abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99393185
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 23:41 schreef skunkasaur het volgende:
Je zegt "we", maar neem niet je moeder mee :)
Prima advies... Vader of ikzelf ? (ik heb geen kleed geld, krijg het lekker van pappie en mammie :6 )
pi_99393259
Zelf gaan... vraag ze om het geld, of schiet het zelf voor... en om kleedgeld vragen is zo gek nog niet hoor :)
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
pi_99393281
Ik kan overigens ook met een aantal anderen gaan ''Shoppen !''
pi_99393284
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 23:42 schreef Regenaar het volgende:

[..]

Prima advies... Vader of ikzelf ? (ik heb geen kleed geld, krijg het lekker van pappie en mammie :6 )
Een lekkere chick die weet hoe lekkere wijfen willen dat jongens gekleed gaan.
5 Ferrari's op videoband!
  dinsdag 12 juli 2011 @ 23:45:37 #80
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_99393426
Ga je die opleiding beginnen om iets te leren of om te proberen populair te worden?

Kom op zeg; volg gewoon die opleiding en laat alle anderen maar zeuren.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_99393559
Kleedgeld krijg ik niet. ik heb overigens ook niets tegen zelf wat betalen. verder doe ik toch niets met mijn geld.
ik zal morgen wel wat mensen vragen die ook mee willen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 23:45 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ga je die opleiding beginnen om iets te leren of om te proberen populair te worden?

Ik doe het om te leren maar een beetje meer populariteit zou niet mis zijn
  dinsdag 12 juli 2011 @ 23:49:14 #82
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_99393672
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 23:47 schreef Regenaar het volgende:

Ik doe het om te leren maar een beetje meer populariteit zou niet mis zijn
Wat koop je daarvoor? Je diploma is belangrijker dan populairiteit, zeker als je er al bij voorbaat vanuit kan gaan dat je na je opleiding het gros van je medecursisten nooit meer zal (hoeven te) zien.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_99393887
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 23:49 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Wat koop je daarvoor? Je diploma is belangrijker dan populairiteit, zeker als je er al bij voorbaat vanuit kan gaan dat je na je opleiding het gros van je medecursisten nooit meer zal (hoeven te) zien.
Ervaring voor later..
Het gaat voor mijn leren niet veel uitmaken aangezien ik ook niets geleerd heb voor mijn examen (Niet trots op - toch geslaagd met allemaal 7ens)
Ik wil het gewoon eens proberen, weten hoe dat is.
als het me niet bevalt dan ga ik naar mijn eigen originele aanpak (stilte van de klas, pispaaltje (heel af en toe))
pi_99394050
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 23:45 schreef Daffodil31LE het volgende:

Het lijkt me vrij duidelijk dat ie daar juist flauw van is. Als ik de tegenwoordigheid van geest had gehad om mezelf wat beter te kleden en dergelijke op de middelbare bijvoorbeeld, dan zou die tijd voor mij heel wat betere herinneringen opgeleverd hebben... Natuurlijk doet de mening van anderen er niet toe, maar als je je beter voelt als die mening positief is, kan het leven heel wat aantrekkelijker worden. Het is maar hoe je jezelf ziet, en daar kunnen anderen ook een rol in hebben.
pi_99394233
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 23:55 schreef skunkasaur het volgende:

[..]

Het lijkt me vrij duidelijk dat ie daar juist flauw van is. Als ik de tegenwoordigheid van geest had gehad om mezelf wat beter te kleden en dergelijke op de middelbare bijvoorbeeld, dan zou die tijd voor mij heel wat betere herinneringen opgeleverd hebben... Natuurlijk doet de mening van anderen er niet toe, maar als je je beter voelt als die mening positief is, kan het leven heel wat aantrekkelijker worden. Het is maar hoe je jezelf ziet, en daar kunnen anderen ook een rol in hebben.
Wat anderen denken over mij maakt me helemaal niets meer uit dat heb ik al 4 jaar achter me gelaten.
Wat ik wel wil is meer te doen hebben, meer sociaal contact met andere mensen, uitgenodigt worden voor feestjes die niet vanuit school georganiseerd worden :') .
dat is wat ik ermee wil bereiken, ik wil gewoon eens iemand zijn in de wereld waar ik na de vakantie VEEL uren mee moet doorbrengen per week
pi_99394322
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 23:59 schreef Regenaar het volgende:

[..]

Wat anderen denken over mij maakt me helemaal niets meer uit dat heb ik al 4 jaar achter me gelaten.
Wat ik wel wil is meer te doen hebben, meer sociaal contact met andere mensen, uitgenodigt worden voor feestjes die niet vanuit school georganiseerd worden :') .
dat is wat ik ermee wil bereiken, ik wil gewoon eens iemand zijn in de wereld waar ik na de vakantie VEEL uren mee moet doorbrengen per week
Dat bedoel ik ;)
pi_99394903
Sowieso, neem niemand mee die je moeder is, je vader, je tante, je oom of wie dan ook.

Ook met vrienden zal ik oppassen als ik jou was, je zei zelf al dat het ook niet echt de populaire jongens waren. Dan heb je toch wel kans kritiek te krijgen op je nieuwe kleding stijl aangezien dat niet in hun wereldje past.

Ga eerst maar is beginnen met de tips die ik je vertelde, dan heb je sowieso een schone, frisse, nieuwe, neutrale uiterlijk. En kijk goed naar populaire zangers, het kan je zoveel helpen. Daaruit bouw je je eigen manier van kleding op, wat goed bij jou past, etc.

Je zei al dat je (een deel) van je ouders krijgt? Hopelijk heb je daar wel genoeg aan. Schoenen kunnen al gauw 80 euro kosten. 3 leuke blousse ben je ook weer 60 euro kwijt(minimaal), spijkerbroek(en), shirts.

En heb je je al aangemeld voor de sportschool? Nee? Morgen doen!! Eerst even dat buikje wegwerken die je volgens jezelf hebt(wat is je bmi? ) , en daarna lekker spiermassa opbouwen!

Ohja, en maak het niet zo bond als ik dat heb gemaakt, ik shop in een maand al gauw aan 300 euro aan kleding.
pi_99395013
Je maakt je er nu al druk om, of sterker gezegd, je maakt je er uberhaupt druk om? Dat gaat helemaal fout vrees ik. Je kunt niet opeens van faalhaas en normaal persoon worden, daar gaat tijd overheen.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_99395099
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 00:13 schreef Pritt het volgende:
Je maakt je er nu al druk om, of sterker gezegd, je maakt je er uberhaupt druk om? Dat gaat helemaal fout vrees ik. Je kunt niet opeens van faalhaas en normaal persoon worden, daar gaat tijd overheen.
Hij moet ergens beginnen en niet voor eeuwig de autist blijven ;) .
pi_99395308
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 00:11 schreef VersusPascal het volgende:
Sowieso, neem niemand mee die je moeder is, je vader, je tante, je oom of wie dan ook.

Ook met vrienden zal ik oppassen als ik jou was, je zei zelf al dat het ook niet echt de populaire jongens waren. Dan heb je toch wel kans kritiek te krijgen op je nieuwe kleding stijl aangezien dat niet in hun wereldje past.

Ga eerst maar is beginnen met de tips die ik je vertelde, dan heb je sowieso een schone, frisse, nieuwe, neutrale uiterlijk. En kijk goed naar populaire zangers, het kan je zoveel helpen. Daaruit bouw je je eigen manier van kleding op, wat goed bij jou past, etc.

Je zei al dat je (een deel) van je ouders krijgt? Hopelijk heb je daar wel genoeg aan. Schoenen kunnen al gauw 80 euro kosten. 3 leuke blousse ben je ook weer 60 euro kwijt(minimaal), spijkerbroek(en), shirts.

En heb je je al aangemeld voor de sportschool? Nee? Morgen doen!! Eerst even dat buikje wegwerken die je volgens jezelf hebt(wat is je bmi? ) , en daarna lekker spiermassa opbouwen!
Nou die vrienden (meeste zijn vriendinnen) zijn niet zo dat ze me dan niet meer accepteren (het zijn echte vrienden die je accepteren voor wie je bent :') )

Ik ben 1.80 lang en ongeveer 80 kilo dus dan is mijn BMI 25 dus dat licht niet zo erg hoor.
Koopjesjagen heb ik van huis uit mee gekregen dus daar ga ik sowieso op letten maar niet te veel.
pi_99395912
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 00:19 schreef Regenaar het volgende:

[..]

Nou die vrienden (meeste zijn vriendinnen) zijn niet zo dat ze me dan niet meer accepteren (het zijn echte vrienden die je accepteren voor wie je bent :') )

Ik ben 1.80 lang en ongeveer 80 kilo dus dan is mijn BMI 25 dus dat licht niet zo erg hoor.
Koopjesjagen heb ik van huis uit mee gekregen dus daar ga ik sowieso op letten maar niet te veel.
Koopjes zijn prima, lekker in de opruiming, kan je meer kopen, meer afwisselen etc :) .

1,80 en 80 kilo valt mee, maar er kan wel 8 tot 10 kilo af. Maar dat gaat vanzelf tijdens het trainen.

En die vrienden die je accepteren voor wie je bent, ze accepteren je ja, als je maar niet de populaire boy gaat uithangen, en misschien dat ze daar dan bang voor zijn ;) .
pi_99396367
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 00:30 schreef VersusPascal het volgende:

[..]

Koopjes zijn prima, lekker in de opruiming, kan je meer kopen, meer afwisselen etc :) .

1,80 en 80 kilo valt mee, maar er kan wel 8 tot 10 kilo af. Maar dat gaat vanzelf tijdens het trainen.

En die vrienden die je accepteren voor wie je bent, ze accepteren je ja, als je maar niet de populaire boy gaat uithangen, en misschien dat ze daar dan bang voor zijn ;) .
Ik ga wel een andere vorm van populariteit maken dan popi jopie boy. Ik wil dat zelf niet en vind het afschuwelijk om me zo te gaan gedragen.

Maar als ik ga veranderen dan word ik er niet onaardiger van.
pi_99398747
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 23:49 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Mijn hemel je kan toch ook gewoon een leuke tijd hebben :') Je hoeft jezelf niet op te sluiten op je kamertje :')
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_99399347
quote:
7s.gif Op woensdag 13 juli 2011 01:55 schreef Seam het volgende:

[..]

Mijn hemel je kan toch ook gewoon een leuke tijd hebben :') Je hoeft jezelf niet op te sluiten op je kamertje :')
daarom
pi_99405655
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2011 00:41 schreef Regenaar het volgende:

[..]

Ik ga wel een andere vorm van populariteit maken dan popi jopie boy. Ik wil dat zelf niet en vind het afschuwelijk om me zo te gaan gedragen.

Maar als ik ga veranderen dan word ik er niet onaardiger van.
Daarmee trek je wel de meiden *; .

Maar ga shoppen, schrijf je in voor de sportschool, alle tips ik al heb gezegd, en dan moet het qua uiterlijk al een stuk beter zijn ^O^ .
pi_99405820
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 11:36 schreef VersusPascal het volgende:

[..]

Daarmee trek je wel de meiden *; .

Maar ga shoppen, schrijf je in voor de sportschool, alle tips ik al heb gezegd, en dan moet het qua uiterlijk al een stuk beter zijn ^O^ .
Sportschool staat bij ons op zolder (loopband, hometrainer en kracht aparaten)
pi_99408643
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2011 11:40 schreef Regenaar het volgende:

[..]

Sportschool staat bij ons op zolder (loopband, hometrainer en kracht aparaten)
Voor al je spiergroepen? Triceps, Biceps, rug, buik, schouder, borst en benen?

Loopband heb je niet echt nodig, hooguit als warming up. Nu nog zorgen dat je een leuk schema'tje maakt, voedingschema en fitnessschema.
pi_99410351
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 13:01 schreef VersusPascal het volgende:

[..]

Voor al je spiergroepen? Triceps, Biceps, rug, buik, schouder, borst en benen?

Loopband heb je niet echt nodig, hooguit als warming up. Nu nog zorgen dat je een leuk schema'tje maakt, voedingschema en fitnessschema.
Wat heb je dan wel nodig om een beetje conditie op te bouwen aangezien ik dat alleen maar nodig heb en nog een beetje buikspieren heb ik niet zoveel nodig
pi_99412885
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 13:42 schreef Regenaar het volgende:

[..]

Wat heb je dan wel nodig om een beetje conditie op te bouwen aangezien ik dat alleen maar nodig heb en nog een beetje buikspieren heb ik niet zoveel nodig
Hardlopen zou ik lekker buiten doen, gezellig soms een praatje met iemand maken, frisse lucht, beter dan op een loopband.

En train niet alleen je buikspieren. Grootste fout die iedereen maakt. Sowieso heb je niet zo snel buikspieren, of je moet een laag vet percentage hebben, maar dan mag je eerst onder de 65 gaan wegen en een maandje of 2 alleen je buikspieren trainen. Borst spieren zijn minstens net zo belangrijk, schouders ook, rug en benen ook, en je biceps en triceps(armen) ook :P .
pi_99415958
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 14:48 schreef VersusPascal het volgende:

[..]

Hardlopen zou ik lekker buiten doen, gezellig soms een praatje met iemand maken, frisse lucht, beter dan op een loopband.

En train niet alleen je buikspieren. Grootste fout die iedereen maakt. Sowieso heb je niet zo snel buikspieren, of je moet een laag vet percentage hebben, maar dan mag je eerst onder de 65 gaan wegen en een maandje of 2 alleen je buikspieren trainen. Borst spieren zijn minstens net zo belangrijk, schouders ook, rug en benen ook, en je biceps en triceps(armen) ook :P .
ik hoef ook niet echt een grote spierbundel te worden gewoon een paar spiertjes zichtbaar en dan ben ik wel tevreden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')