Huntenquote:
Dit.quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:07 schreef Keauning het volgende:
Ok. Tijd om te gaan slapen. Poging tot dan.
Hoe zit het nou met slapen gaanquote:Op woensdag 29 juni 2011 02:06 schreef Kaasrol het volgende:
Koekjestrommel, hoe zit het nu met die OP..?
Ik ook, latortjes!quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:07 schreef Keauning het volgende:
Ok. Tijd om te gaan slapen. Poging tot dan.
Jij eerst zeggenquote:Op woensdag 29 juni 2011 02:07 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Hoe zit het nou met slapen gaan
EN PATRICKKK JA TOCH FEESSIE ALLESquote:
Ok awesomequote:Op woensdag 29 juni 2011 02:08 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Heb moblo een PM gestuurd, met aanvraag enzo
JA DAT ALTIJD HOE STAAT HET MET JOUW CHICKIE DAN DIT DATquote:Op woensdag 29 juni 2011 02:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
ZO EN ZO BEETJE VRIENDINNEN MAKEN ZIJN WE GOED IN JE WEET ZO DIT DAT
Ik meestal aan; Hij is viiiiiiiiiieeeeeeeeeessssquote:Op woensdag 29 juni 2011 02:09 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Als ik aan Patrick denk, dan denk ik of "HEEEYYY KONJOOO", of dan denk ik aan Patrick Ster.
Wel pics maken hèquote:
JA GOED JONGEN MAAR WE NEMEN DE TIJD EN ZO.quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:09 schreef yosander het volgende:
[..]
JA DAT ALTIJD HOE STAAT HET MET JOUW CHICKIE DAN DIT DAT
OKE DAT IS VERSTANDIG MIEN JONG DOE KALLEM AN HE GR GRquote:Op woensdag 29 juni 2011 02:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
JA GOED JONGEN MAAR WE NEMEN DE TIJD EN ZO.
KUMP HELEMAAL GOE. DANK OE.quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:11 schreef yosander het volgende:
[..]
OKE DAT IS VERSTANDIG MIEN JONG DOE KALLEM AN HE GR GR
Draadloze muis/toetsenbordquote:Op woensdag 29 juni 2011 02:18 schreef koekjestrommel1 het volgende:
FF van PC naar laptop, vind het niet zo fijn wetende dat als de bliksem inslaat je geroosterd wordt als je typt/muis vasthoud...
Hoe is het met je 1000$?quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:36 schreef computerprobleem het volgende:
Hallo
![]()
Er is hier altijd wel leven.
Wa was dat nou met Etsu?quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:36 schreef computerprobleem het volgende:
Hallo
![]()
Er is hier altijd wel leven.
Vraag het Etsu, heb niks tegen hem maar hij voelt zich verplicht mij altijd en overal troll te noemen.quote:
Goed hoor, heb het al ingewisseld.quote:
Ja, dat heb ik ook, mits ik niet rook.quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:42 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Waarom niet, sommige mensen krijgen ook hun rijbewijs gratis...
Alleen van mijn oom he, en de wisselkoers is helaas niet zo hoog, was rond de 700.quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook, mits ik niet rook.
800 euro krijgen omdat je een paar examentjes maakt..
Haha, scherp.quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:44 schreef koekjestrommel1 het volgende:
1500 euro krijgen omdat je niet wat tabakstaafjes in je mond stopt
quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:44 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Alleen van mijn oom he, en de wisselkoers is helaas niet zo hoog, was rond de 700.
Maar dan nog, ben er blij mee. Had het zelf niet verwacht, had helemaal niets verwacht eigenlijk (van mijn ooms/tantes etc.).
Kei vet manquote:
he computerprobleem alles kits achter de rits gr grquote:
Jezus Sanderquote:Op woensdag 29 juni 2011 02:48 schreef yosander het volgende:
[..]
he computerprobleem alles kits achter de rits gr gr
Yo, sander, alles goed met jou man met mij ook wel kei vet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:48 schreef yosander het volgende:
[..]
he computerprobleem alles kits achter de rits gr gr
Nee, het is Jezus Christus.quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:49 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nee, het is Jezus Christus.
quote:
Alles kits achter de ritsquote:Op woensdag 29 juni 2011 02:50 schreef yosander het volgende:
[..]?
Even vragen hoe het met mijn mattie gaat ja toch
Niets van aantrekken, het is maar een troll.quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:50 schreef yosander het volgende:
[..]?
Even vragen hoe het met mijn mattie gaat ja toch
Joo da's wel chill man. Ja met mij alles dit dat ALLESquote:Op woensdag 29 juni 2011 02:49 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Yo, sander, alles goed met jou man met mij ook wel kei vet.
Impliceren dat ik trollquote:Op woensdag 29 juni 2011 02:51 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Niets van aantrekken, het is maar een troll.
Da's een eckte bazen uitspraak. Net zoals: even de groeten aan Jan doenquote:
Of of of... PINO IS EEN TROLL - LOL LOL LOL!quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:52 schreef yosander het volgende:
[..]
Da's een eckte bazen uitspraak. Net zoals: even de groeten aan Jan doen
Pino is geen trollquote:Op woensdag 29 juni 2011 02:53 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Of of of... PINO IS EEN TROLL - LOL LOL LOL!
EINZ!1!1!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Google | Wikipedia | Go2War2 | IMDb | Clint Eastwood Forum | YouTube | Pawn Stars | LiveLeak | eBay | Amazon (UK) | Amazon (US) | Zavvi | BBC | 9GAG | Gabriel Iglesias | AD | Blu-Ray.com |![]()
quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:54 schreef computerprobleem het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een keer dubbelklikken doet de truuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.![]()
Ditquote:Op woensdag 29 juni 2011 02:55 schreef yosander het volgende:
[..]
Een keer dubbelklikken doet de truuk..
![]()
NEEE... meen je dat nou!!?!?quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:55 schreef yosander het volgende:
[..]
Een keer dubbelklikken doet de truuk.![]()
![]()
Google | Wikipedia | Go2War2 | IMDb | Clint Eastwood Forum | YouTube | Pawn Stars | LiveLeak | eBay | Amazon (UK) | Amazon (US) | Zavvi | BBC | 9GAG | Gabriel Iglesias | AD | Blu-Ray.com |![]()
Haha, kwam je nu net achter hèquote:Op woensdag 29 juni 2011 02:55 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
NEEE... meen je dat nou!!?!?![]()
![]()
.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
Nee, echt niet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:56 schreef yosander het volgende:
[..]
Haha, kwam je nu ook net achter hè.
![]()
Wat denk je van mij man.
Google | Wikipedia | Go2War2 | IMDb | Clint Eastwood Forum | YouTube | Pawn Stars | LiveLeak | eBay | Amazon (UK) | Amazon (US) | Zavvi | BBC | 9GAG | Gabriel Iglesias | AD | Blu-Ray.com |![]()
Wat ik net zei natuurlijk.quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:57 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nee, echt niet.![]()
Wat denk je van mij man.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
Dat je last had van een computerprobleem?quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:57 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nee, echt niet.![]()
Wat denk je van mij man.![]()
![]()
Oke, ik vind jou officieel niet vetcool meer.quote:
Eh sheize an die rijne wat is dit manquote:Op woensdag 29 juni 2011 02:58 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Oke, ik vind jou officieel niet vetcool meer.
Heehoi alles kits daar in Grunn?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
JA eigen schuld!quote:Op woensdag 29 juni 2011 03:00 schreef yosander het volgende:
[..]
Eh sheize an die rijne wat is dit manGoogle | Wikipedia | Go2War2 | IMDb | Clint Eastwood Forum | YouTube | Pawn Stars | LiveLeak | eBay | Amazon (UK) | Amazon (US) | Zavvi | BBC | 9GAG | Gabriel Iglesias | AD | Blu-Ray.com |![]()
Wel potverdriedubbeltjes nog aan toequote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 03:03 schreef Pino112 het volgende:
Tot 3u met je bijna-vriendin op MSN zitten..
Niceeequote:!
Hele dag werken?
Temperatuur zit je vandaag wel meequote:Op woensdag 29 juni 2011 03:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja!
Nog steeds 29.8C op mn kamer.
.
Heb je je raam potdicht ofzo? Heb m'n ventilator in m'n dakraam staan
.
Ja, raam + dakraam is dicht, omdat er anders 100 miljoen miljard vliegjes zijn als licht aan isquote:Op woensdag 29 juni 2011 03:07 schreef yosander het volgende:
[..]
Temperatuur zit je vandaag wel mee.
Heb je je raam potdicht ofzo? Heb m'n ventilator in m'n dakraam staan
.
En ja, ik heb een hor op mn raam, ze kunnen er doorheen ofzo.
Dus nu PC uit, lichtjes uit en ramen open.
Tot vanochtend.
![]()
Haha, slaap lekker, groetjonsquote:Op woensdag 29 juni 2011 03:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, raam + dakraam is dicht, omdat er anders 100 miljoen miljard vliegjes zijn als licht aan is
En ja, ik heb een hor op mn raam, ze kunnen er doorheen ofzo.
Dus nu PC uit, lichtjes uit en ramen open.
Tot vanochtend.
!
Fokking kut OV... godverdomme om 5:30 gaat mijn wekker, sta ik om 6 uur op, naar het station om half 7 op de trein staan wachten. Komt ie niet. Pak ik die van 7 uur, door naar Doetinchem krijg ik te horen: ''treinen rijden niet tussen Doetinchem en Zevenaar blabla bussen staan klaar''. Rond die tijd moest ik al in Utrecht zijn.. Dan maar geen natuurkunde cursus vandaag, en ik woon nog maar in het oosten, moet je je voorstellen wat voor een zieke schijtontregeling van het OV er heeft plaatsgevonden in het westen.
Gesproken over schijten: nu ik is een keer lekker thuis zit, ga ik maar is op mijn eigen WC een boodschap doen..![]()
![]()
Hoi. Doei.★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★![]()
Boeken inleveren zo
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D![]()
quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:13 schreef Gitaarmat het volgende:
Laatste post in EXA SC.
Vaarwel iedereen.![]()
Op naar Rock Werchter.![]()
![]()
![]()
Veel plezier!quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:13 schreef Gitaarmat het volgende:
Laatste post in EXA SC.
Vaarwel iedereen.![]()
Op naar Rock Werchter.
Mandy & Lisa![]()
Nice, veel plezierquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:13 schreef Gitaarmat het volgende:
Laatste post in EXA SC.
Vaarwel iedereen.![]()
Op naar Rock Werchter.![]()
Hier nog geen herkansers die gebeld zijn trouwens? Bij ons op school zijn er in elk geval al een paar die weten dat ze alsnog geslaagd zijn.Wie dit leest is alfabeet.![]()
Veel meer post zullen er ook wel niet meer komen. Ik wil iedereen bedanken voor de fijne tijd en bedanken voor de morele steun die jullie hebben gegeven. Dankzij jullie kon ik beter op FOK! blijven en minder in de boeken duiken. Ook de slaap werd ingekort maar het was het allemaal waard. Iedereen die geslaagd is wens ik een leuke studententijd tijd toe. Ik zal ook nog wel rondhangen hier op FOK! maar vast niet zoveel meer als de laatste maanden in de EXA SC.
GR GR
Joost
XOXOXOX
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.![]()
Dit ook namens mijquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:41 schreef Joosterd het volgende:
Veel meer post zullen er ook wel niet meer komen. Ik wil iedereen bedanken voor de fijne tijd en bedanken voor de morele steun die jullie hebben gegeven. Dankzij jullie kon ik beter op FOK! blijven en minder in de boeken duiken. Ook de slaap werd ingekort maar het was het allemaal waard. Iedereen die geslaagd is wens ik een leuke studententijd tijd toe. Ik zal ook nog wel rondhangen hier op FOK! maar vast niet zoveel meer als de laatste maanden in de EXA SC.
GR GR
Joost
XOXOXOX
[ afbeelding ]![]()
![]()
Jongens niet zo depressief allemaal zeg, er komt toch gewoon een vervolg? Blijven hopen
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D![]()
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:55 schreef Kaasrol het volgende:
Jongens niet zo depressief allemaal zeg, er komt toch gewoon een vervolg? Blijven hopenHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
IK HOOP DAT JULLIE ALLEMAAL ZULLEN BRANDEN IN DE HEL!@$@#%![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door samthegreat5 op 29-06-2011 14:24:52 ]![]()
quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:10 schreef samthegreat5 het volgende:
IK HOOP DAT JULLIE ALLEMAAL ZULLEN BRANDEN IN DE HEL!@$@#%![]()
ok is goed grSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:48 schreef Keauning het volgende:
Ik ben er nog gewoon hoor, de hele dag.![]()
quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:48 schreef Keauning het volgende:
Ik ben er nog gewoon hoor, de hele dag.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Bij ons is het morgen, er was wel mailcontact over een cadeau maar dat was twee maanden geleden. Wie weet heeft het regelclubje van onze klas wat geregeld.
Nog een andere vraag, gaan jullie in pak?![]()
![]()
hahahah wat een grapquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:24 schreef Saturos het volgende:
Vandaag is de diploma uitreiking bij ons, kopen jullie iets voor je mentor of zo?Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Korte broek + teenslippersquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:27 schreef Flitskikker het volgende:
Bij ons is het morgen, er was wel mailcontact over een cadeau maar dat was twee maanden geleden. Wie weet heeft het regelclubje van onze klas wat geregeld.
Nog een andere vraag, gaan jullie in pak?Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Morgen uitreiking bij ons.![]()
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.![]()
Vakantie outfitquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Korte broek + teenslippers
Dat is best wel laat.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:32 schreef emzor1994 het volgende:
Volgende week donderdag pas uitreiking...Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ja prut school, wij kregen ook echt als laatste van heel Nederland de uitslag, om 8 uur ' avonds...quote:![]()
Dat is inderdaad best wel prut ja.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:35 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ja prut school, wij kregen ook echt als laatste van heel Nederland de uitslag, om 8 uur ' avonds...Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Maarja, nog maar 1 keer naar die school, en dan nooit meerquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is inderdaad best wel prut ja.![]()
![]()
Ik moet nog twee keer, morgen ook nog boeken inleveren.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:36 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Maarja, nog maar 1 keer naar die school, en dan nooit meer
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ohja kut, dat moet ik pas 12 juli...quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik moet nog twee keer, morgen ook nog boeken inleveren.![]()
12 juli, dan zijn er zeker al best wat mensen op vakantie. Goede school.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:39 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ohja kut, dat moet ik pas 12 juli...
Ja i know.. maar je kunt ook iemand jouw boeken laten brengen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
12 juli, dan zijn er zeker al best wat mensen op vakantie. Goede school.![]()
Dat is dan wel weer zo ja.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:40 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ja i know.. maar je kunt ook iemand jouw boeken laten brengen.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Maar toch kut schoolquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer zo ja.![]()
![]()
Het klinkt niet echt als een goede school inderdaad.quote:
Onderwijs is wel goed, maar dit soort dingen en communicatie is gewoon bagger.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het klinkt niet echt als een goede school inderdaad.![]()
Achja, zo heeft iedere school wel wat. Ik was ook niet echt tevreden over de mijne.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:45 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Onderwijs is wel goed, maar dit soort dingen en communicatie is gewoon bagger.
Ja.. ik ben wel blij om naar Uni te gaan.. ookal kunnen daar natuurlijk ook dingen minder zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Achja, zo heeft iedere school wel wat. Ik was ook niet echt tevreden over de mijne.![]()
Klopt, maarja, we zullen het allemaal wel zien.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:47 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ja.. ik ben wel blij om naar Uni te gaan.. ookal kunnen daar natuurlijk ook dingen minder zijn.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Waarom mentorcadeau?
Ik heb die vent 1 jaar gehad, hij heeft 0 keer met mijn ouders gesproken. Ik heb 0 persoonlijke gesprekken met hem gehad en door het jaar heen is die voor mij ook niet nuttiger geweest dan andere docenten.![]()
Idd, door mijn achterlijke mentor was ik bijna gezaktquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:53 schreef Keauning het volgende:
Waarom mentorcadeau?
Ik heb die vent 1 jaar gehad, hij heeft 0 keer met mijn ouders gesproken. Ik heb 0 persoonlijke gesprekken met hem gehad en door het jaar heen is die voor mij ook niet nuttiger geweest dan andere docenten.
Mandy & Lisa![]()
twitter:SadmirBunnyGang twitterde op woensdag 29-06-2011 om 11:40:20wattttt!!!!! fucking 4 onv nu?? wtf kkr lijers die man van mu heeft niet verteld dat ik pw moet inhalen ik djoek em!!!! reageer retweet
![]()
![]()
![]()
Sterke teksten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:00 schreef Flitskikker het volgende:
twitter:SadmirBunnyGang twitterde op woensdag 29-06-2011 om 11:40:20wattttt!!!!! fucking 4 onv nu?? wtf kkr lijers die man van mu heeft niet verteld dat ik pw moet inhalen ik djoek em!!!! reageer retweet
![]()
Ik wil mijn mentoren ook niets geven, ze zijn stom. Maar als ik de enige ben die niets heeft is dat ook weer zo lullig.![]()
Geen ijsmeis.rar voor jullie.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Mijn mentor 1 jaar gehad en hij was zwaar relaxed maar het is gelijk ook zijn laatste jaar dus eigenlijk wilde ik hem een dikke sigaar geven.
Ik geef hem een ferme handdruk en eventueel een handtekening.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ik ook ja.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wacht, maak daar maar 7 van zelfs.
In de brugklas 3 biologieleraren gehad.![]()
![]()
Het liefst zo min mogelijk en er dan foto's van maken.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:11 schreef Klinkerzusje het volgende:
Ik heb morgen mn diploma uitreiking en ik weet nog niet wat ik aan moet.. kan niet kiezenHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
haha wat?? Heeft ze ban?quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:10 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ben je echt KZ of KB waarna dat account ook een ban krijgt?![]()
![]()
![]()
Meisjes hè, altijd onzeker.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:11 schreef Keauning het volgende:
Alsof mensen zich dat herinneren wat je aanhad op je diploma-uitreiking.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
uhhh ja??quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:11 schreef Keauning het volgende:
Alsof mensen zich dat herinneren wat je aanhad op je diploma-uitreiking.
Jonges
En nee ik trek niet zo min mogelijk aan zemmel![]()
Ik kan zelf niet meer eens herinneren wat ik aan had op mijn diploma uitreiking, waarom zou iemand anders het wel herinneren dan?quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:12 schreef Klinkerzusje het volgende:
[..]
uhhh ja??
Jonges
En nee ik trek niet zo min mogelijk aan zemmel![]()
![]()
Maar KZ, doe je uggs aan in combinatie met je mooie joggingsbroek.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Maar KZ, doe je uggs aan in combinatie met je mooie joggingsbroek.![]()
![]()
Zelf aangevraagd.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:14 schreef Klinkerzusje het volgende:
[..]
wat deed ze dan? Ik zie haar ook nooit op de laptop zitten tegenwoordig
Vraag haar zelf maar waarom want dat weet ik ook niet precies![]()
![]()
Zelf aangevraagd. Maar ze zit wel de ganse tijd op msn, dus ik betwijfel jouw waarnemingsvermogen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:14 schreef Klinkerzusje het volgende:
[..]
wat deed ze dan? Ik zie haar ook nooit op de laptop zitten tegenwoordig![]()
quote:quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:14 schreef Klinkerzusje het volgende:
[..]
wat deed ze dan? Ik zie haar ook nooit op de laptop zitten tegenwoordig![]()
ik heb nog niet en hoe weet je dit?? :S:Squote:Op woensdag 29 juni 2011 14:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Maar KZ, doe je uggs aan in combinatie met je mooie joggingsbroek.![]()
o zoquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:17 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja weet ik.Maar aangezien jij zegt dat ze wel altijd op msn zit!
![]()
Geheime bronnen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:17 schreef Klinkerzusje het volgende:
[..]
ik heb nog niet en hoe weet je dit?? :S:SHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ze heeft iedereen op msn, dus overbodige vraag.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Morgen diploma-uitreiking.
Wat heb ik er een zin in
1,5 uur gelul aanhoren
Geef me dat diploma gewoon meteen.![]()
echt????quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze heeft iedereen op msn, dus overbodige vraag.![]()
Terechte klacht.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:22 schreef jordyqwerty het volgende:
Wat heb ik er een zin in
1,5 uur gelul aanhoren
Geef me dat diploma gewoon meteen.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
gezellig toch voor de laatste keer met je klas , wij hebben daarna op school tot 12 uur een feestquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:22 schreef jordyqwerty het volgende:
Wat heb ik er een zin in
1,5 uur gelul aanhoren
Geef me dat diploma gewoon meteen.![]()
![]()
Dan doe je iets echt gruwelijk fout.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Waar lijk het op?quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:24 schreef Klinkerzusje het volgende:
Wat is dat terechte klacht altijd??Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ik kan haar zo toevoegen als ik wil.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan doe je iets echt gruwelijk fout.
Behalve nu dan, want Hyves faalt![]()
Mij niet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze heeft iedereen op msn, dus overbodige vraag.![]()
![]()
hahahaquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan doe je iets echt gruwelijk fout.![]()
![]()
Ken je klaagbaak nog niet?quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:26 schreef Klinkerzusje het volgende:
[..]
ja maar waarom wordt dat steeds gezegd{
Oh, oke. Mooi.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, ik vind het niet erg, meer dan genoeg FOK!kers op msn.
Of juist niet, is maar hoe je het bekijkt.
Waarom haat ze jou dan?quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:26 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Mij ook niet. Maar ze haat mij, dus logischHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
halfquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ken je klaagbaak nog niet?![]()
Weet ik nietquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarom haat ze jou dan?ze vindt me bijdehand.
![]()
Ja.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oh, oke. Mooi.
Of juist niet, is maar hoe je het bekijkt.Maar ach. :")
![]()
Hmm, oke, dat is ook wel een vervelende eigenschap, maarja, niets aan te doen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:29 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Weet ik nietze vindt me bijdehand.
Daar staan klachten. Als iemand het met een klacht eens is zeg je dat het een terechte klacht is. Daarom terechte klacht.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ik vind het een fijne eigenschapquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hmm, oke, dat is ook wel een vervelende eigenschap, maarja, niets aan te doen.![]()
![]()
Het haalt wel het bloed onder veel mensen hun nagels vandaan, ik weet niet of je dat fijn vindt.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Lekkerquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het haalt wel het bloed onder veel mensen hun nagels vandaan, ik weet niet of je dat fijn vindt.en dat hoeft trouwens niet altijd
![]()
Oké, prima.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:31 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Lekkeren dat hoeft trouwens niet altijd
dat doe ik soms bij mn zus hahaquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het haalt wel het bloed onder veel mensen hun nagels vandaan, ik weet niet of je dat fijn vindt.![]()
Ik dus ook bij jou zus, en daarom haat ze mequote:Op woensdag 29 juni 2011 14:31 schreef Klinkerzusje het volgende:
[..]
dat doe ik soms bij mn zus haha![]()
![]()
Als ik je zus mag geloven wel vaker dan soms.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:31 schreef Klinkerzusje het volgende:
[..]
dat doe ik soms bij mn zus hahaHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
dat is niet zo lief, dag mag alleen ik doenquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:32 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik dus ook bij jou zus, en daarom haat ze me![]()
![]()
ze liegt!!!quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als ik je zus mag geloven wel vaker dan soms.![]()
Ik heb toestemming van god.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:33 schreef Klinkerzusje het volgende:
[..]
dat is niet zo lief, dag mag alleen ik doen![]()
Ja, nu is het jouw woord tegen het hare, wie moet ik nu geloven.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Omdat ze gewoon lelijk zijn. Je kan er mee op ijsberen jagen in Siberië.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:36 schreef Klinkerzusje het volgende:
Waarom haat jij uggs rotscholier??/Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
ikquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, nu is het jouw woord tegen het hare, wie moet ik nu geloven.![]()
Dat doe ik er dan ook iedere winter mee.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Omdat ze gewoon lelijk zijn. Je kan er mee op ijsberen jagen in Siberië.![]()
Heftige shit, maar zolang je die dingen draagt moet je ook in Siberië blijven, ik wil je pas terug in Nederland als je fatsoenlijk schoeisel draagt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat doe ik er dan ook iedere winter mee.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Minnetonka's?quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heftige shit, maar zolang je die dingen draagt moet je ook in Siberië blijven, ik wil je pas terug in Nederland als je fatsoenlijk schoeisel draagt.![]()
![]()
Keur je all stars goed?quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heftige shit, maar zolang je die dingen draagt moet je ook in Siberië blijven, ik wil je pas terug in Nederland als je fatsoenlijk schoeisel draagt.![]()
Nee, die zijn onderhand nog lelijker dan uggs.quote:
wrom dan? xdquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
is slegt voor je egt waar![]()
pics van je pensquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:42 schreef Klinkerzusje het volgende:
[..]
ik word nooit dik, hoeveel ik ook snoep:):)
als het goed is is je pens niet vies tenzij je natuurlijk vetjes hebt maar die heb je volgens jou niet dus pics van je pensquote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
jaquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:47 schreef Flitskikker het volgende:
Klinkerzusje, jij had toch havo gedaan?
En jij??
En rotscholier ik reageer niet meer op je![]()
stomquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:48 schreef Klinkerzusje het volgende:
[..]
ja
En jij??
En rotscholier ik reageer niet meer op jeHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
vwoquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:48 schreef Klinkerzusje het volgende:
[..]
ja
En jij??
En rotscholier ik reageer niet meer op je![]()
![]()
Ik multytask..quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:51 schreef Klinkerzusje het volgende:
Ik ga weer wat anders doen, dit is best saai, vinden jullie van niet??![]()
Ondertussen wat hardstyle opquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:51 schreef Klinkerzusje het volgende:
Ik ga weer wat anders doen, dit is best saai, vinden jullie van niet??![]()
![]()
Dat ligt eraan welke muziek het isquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:53 schreef Klinkerzusje het volgende:
Ja ik luister ook muziek nu, maar dat waarderen jullie toch niet..
Forum Opties Forumhop: Hop naar: