Ik ben nu gewoon op mijn werk.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:34 schreef w0nderboi het volgende:
[..]
___! Voor een parkhomo niet nee. Wat doe je buiten het park trouwens?
obvious troll is obvious...quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:36 schreef parkhomo het volgende:
[..]
Ik ben nu gewoon op mijn werk.
In het park kom ik alleen 's nachts.
Waarom vind je het fijn om als je je beste vriend ziet dat je weet dat hij weleens met je zusje ligt te viezeriken, en waar zijn mond is geweest?quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:15 schreef pesca het volgende:
Die vraag is al gesteld en als antwoord gaf ik ja maar ligt eraan wie! Als het iemand is als mijn beste vriend ja dan wel.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
helden topic.
Wel een originele troll. +10
de wet vindt het niet goed. Wat een gestoord topic is dit.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:07 schreef pesca het volgende:
[..]
Ze passen echt wel bij elkaar en mijn ouders vinden het goed dan is het toch geen probleem?
Mail deze vraag naar stichting Martijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:39 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
de wet vindt het niet goed. Wat een gestoord topic is dit.
Sowieso, wat moet je als 24-jarige met een koter van 14
Sorry hoor... maar dit plus het feit dat je ouders het goedvinden dat hun 14-jarige kind met een gast van 24 gaat....quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:16 schreef pesca het volgende:
[..]
Liever dat... Dan broertje afspreekt via die vieze chats en afspreekt in een bos met een vreemde en dat deed ie voor dat hij iets in beste vriend zag!
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:39 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
de wet vindt het niet goed. Wat een gestoord topic is dit.
Sowieso, wat moet je als 24-jarige met een koter van 14
Es kijken of er voor mij ook nog wat leuks rondloopt op de plaatselijke middelbare schoolquote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mail deze vraag naar stichting Martijn.
Word anders juf in amerika, daar is het gebruikelijk aldus djeezquote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:46 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
[..]
Es kijken of er voor mij ook nog wat leuks rondloopt op de plaatselijke middelbare school
Als je een meisje bent, ben ik 14quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:46 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
[..]
Es kijken of er voor mij ook nog wat leuks rondloopt op de plaatselijke middelbare school
Ik ben een meisje. Meeten? Ik heb echt geen kwaad in de zin dus je hoeft het niet aan je ouders te vertellenquote:
Zo makkelijk gaat het nooit. Ook niet op Fok. PM maarquote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:38 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Ik ben een meisje. Meeten? Ik heb echt geen kwaad in de zin dus je hoeft het niet aan je ouders te vertellen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |