abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98804962
Ts gaat verpleegkunde doen :D ?
Tip: De meeste meiden zijn daar heel makkelijk en vallen op mannen die goed zijn in hun studie, maar helaas voor jou ook vaak op oudere mannen.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_98804965
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 01:57 schreef Mishu het volgende:
Niks om je zorgen over te maken dus.
Ik hoop het. Als dit 2 jaar geleden was. Dan ging ik sowieso falen maar nu kan ik toch iets meer zonder zenuwachtig te worden of het komt door alcohol... Hmmm een beetje indrinken voor school zou geen slecht idee zijn :p. Maar een beetje sporten kan ook wel
pi_98805010
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juni 2011 02:07 schreef Seam het volgende:
Ts gaat verpleegkunde doen :D ?
Tip: De meeste meiden zijn daar heel makkelijk en vallen op mannen die goed zijn in hun studie, maar helaas voor jou ook vaak op oudere mannen.
Laat ik nou net een vroege leerling zijn... :(

[ Bericht 0% gewijzigd door Regenaar op 29-06-2011 13:21:51 (Niet zo helder om 2 uur am) ]
pi_98805204
Ik probeer iig een goede indruk achter te laten op bijvoorbeeld de eerste dag.
Wat wel miss gunstig is of wat jullie wel kunnen weten is dat we de eerste week op een kamp van 5 dagen gaan om daar elkaar te leren kennen (geen gebats daar voor de fok!ers die dat er bij denken).
pi_98807607
je moet gewoon gezellig en leuk over komen. dus niet te veel lullen maar af en toe een grappje maken. en voor de 1ste dag is het gewoon goed om eerst met die andere jongen om te gaan en daarna pas achter alle meisjes aan gaan.
pi_98807823
Als je echt wil fitnessen of sporten begin dan langzaam.
Leg de lat niet meteen hoog.

Maak stapjes van bijv. 25min ..schroef het omhoog met 5min na aantal dagen om te kijken of je dat volhoud of te doen vind.
(van sporten zelf word je ook wat positiever en heb je er meer zin in)

In het begin vond ik het ook maar niks en ging het moeizaam.
Nu train ik 2 uur per keer ong. 4 dagen in de week. (hoewel ik 5 á 6 weken stil heb gezeten door enkelband problemen :'( - van de fiets gevallen overigens en niet van t sporten :P)
pi_98810568
Doe één ding in ieder geval niet tijdens dat 5 daagse introductiekamp. Ga niet met die twee mensen die je al kent als een soort drie-éénheid door het leven. Probeer daar over te komen als een individu zodat je jezelf kan laten zien en men niet denkt dat je die andere twee er gratis bijkrijgt.

Sporten e.d. zal alleen in je hoofd zelfvertrouwen geven. Met de lengte en gewicht die je nu hebt is helemaal niets mis. Als je gewoon zelfverzekerd overkomt, dat kan je de eerste dagen eventueel faken, dan zal je zien dat je heel snel midden in de groep komt te staan. En daar krijg je dan vanzelf het zelfvertrouwen van dat je eerst fakete.

Het is allemaal niet zo moeilijk. Mensen zijn van nature geïnteresseerd in het ontmoeten van andere mensen en als je jezelf leuk opstelt komt het helemaal goed.

Denk in ieder geval niet dat je er al bent omdat je zo'n beetje de enige jongen bent in een groep met meisjes. Dat is zeker niet het geval!
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_98810867
TS gaat welke opleiding doen?
pi_98815564
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 11:16 schreef Phreakingout het volgende:
TS gaat welke opleiding doen?
Pedagogisch werk. Mbo ergens in braband (dichter bij ga ik niet want je weet nooit wie dit leest)
pi_98818679
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:18 schreef Regenaar het volgende:

[..]

Pedagogisch werk. Mbo ergens in braband (dichter bij ga ik niet want je weet nooit wie dit leest)
Leuke wijffies :), toevallig een vriend gehad die dat ook deed. Hoef het ook verder niet te weten hoor. Woon ver uit de buurt en was daar niet op uit lol
pi_98830780
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 14:27 schreef Phreakingout het volgende:

[..]

Leuke wijffies :), toevallig een vriend gehad die dat ook deed. Hoef het ook verder niet te weten hoor. Woon ver uit de buurt en was daar niet op uit lol
Dat zeker wel hoor maar het kennismaken is het probleem
pi_98831330
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 11:07 schreef Karammel het volgende:
Doe één ding in ieder geval niet tijdens dat 5 daagse introductiekamp. Ga niet met die twee mensen die je al kent als een soort drie-éénheid door het leven. Probeer daar over te komen als een individu zodat je jezelf kan laten zien en men niet denkt dat je die andere twee er gratis bijkrijgt.

Sporten e.d. zal alleen in je hoofd zelfvertrouwen geven. Met de lengte en gewicht die je nu hebt is helemaal niets mis. Als je gewoon zelfverzekerd overkomt, dat kan je de eerste dagen eventueel faken, dan zal je zien dat je heel snel midden in de groep komt te staan. En daar krijg je dan vanzelf het zelfvertrouwen van dat je eerst fakete.

Het is allemaal niet zo moeilijk. Mensen zijn van nature geïnteresseerd in het ontmoeten van andere mensen en als je jezelf leuk opstelt komt het helemaal goed.

Denk in ieder geval niet dat je er al bent omdat je zo'n beetje de enige jongen bent in een groep met meisjes. Dat is zeker niet het geval!
dit is zeker waar. Als je nieuwe vrienden wil maken, moet je zeker in het begin niet aan je oude vrienden geklampt zitten. Na een tijdje vormt ieder zijn eigen vriendengroep en dan kom je er moeilijk nog tussen.
pi_98834660
Heb ik ook, nieuwe opleiding, 95% is vrouw, heb er al zin in :D.
pi_98842155
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:18 schreef Regenaar het volgende:

[..]

Seriously? :')
pi_98862612
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 22:17 schreef Maverick_tfd het volgende:

[..]

Seriously? :')
Ja is daar iets mee ?
  donderdag 30 juni 2011 @ 13:03:22 #41
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_98862859
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2011 12:56 schreef Regenaar het volgende:

[..]

Ja is daar iets mee ?
Ja.
The love you take is equal to the love you make.
pi_98863442
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2011 12:56 schreef Regenaar het volgende:

[..]

Ja is daar iets mee ?
Met "braband" is iets mis ja. Dat heet namelijk Brabant.
pi_98865843
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 13:18 schreef Xeanor het volgende:

[..]

Met "braband" is iets mis ja. Dat heet namelijk Brabant.
Haha ik zie het nu ook (meestal verbeterd t9 het wel maar deze keer niet)
  donderdag 30 juni 2011 @ 14:15:51 #44
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_98865871
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2011 14:15 schreef Regenaar het volgende:

[..]

Haha ik zie het nu ook (meestal verbeterd t9 het wel maar deze keer niet)
verbetert

Hihi. :P :{
The love you take is equal to the love you make.
pi_98865977
quote:
99s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:17 schreef boskameel het volgende:
Heb ik ook, nieuwe opleiding, 95% is vrouw, heb er al zin in :D.
Waarom doe je een meisjesopleiding?
5 Ferrari's op videoband!
pi_98866723
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2011 02:20 schreef Regenaar het volgende:
Ik probeer iig een goede indruk achter te laten op bijvoorbeeld de eerste dag.
Wat wel miss gunstig is of wat jullie wel kunnen weten is dat we de eerste week op een kamp van 5 dagen gaan om daar elkaar te leren kennen (geen gebats daar voor de fok!ers die dat er bij denken).
Dat kan, zolang je maar je niet steeds bezig bent met: "ik moet een goede indruk maken" Gewoon jezelf blijven. Da's nogal een cliche, maar ik denk dat jezelf zijn in het algemeen meer gewaardeerd wordt dan waneer je jezelf een bepaalde houding aanmeet (geforceerd, niet spontaan meer).
Ik had ooit een klasgenoot die extreem zelfverzekerd overkwam. Het was meteen duidelijk dat het maar een houding was en daar erger ik me juist aan. Liever iemand die zichzelf is, ook als dat rustig e.d. is.
Herken de vraag overigens wel, ga dit jaar ook weer aan een opleiding beginnen. Ben 25, veel van mijn klasgenoten zullen jonger zijn. Ook altijd de vraag in hoeverre je aansluiting gaat vinden. Maar we zien het wel, blijf in ieder geval maar gewoon mezelf.
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
pi_98867097
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 14:18 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Waarom doe je een meisjesopleiding?
Toeval :)
pi_98891845
quote:
99s.gif Op donderdag 30 juni 2011 14:48 schreef boskameel het volgende:

[..]

Toeval :)
Had ik ook maar ze hebben tegen mij gezegd dat er gemiddelt 10 jongens op zitten terwijl er dit jaar 2 zijn
pi_98893520
Ik las de TT als dat de opleiding 'hoe hoor ik erbij' heet.
5 Ferrari's op videoband!
pi_98893681
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 01:50 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ik las de TT als dat de opleiding 'hoe hoor ik erbij' heet.
Nee daar kwam ik niet voor in aanmerking (hbo)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')