Doe maar stoer met je iPadquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:47 schreef Berend. het volgende:
Kiwi hij heeft daar voor de plu in permissions nodig. Gewoon de rang admin geven, ik kan je nu even niet helpen ik zit op mijn iPad
Beter gebruik je Commandbook.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:48 schreef Berend. het volgende:
Met /op naam krijgen ze ook wel genoeg functie"'s, installeer wel even essentials
Geen bugs tot zover, ga nu even nieuwe versie van Bukkit opzetten met wat bugfixes.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:10 schreef MrEarcheese het volgende:
Is 't al de moeite om te updaten, of zit 't nog vol met bugs?
saaiquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Drumpie's World Render!
http://dl.dropbox.com/u/27718803/Creative%20S1/map.html
Aan New York zijn we nog aan het sleutelen omdat paar gebouwen nog erin gezet moeten worden die ik heb weggehaald (opgeslagen).
Tof! Zal binnenkort 's updaten dan.. Ben wel benieuwd wát Pistons nou precies is.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Geen bugs tot zover, ga nu even nieuwe versie van Bukkit opzetten met wat bugfixes.
Kom nu is kijken, we hebben al veel gebouwd als voorbeelden.. echt vet.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:16 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Tof! Zal binnenkort 's updaten dan.. Ben wel benieuwd wát Pistons nou precies is.
vooral die douche is hardquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kom nu is kijken, we hebben al veel gebouwd als voorbeelden.. echt vet.Of later mag ook natuurlijk..
Moet nog een paar logos maken vanavond, dan weer 120,- verdiend.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kom nu is kijken, we hebben al veel gebouwd als voorbeelden.. echt vet.Of later mag ook natuurlijk..
Netjes netjes..quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:19 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Moet nog een paar logos maken vanavond, dan weer 120,- verdiend.![]()
Zal binnenkort 's langssjezen op de server.
neequote:Op donderdag 30 juni 2011 22:34 schreef JaimyLee het volgende:
Is er dan nu bewezen dat ik gelijk had dat pistons geweldig zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb ook een ipad 2.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:05 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Doe maar stoer met je iPad
Gepost vanaf mijn iPad 2
echt een chill dingquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:51 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
ik heb ook een ipad 2.
Verzonden vanaf mijn Samsung Galaxy S
ja best fijnquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:51 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
echt een chill ding
verzonden vanaf mijn Desire HD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |