Zelfs dan moet je minimaal een aantal maanden 3x in de week alles doen en een aangepast voedingsschema hebben. Het gaat niet zo makkelijk als je denkt hoor.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:07 schreef Regenaar het volgende:
[..]
ik hoef ook niet echt een grote spierbundel te worden gewoon een paar spiertjes zichtbaar en dan ben ik wel tevreden
Inderdaadquote:Op woensdag 13 juli 2011 18:17 schreef Seam het volgende:
[..]
Zelfs dan moet je minimaal een aantal maanden 3x in de week alles doen en een aangepast voedingsschema hebben. Het gaat niet zo makkelijk als je denkt hoor.
Ik zal maar eens beginnen met vroeger opstaan en dan een eindje fietsen als dat ook goed is ? (Kilometer of 10) of zal ik grotere rondjes fietsen ?quote:
Fietsen is prima als je af wilt vallen, maar dan moet je ook minder eten. Spieren krijg je er niet van.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:18 schreef Regenaar het volgende:
[..]
Ik zal maar eens beginnen met vroeger opstaan en dan een eindje fietsen als dat ook goed is ? (Kilometer of 10) of zal ik grotere rondjes fietsen ?
Mijn moeder kookt zo lekkerquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:22 schreef VersusPascal het volgende:
[..]
Fietsen is prima als je af wilt vallen, maar dan moet je ook minder eten. Spieren krijg je er niet van.
Troll.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:00 schreef Regenaar het volgende:
Ik had in ieder geval wel spieren voor mijn blindedarm operatie maar ik weet niet wat daar nog van over is aangezien ze vanaf mijn navel ongeveer tot de middel gingen. Die ingreep met narcose, morfine en een week sowieso uitrusten heeft mijn conditie niet goed gedaan. I
Mijn vrienden zijn geen kroeggangers. Anders zou ik dat ook doenquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:53 schreef betyar het volgende:
[..]
Op die leeftijd zat ik met vrienden 4 keer in de week in de kroeg te zuipen.
Zoek andere vrienden en wordt de man.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:02 schreef Regenaar het volgende:
[..]
Mijn vrienden zijn geen kroeggangers. Anders zou ik dat ook doen
quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:12 schreef Regenaar het volgende:
Mijn ouders zijn het er niet mee eens dat ik met vrienden naar de stad ga en dat laten ze merken ook: mijn moeder heeft zonder het te zeggen zelf kleren voor mij gekocht en mijn vader is vandaag met mij naar de c&a geweest om 1 shirt te lopen (get a life van mario google het maar op). Dat schiet dus niet op... Ik weet nu dus dat het niet gaat gebeuren dat ik met vrienden ga zoeken (dan krijg ik sowieso ruzie) als ik met mijn vader ga dan krijg ik wel meer vrijheid en kan ik meer zeggen zonder hem te beledigen.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:48 schreef betyar het volgende:
[..]
Zoek andere vrienden en wordt de man.
Dat wil ik hiermee bereikenquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:48 schreef betyar het volgende:
[..]
Zoek andere vrienden en wordt de man.
Ik wil mezelf wel blijven maar dan een 2.0 versie van mij die meer zelfvertrouwen heeft en dan word het minder moeilijk om contact te leggen in de klas.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:03 schreef betyar het volgende:
[..]
Gewoon jezelf blijven.
Mensen hebben je zo door als je je eigen anders voordoet.
Ik ben gewoon niet bekend met de populaire jongeren. Daarom vraag ik het hierquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:34 schreef igottagun het volgende:
Misschien is persoonlijke begeleiding een optie... vage ts.
Alsof er standaard regeltjes zijn met wat je moet doenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:44 schreef Regenaar het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet bekend met de populaire jongeren. Daarom vraag ik het hier
Er zijn in ieder geval regeltjes wat je niet moet doen, dan zou het ook kunnen dat er een aantal dingen zijn wat je wel kan doenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:58 schreef VersusPascal het volgende:
[..]
Alsof er standaard regeltjes zijn met wat je moet doen.
perfect antwoord en maakt alle andere reacties overbodig en aansluitend wens ik je heel veul sex toe want populair bij de dames = getting often laidquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:14 schreef mymoodfentje het volgende:
Fitnessen, werken, hard studeren, gewoon aardig zijn, niet over je heen laten lopen en niet teveel aandacht geven aan iedereen = alpha male en word je zo populair.
Oke samenvattend, denk na voor je iets doet of zegt, en regel 1: dont do dumb shit. Dan moet het goedkomen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:15 schreef Regenaar het volgende:
[..]
Er zijn in ieder geval regeltjes wat je niet moet doen, dan zou het ook kunnen dat er een aantal dingen zijn wat je wel kan doen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |