abonnement Unibet Coolblue
pi_98803547
Na de lange vakantie is het tijd om naar school te gaan en overnieuw te beginnen zonder reputatie, maar laat ik daar eens een echte faalhaas in nieuwe vrienden maken zijn.

Ik ga een zorg opleiding doen waar veel meisjes op zitten, sterker nog naast mij zit er nog 1 jongen op.
Maar het word een klein groepje van ongeveer 16 personen per klas en nou had ik op het vmbo een klein groepje van overgebleven faalhazen.

Volgend schooljaar wil ik dat niet. Ik ken maar 2 personen van de groep en natuurlijk waren dat ook geen populaire mensen.

Maar hoe kan ik dan wel bij de 'hoofd' groep horen zonder problemen.

Als er nog enige vragen zijn aan mij stel ze gerust.
  woensdag 29 juni 2011 @ 01:14:18 #2
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_98803626
Fitnessen, werken, hard studeren, gewoon aardig zijn, niet over je heen laten lopen en niet teveel aandacht geven aan iedereen = alpha male en word je zo populair.
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
pi_98803702
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juni 2011 01:14 schreef mymoodfentje het volgende:
Fitnessen, werken, hard studeren, gewoon aardig zijn, niet over je heen laten lopen en niet teveel aandacht geven aan iedereen = alpha male en word je zo populair.
Dit dus. Beter kon ik het niet samenvatten. Dus TS! Ga wekelijks op bezoek bij het fitness center, loop elke week een aantal keer hard en ga je studie goed voorbereiden.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_98803740
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juni 2011 01:17 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Dit dus. Beter kon ik het niet samenvatten. Dus TS! Ga wekelijks op bezoek bij het fitness center, loop elke week een aantal keer hard en ga je studie goed voorbereiden.
Wekelijks zet echt zoden aan de dijk. :')
pi_98803754
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juni 2011 01:14 schreef mymoodfentje het volgende:
Fitnessen, werken, hard studeren, gewoon aardig zijn, niet over je heen laten lopen en niet teveel aandacht geven aan iedereen = alpha male en word je zo populair.
Fitness is een goed idee... Ben ik al 4 weken van plan... Maar het lukt maar niet
pi_98803791
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juni 2011 01:17 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Dit dus. Beter kon ik het niet samenvatten. Dus TS! Ga wekelijks op bezoek bij het fitness center, loop elke week een aantal keer hard en ga je studie goed voorbereiden.
wil hebben zon zolder met van dat spul dus dat word geen probleem
  woensdag 29 juni 2011 @ 01:22:18 #7
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_98803871
Wat is je probleem? Veel chicks, nice. ^O^
Bedankt Hans.
pi_98803872
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2011 01:18 schreef Regenaar het volgende:

[..]

Fitness is een goed idee... Ben ik al 4 weken van plan... Maar het lukt maar niet
Kijk daar gaat het dus fout.
pi_98803876
Ook nog tips qua cominucatie ? Ik leid nog al een msn- en facebook-sociaal leven.
  woensdag 29 juni 2011 @ 01:23:34 #10
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_98803890
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2011 01:22 schreef Regenaar het volgende:
Ook nog tips qua cominucatie ? Ik leid nog al een msn- en facebook-sociaal leven.
Tijdens de lessen naast andere mensen gaan zitten en een gesprek opstarten. Tussen lessen door met de mensen uit je klas omgaan en niet ergens alleen gaan zitten.
Bedankt Hans.
pi_98803905
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 01:22 schreef Faazz het volgende:

[..]

Kijk daar gaat het dus fout.
Idd dat is altijd mijn struikelblok geweest. Maar ik doe nu al weken niets... Tijd om iets te gaan doen
pi_98803973
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2011 01:24 schreef Regenaar het volgende:

[..]

Idd dat is altijd mijn struikelblok geweest. Maar ik doe nu al weken niets... Tijd om iets te gaan doen
Doe het anders met die buddy van je!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_98803993
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 01:22 schreef bascross het volgende:
Wat is je probleem? Veel chicks, nice. ^O^
Ja maar als je zelfvertrouwen level 0 hebt dan heb je niets aan die vele chicks
  woensdag 29 juni 2011 @ 01:29:36 #14
346869 MarokkaanseKip
Denk je dat ja?
pi_98804034
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2011 01:27 schreef Regenaar het volgende:

[..]

Ja maar als je zelfvertrouwen level 0 hebt dan heb je niets aan die vele chicks
Daar ga je al de fout in. Als je zelfvertrouwen hebt dan straal je dat ook uit en maak je gemakkelijker vrienden.
pi_98804049
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2011 01:27 schreef Regenaar het volgende:

[..]

Ja maar als je zelfvertrouwen level 0 hebt dan heb je niets aan die vele chicks
En daarom, werk aan je conditie, ga fitnessen en ga die stof goed voorbereiden. Dikke kans dat er iig. wat dames op je afstappen na de les. Dan kun je vanaf daar je zelf vertrouwen wel uitbouwen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_98804139
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 01:26 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Doe het anders met die buddy van je!
Welke ? Al die buddy's zijn ps3 gamers die bang zijn van de zon. Geen pit in te krijgen. En nou word ik wel zwaarder aangezien het seizoen van mijn 'sport' afgelopen is.
pi_98804175
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2011 01:32 schreef Regenaar het volgende:

[..]

Welke ? Al die buddy's zijn ps3 gamers die bang zijn van de zon. Geen pit in te krijgen. En nou word ik wel zwaarder aangezien het seizoen van mijn 'sport' afgelopen is.
Geen discipline om zelf hard te lopen? En wat is zwaarder? Volgens mij moet dat wel meevallen. Schijt aan hebben wat die anderen van je denken als je hardloopt. Die tig dames hebben je nog niet gezien en daar gaat het straks om ;)

En je hebt alleen maar PS3 spelende vrienden?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_98804218
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 01:29 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

En daarom, werk aan je conditie, ga fitnessen en ga die stof goed voorbereiden. Dikke kans dat er iig. wat dames op je afstappen na de les. Dan kun je vanaf daar je zelf vertrouwen wel uitbouwen.
Ik had een conditie... Maar toen kreeg ik blindedarm ontsteking en door al die shit is het echt weg gegaan (was doorgebroken en ik kreeg een abces ofzo)
pi_98804243
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2011 01:35 schreef Regenaar het volgende:

[..]

Ik had een conditie... Maar toen kreeg ik blindedarm ontsteking en door al die shit is het echt weg gegaan (was doorgebroken en ik kreeg een abces ofzo)
Het is zomer en school begint nog lang niet! Je hebt nog genoeg tijd om flink wat conditie op te bouwen! :)
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_98804346
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 01:34 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Geen discipline om zelf hard te lopen? En wat is zwaarder? Volgens mij moet dat wel meevallen. Schijt aan hebben wat die anderen van je denken als je hardloopt. Die tig dames hebben je nog niet gezien en daar gaat het straks om ;)

En je hebt alleen maar PS3 spelende vrienden?
Nee hoor maar die anderen wonen ongeveer overal en nergens. De rest zijn niet veel uitvoerende meisjes met van die dieetjes.

En het valt ook wel mee hoor ik ben rond 82 kilo ofzo en 180 lang dus dat ligt aardig dicht op schema. Nu nog wat minder eten omdat ik die energie toch niet echt gebruik.
pi_98804380
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 01:22 schreef bascross het volgende:
Wat is je probleem? Veel chicks, nice. ^O^
Jamaar het is een zorg opleiding dus die meisjes denken bij voorbaat dat TS in meisjes is geinteresseerd.
5 Ferrari's op videoband!
pi_98804557
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 01:42 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Jamaar het is een zorg opleiding dus die meisjes denken bij voorbaat dat TS in meisjes is geinteresseerd.
Ja dat is ook waar maar je kiest zon opleiding niet voor meisjes.
  woensdag 29 juni 2011 @ 01:49:05 #23
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_98804560
Als jongen op zo'n opleiding doen alle meiden aardig tegen je want ze vinden het leuk als er ook jongens op de opleiding zitten.
pi_98804617
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 01:49 schreef Mishu het volgende:
Als jongen op zo'n opleiding doen alle meiden aardig tegen je want ze vinden het leuk als er ook jongens op de opleiding zitten.
Dat verwacht ik er ook van. En het zijn voor wat ik gezien heb weinig arrogante kutten daar. Maar dat klinkt logisch.
  woensdag 29 juni 2011 @ 01:57:05 #25
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_98804736
Niks om je zorgen over te maken dus.
pi_98804962
Ts gaat verpleegkunde doen :D ?
Tip: De meeste meiden zijn daar heel makkelijk en vallen op mannen die goed zijn in hun studie, maar helaas voor jou ook vaak op oudere mannen.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_98804965
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 01:57 schreef Mishu het volgende:
Niks om je zorgen over te maken dus.
Ik hoop het. Als dit 2 jaar geleden was. Dan ging ik sowieso falen maar nu kan ik toch iets meer zonder zenuwachtig te worden of het komt door alcohol... Hmmm een beetje indrinken voor school zou geen slecht idee zijn :p. Maar een beetje sporten kan ook wel
pi_98805010
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juni 2011 02:07 schreef Seam het volgende:
Ts gaat verpleegkunde doen :D ?
Tip: De meeste meiden zijn daar heel makkelijk en vallen op mannen die goed zijn in hun studie, maar helaas voor jou ook vaak op oudere mannen.
Laat ik nou net een vroege leerling zijn... :(

[ Bericht 0% gewijzigd door Regenaar op 29-06-2011 13:21:51 (Niet zo helder om 2 uur am) ]
pi_98805204
Ik probeer iig een goede indruk achter te laten op bijvoorbeeld de eerste dag.
Wat wel miss gunstig is of wat jullie wel kunnen weten is dat we de eerste week op een kamp van 5 dagen gaan om daar elkaar te leren kennen (geen gebats daar voor de fok!ers die dat er bij denken).
pi_98807607
je moet gewoon gezellig en leuk over komen. dus niet te veel lullen maar af en toe een grappje maken. en voor de 1ste dag is het gewoon goed om eerst met die andere jongen om te gaan en daarna pas achter alle meisjes aan gaan.
pi_98807823
Als je echt wil fitnessen of sporten begin dan langzaam.
Leg de lat niet meteen hoog.

Maak stapjes van bijv. 25min ..schroef het omhoog met 5min na aantal dagen om te kijken of je dat volhoud of te doen vind.
(van sporten zelf word je ook wat positiever en heb je er meer zin in)

In het begin vond ik het ook maar niks en ging het moeizaam.
Nu train ik 2 uur per keer ong. 4 dagen in de week. (hoewel ik 5 á 6 weken stil heb gezeten door enkelband problemen :'( - van de fiets gevallen overigens en niet van t sporten :P)
pi_98810568
Doe één ding in ieder geval niet tijdens dat 5 daagse introductiekamp. Ga niet met die twee mensen die je al kent als een soort drie-éénheid door het leven. Probeer daar over te komen als een individu zodat je jezelf kan laten zien en men niet denkt dat je die andere twee er gratis bijkrijgt.

Sporten e.d. zal alleen in je hoofd zelfvertrouwen geven. Met de lengte en gewicht die je nu hebt is helemaal niets mis. Als je gewoon zelfverzekerd overkomt, dat kan je de eerste dagen eventueel faken, dan zal je zien dat je heel snel midden in de groep komt te staan. En daar krijg je dan vanzelf het zelfvertrouwen van dat je eerst fakete.

Het is allemaal niet zo moeilijk. Mensen zijn van nature geïnteresseerd in het ontmoeten van andere mensen en als je jezelf leuk opstelt komt het helemaal goed.

Denk in ieder geval niet dat je er al bent omdat je zo'n beetje de enige jongen bent in een groep met meisjes. Dat is zeker niet het geval!
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_98810867
TS gaat welke opleiding doen?
pi_98815564
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 11:16 schreef Phreakingout het volgende:
TS gaat welke opleiding doen?
Pedagogisch werk. Mbo ergens in braband (dichter bij ga ik niet want je weet nooit wie dit leest)
pi_98818679
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:18 schreef Regenaar het volgende:

[..]

Pedagogisch werk. Mbo ergens in braband (dichter bij ga ik niet want je weet nooit wie dit leest)
Leuke wijffies :), toevallig een vriend gehad die dat ook deed. Hoef het ook verder niet te weten hoor. Woon ver uit de buurt en was daar niet op uit lol
pi_98830780
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 14:27 schreef Phreakingout het volgende:

[..]

Leuke wijffies :), toevallig een vriend gehad die dat ook deed. Hoef het ook verder niet te weten hoor. Woon ver uit de buurt en was daar niet op uit lol
Dat zeker wel hoor maar het kennismaken is het probleem
pi_98831330
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 11:07 schreef Karammel het volgende:
Doe één ding in ieder geval niet tijdens dat 5 daagse introductiekamp. Ga niet met die twee mensen die je al kent als een soort drie-éénheid door het leven. Probeer daar over te komen als een individu zodat je jezelf kan laten zien en men niet denkt dat je die andere twee er gratis bijkrijgt.

Sporten e.d. zal alleen in je hoofd zelfvertrouwen geven. Met de lengte en gewicht die je nu hebt is helemaal niets mis. Als je gewoon zelfverzekerd overkomt, dat kan je de eerste dagen eventueel faken, dan zal je zien dat je heel snel midden in de groep komt te staan. En daar krijg je dan vanzelf het zelfvertrouwen van dat je eerst fakete.

Het is allemaal niet zo moeilijk. Mensen zijn van nature geïnteresseerd in het ontmoeten van andere mensen en als je jezelf leuk opstelt komt het helemaal goed.

Denk in ieder geval niet dat je er al bent omdat je zo'n beetje de enige jongen bent in een groep met meisjes. Dat is zeker niet het geval!
dit is zeker waar. Als je nieuwe vrienden wil maken, moet je zeker in het begin niet aan je oude vrienden geklampt zitten. Na een tijdje vormt ieder zijn eigen vriendengroep en dan kom je er moeilijk nog tussen.
pi_98834660
Heb ik ook, nieuwe opleiding, 95% is vrouw, heb er al zin in :D.
pi_98842155
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:18 schreef Regenaar het volgende:

[..]

Pedagogisch werk. Mbo ergens in braband (dichter bij ga ik niet want je weet nooit wie dit leest)
Seriously? :')
pi_98862612
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 22:17 schreef Maverick_tfd het volgende:

[..]

Seriously? :')
Ja is daar iets mee ?
  donderdag 30 juni 2011 @ 13:03:22 #41
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_98862859
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2011 12:56 schreef Regenaar het volgende:

[..]

Ja is daar iets mee ?
Ja.
The love you take is equal to the love you make.
pi_98863442
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2011 12:56 schreef Regenaar het volgende:

[..]

Ja is daar iets mee ?
Met "braband" is iets mis ja. Dat heet namelijk Brabant.
pi_98865843
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 13:18 schreef Xeanor het volgende:

[..]

Met "braband" is iets mis ja. Dat heet namelijk Brabant.
Haha ik zie het nu ook (meestal verbeterd t9 het wel maar deze keer niet)
  donderdag 30 juni 2011 @ 14:15:51 #44
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_98865871
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2011 14:15 schreef Regenaar het volgende:

[..]

Haha ik zie het nu ook (meestal verbeterd t9 het wel maar deze keer niet)
verbetert

Hihi. :P :{
The love you take is equal to the love you make.
pi_98865977
quote:
99s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:17 schreef boskameel het volgende:
Heb ik ook, nieuwe opleiding, 95% is vrouw, heb er al zin in :D.
Waarom doe je een meisjesopleiding?
5 Ferrari's op videoband!
pi_98866723
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2011 02:20 schreef Regenaar het volgende:
Ik probeer iig een goede indruk achter te laten op bijvoorbeeld de eerste dag.
Wat wel miss gunstig is of wat jullie wel kunnen weten is dat we de eerste week op een kamp van 5 dagen gaan om daar elkaar te leren kennen (geen gebats daar voor de fok!ers die dat er bij denken).
Dat kan, zolang je maar je niet steeds bezig bent met: "ik moet een goede indruk maken" Gewoon jezelf blijven. Da's nogal een cliche, maar ik denk dat jezelf zijn in het algemeen meer gewaardeerd wordt dan waneer je jezelf een bepaalde houding aanmeet (geforceerd, niet spontaan meer).
Ik had ooit een klasgenoot die extreem zelfverzekerd overkwam. Het was meteen duidelijk dat het maar een houding was en daar erger ik me juist aan. Liever iemand die zichzelf is, ook als dat rustig e.d. is.
Herken de vraag overigens wel, ga dit jaar ook weer aan een opleiding beginnen. Ben 25, veel van mijn klasgenoten zullen jonger zijn. Ook altijd de vraag in hoeverre je aansluiting gaat vinden. Maar we zien het wel, blijf in ieder geval maar gewoon mezelf.
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
pi_98867097
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 14:18 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Waarom doe je een meisjesopleiding?
Toeval :)
pi_98891845
quote:
99s.gif Op donderdag 30 juni 2011 14:48 schreef boskameel het volgende:

[..]

Toeval :)
Had ik ook maar ze hebben tegen mij gezegd dat er gemiddelt 10 jongens op zitten terwijl er dit jaar 2 zijn
pi_98893520
Ik las de TT als dat de opleiding 'hoe hoor ik erbij' heet.
5 Ferrari's op videoband!
pi_98893681
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 01:50 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ik las de TT als dat de opleiding 'hoe hoor ik erbij' heet.
Nee daar kwam ik niet voor in aanmerking (hbo)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')