Thanksquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:13 schreef Eierbal het volgende:
Blijft een tof stukje vanaf 2.29 met de grachtErg vet gemaakt Mender
Vlaaa, op welke server zit jij?quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:13 schreef Eierbal het volgende:
Subscribers + comments verwijderd. Want het waren dus bots.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:27 schreef Berend. het volgende:
[..]
Oeps, ik heb je filmpje perongeluk geboost met wat comments + subs. Moest het filmpje van Maurisioo hebben, maar deze stond bij zijn favorieten. Verkeerde dus, mwhaha.
Ah. xDquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:15 schreef Mender het volgende:
[..]
Subscribers + comments verwijderd. Want het waren dus bots.
Wat is daar het nut van?quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:27 schreef Berend. het volgende:
[..]
Oeps, ik heb je filmpje perongeluk geboost met wat comments + subs. Moest het filmpje van Maurisioo hebben, maar deze stond bij zijn favorieten. Verkeerde dus, mwhaha.
Gebruik dan een PI.quote:
Aangezien jij de meester van pistons bent.quote:
Ik dacht dat pistons geen pistons zouden duwen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Aangezien jij de meester van pistons bent.
Zou het mogelijk zijn om een gebouw bijv. 5 blokjes omhoog te laten duwen?
Piston op piston bijv?
Waarom speel je op een server die je niet leuk vindt..quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:13 schreef Eierbal het volgende:
ja dat kan, maar redelijk ingewikkeld. Je kan 5 pistons op elkaar zetten maar elke piston moet redstone krijgen, dus moeilijk redstone circuit (althans, zo was het in de mod, en ik denk nu ook nog).quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Aangezien jij de meester van pistons bent.
Zou het mogelijk zijn om een gebouw bijv. 5 blokjes omhoog te laten duwen?
Piston op piston bijv?
Herinner me niet aan deze gameplayquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:22 schreef Berend. het volgende:
Die reactie's op het filmpje, geniaal
(Oud filmpje van mijn server)
Als Bukkit uit is wil je wel even uitleggen he?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:58 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
ja dat kan, maar redelijk ingewikkeld. Je kan 5 pistons op elkaar zetten maar elke piston moet redstone krijgen, dus moeilijk redstone circuit (althans, zo was het in de mod, en ik denk nu ook nog).
Vetquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Check filmpje van het plein wat net af is, fontein komt er ook nog op aangesloten..
De officiele kunnen dat wel, kijk maar in het filmpje, met die gekke deur met uitschuivende trap.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:49 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik dacht dat pistons geen pistons zouden duwen.
Zodra bukkit er is kom ik wel langs om het te proberen!quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als Bukkit uit is wil je wel even uitleggen he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |