Ik zeg niet dat je er niet van mag genieten.quote:
Your place or mine?quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:23 schreef Kuukske het volgende:
Da's waar. Moeten wij nog even overleggen trouwens Ph.?
Ik heb op mijn werk geen msn.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:26 schreef Kuukske het volgende:
Nou, vooruit. Ik kijk even of ik hier MSN kan openen. Of gaan we aan de PM?
Ik krijg het niet eens open hier.quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nee, wel middenop het stationsplein staan zoenen
Leuk!quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
haha neuh
Maar een tweede date zit er iig in meldt ze net in een sms'je terug,dus das positief.
Ik zou 'spoed' dan ook interpreteren als 'alles dat niet kan wachten tot 15 juli'quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:08 schreef Lolaatje het volgende:
Oké, de autist in mij snapt de voicemail van de huisarts niet. Hij is op vakantie tot 15 juli en voor spoedgevallen neemt een andere arts waar. Nu heb ik geen spoedgeval, maar wel iets waar ik een huisarts bij nodig heb. Dan wat?
Hm, ik bel de spoedgevalarts maar gewoon, hadden ze de voicemail maar duidelijker moeten inspreken.
Blijkbaar vindt iedereen dat van hun klacht want de lijn is continue bezetquote:Op woensdag 29 juni 2011 09:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou 'spoed' dan ook interpreteren als 'alles dat niet kan wachten tot 15 juli'
Al die bejaarden die bellen voor een herhaalrecept enzoquote:Op woensdag 29 juni 2011 09:22 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Blijkbaar vindt iedereen dat van hun klacht want de lijn is continue bezet.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:43 schreef CherryLips het volgende:
Frisse luchtramen open
ik ben weer wakker
Goedquote:
Steven Fry, here she comesquote:Op woensdag 29 juni 2011 09:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
GoedMaar ik ben helemaal van de kaart als het warm is, dus het is net alsof ik twee dagen als een zombie heb rondgelopen
Medezombiequote:Op woensdag 29 juni 2011 09:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
GoedMaar ik ben helemaal van de kaart als het warm is, dus het is net alsof ik twee dagen als een zombie heb rondgelopen
Je doet het maar gewoon in de prullenbak, net als iedereen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:59 schreef Pheno het volgende:
Waarom zijn er geen kotszakjes op het werk? #durftevragen
Oh, dat is bij ons ook zo als de huisarts wél aanwezig isquote:Op woensdag 29 juni 2011 09:22 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Blijkbaar vindt iedereen dat van hun klacht want de lijn is continue bezet.
DHL ook al, normaal zijn ze altijd vrij vroeg.quote:
Heb het toch nog niet zo erg meegemaakt, heeft me bijna een uur gekost om er doorheen te komenquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh, dat is bij ons ook zo als de huisarts wél aanwezig is
Het zal toch niet met al die files op de A2 te maken he?quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:19 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
DHL ook al, normaal zijn ze altijd vrij vroeg.
Wacht je op iets leuks?
Lekker is dat hè? Dan voel je je ook zo welkom.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:20 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Heb het toch nog niet zo erg meegemaakt, heeft me bijna een uur gekost om er doorheen te komen.
Blije stem ook toen ik eindelijk iemand te pakken kreegquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Lekker is dat hè? Dan voel je je ook zo welkom.
Ik ga googlen waar de A2 ligt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zal toch niet met al die files op de A2 te maken he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |