quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:52 schreef Scuidward het volgende:
Chinese zweefteef maakt replica van Eftelings Droomvlucht voor mensen met een grote achtertuin.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:57 schreef Waaghals het volgende:
Nieuwe paddo-sensatie spot met zwaartekracht
quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:24 schreef Knipoogje het volgende:
Nieuwe trailer 'Mary Poppins en de Paddo Prins' schokt ouders
quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:40 schreef Osvaldo2 het volgende:
De heksen van tegenwoordig... Nu vliegen ze ook al zonder bezemsteel!!!
quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:43 schreef 08gnoT. het volgende:
In China rijden ze nog wel op tijd, niet op rails.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:55 schreef mctwigt het volgende:
Paddo's langs het spoor leveren rare beelden op
quote:Op woensdag 29 juni 2011 07:12 schreef numero_uno het volgende:
vrouw is, na eten paddo's, compleet het spoor bijster
quote:Op woensdag 29 juni 2011 07:24 schreef Narcotical het volgende:
Mary Poppins geen last van vertragingen door noodweer: "Ik vlieg over het spoor"
wat?quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:08 schreef missyB het volgende:
ooooh hartstikke fout!
sorryyyy kan iemand dit even rechtzetten?
hoezo is ie verkeerd?quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:10 schreef missyB het volgende:
Ik zit fijn een nieuw deel te openen maar das de hele verkeerde dus die kan eigenlijk wops zo de prullenbak in
Enige foutje in de OP is dat niet Waaghals maar Maringo de boordeling van de huidige foto doet. Maar goed, details, details.....quote:
Dat kan de TS aanpassen héquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:22 schreef HaJee het volgende:
[..]
Enige foutje in de OP is dat niet Waaghals maar Maringo de boordeling van de huidige foto doet. Maar goed, details, details.....
Komt zo wel, Geduldquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:06 schreef Osvaldo2 het volgende:
Foto doet het niet... Alleen een vierkantje...
Meer dan dit is er niet, geen foto te zien ook via die [ afbeelding ] link niet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:03 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen rond deze tijd de uitslag!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op nummer 2:quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:33 schreef HaJee het volgende:
Mountainbiker zet een paar tandjes bij maar rijdt zichzelf daarmee in de wielen en wordt direct met de neus op de feiten gedrukt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op nummer 3:quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:19 schreef Waaghals het volgende:
Mountainbiker dacht nog vaak terug aan dit moment, nadat hij op de streep met een neuslengte werd verslagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De tussenstand:
Narcotical 4
Scuidward 4 (+4)
08gnoT 2
HaJee 2 (+2)
Osvaldo2 1
Waaghals 1 (+1)
PM is de deur uit!
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"![]()
Omdat google zo traag is als dikke stront door een trechter hierbij een plaatje die ik op Dumpert heb gevonden![]()
Uitslag morgen in de loop van de middag.![]()
Lipton IceTea, dat laat bij iedereen het water in de mond lopen...Bij misbruik zal contact opgenomen worden met je provider. In geval van illegale praktijken zal er volledige medewerking worden verleend aan justitie.![]()
Waterfiets nu ook op de weg.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Chillende neger wordt zo wel erg verfristSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 66% gewijzigd door 08gnoT. op 02-07-2011 20:53:01 ]![]()
Nieuw bij de Jumbo: De Clenbuterol-biefstuk, daar ga je gegarandeert harder van fietsen!"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"![]()
bert liet het er niet bij zitten dat hij werd uitgescholden voor ''kwijler'' , en gaf een volle laag terugʎɐqǝ uɐʌ pɹoquǝsʇǝoʇ uǝǝ ʇıoou dooʞ![]()
Fietser: "Joh je ziet helemaal zwart, neem eens een douche"Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone![]()
Stond ik vanmorgen bij de bushalte wat zie ik "ted de braak op een fiets"En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna![]()
" Ieah man, oe kan dat nouh? Eet reegent zelfs in de bushokje..."http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!![]()
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:41 schreef 08gnoT. het volgende:
Chillende neger wordt zo wel erg verfrist...de spoiler is leuker!! (vind ik dan, en ik jureer niet...)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Don't defile the land!Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121![]()
Eeeeen de uitslag:
2. Luna3: Rasechte racist vind alle buitenlanders echt één pot nat!
Leuk gevonden woordspeling, vond de vele racistische suggesties te makkelijk maar deze kan wel door de beugelzelfs je onderschrift was niet 'zwart' maar ik neem aan dat dit gewoon je definitieve suggestie was.
1. fokthesystem: " Ieah man, oe kan dat nouh? Eet reegent zelfs in de bushokje..."
Alsof ik mijn huisgenoot hoor praten![]()
3. missyB: Overactieve tuinman geeft alle afrikaantjes water
Ik sproeide het niet uit van het lachen maar daar hebben we dus deze tuinman voor![]()
Tussenstand:
Narcotical 4
fokthesystem 4 (+4)
Scuidward 4
08gnoT 2
Luna3 2 (+2)
HaJee 2
Osvaldo2 1
missyB 1 (+1)
Waaghals 1Just in time, had hem gezien, maar succes bij de volgendequote:![]()
PM gaat eruit.![]()
![]()
4-7-2011 tussen 17:00 - 20:00 uur de uitslag.
[ Bericht 28% gewijzigd door fokthesystem op 04-07-2011 00:49:53 ]http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!![]()
"Maar mijn vader werkt bij de McDonalds!"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hospitaal laat ouders in de kou na vermoedelijke babyverwisseling en laat vaders het zelf uitvechten![]()
Ja, moest dikgedrukt, vergeten. Alleen de stand achter m'n naam klopt niet. Moet nu 4 zijn toch?quote:Op zondag 3 juli 2011 15:25 schreef Scuidward het volgende:
Eeeeen de uitslag:
2. Luna3: Rasechte racist vind alle buitenlanders echt één pot nat!
Leuk gevonden woordspeling, vond de vele racistische suggesties te makkelijk maar deze kan wel door de beugelzelfs je onderschrift was niet 'zwart' maar ik neem aan dat dit gewoon je definitieve suggestie was.
1. fokthesystem: " Ieah man, oe kan dat nouh? Eet reegent zelfs in de bushokje..."
Alsof ik mijn huisgenoot hoor praten![]()
3. missyB: Overactieve tuinman geeft alle afrikaantjes water
Ik sproeide het niet uit van het lachen maar daar hebben we dus deze tuinman voor![]()
Tussenstand:
Narcotical 4
fokthesystem 4 (+4)
Scuidward 4
08gnoT 2
Luna3 2 (+2)
HaJee 2
Osvaldo2 1
missyB 1 (+1)
Waaghals 1
[..]
Just in time, had hem gezien, maar succes bij de volgende![]()
PM gaat eruit.
[ Bericht 100% gewijzigd door Luna3 op 03-07-2011 18:26:08 ]![]()
Uhm, wie was hier zo ongeduldig? Of is de PM naar fokthesystem gegaan, want ik heb er geen gehad?! Maja, prima zo, jureer je dan ook fokthesystem?! Dan doe ik lekker weer mee...als ik iets leuks kan verzinnen.quote:![]()
Babyschilden bij sumoworstelen bleek geen succesTwo guys and a Duck: #1 #2
#3 #4
Op vrijdag 26 augustus 2011 19:59 schreef ColaBlikje het volgende:
Deze eend moet een eigen stripboek krijgen :D Of een deel in de Donald Duck, of de krant ofzo.![]()
Baby: "Wat dis je me nou dat mijn vader tieten heeft, das mijn moeder!"Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone![]()
Ik had ze eerst even onder elkaar gezet om dan uiteindelijk de winnaar te bepalenquote:Op zondag 3 juli 2011 18:26 schreef Luna3 het volgende:
Nou zie ik het, je hebt de nummer 1 en 2 omgewisseld... verwarring alom!!Wie is nou de winnaar?
![]()
Fokthesystem heeft de PM gekregen![]()
"Yo mama is so fat that she ... ow wait lulz"![]()
Nieuw dieët sumoworstelaars slaat niet aanOp zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.![]()
quote:Op zondag 3 juli 2011 21:23 schreef Scuidward het volgende:
Ik had ze eerst even onder elkaar gezet om dan uiteindelijk de winnaar te bepalen![]()
Fokthesystem heeft de PM gekregen![]()
![]()
![]()
De uitslag dan :
1 Babyschilden bij sumoworstelen bleek geen succes Mctwigt +4
2 Baby: "Wat dis je me nou dat mijn vader tieten heeft, das mijn moeder!" Waaghals +2
3 Grote verbazing in Japan: Eerste Tamagotchi-eieren zijn uitgekomen! Luna3 +1
Bovenstaande zijn mijn punten, hoe die te berekenen met de voorgaande staatjes, staande in reacties #17, #38, #53 en #74 is me een raadsel daar mensen daar soms meer dan minder en soms geen optellende punten hebben.
Zo is het verloop van bijv. narcotical 6, dan 4(+4), dan maar 4, en dan weer/nog steeds 4 . . .
Ik had zou zelf bij deze foto, als een ander die zou hebben geplaatst gezegd hebben:
"Mijn pappa werk niet bij de brandweer, lekker puh. En de mijne niet bij de strandwacht, naaa nah naaaa nah naaaa nah."
DM van mij aan mctwigt cc via.'PDM'.
04-07-2011 @ 17:09:43
Inzake: Verzin een leuk onderschrift #12! Waar iedereen gezellig mee doet je hebt gewonnen!
[ Bericht 4% gewijzigd door fokthesystem op 04-07-2011 20:26:33 ]http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Het is de actuele stand met in de haakjes de punten van die betreffende ronde.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:06 schreef fokthesystem het volgende:
De uitslag dan :
1 Babyschilden bij sumoworstelen bleek geen succes Mctwigt +4
2 Baby: "Wat dis je me nou dat mijn vader tieten heeft, das mijn moeder!" Waaghals +2
3 Grote verbazing in Japan: Eerste Tamagotchi-eieren zijn uitgekomen! Luna3 +1
Bovenstaande zijn mijn punten, hoe die te berekenen met de voorgaande staatjes, staande in reacties #17, #38, #53 en #74 is me een raadsel daar mensen daar soms meer dan minder en soms geen optellende punten hebben.
Zo is het verloop van bijv. narcotical 6, dan 4(+4), dan maar 4, en dan weer/nog steeds 4 . . .
Ik had zelf bij deze foto, als een ander die zou hebben geplaatst gezegd hebben:
"Mijn pappa werk niet bij de brandweer, lekker puh. En de mijne niet bij de strandwacht, naaa nah naaaa nah naaaa nah."
DM van mij aan mctwigt cc via.'PM'.
04-07-2011 @ 17:09:43
Inzake: Verzin een leuk onderschrift #12! Waar iedereen gezellig mee doet je hebt gewonnen!
4 (+4) betekent dat hij eerst 0 had, en nu 4 omdat hij op de 1e plek eindigdeen misschien ben je in verwarring omdat we eerst nog een serie van het vorige topic hadden
![]()
![]()
Dan is dit dus de stand:quote:Op maandag 4 juli 2011 17:06 schreef fokthesystem het volgende:
Narcotical 4
fokthesystem 4
Scuidward 4
mctwigt 4 (+4)
Waaghals 3 (+2)
Luna3 3 (+1)
08gnoT 2
HaJee 2
Osvaldo2 1
missyB 1
De stand in post #17 is de eindstand van het vorige topic. Omdat het plaatje ervan nog in het vorige topic staat, word die nog daar bij meegerekend.![]()
Zal ik waaghals maar gaan PM-en?http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Is het een idee om ook een termijn te stellen na uitslag voor nieuwe foto plaatsing?quote:
Dus X(x) uur na pm aan winnaar, en dan nog geen nieuwe foto, volgende op de lijst pm-en ?http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Staat wellicht niet in de regels, maar dat wordt wel gehanteerd inderdaadquote:Op maandag 4 juli 2011 21:55 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Is het een idee om ook een termijn te stellen na uitslag voor nieuwe foto plaatsing?
Dus X(x) uur na pm aan winnaar, en dan nog geen nieuwe foto, volgende op de lijst pm-en ?"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"![]()
Waaghals heeft van mij zojuist een DM en PB gehad.http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
![]()
sorry was de hele dag weg excuus...![]()
uitslag morgen rond deze tijdTwo guys and a Duck: #1 #2
#3 #4
Deze eend moet een eigen stripboek krijgen :D Of een deel in de Donald Duck, of de krant ofzo.![]()
Aub waaghals dan ook dm/pb -en.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:26 schreef mctwigt het volgende:
[ afbeelding ]
sorry was de hele dag weg excuus...
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
checkquote:Two guys and a Duck: #1 #2
#3 #4
Het begrip "op eenzame hoogte" verliest steeds meer aan waardeDon't try to wake me in the morning, cause i will be gone![]()
Tim Burton dacht aanvankelijk dat de 3e dimensie van 'Alice in wonderland 3D' "de hoogte in" zou betekenen.![]()
" stok-in-hun-kont mensen kunnen zich dankzij uitvinding nu echt boven de rest verheffen "http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Jeff Dunham; 'On a STICK!'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 90% gewijzigd door Høken op 05-07-2011 09:28:20 ]![]()
uit de OP:quote:Op maandag 4 juli 2011 22:55 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Staat wellicht niet in de regels, maar dat wordt wel gehanteerd inderdaadquote:• De winnaar plaats zo snel mogelijk nadat de uitslag bekend is een nieuwe foto, als hij dit na +/- 12 uur niet gedaan heeft, doet de nummer 2 of 3, of ik een nieuwe foto, anders gaat alle snelheid uit het spel en kan je soms dagen wachten.luciferhout, en niets anders!
hier had uw reclame kunnen staan!![]()
Efteling-attractie "Droomvlucht" iets te letterlijk genomenOverheen gelezen, my badquote:
[ Bericht 8% gewijzigd door Narcotical op 05-07-2011 11:09:15 ]"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"![]()
Nieuwe film van Kim Holland, 'lekker palen' nu ook toegankelijk voor de jonge kijkers...Bij misbruik zal contact opgenomen worden met je provider. In geval van illegale praktijken zal er volledige medewerking worden verleend aan justitie.![]()
Dat zal dan 2 dagen later, de 6e worden...quote:Op maandag 4 juli 2011
[b]23:26[/b] <<<<<<<<---------------------------------------------------
schreef mctwigt het volgende:
uitslag morgen rond deze tijdhttp://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Invasion of the mole erh pole peopleEn mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
En de uitslag:
1. Het begrip "op eenzame hoogte" verliest steeds meer aan waarde Waaghals (+4)
2. Paaldansen tot kunst verheven 08gnoT (+2)
3.Kunstenaars op hoge poten naar Malieveld wegens radicale bezuinigingen kabinet-Rutte. Elfletterig (+1)
dm gestuurdTwo guys and a Duck: #1 #2
#3 #4
thnxnieuwe foto
oja, kun je ook de stand bijwerken
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone![]()
" boerka's veel te heet wassen slaat aan bij moslim mannen zo blijkt uit visual eye scan onderzoek "quote:http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
de stand:
Waaghals 7 (+4)
Narcotical 4
fokthesystem 4
Scuidward 4
mctwigt 4
Luna3 3
08gnoT 4 (+2)
HaJee 2
Osvaldo2 1
missyB 1
Elfletterig 1 (+1)Two guys and a Duck: #1 #2
#3 #4
3 op de 11 sjeiks zoeken nog harem uitbreidingEn mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Uit recent onderzoek blijkt dat 73% van moslimmannen homo isTwo guys and a Duck: #1 #2
#3 #4
Daar zou ik wel een pijpleiding op aan willen sluiten.
5 op de 11 sjeiks heeft al een natte vinger gehaald.
[ Bericht 41% gewijzigd door Scuidward op 07-07-2011 00:21:20 ]![]()
Ook in Jemen is de vrouwelijke Bachelor een succes.Ik ben klikbaar: http://freeminecraft.me/?ref=265609![]()
ik wacht nog ff tot morgen, pas 6 onderschriften
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone![]()
Wat zijn we inspiratie loos zeg wel 50% kans op punten
Two guys and a Duck: #1 #2
#3 #4
Grappenmakers op Fok! geschokt toen bleek dat ook Arabische mannen naar mooie vrouwen kijken...Photoshop your own reality...![]()
De geschiedenisles was saai totdat sommigen werden geconfronteerd met het heden.
[ Bericht 10% gewijzigd door Tokamak op 07-07-2011 09:47:37 ]![]()
Ze hebben allemaal hun tentdoek mee maar slechts drie hebben daadwerkelijk hun hoofd bij het opzetten van de tent.![]()
1. Bosbeetle
3 op de 11 sjeiks zoeken nog harem uitbreiding
2. Scuidward
Daar zou ik wel een pijpleiding op aan willen sluiten.
3. Hajee
Ze hebben allemaal hun tentdoek mee maar slechts drie hebben daadwerkelijk hun hoofd bij het opzetten van de tent.
Tussenstand
Waaghals 7
Scuidward 6 [+2]
Narcotical 4
fokthesystem 4
Bosbeetel 4 [+4]
mctwigt 4
Luna3 3
08gnoT 4
HaJee 3 [+1]
Osvaldo2 1
missyB 1
Elfletterig 1
[ Bericht 93% gewijzigd door Waaghals op 07-07-2011 22:25:08 ]Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone![]()
![]()
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Clown Ronald McDonald is altijd Happy Meals meer dan zat...
[ Bericht 9% gewijzigd door Osvaldo2 op 07-07-2011 23:38:54 ]Photoshop your own reality...![]()
" niburu bewijst : angst voor clowns wEl terecht en heel verklaarbaar! "SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Charlie Sheen als opvolger Ronald McDonald bleek geen goed ideeTwo guys and a Duck: #1 #2
#3 #4
quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:56 schreef Tokamak het volgende:
Hamburger McDonald's bestaat uit bij elkaar geraapt zootje vlees.![]()
![]()
Cliniclown uit Ronald McDonald Huis gezet vanwege losse handjesDon't try to wake me in the morning, cause i will be gone![]()
Plannen voor Ronald McDonald Blijf van mijn lijf huis toch maar geschrapt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 02:00 schreef Waaghals het volgende:
Cliniclown uit Ronald McDonald Huis gezet vanwege losse handjes
Photoshop your own reality...![]()
Cliniclown stadion FC Twente uitgezet na zoektocht (en vondst) "gouden" handdrukLeer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P![]()
Zie dat Bosbeetle niet heeft aangegeven wanneer de uitslag volgt. In de loop van de zaterdag maar eens weer checken dan........![]()
Ik vond ze niet heel grappig maar hier zijn de drie beste
waaghals: Cliniclown uit Ronald McDonald Huis gezet vanwege losse handjes
bootje84: Cliniclown stadion FC Twente uitgezet na zoektocht (en vondst) "gouden" handdruk
Hajee: Bij McDonald's geen doggybag maar een bodybag als je 't niet allemaal wegkrijgt.
tussenstand
Waaghals 11 (+4)
Scuidward 6
Narcotical 4
fokthesystem 4
Bosbeetel 4
mctwigt 4
Hajee 4 (+1)
Luna3 3
08gnoT 4
bootje84 1 (+1)
Osvaldo2 1
missyB 1
Elfletterig 1
PM naar waaghalsEn mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Forum Opties Forumhop: Hop naar: