Done. bvd.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:37 schreef _Flea_ het volgende:
Iemand nog een invite nodig? PM even je mailadres
Je hebt een PMquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:37 schreef _Flea_ het volgende:
Jep. En vervolgens op 'Aanmelden bij Google+'quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:13 schreef _Flea_ het volgende:
Hoop niet dat de invites weer dichtgegooid zijn.
Een aantal mensen hier hebben ze kunnen gebruiken en konden inloggen.
Klikken jullie wel op het bericht?
Je moet op het linkje van 'Het bericht van XXX bekijken of erop reageren »' klikkenquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:17 schreef SnakeNL het volgende:
Ik klik op meer informatie over google+ alleen dan krijg ik "Ben je al uitgenodigd? We komen tijdelijk capaciteit te kort. Probeer het binnenkort opnieuw."
dat dusquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:19 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Je moet op het linkje van 'Het bericht van XXX bekijken of erop reageren »' klikken'
Zelfde hierzoquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:22 schreef RoaRRR het volgende:
Hbe op het linkje geklikt. Waar ik net nog het bericht van Flea zag krijg ik nu:
404. That’s an error.
De opgevraagde URL is op deze server niet gevonden. That’s all we know.
Heb ik ook. Volgens mij krijgen ze aardig wat requests.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:22 schreef RoaRRR het volgende:
Hbe op het linkje geklikt. Waar ik net nog het bericht van Flea zag krijg ik nu:
404. That’s an error.
En haal is het stuk vanaf /posts weg?quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:22 schreef RoaRRR het volgende:
404. That’s an error.
Done, hoop dat het nog zin heeftquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:37 schreef _Flea_ het volgende:
Jup. Heb een Google account + profiel. Krijg nu ook een 404 als ik op de link in de mail klikquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:51 schreef _Flea_ het volgende:
Hebben jullie wel een ingevuld Google profile?
Ja, dat heb ik allemaal gedaan, maar dan kom ik op de G+ homepage uit. Ze laten dus niet zomaar iedereen toe.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:45 schreef Danny het volgende:
zojuist nog iemand toegevoegd.
je moet klikken op 'lees het bericht van...' oid in de mail en op de pagina waar je dan naartoe gaat staat een enorme rode balk. Daar moet je op klikken om je aan te melden.
kan zijn dat een google account/gmail account verplicht is trouwens.
Gewoon wachten dus.quote:Already invited? We've temporarily exceeded our capacity. Please try again soon.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:44 schreef Rossdale het volgende:
Hmm ik heb de invites vlaag gemist zie ik, damned... Maar braaf wachten tot de open beta dan
PM gestuurdquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:40 schreef n0ir het volgende:
De invites staan nu weer open, snel aanmelden voordat ze weer dicht zijn!![]()
Wil je een invite, PM me dan je gmail-adres.
Ik ook steeds.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:50 schreef koemleit het volgende:
ik heb een invite maar ik krijg steeds een 404...lijkt me een corrupte ofzo
Ah, eens kijken of het werkt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:13 schreef Xrenity het volgende:
Daar zat ik ook naar te zoeken, maar je moet dus gewoon een bericht in een circle plaatsen, dan worden mensen zonder + gewoon gemailt met dat bericht
Als die klikken dan kunnen ze zich ook aanmelden.
Vet handigquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:13 schreef Xrenity het volgende:
Daar zat ik ook naar te zoeken, maar je moet dus gewoon een bericht in een circle plaatsen, dan worden mensen zonder + gewoon gemailt met dat bericht
Uiteindelijk is het gewoon Facebook van Google. Ik vind het persoonlijk een pluspunt dat het eenvoudiger is om specifieke groepen/mensen een bericht te sturen dan bij Facebook. En de integratie met Picasa webalbums is tof. Verder is het weinig nieuws onder de zon.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:43 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb het nu, maar ik zie het nut nog niet echt
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:00 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik heb 560 invites, maar invites via email versturen lukt niet. Hoe kun je ze dan uitdelen?
[ afbeelding ]
Ik heb een nieuwe circle gemaakt met de naam 'invite', daar heb ik enkele e-mails toegevoegd (tot zover ik weet werken alleen Gmail accounts), dan ga je naar je wall/stream en daar maak je een post die je alleen deelt met de circle Invite.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:13 schreef Xrenity het volgende:
Ik krijg alleen de optie om op de hoogte gehouden te worden?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:11 schreef Danny het volgende:
Iedereen kan nu gewoon met een google account aanmelden.
http://plus.google.com/ en dan op 'aanmelden' klikken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:23 schreef Rossdale het volgende:
Weet je wat het mooiste is van Google+?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat is ook precies wat google wil bereiken en dat lukt ze erg goed! Gelukkig zijn er voor de oplettende gebruikers nog wel eens wat dingen die je af kan vinkenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:48 schreef Booomer het volgende:
Op zich klinkt het wel interessant.. Maar als iedereen straks Google+ gebruikt, weet Google helemaal alles van je naast je zoekresultaten, wat je interesses zijn, wie je vrienden zijn, waar je komt, etc. Ik blijf toch een beetje sceptisch..
Dat is hetzelfde als in FB, als je daar niks uitvinkt kunnen zoekmachines ook gewoon bij je gegevens.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:49 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat is ook precies wat google wil bereiken en dat lukt ze erg goed! Gelukkig zijn er voor de oplettende gebruikers nog wel eens wat dingen die je af kan vinkenmaar van de 99% die alles standaard niet uitvinkt halen ze idd alles binnen..
Juist niet.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:12 schreef Chevalric het volgende:
Ach ja, beter 1 bedrijf dat al je info heeft, dan 10 bedrijven die allemaal een beetje info hebben, toch?
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:21 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als in FB, als je daar niks uitvinkt kunnen zoekmachines ook gewoon bij je gegevens.
Wie kan ik DMen als ik een invite wil hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |