abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98804903

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan van alles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

5. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier
Finally, someone let me out of my cage
  woensdag 29 juni 2011 @ 02:07:07 #2
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_98804952
no offence, je bent wel jaloers op die booty call :P
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_98804974
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 02:07 schreef Chewbalhaar het volgende:
Wie?
  woensdag 29 juni 2011 @ 02:08:13 #4
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_98804982
Ik draag altijd het liefste simpele zwarte schoenen, zoals bijvoorbeeld deze:

maar volgens mij vinden chicks dat maar niets? ;(
pi_98804983
Iedereen die dit topic leest toch?
Ik wel iig, had ik ook maar een booty call :D
  woensdag 29 juni 2011 @ 02:08:41 #6
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_98804991
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 02:07 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wie?
Wie niet :9

maar ik doelde opzich op minibeer, die het TT-waardig vond.
pi_98804996
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 01:55 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Ik vind dat eerste paar leuker dan het tweede. Maar het ligt verder heel erg aan wat je erbij aantrekt natuurlijk. :P wat voor soort kleren draag je normaliter? Like, link ff een foto van een t-shirt wat je zou dragen, en van een broek, ofzo. Als je wil ofc.
Spijkerbroek. Normaal een beetje een donker blauwe, heel soms een licht blauwe. Meestal egaal, soms met een licht vervaging van kleur erin.

Shirts. Kan van alles zijn. Wat dichtbij ligt eigenlijk. Van een fel groen shirt (en andere vrolijke tshirts), overhemden tot 'fun-shirts'. Soms zijn ze veel te groot, soms te klein :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 29 juni 2011 @ 02:10:29 #8
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98805027
Deze nu, buiten werk dan.
SPOILER
pi_98805034
Die schoenen waar cd's in kunnen :')
Veel plezier minnemin.
pi_98805064
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 02:10 schreef S95Sedan het volgende:
SPOILER
Die vind ik tof! Zelf zou ik rood niet zo snel kiezen.

truste. het is weer laat geworden :')
maar mijn slaapkamer is eindelijk afgekoeld.

[ Bericht 3% gewijzigd door greatjob op 29-06-2011 02:20:09 ]
  woensdag 29 juni 2011 @ 02:12:44 #11
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_98805072
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 02:10 schreef S95Sedan het volgende:
SPOILER
Ik vind (fel) gekleurde schoenen zo hard niets :')
Ben ik waarschijnlijk ook zo ongeveer de enige in maargoed :')
pi_98805083
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 02:07 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ik? Ja :Y
pi_98805089
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 02:08 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Wie niet :9

maar ik doelde opzich op minibeer, die het TT-waardig vond.
Ach ja er moet toch iets in zo'n tt
  woensdag 29 juni 2011 @ 02:13:43 #14
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98805091
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 02:12 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Ook een setje creme pumas nog, verder ben ik niet zo van de schoenen.
pi_98805096
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 02:12 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Ik doe meestal witte sneakers of wat nettere (heeel soms, praktisch nooit eigenlijk :P), vind ik wel het mooist
  woensdag 29 juni 2011 @ 02:14:47 #16
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98805104
quote:
7s.gif Op woensdag 29 juni 2011 01:50 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Daar geloof ik niks van.
Zien die mensen alleen van zichzelf niet, dat ze slecht gekleed zijn, of ook van anderen niet. Als ze het van anderen ook niet zien, hoef je jezelf voor deze mensen niet goed te kleden. Als er dat heel veel zijn, hoef je jezelf uberhaupt niet goed te kleden. :)
The view from nowhere.
pi_98805127
Kus is bijna 72 uur geleden, nog steeds geen sms gvd...

Maar heb dankzij alles wat ze me die avond verteld heeft haar kunnen vinden op facebook....
Denk dat ik d'r morgen daar maar ff berichtje stuur....

-edit
Nee, achternaam heeft ze niet genoemd :P
pi_98805144
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 02:14 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Zien die mensen alleen van zichzelf niet, dat ze slecht gekleed zijn, of ook van anderen niet. Als ze het van anderen ook niet zien, hoef je jezelf voor deze mensen niet goed te kleden. Als er dat heel veel zijn, hoe je jezelf uberhaupt niet goed te kleden. :)
Zoals ik het zie wring je je met gezochte argumenten in allerlei bochten omdat je niet wil aanvaardden dat bepaalde kleding nou eenmaal beter staat dan andere kleding. En dat er daarin best een objectieve norm kan zijn.
pi_98805150
Wat een slechte opening post.

Veel is onjuist en werkt zelfs tegen je.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  woensdag 29 juni 2011 @ 02:18:01 #20
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98805155
Binnenkort wel paar Vans bestellen want die zitten gewoon heerlijk :9
pi_98805166
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 02:17 schreef firefly3 het volgende:

Wat dan? Met constructieve kritiek kan je meer :P.
pi_98805178
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 02:17 schreef firefly3 het volgende:

Wat is onjuist dan? en hoe moet het wel?

Heb de spoiler in de opening post niet gelezen, maar vond het verder wel helder en juist eigenlijk :s
  woensdag 29 juni 2011 @ 02:19:58 #23
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98805193
quote:
7s.gif Op woensdag 29 juni 2011 02:17 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zoals ik het zie wring je je met gezochte argumenten in allerlei bochten omdat je niet wil aanvaardden dat bepaalde kleding nou eenmaal beter staat dan andere kleding. En dat er daarin best een objectieve norm kan zijn.
Nee want dit was mijn oorspronkelijke argument. Maar die begreep je toen ook al niet.
The view from nowhere.
pi_98805239
quote:
Hehe sommigen wel ja, maar anderen zijn wel eerlijk. Bestel eigenlijk nooit online. Moet je dat spul weer terugsturen als het niet past, vind ik lastig. Maar lijkt me wel superhandig dat je gewoon op je gemak alles kan bekijken. Welke online winkels raad je aan?
Erm nja eerlijk gezegd bestel ik vooral broeken online. t-shirts ook wel maar minder. Broeken vnml op def-shop.com - erg chille site. Hebben ook veel verschillende soorten broeken.

Verder tsja beetje overal en nergens. Alsk er ergens eentje tegenkom :P had zo eerst eens een foto gezien van 2 adidas originals shirts en heb die toen uit hong kong besteld uiteindelijk omdat ze hier nergens te krijgen zijn, lol.

Kan je wel een irl tip geven: het merk SoHo bij de v&d. Zit heel vaak leuke shit tussen en helemaal niet duur! ;) heb erg veel soho shirts, én 2 jassen. Zomer en winter.
pi_98805269
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 02:19 schreef palawan het volgende:

[..]

Wat is onjuist dan? en hoe moet het wel?

Heb de spoiler in de opening post niet gelezen, maar vond het verder wel helder en juist eigenlijk :s
De gehele post is gebaseerd vanaf een positie van schaarste en het opzetten van grenzen voor jezelf. Verder worden mensen erop gestuurd om in "the friendzone" te komen. Daar wil je nooit in terecht komen.

Uiterlijk heeft verder niets mee te maken, vrouwen scoren heeft te maken met persoonlijkheid.

Om echt goed te kunnen worden moet je naar buiten/in the field. Zo vaak mogelijk vrouwen benaderen en beter worden.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')