Slaap lekkerquote:
Bovenin een boom kun je ze nog beter zien.quote:
Nou, was dat even je eerste notequote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bovenin een boom kun je ze nog beter zien.
Ik zie niks.quote:
Jouw bitch, toch?quote:
Maar je bent dus wel ook een bitch?quote:
klapperklapper!quote:
Ik vermijd de action. Ga ik voor 65 cent kom ik terug met 20 euro aan troepquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kinkey.
[..]
Geen honger.Ik heb de carbonara want die andere hadden teveel kaas naar mijn smaak.
Koop gewoon zelf een pak! Het kost nu maar 65 cent.
Wat een hoerige kutbui hier zeg.quote:
Kijk eens met je andere oog?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zie niks.![]()
En ik note je keihard terug.
quote:
Tsja wat zal ik zeggen.... Welkom in Den Helder?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat een hoerige kutbui hier zeg.
Dat was echt een faalbui hoor
Dan doe je 65 cent in je beursje.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vermijd de action. Ga ik voor 65 cent kom ik terug met 20 euro aan troep
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Mijn eerste!![]()
Even kijken of het een leukertje is.
quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Mijn eerste!![]()
Even kijken of het een leukertje is.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:25 schreef senesta het volgende:
[..]
Tsja wat zal ik zeggen.... Welkom in Den Helder?
Oooooh! Die is nasty!quote:
En geen cent teveel hoor! Want de Action zuigt het er allemaal uit.quote:
De schrijfster is nasty.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oooooh! Die is nasty!Dat zou ik nooit doen.
quote:
WAT!quote:
NOU DOE JE HET WEER!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:28 schreef Cat22 het volgende:
Je weet dat ik je een leukertje vind he Hararara?![]()
![]()
Ook al wil je me Jazz niet geven.Zelfs dan nog!
Nou, laat zien dan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:29 schreef Harajuku. het volgende:
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaat, ik kan keigoed in bomen klimmen! Als ik in bomen zou klimmen dan.
Spelnazicheck is uitgeschakeld.quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:29 schreef Oognip het volgende:
Het bliksemt heel veel hoor m_mhier tenminste, bij jou misschien niet
ik zou met dit weer niet in een boom gaan klimmenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:29 schreef Harajuku. het volgende:
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaat, ik kan keigoed in bomen klimmen! Als ik in bomen zou klimmen dan.
Ben maar niet bang, jou vind ik geen leukertje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Maar ik had wel fatsoenlijke regen en onweer. Ha!quote:
Nee dat niet, maar het waait wel echt hard.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:31 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]ja nu
net nog niet. Ik vind het nog meevallen tot nu toe, nog geen krakend onweer ofzo
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ben maar niet bang, jou vind ik geen leukertje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Had je je dansje gedaan?quote:
Haha misschien komt het nog. Voorlopig blijft het nog wel even regen iigquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:34 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik wil heeeeeel hard krakend onweer en mooie bliksem
Dat had mijn team hier ook. Aan komen wandelen voor een schootsessie en net voor ze gaan liggen toch bedenken dat het wel errug heet is.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:38 schreef tombolafan het volgende:
mijn kitten vind het te warm om te kroelen
TOMBO!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:38 schreef tombolafan het volgende:
mijn kitten vind het te warm om te kroelen
Ik doe gezellig met je meequote:
Ik ben iemand die eerst ingaat op de inhoud en dan kijkt naar de spelling.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:42 schreef tombolafan het volgende:
beetje jammer dat je het niet meteen door had
*trots*quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze heeft er niet eens onder gezeten, be proud!
Buiten, lieve woordjes fluisterend aan de Smart dat alles weer goed komt.quote:
't Was vanavond 34, dus denk vanmiddag misschien 36quote:
First daughter?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon even lekker die wijvenfilm kijken
Buiten hoop ik?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
't Was vanavond 34, dus denk vanmiddag misschien 36
Oh, ja, buiten. Hierboven was 't ook wel dertig thoughquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:51 schreef Oognip het volgende:
[..]
Buiten hoop ik?
Ik moet echt slapen, maar dat gaat zo echt niet lukken. Morgen leren voor het moeilijkste tentamen en ook nog een tentamen maken
Zou ik ook zeggen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon even lekker die wijvenfilm kijken
Shit weer geen wonder.quote:
In een kartonnen doos onder tafel. Ik heb heur zelf zien zittenquote:
Met Boor erbovenop zeker.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
In een kartonnen doos onder tafel. Ik heb heur zelf zien zitten
Zat jij bij haar in haar doos?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
In een kartonnen doos onder tafel. Ik heb heur zelf zien zitten
Volgens buienradar nietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:57 schreef Mama_Mia het volgende:
Volgens mij is het nu alweer afgelopen ofzo
de held, hier liggen de dames allemaal voor het open raam af te koelenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:59 schreef Greys het volgende:
Boor ligt luid gapend rekkend en strekkend het onweer te trotseren. Op de bank
Ik vond Marc Blucas altijd zo leukquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Had de laatste helft ooit al eens gezien, nu maar eens helemaal
Oh gaaafquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:05 schreef Greys het volgende:
Trusten Tombo
Kiek, Kaatsheuvel
[ afbeelding ]
Nee, dat zou ik nooit doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe jij 'ns niet lachen, smeerdoosquote:
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Da's coolquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:05 schreef Greys het volgende:
Trusten Tombo
Kiek, Kaatsheuvel
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, dat zou ik nooit doenexcuusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Doe jij 'ns niet lachen, smeerdoos![]()
![]()
Sow!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
In het bewegend is hij helemaal WTF-like
uit ONZquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:07 schreef vamperotica het volgende:
Als ie dn Efteling maar nie opslurpt
Ik ga toch maar met het raam dicht slapen dan, want ik heb er een enorme hekel aan om 's nachts wakker te worden. En die dikke rode knollen, die komen hier recht overheenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:54 schreef Barbaaf het volgende:
Er komt nog een heleboel aan vannacht, zo te zien gaat 't meeste de Randstad missen en ik denk dat ik daar blij mee mag zijn![]()
[ afbeelding ]
Die van half drie ga ik ook meepikken denk ikquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ga toch maar met het raam dicht slapen dan, want ik heb er een enorme hekel aan om 's nachts wakker te worden. En die dikke rode knollen, die komen hier recht overheen
Jij chaser!quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:02 schreef Qwea het volgende:
jeeeeeeeej, het flitst hier geniaal. Probeerde pics te maken maar dat wilde niet.... dus de auto in gejumpt met Baloe en Mike en op de dijk gestaan
Ik wil ook niet met het raam dicht slapen, maar liever dát dan halverwege de nacht wakker wordenquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:05 schreef Greys het volgende:
Die van half drie ga ik ook meepikken denk ik
En ik wil de ramen niet dicht
En daarna even opstaan om mijn raam te komen sluiten! Deal?!quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:10 schreef Greys het volgende:
Mijn puppy (krasse puppy ) kan nu alleen slapen met het raam open, dus dan moet ik maar even heel hard schrikken vannacht en het raam dicht gooien
Jij hebt al je ledematen nog?quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:10 schreef Qwea het volgende:
Ergens ingeslagen hiero. Flits, gelijk een keiharde klap erop.
Kan bijna niet anders
Als je vannacht iets door je tuin hoort soppen ben ik hetquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En daarna even opstaan om mijn raam te komen sluiten! Deal?!
Maar verder: alles voor krasse puppy
Het regent hier overigens weer. Hard!
Amperquote:
Checkquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:13 schreef Greys het volgende:
Als je vannacht iets door je tuin hoort soppen ben ik het
Hoe is het met die kan van gisteren?quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:16 schreef Qwea het volgende:
dat blaffen waren druppels in mn ventilatie kanaal
Hij rook smerig dus de gootsteen heeft hem gehadquote:
Beterquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:20 schreef Qwea het volgende:
Hij rook smerig dus de gootsteen heeft hem gehad
Zo was het bij ons ook zo'n beetje. Ik zat een half uurtje met mijn vader aan de telefoon; aan het begin was het 26 graden en toen we ophingen 31quote:
Maar hoe het ook in ene naar benee droptquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Beter
[..]
Zo was het bij ons ook zo'n beetje. Ik zat een half uurtje met mijn vader aan de telefoon; aan het begin was het 26 graden en toen we ophingen 31
tof! Vooral die flits in dat raamquote:
Het was zelfs een beetje fris op een gegeven moment. Toen ineens bloedverziekend heet en toen ik net de katten ging fluiten - zo rond 22:30 - vond ik het echt chilly.quote:
Ja, prachtigquote:
Ja het was echt heeeel bizarquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het was zelfs een beetje fris op een gegeven moment. Toen ineens bloedverziekend heet en toen ik net de katten ging fluiten - zo rond 22:30 - vond ik het echt chilly.
Mooi land hoor, maar het zou overdekt moeten wezen
Wowquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:34 schreef liesje1979 het volgende:
Tof, vooral die weerspiegeling in dat raam.
Kwam eigenlijk alleen Elisa een kusje geven.
Zomaar. Geen idee eigenlijk, zag je naam voorbij komen in de AT.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wow
Waar heb ik het aan verdiend?
Kusje terug overigens. Uiteraard
Dankudankuquote:
Mooiquote:
Wat liefquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:36 schreef liesje1979 het volgende:
Zomaar. Geen idee eigenlijk, zag je naam voorbij komen in de AT.
Slaap lekker
Ocharme, het moppiequote:Op woensdag 29 juni 2011 00:46 schreef Greys het volgende:
Ik was naar bed gegaan, maar Krasse Puppy kakte zojuist de hele badkamer onder. Je moet wat natuurlijk als je niet naar buiten durft door het onweer.
Hier nog nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:30 schreef Takaiki het volgende:
Ik stuur er wel een paar jouw kant opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
Wat zij ^^ Zegtquote:Op woensdag 29 juni 2011 07:53 schreef Rewimo het volgende:
Gutenmorgen, wir leben noch
Alles is nog heel en het is lekker afgekoeld
quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:46 schreef oh-oh het volgende:
Hier barstte het rond 23.45 los, net toen ik met vriendin die op bezoek was naar buiten liep, ik om de honden uit te laten, zij om naar huis te lopen.
Ik ben niet bang voor onweer, zij wel, echt, totaal hysterisch, janken, krijsen, niet meer willen lopen, ik heb gebitchslapped![]()
Ik wilde haar naar huis lopen, door de stromende regen, maar ze durfde niet en ging buiten dr BH uittrekken en durfde dr tas met ijzer aan hengsel niet meer op te pakken![]()
Ik ben toch maar ff met de honden een stukje gaan lopen terwijl zij stond te krijsen onder een afdak, en toen dacht ze dat ik nog wel ff twee uur daar met dr ging staan tot dr geen flits meer kwam![]()
Dus toen ben ik weer naar mijn huis gelopen en is ze me gillend achterna gerend en heeft ze op mijn bank geslapen![]()
Ze kan maar beter gaan verhuizen want de hele buurt heeft dr uitgelachen![]()
Ik was dr aan het roepen om even 3 meter over te steken van het ene afdak naar het andere, Mieeeeesj, kom nou, kom op, ff ogen dicht en lopen, hup!
Hele sportcafé deed mee , hele snackbar deed mee
Forrest rende tenminste nogquote:
Heb ik dwars doorheen geslapen.quote:
Omdat alle tentamens digitaal zijn en het zijn allemaal juist/onjuist vragen dus heb ik meteen de uitslag.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:40 schreef _Multiply86_ het volgende:
Gefeli Oognip, waarom weet je dat eigenlijk al zo snel?
Da's wel handig!quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:44 schreef Oognip het volgende:
[..]
Omdat alle tentamens digitaal zijn en het zijn allemaal juist/onjuist vragen dus heb ik meteen de uitslag.
Thanks!quote:
Oh, dat kan goed. Het meeste was cloud-to-cloud, dus dan hoor je de donder niet zo hard.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb ik dwars doorheen geslapen.Mooi plaatje.
Nou, lekker dagje.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:58 schreef Takaiki het volgende:
Schema vandaag:
- ontbijt
- alles openzetten en door laten waaien
- stofzuigen
- wc poetsen
- dweilen
- afwasmachine aanzetten
- misschien een wasje aanzetten
- 3 uur reizen, condoleren en 3 uur terug![]()
Daaaaag vrije dag![]()
quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:58 schreef Takaiki het volgende:
Schema vandaag:
- ontbijt
- stofzuigen
- wc poetsen
- dweilen
- afwasmachine aanzetten
Daaaaag vrije dag![]()
quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:01 schreef Takaiki het volgende:
Cat, je vogelrestaurant is in business as we speak
Oh bah dat zou zeker niet leuk zijn. Hopen dan maar dat uitspuiten de oplossing is.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:56 schreef indaha het volgende:
Gefeliciteerd Oognip![]()
Ik ben snel nog eenaan het drinken en dan naar de huisarts om mijn oren uit te laten spuiten.
Ik hoop dat het helpt want anders hoor ik slechter door mijn leeftijd en dan begint de aftakeling al vroeg
Alweer eentje?quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:40 schreef Oognip het volgende:
Wat een kut tentamenMaar ik heb hem als een van de weinigen gehaald
Echt?? Ik heb het nog nooit gehadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:42 schreef tombolafan het volgende:
Het regent
Het zegentEn nu zit je haar k*tSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
En het maakt herrie in je hoofdquote:
Heerlijk vind ik hetquote:
Nee niet eensquote:
Dat kleine reutje is zo lelijk dat ie schattig isquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:42 schreef _Multiply86_ het volgende:
Schattig he, de peludo uit het nieuwe nestje.
[ afbeelding ]
Lekker warm en kolkendquote:
Die vind ik geweldigquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat kleine reutje is zo lelijk dat ie schattig is
quote:
Tuurlijk wel!quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:49 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb nog nooit mijn oren laten uitspuiten. Maar ik merk dan ook niet of ze verstopt zitten
Misschien eens doen dan. Moet je daar een reden voor hebben of kan je het gewoon vragen aan de HA?quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tuurlijk wel!
Je voelt het ook hoor, ik voel dan echt brokken rammelen in mn kop
Babyklasse is echt geldverspillingquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:52 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik heb wel zin in zaterdag, kan Diaz met zn zusje spelenWel jammer dat ze die niet heeft ingeschreven in de babyklasse, doet ze dat nooit?
Assistente doet dat, gewoon ff bellenquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Misschien eens doen dan. Moet je daar een reden voor hebben of kan je het gewoon vragen aan de HA?
Ja maar wel geldverspilling, als je elke show al tig honden inschrijft is het echt zonde doekoequote:
Top, dankje!quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Assistente doet dat, gewoon ff bellen![]()
Meestal moet je een paar dagen druppelen met zonnebloemolie.
Maar je kan het beste ook even je HA bellen en vragen hoe zij het doen.quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:53 schreef _Multiply86_ het volgende:
Als ik een echte nakerd heb, zou ik dat juist wel doen, dan word er nog niet zoveel van je verwacht![]()
Diaz schrijf ik in voor een clubmatch in Spijkenisse, is alleen zonder kwalificatie, maar wel alleen rashonden. Is al bijna zeker dat hij dan naar de erering moet. Dat was niet mijn bedoelingquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar wel geldverspilling, als je elke show al tig honden inschrijft is het echt zonde doekoe![]()
Ik zou ook nooit babyklasse showen hoor
Ik laat Il Duce straks wel even bellenquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar je kan het beste ook even je HA bellen en vragen hoe zij het doen.
Bij ons hoef je niet eens een afspraak te maken, gewoon zelf druppelen en langsgaan en dan doet de assistente dat ff snel
Ja ok , jij showt 1 hond en sowieso alleen maar voor de lol, zij schrijft elke keer een hele riedel in en gaat naar elke show zowat, dan ga je echt niet ook nog voor de fun dure babies inschrijven die nog niet kunnen showen en waar je niks mee kan halenquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:57 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Diaz schrijf ik in voor een clubmatch in Spijkenisse, is alleen zonder kwalificatie, maar wel alleen zonder rashonden. Is al bijna zeker dat hij dan naar de erering moet. Dat was niet mijn bedoelingMaar goed, wel grappig. Ik heb trouwens al een showlijn besteld, ik vond er eentje mooi maar daar moest je pakketkosten voor betalen en dat vond ik zonde, mail gestuurd en nu mocht ik hem zonder verzendkosten.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik laat Il Duce straks wel even bellen
Echt goddelijk he!quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:08 schreef indaha het volgende:
Zo de oren zijn weer schoon,het was ook wel nodig .![]()
Ik vind het ook heerlijk dat spuiten, het is net een bubbelbad in je oor en het kietelt.
Zo nu even naar de winkel en testen of mijn gehoor verbeterd is
Fijn dat het goed gingquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:08 schreef indaha het volgende:
Ik vind het ook heerlijk dat spuiten, het is net een bubbelbad in je oor en het kietelt.
Kwam er blubber uit, ja??quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:08 schreef indaha het volgende:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Fijn dat het goed gingMogguh! Wat een onweer nog vannacht zeg
Net even de rolluikenservicedinges gebeld, want het rolluik voor maakt steeds kortsluiting
Dus die gaat maar per centimeter naar boven en beneden. Moet nog een keer of 180 drukken om hem omhoog te krijgen helemaal vandaag denk ik
Het was vanmorgen toen ik beneden kwam heel donker jaquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:13 schreef Maes het volgende:
[..]
![]()
't Zal wel donker zijn in huis met de luiken dicht
Heeft Smart het wel overleefd?quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Fijn dat het goed gingMogguh! Wat een onweer nog vannacht zeg
Net even de rolluikenservicedinges gebeld, want het rolluik voor maakt steeds kortsluiting
Dus die gaat maar per centimeter naar boven en beneden. Moet nog een keer of 180 drukken om hem omhoog te krijgen helemaal vandaag denk ik
Ik heb nog niet gekeken of hij niet weggewaaid is (staat achter bij de garage) maar hagel is hier in elk geval niet gevallenquote:
Bawww, die bomen. In 2007? Toen heel Nederland normaal was maar er ineens een downburst boven mijn kleine durrepje ging hangen, toen is er één parkje vol oude, grote bomen echt naar de kolere gegaan. Zo ontzettend zonde. Meerdere bomen en dingen door het hele stadjien dan wel, maar dit was gewoon echt zo sundquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:17 schreef vamperotica het volgende:
Brabantse gemeenten druk met stormschade
Je wil de titel van Crazy Cat Lady 2011 in de wacht slepen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:34 schreef Oognip het volgende:
Helpik krijg zo er nog 2 kittens bij van 6 weken
Dan lopen er hier gewoon 9 katten rond
Hahaquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je wil de titel van Crazy Cat Lady 2011 in de wacht slepen?
Cat je hebt concurrentie!
Je had vast ook nee kunnen zeggen, dus genieten maarrrrrrrrquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:34 schreef Oognip het volgende:
Nou ik zei eerst nee, maar daar was ze niet heel erg blij mee en dat snap ik wel want het is zoo druk dus het moet maarquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Je had vast ook nee kunnen zeggen, dus genieten maarrrrrrrr
Is je camera opgeladen?
Niet echt hequote:
Maar je weet hoe zieeeeliiiiig kerels kunnen doenquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:44 schreef Greys het volgende:
Och die paar dagen overleeft ie wel
Vooral als er binnen enkele dagen alweer 4 weg gaan.
Tot ze de kittens zien ja, dan liggen ze er mee op de grondquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar je weet hoe zieeeeliiiiig kerels kunnen doen
Yesquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:34 schreef Oognip het volgende:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:51 schreef indaha het volgende:
[..]
Yesdat heb ik gevraagd aan het opvangcentrum zodat we volgende week ook wat kittens te aaien hebben
Ik las te snel en dacht dat jij kittens ging opvangen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:51 schreef indaha het volgende:
[..]
Yesdat heb ik gevraagd aan het opvangcentrum zodat we volgende week ook wat kittens te aaien hebben
*zwaait heeeel snel terug*quote:
Hij gaat lekkerquote:Op woensdag 29 juni 2011 09:58 schreef Takaiki het volgende:
Schema vandaag:
- ontbijt
- stofzuigen
- wc poetsen
- dweilen
- afwasmachine aanzetten
- reisschema uitprinten, want dat wil m'n moeder zo graag(mee bezig)
Daaaaag vrije dag![]()
Wat ga je kaufen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet zo naar de Hema door de regen, ik zal de buggy maar weer es van stal halen denk ik
Ik moet pillen hebbenquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat ga je kaufen?
Ik vind de Hema altijd zo'n leuke winkel en ik heb geen idee waarom precies eigenlijk
Ja, zonde is dat inderdaad.. Indrukwekkend ook .. Van die eeuwenoude bomen die dan opeens omwaaien of het niets is..quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Bawww, die bomen. In 2007? Toen heel Nederland normaal was maar er ineens een downburst boven mijn kleine durrepje ging hangen, toen is er één parkje vol oude, grote bomen echt naar de kolere gegaan. Zo ontzettend zonde. Meerdere bomen en dingen door het hele stadjien dan wel, maar dit was gewoon echt zo sund
moet je die boer hier horen
http://www.dumpert.nl/med(...)st_in_hoogeveen.html
Ohquote:
Mogguh! Nog een beetje kunnen slapen of ging het ook flink tekeer daar vannacht?quote:
Ze verkopen ook boeken, daar zitten beste pillen bij.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:32 schreef Greys het volgende:
[..]
OhVitaminepillen dan ofzo?
Gaat me ook geen reet aan verder, maar meer pillen hebben ze daar niet toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |