bedekken. En struikel je daar niet voortdurend over?
Uiteraard!quote:
Tot de knie ajb!quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:53 schreef Tegan het volgende:
Ik vind alleen van die halve jurken zo lelijk. Hij moet of tot je knie of helemaal tot de grond. Niet halverwege.
Alleen tijdens het koken.quote:
Ik denk dat je dat alleen kunt hebben als je mooi lang bent (of zulke mooie, hoge hakkenquote:
Net als driekwart broeken, staat ook voor geen meter.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:53 schreef Tegan het volgende:
Ik vind alleen van die halve jurken zo lelijk. Hij moet of tot je knie of helemaal tot de grond. Niet halverwege.
Dood aan de driekwartmouw en driekwartpijpquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:07 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Net als driekwart broeken, staat ook voor geen meter.
Mja, zowel met volle borsten als enig vet elders ben je gedoemd vrees ik.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:08 schreef Tegan het volgende:
Zoiets is alleen leuk als je van jezelf geen figuur hebt, dus helemaal plat en strak naar beneden. Dus voor mij zou je al die vetrolletjes zien enzo.
nee ik durf dus nietquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:06 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat alleen kunt hebben als je mooi lang bent (of zulke mooie, hoge hakken) en niet te veel rondingen. Maar misschien kom ik dat idee omdat ik die jurken alleen bij lange, dunne modellen zie
. Heb je al iets besteld?
Ik help je wel even herinneren aan de tijd dat je maar al te graag aan het werk wildequote:Op donderdag 30 juni 2011 08:22 schreef JoeBravo het volgende:
En weer aan de slag, met bijzonder weinig zin vandaag.
jajajaquote:Op donderdag 30 juni 2011 08:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik help je wel even herinneren aan de tijd dat je maar al te graag aan het werk wilde
Recalcitrant figuur.quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:34 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
jajaja
En toch heb ik geen zin vandaag. *armen over elkaar doet*
zijn die grieken verhuist naar egypte dan?quote:
Helaas niet. Dan waren ze ons probleem niet meer.quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zijn die grieken verhuist naar egypte dan?
zo ben ikquote:
FeneGriekenquote:Op donderdag 30 juni 2011 08:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zijn die grieken verhuist naar egypte dan?
Ik bedoel ook rokjes net over de knie...quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee ik durf dus niet
vriendin met het zelfde figuur heeft een maxidress gekocht
en ze zei dat het stond
misschien eens vragen of ik hem aan mag passen
en btw rokjes tot over de knie zijn ook cute
vooral met een 50s feel
Dat is wel vaker hierquote:
Voor hoe laat heb je de strippers besteld?quote:
PM maar naar Q. om te kijken wanneer het nieuwe collegejaar begint.quote:
Lekker! En dan nu de hele nacht opblijven?quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:02 schreef Tegan het volgende:
Zo, heel de dag ongeveer bijgeslapen. Had het echt even nodig.
Goed bezig!quote:
Slaappil FTW!quote:
Een goed slaapritme opbouwen kost tijd. Het succes zit vooral in consequent op vergelijkbare tijdstippen naar bed gaan en opstaan. Ook al kun je nog niet slapen, of ben je eigenlijk nog niet wakker. En geen tukkies tussendoor natuurlijk.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:11 schreef Tegan het volgende:
Ik heb daar ook weleens over nagedacht. Om iig een goed dag-nacht-ritme terug te krijgen steeds. Maar ik neem liever zo min mogelijk medicijnen...
Ik heb ze nu omdat ik ziek ben, moet 4 pillen op een dag slikken, de laatste voor het slapen gaan en dan slaap ik heerlijk. Ik was ook gewoon uitgerust!quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:11 schreef Tegan het volgende:
Ik heb daar ook weleens over nagedacht. Om iig een goed dag-nacht-ritme terug te krijgen steeds. Maar ik neem liever zo min mogelijk medicijnen...
Het probleem is dat ik gewoon liever pas rond een uur of drie ga slapen, als ik echt zeg maar mijn ogen niet meer dicht kan houden. En dan ook uitslapen. Maar als ik dan tussendoor vroeg moet werken dan kan ik ook wel opstaan, maar die gemiste uurtjes moet ik later in de week overdag inhalen... Als ik dus om elf uur in bed ga liggen dan lig ik gewoon wakker tot twee uur, en ga om de zoveel tijd maar gewoon met mijn telefoon ofzo spelen...quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een goed slaapritme opbouwen kost tijd. Het succes zit vooral in consequent op vergelijkbare tijdstippen naar bed gaan en opstaan. Ook al kun je nog niet slapen, of ben je eigenlijk nog niet wakker. En geen tukkies tussendoor natuurlijk.
Wat ik al zei, het kost tijd. Reken rustig een maandje voor je in een vast patroon zit. Als je vroeg moet werken, hoe 'vroeg' moet je dan op?quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:17 schreef Tegan het volgende:
Het probleem is dat ik gewoon liever pas rond een uur of drie ga slapen, als ik echt zeg maar mijn ogen niet meer dicht kan houden. En dan ook uitslapen. Maar als ik dan tussendoor vroeg moet werken dan kan ik ook wel opstaan, maar die gemiste uurtjes moet ik later in de week overdag inhalen... Als ik dus om elf uur in bed ga liggen dan lig ik gewoon wakker tot twee uur, en ga om de zoveel tijd maar gewoon met mijn telefoon ofzo spelen...
Hmmm... Een ritme van 12 uur 's nachts tot 8 uur 's ochtends dan bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:20 schreef Tegan het volgende:
7 uur ofzo. Maar in de tijd dat ik studeerde kon dat ook wel 6 uur zijn.
Wat heb je nu weer voor een gadget?quote:
ik heb nog niks, maar wel speakers, versterker en cd-speler besteldquote:
Ik zat in de goede richtingquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:28 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik heb nog niks, maar wel speakers, versterker en cd-speler besteld
Hm. Ik gebruik alleen 's nachts altijd voor al die dingen waar ik overdag geen tijd voor heb. Ik kom altijd rond 7/8 uur pas thuis van het werk, en dan douchen, eten, uitbuiken, en het is al 12 uur. Doe het weleens hoor, een weekje rond 12 uur gaan slapen, maar dan ben ik echt zo'n zombie die alleen werkt, eet en slaaptquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hmmm... Een ritme van 12 uur 's nachts tot 8 uur 's ochtends dan bijvoorbeeld?
Binnenkort een Djeez-bericht op de frontpage: "Man trouwt met hifiset"quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:28 schreef JoeBravo het volgende:
Je kan ieder gewenste begin- en eindtijd kiezen, als je die vervolgens ook maar aanhoudt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:30 schreef Tegan het volgende:
Hm. Ik gebruik alleen 's nachts altijd voor al die dingen waar ik overdag geen tijd voor heb. Ik kom altijd rond 7/8 uur pas thuis van het werk, en dan douchen, eten, uitbuiken, en het is al 12 uur. Doe het weleens hoor, een weekje rond 12 uur gaan slapen, maar dan ben ik echt zo'n zombie die alleen werkt, eet en slaapt.
als dat zou kunnenquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Binnenkort een Djeez-bericht op de frontpage: "Man trouwt met hifiset"
Als jij dat aankan en wil.quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:32 schreef Tegan het volgende:
Vraag me af wat mini-JB dan van zijn nieuwe tweede mama vindt.
Kind groeit dan op met het idee dat pappa zijn vrouw kan uitzetten. Zal dat kind ontgoocheld zijn als hij zelf getrouwd is met een echte vrouw.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:32 schreef Tegan het volgende:
Vraag me af wat mini-JB dan van zijn nieuwe tweede mama vindt.
Wat is er zo erg aan tukkies overdag dan?quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als jij dat aankan en wil.Alleen geen tukkies dan overdag he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Die zijn funest als je een ritme wil opbouwen. Persoonlijk houd ik er wel van.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:36 schreef Tegan het volgende:
Wat is er zo erg aan tukkies overdag dan?
quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:38 schreef Tegan het volgende:
Of je moet ook iedere dag een tukkie nemen?
Daarom is het altijd zo stil hier.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:41 schreef Tegan het volgende:
Tussen 7 en 9 heb ik wel tijd iedere avond.
Snel naar bed dan maar.quote:
Afgelopen week beweerde je anders nog dat je wel eens wakkergeneukt zou willen worden. Gouden kans, denk ik dan.quote:
Geen tijd te verliezen dus. Naar bed jij!quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:47 schreef Tegan het volgende:
Ja, dat zou wel briljant zijn. Maar dan moet je je de komende paar uur wel nog inhouden... Anders ben ik nog niet uitgerust.
Was je altijd maar zo gehoorzaam.quote:
Het hele idee achter straffen is dat er iets gebeurt wat je niet leuk vindt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:58 schreef Tegan het volgende:
Als ik dat was werd ik ook nooit gestraft.
Dan gehoorzaam je niet, krijg je daarom straf en ontvang je dus toch wat je lekker vindt?quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:04 schreef Tegan het volgende:
En wat nou als ik gehoorzamen eerder een straf vind?
Gevalletje oorzaak en gevolg door elkaar halen. Mijn fout, excuus,quote:
Oi!quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:14 schreef Tegan het volgende:
.
Owja, ik ben plotseling over mijn slaap heen.
Waar is de rest?
Goed geregeld.quote:
Heb je de kloon KomtKomtTijd al (klaar)gemaakt?quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:28 schreef KomtTijd... het volgende:
Niet dat dat een probleem is na die PM van net.
Hoe was 't?quote:
Ook maar es proberen dan.quote:
Ik zit me al drie maanden in te houden om een nieuwe pc te bouwen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:28 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Ik koop volgend jaar wel weer ergens een nieuwe pc, dan is mn huidige 5 jaar oud en mag ie met pensioen. Opvallend hoe goed hij nu nog mee kan komen moet ik zeggen, zelfs Crysis 2 draait prima. Niet in de hoogste specs maar toch.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zit me al drie maanden in te houden om een nieuwe pc te bouwen.In de herfst mag ik van mezelf een nieuwe videokaart bestellen en dan heb ik me voorgenomen om te kijken hoe het daarmee gaat voordat ik de rest ga upgraden.
![]()
De ervaring leert dat ik met dit plan dus waarschijnlijk in augustus een (veel te dure) videokaart koop en ik eind september mijn nieuwe pc in elkaar zit te schroeven![]()
als ik dat had gedaan was ik goedkoper uit geweestquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zit me al drie maanden in te houden om een nieuwe pc te bouwen.In de herfst mag ik van mezelf een nieuwe videokaart bestellen en dan heb ik me voorgenomen om te kijken hoe het daarmee gaat voordat ik de rest ga upgraden.
![]()
De ervaring leert dat ik met dit plan dus waarschijnlijk in augustus een (veel te dure) videokaart koop en ik eind september mijn nieuwe pc in elkaar zit te schroeven![]()
ik!quote:
Ik moest direct aan jou denkenquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:46 schreef CherryLips het volgende:
Post uit Den Haag![]()
![]()
![]()
Hij hangt aan m'n prikbord
OMG!quote:
En dan kom je niet even langs?quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:46 schreef CherryLips het volgende:
Post uit Den Haag![]()
![]()
![]()
Hij hangt aan m'n prikbord
Het doel heiligt de middelen.quote:
Klinkt leukquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:50 schreef Q. het volgende:
Valt mee, paar rondjes karten en that's it. Misschien daarna de stad nog even in maar ik verwacht het niet, zullen daar nog wel drankje doen (is in the middle of nowhere).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |