hacks in 1.7.1? of hack server-side?quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
IRRITANT, volgens mij is er een hacker aan het ouwehoeren ofzo.
? Die van mij nu ook, maar jij hebt toch multiplay?quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:01 schreef JaimyLee het volgende:
Mijn 1.7_01 server doet het gewoon goed hoor
ja, ik speel nu op vanillaquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
? Die van mij nu ook, maar jij hebt toch multiplay?
oei, dat is heel ingewikkeld. Als je iemand alle rechten wil geven, zet gewoon een * bij permissions in die .txt. Anders wordt het wat lastiger en moet je de permissions plugin hebben. Kun je misschien beter ff googlen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:44 schreef KneusTeun het volgende:
Hoe zet je op een bukkit server de rechten open voor bepaalde spelers?
Ik ken het, wat een klote werkje is het. Maar als je het eenmaal snapt is het niet zo moeilijk meer.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:44 schreef KneusTeun het volgende:
Hoe zet je op een bukkit server de rechten open voor bepaalde spelers?
als je ze vertrouwt, geef ze dan gewoon alle rechten...quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:53 schreef KneusTeun het volgende:
Nouja, ik kom dr steeds stukje bij beetje wel uit.
We hebben een leuke server, maar we missen gewoon dat je ff kan doorbouwen als je shit op hebt.
Maar hoe doe je dat snel en simpel?quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:55 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
als je ze vertrouwt, geef ze dan gewoon alle rechten...
er staat ergens een users.txt ofzoquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:06 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Maar hoe doe je dat snel en simpel?
hmm bij nader inzien weet ik het ook nietquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:11 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
er staat ergens een users.txt ofzo
daar staat permissions []
tussen die [] zet je een *
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |