En ts is vergeten dat die dit topic heeft geopend, net als dat die dat meisje ontvoerd had en ook vergeten was. TBS voor deze man lijkt me wel op zijn plek hier.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
alsjeblieft link naar topic van de pa van lana en lana en meskrassen op haar rug
Heb om me heen gekeken en niks gevonden....quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:56 schreef Ethanolic het volgende:
Nieuw Fok! relletjeWie gaat hem zoeken?
Omdat alles wat je zegt tegen je gebruikt kan (lees: zal) worden. Al ben je de eerlijkheid zelve, en ben je onschuldig, dan kan een tegenstrijdig verhaal van een geloofwaardige getuige jouw verhaal ongeloofwaardiger maken, en dat kan meespelen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Waarom zou je niet gewoon meewerken als je niks gedaan hebt?
Je maakt je zelf op deze manier juist verdacht...
Baasquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:56 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Je had hem best mogen sturen hoor, alleen dan wil ik wel eerst mijn kont er mee afvegen voor je foto stuurt
Ik ga heb me trouwens voorgenomen om niet meer te douchen of schone kleren aan te doen, zondag avond chinees eten en maandag ochtend shoarma met extra veel knoflook saus als ontbijt. Die verhoor kamertjes zijn 3 bij 3 meter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |