Ze zijn wel rechtsgeldig.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:45 schreef Pharkus het volgende:
Beste wat je wel kan blijven doen is dossier opbouwen (dat doe je al). Ook al zijn de opnamens misschien niet rechtsgeldig (in de rechtbank)
quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:29 schreef Precizionist het volgende:
...
Iemand die niets verkeerd doet heeft toch ook niets te verbergen?
1e deel echt wel de moeite waard om uit te kijken!quote:
Fixed. Geloof er geen zak van na de eerdere topics van TS. Wat is het de volgende keer?quote:
Omdat mijn ex vriendin vals aangifte gedaan had en zij wilde opeens wel zorgen dat zij met mij zou willen praten, vond het nogal vreemd vandaar dat ik besloten had (just in case) alles op te nemen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:28 schreef Precizionist het volgende:
TS, komt het niet juist facking vreemd over als jij geluidsopnames van al haar gesprekken hebt??? Terwijl je nooit van tevoren wist dat dit zou gebeuren?
Denk er eens over na.
Er was inderdaad al wel twijfel over haar motieven dat ze opeens weer contact wilde.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:32 schreef Akwasi het volgende:
Komt wel raar over als je opeens zegt dat je haar hebt opgenomen. Maar als het zo labiel wijf is inderdaad verstandig.
Eerder een deel van de mensen waar ik mee om ga, en ik ben te naïef om door te hebben dat ik er beter niet mee om kan gaanquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:05 schreef Biels het volgende:
Uit wat voor paupermilieu kom jij eigenlijk, TS?
Je kan die brief toch lezen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:14 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Fixed. Geloof er geen zak van na de eerdere topics van TS. Wat is het de volgende keer?
Zo'n meisje ken ik, ze wilde aangifte doen van aanranding als ik haar geen 250 euro zou geven. Volgens mij was haar drugszaak mislukt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:47 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dat is dus die teef die wss aangifte gedaan heeft_! Ze zat bij mij te zeiken dat ik haar 250 euro moest geven en dat ze dan wel zou regelen dat mn ex weer met me zou willen praten
maar goed, dat lukte haar niet en ze wilde nog steeds die 250 euro dus uiteraard heb ik haar dat niet gegeven. Denk dat dit haar wraak is?
Daarom heb ik heb een briefje afgegeven voor mevrouw waar in staat:quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:03 schreef Catch22- het volgende:
Ik zou maar gewoon meewerken, als je moeilijk gaat doen zorg je er niet bepaald voor dat je onschuldig lijkt.
Waar komt die vandaan dan?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:56 schreef handboek het volgende:
[..]
Zo'n meisje ken ik, ze wilde aangifte doen van aanranding als ik haar geen 250 euro zou geven. Volgens mij was haar drugszaak mislukt.
Ik zie niet in waarom je zo nodig moet meewerken, je hebt niets misdaan dus had je net zo goed even kunnen bellen voor meer informatie. Als ze willen dat je eerst naar het bureau moest komen had je kunnen zeggen dat je niet kan komen wegens fysieke belemmeringen en of zij jou gewoon kunnen ophalen. Nu geef je meteen alles uit handen voordat je ook maar weet hoe of watquote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:47 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Daarom heb ik heb een briefje afgegeven voor mevrouw waar in staat:
"Beste mevrouw Holtkuile,
Afgelopen week heb ik een uitnodiging ontvangen om aangehouden te worden door de politie wegens wederrechtelijke vrijheids-beroving. Na aanleiding hier van heb ik iedereen met wie ik fysiek contact gehad heb in Zwolle gevraagd of ik hem of haar van zijn of haar vrijheid beroofd heb. Hier werd door iedereen op beantwoord dat dit niet het geval was.
Een paar maanden geleden heeft wel een meisje geprobeerd mij geld afhandig te maken, zij begon tegen mij te praten en vertelde dat ze wel zou zorgen dat Lana weer contact wilde. Na een paar keer afgesproken te hebben wilde ze 250 euro hebben omdat ze anders verkracht zou worden door een paar jongens. Ik heb haar gezegd dat ze maar naar de politie moest gaan en geweigerd haar geld te geven waarna zij het contact verbrak. Bijgeleverd zijn alle sms en ping berichten die ik met haar gevoerd heb.
Indien u wenst dat ik nog verschijn op het politiebureau kunt u mij komen ophalen, omdat ik door het gezeik met Lana al een half jaar thuis zit met een burnout heb ik geen geld om de bus te nemen en mijn lichamelijke toestand laat het niet toe om de fiets te pakken. Indien ik wordt aangehouden zal ik mij meteen beroepen op mijn zwijgrecht tot dat ik de aangifte gelezen heb waarna ik mijn advocaat wil spreken.
Hartelijke groeten,
Jasper .... "
Ik heb alvast een stapeltje met briefjes van huisarts, psycholoog en psychiater verzameld dat het voor mijn lichamelijke en geestelijke toestand niet goed is om in de gevangenis gegooid te worden en met het verzoek om in afwachting van eventuele vervolg verhoren of een rechtzaak mij die thuis te laten afwachten. Dus met een beetje geluk wordt ik in ieder geval niet weer vastgezet
Als ik vrij ben is het eerste wat ik ga doen aangifte van smaad en laster en tevens ook aangifte van vrijheids beroving want toen de pa van Lana mij en 2 vrienden dreigde de hersens in te slaan (zie ander topic) pakte hij me vast toen ik weg wilde lopen. Ik wilde het gewoon met rust laten maar blijkbaar kappen zij ook niet met zieken dus nu ga ik gewoon de tegen aanval inzetten met hopelijk een flinke schadevergoeding omdat ik al 6 maanden niet kan werken
Inmiddels op de waterboarding afdeling?quote:Op maandag 4 juli 2011 20:36 schreef Henno het volgende:
TS zit nu te zweten in zo'n stasikamertje met bouwlamp in z'n smoel
Ik wacht gespannen afquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:41 schreef mash_ het volgende:
de ts:
laatste bezoek: 3 dagen, 16 uur geleden.Die zit nu vast.
Volgens mij is TS zwaar genaaid idd.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:41 schreef mash_ het volgende:
de ts:
laatste bezoek: 3 dagen, 16 uur geleden.Die zit nu vast.
Ehm, hij IS al verdacht.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Waarom zou je niet gewoon meewerken als je niks gedaan hebt?
Je maakt je zelf op deze manier juist verdacht...
Waarom zou je in hemelsnaam al deze informatie weggeven? Wacht nou maar eerst af wat hun gronden zijn om jou als verdachte aan te merken. Als je onschuldig bent kunnen ze toch niks hebben en kunnen ze je ook niks maken. Nergens voor nodig dit.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:47 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Daarom heb ik heb een briefje afgegeven voor mevrouw waar in staat:
"Beste mevrouw Holtkuile,
Afgelopen week heb ik een uitnodiging ontvangen om aangehouden te worden door de politie wegens wederrechtelijke vrijheids-beroving. Na aanleiding hier van heb ik iedereen met wie ik fysiek contact gehad heb in Zwolle gevraagd of ik hem of haar van zijn of haar vrijheid beroofd heb. Hier werd door iedereen op beantwoord dat dit niet het geval was.
Een paar maanden geleden heeft wel een meisje geprobeerd mij geld afhandig te maken, zij begon tegen mij te praten en vertelde dat ze wel zou zorgen dat Lana weer contact wilde. Na een paar keer afgesproken te hebben wilde ze 250 euro hebben omdat ze anders verkracht zou worden door een paar jongens. Ik heb haar gezegd dat ze maar naar de politie moest gaan en geweigerd haar geld te geven waarna zij het contact verbrak. Bijgeleverd zijn alle sms en ping berichten die ik met haar gevoerd heb.
Indien u wenst dat ik nog verschijn op het politiebureau kunt u mij komen ophalen, omdat ik door het gezeik met Lana al een half jaar thuis zit met een burnout heb ik geen geld om de bus te nemen en mijn lichamelijke toestand laat het niet toe om de fiets te pakken. Indien ik wordt aangehouden zal ik mij meteen beroepen op mijn zwijgrecht tot dat ik de aangifte gelezen heb waarna ik mijn advocaat wil spreken.
Hartelijke groeten,
Jasper .... "
Ik heb alvast een stapeltje met briefjes van huisarts, psycholoog en psychiater verzameld dat het voor mijn lichamelijke en geestelijke toestand niet goed is om in de gevangenis gegooid te worden en met het verzoek om in afwachting van eventuele vervolg verhoren of een rechtzaak mij die thuis te laten afwachten. Dus met een beetje geluk wordt ik in ieder geval niet weer vastgezet
Als ik vrij ben is het eerste wat ik ga doen aangifte van smaad en laster en tevens ook aangifte van vrijheids beroving want toen de pa van Lana mij en 2 vrienden dreigde de hersens in te slaan (zie ander topic) pakte hij me vast toen ik weg wilde lopen. Ik wilde het gewoon met rust laten maar blijkbaar kappen zij ook niet met zieken dus nu ga ik gewoon de tegen aanval inzetten met hopelijk een flinke schadevergoeding omdat ik al 6 maanden niet kan werken
Deze man moet raadsman worden van TSquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:49 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Waarom zou je in hemelsnaam al deze informatie weggeven? Wacht nou maar eerst af wat hun gronden zijn om jou als verdachte aan te merken. Als je onschuldig bent kunnen ze toch niks hebben en kunnen ze je ook niks maken. Nergens voor nodig dit.
En ts is vergeten dat die dit topic heeft geopend, net als dat die dat meisje ontvoerd had en ook vergeten was. TBS voor deze man lijkt me wel op zijn plek hier.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
alsjeblieft link naar topic van de pa van lana en lana en meskrassen op haar rug
Heb om me heen gekeken en niks gevonden....quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:56 schreef Ethanolic het volgende:
Nieuw Fok! relletjeWie gaat hem zoeken?
Omdat alles wat je zegt tegen je gebruikt kan (lees: zal) worden. Al ben je de eerlijkheid zelve, en ben je onschuldig, dan kan een tegenstrijdig verhaal van een geloofwaardige getuige jouw verhaal ongeloofwaardiger maken, en dat kan meespelen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Waarom zou je niet gewoon meewerken als je niks gedaan hebt?
Je maakt je zelf op deze manier juist verdacht...
Baasquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:56 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Je had hem best mogen sturen hoor, alleen dan wil ik wel eerst mijn kont er mee afvegen voor je foto stuurt
Ik ga heb me trouwens voorgenomen om niet meer te douchen of schone kleren aan te doen, zondag avond chinees eten en maandag ochtend shoarma met extra veel knoflook saus als ontbijt. Die verhoor kamertjes zijn 3 bij 3 meter
Wie weet wat TS er mee heeft gedaan.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:50 schreef koffiekoekje het volgende:
Ziet zo'n officieel brief er zo uit?
In een volledig verzorgt hotel.quote:
mensen die niet in hokjes denkenquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
[..]
mensen die enkel in termen als links en rechts denken
linkjequote:Op donderdag 7 juli 2011 09:50 schreef IShotTheMaid. het volgende:
Iedereen doet nu net zo als dat topic in TRU met die krater in dat bos ages ago
*verkapt tvp*
Ik hoop dat ie vastzit. Stom topicquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:30 schreef ericosman het volgende:
Ik zeg fake want waarom zou je een stuk uit zo een "belangrijk" blad halen + elke hoe is gevouwen ..... en de brief was wel klein opgevouwen zeg... had de overheid te weinig geld voor groten enveloppen ?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |