Graancirkels zijn wel echt, alleen zijn ze door mensen gemaakt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:19 schreef draaijer het volgende:
HOAX!
Waarom zou je ook maar denken dat het echt zou kunnen zijn?
truequote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:21 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Graancirkels zijn wel echt, alleen zijn ze door mensen gemaakt.
Omdat er honderden geloofwaardige getuigen vanuit het leger, inlichtingendiensten, overheden enz. hebben verklaard dat we inderdaad worden bezocht door Aliens?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:19 schreef draaijer het volgende:
HOAX!
Waarom zou je ook maar denken dat het echt zou kunnen zijn?
Maar waar oefenen ze dan? En waar zijn de mislukte graancirkels of de halfafgemaakte?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:22 schreef TNA het volgende:
Mensen worden in alles steeds beter. Blijkbaar ook in het maken van graancirkels.
Klopt, er staan diverse filmpjes op YouTube waar je kan zien hoe je complexe graancirkels maakt met niet meer dan een plank en een touw.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:22 schreef TNA het volgende:
Mensen worden in alles steeds beter. Blijkbaar ook in het maken van graancirkels.
En vergeet niet dat je meer aandacht krijgt als je "cirkel" interessanter is. Daar draait het om. En als een cirkel mislukt trappen ze de boel helemaal plat zodat er niets meer te zien is.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:22 schreef TNA het volgende:
Waar oefenen de aliens dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:24 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Maar waar oefenen ze dan? En waar zijn de mislukte graancirkels of de halfafgemaakte?
en toen las ik je nickquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:23 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Omdat er honderden geloofwaardige getuigen vanuit het leger, inlichtingendiensten, overheden enz. hebben verklaard dat we inderdaad worden bezocht door Aliens?
Tot voor kort was ik ook skeptisch, maar ik ben er inmiddels achter gekomen dat ik iets te snel was met mijn oordeel over het onderwerp van de ufo's. Ik ben tot de conclusie gekomen dat er veel overtuigend bewijs is dat we inderdaad worden bezocht door Aliens....
En ja, ik ben me er van bewust hoe dom dit moet klinken voor veel mensen. Ik was nl. tot voor kort ook 1 van die mensen die om dit soort dingen lachte... Maar het bewijs is daar, alleen de media ridiculiseren het onderwerp en daarom lijkt het voor de meeste mensen alsof het een debiel onderwerp is...
Dacht je niet dat de graancirkels ZELF de oefening zijn, en dat dat dan meteen de evolutie in complexiteit verklaart?quote:En zo lijken er honderden graancirkels te zijn die meer dan geweldige kunstwerken zijn door hun vorm en compositie. Ik sta er voor open dat ook deze door (wel heel handige) mensen zijn gemaakt, maar waar oefenen deze mensen? Waarom zijn er geen half-afgemaakte cirkels of graancirkels waarbij er een fout is gemaakt?
En al die hooggeplaatste officieren uit het leger zijn ook aan de PCP?quote:
Je zal maar 1.200 lichtjaar reizen en er achter komen dat je op een planeet bent zonder graan...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:28 schreef vriendelijkevriend het volgende:
Mogelijkheden:
1. Mensen maken kunstwerken en willen elkaar overtreffen. Is altijd zo geweest.
2. Ruimtepoppetjes weten van ons bestaan, maar maken geen contact. Ze gaan stiekem op pad, en hebben aan hun ruimteschip een speciaal stuk gereedschap gehangen dat stralen uitzendt waarmee gewassen gebogen kunnen worden. Ze maken maffe dingen, en smeren hem zonder dat iemand het merkt.
Dat laatste klinkt echt veel logischer dan het eerste.
Heb ik idd aan gedacht ja....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:27 schreef RetepV het volgende:
[..]
Dacht je niet dat de graancirkels ZELF de oefening zijn, en dat dat dan meteen de evolutie in complexiteit verklaart?
Sorry, maar deze verklaring vind ik niet erg overtuigend.quote:En dat ze nooit onafgemaakte graancirkels hebben achtergelaten, dat heeft alleen maar met doorzettingsvermogen te maken. En aanpassingsvermogen, voor als ze een foutje weer goed moeten maken.
Hoe weet jij wat "logisch" is voor een intelligente beschaving die duizenden, miljoenen of zelfs miljarden jaren voorloopt op de onze?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:28 schreef vriendelijkevriend het volgende:
Mogelijkheden:
1. Mensen maken kunstwerken en willen elkaar overtreffen. Is altijd zo geweest.
2. Ruimtepoppetjes weten van ons bestaan, maar maken geen contact. Ze gaan stiekem op pad, en hebben aan hun ruimteschip een speciaal stuk gereedschap gehangen dat stralen uitzendt waarmee gewassen gebogen kunnen worden. Ze maken maffe dingen, en smeren hem zonder dat iemand het merkt.
Dat laatste klinkt echt veel logischer dan het eerste.
Was een grapje.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:28 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
En al die hooggeplaatste officieren uit het leger zijn ook aan de PCP?
Het is niet mijn bedoeling om mensen te overtuigen van het feit dat UFO's bestaan, maar zelf zit ik gewoon met een aantal vragen. Met name na het zien van deze persverklaring:
Op die manier zou je idd een groot deel van de cirkels kunnen namaken. En ik heb verder mn onderzoek gedaan hoor en er zijn idd knappe cirkels door mensen gemaakt. Probleem alleen is dat men voor de complexere cirkels teams van mensen nodig had die langer dan een dag nodig hadden om de cirkel af te maken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:30 schreef __Saviour__ het volgende:
Je moet gewoon een goed stappenplan hebben voor een graancirkel.
Alle gebogen lijnen zijn onderdelen van gedeeltelijke cirkels. Stok in de grond met een touw eraan en dat functioneert als een soort van passer waarmee je die prachtige vloeiende vormen krijgt.
Het is voor de mens geen enkel probleem gebleken om ingewikkelde graancirkels te maken maar jij blijft zoeken naar een andere bron.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:32 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Hoe weet jij wat "logisch" is voor een intelligente beschaving die duizenden, miljoenen of zelfs miljarden jaren voorloopt op de onze?
Maar waarom zijn er hooggeplaatste officieren die zichzelf vrijwillig voor lul zetten?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:32 schreef draaijer het volgende:
[..]
Was een grapje.
Ik geloof er niet in. Die officieren geloof ik ook niet. Die hebben alleen respect in het leger.
Het is bekend dat onder militairen, met name als ze ooit uitgezonden zijn geweest, psychoses en schizofrenie vaker voorkomen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:35 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Maar waarom zijn er hooggeplaatste officieren die zichzelf vrijwillig voor lul zetten?
Uhm nee, ik blijf zoeken naar verklaringen. Nogmaals: tot voor kort vond ik het gehele fenomeen totaal interessant en dacht ik idd dat alles verklaard kon worden dmv hoaxers die zich uitleven op een graanveld. Ik ben niet op zoek naar een andere bron, ik ben op zoek naar antwoorden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:34 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het is voor de mens geen enkel probleem gebleken om ingewikkelde graancirkels te maken maar jij blijft zoeken naar een andere bron.
Het antwoord is: mensen maken die cirkels en zijn er erg goed in.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:37 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Uhm nee, ik blijf zoeken naar verklaringen. Nogmaals: tot voor kort vond ik het gehele fenomeen totaal interessant en dacht ik idd dat alles verklaard kon worden dmv hoaxers die zich uitleven op een graanveld. Ik ben niet op zoek naar een andere bron, ik ben op zoek naar antwoorden.
Ok, en hoe zit dat met verklaringen van officials van de FAA? En die van commerciele piloten?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:37 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het is bekend dat onder militairen, met name als ze ooit uitgezonden zijn geweest, psychoses en schizofrenie vaker voorkomen.
Voor hen kunnen die ervaringen heel echt zijn, daar twijfel ik niet aan.
Maar dat maakt niet dat ze echt gebeurd zijn.
Er zijn er nog meer die nooit iets gezien hebben.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:39 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ok, en hoe zit dat met verklaringen van officials van de FAA? En die van commerciele piloten?
Mijn vraag aan jou is: Hoe weet je dat zo zeker?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:38 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het antwoord is: mensen maken die cirkels en zijn er erg goed in.
Sommige mensen kunnen nu eenmaal meer dan jij en ik...
[ afbeelding ]
Er zijn duidelijke instructievideo's waarin alle technieken worden uitgelegd en waar ze zo'n cirkel maken. Is gewoon mensenwerk, net zo magisch als het ontwerpen en bouwen van een auto, boot, huis en microprocessor...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:40 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Mijn vraag aan jou is: Hoe weet je dat zo zeker?
En er zijn er ook genoeg die verklaren dat ze jaren lang hun mond hebben gehouden omdat ze bang waren om belachelijk gemaakt te worden. Vergeet niet dat ze een stempel opgedrukt krijgen en daarmee hun carriere op het spel zetten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:39 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Er zijn er nog meer die nooit iets gezien hebben.
http://www.cropcirclesecrets.org/crop_circles_history08.htmlquote:The third observation is how so many man-made patterns were lifted from older, genuine designs but lacking the finesse of their predecessors. Others simply re-hashed previous work. In a number of cases there were half-finished designs, abandoned designs with errors, and a few ambitious designs which were embellished and completed during successive evenings— such as the nonsensical ‘swallows’ in Alton Priors.
Oh ik luister zeker wel naar je. Ik heb inmiddels al een paar keer gezegd dat ik dit hele onderwerp tot voor kort nooit serieus nam en dat ik dezelfde mening had als jij.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:39 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Er zijn er nog meer die nooit iets gezien hebben.
Maar feitelijk ben je niet op zoek naar antwoorden, je luistert niet eens.
Je hebt de antwoorden al, blijkbaar...
Het gaat om hier om graancirkels, niet om UFO sightings... Da's een andere tak van sport...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:43 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
En er zijn er ook genoeg die verklaren dat ze jaren lang hun mond hebben gehouden omdat ze bang waren om belachelijk gemaakt te worden. Vergeet niet dat ze een stempel opgedrukt krijgen en daarmee hun carriere op het spel zetten.
Daarbij zijn er in de afgelopen jaren veel landen geweest die hun UFO files hebben vrijgegeven en daaruit lijkt toch echt te blijken dat er meer aan de hand is. Waarom moeten overheden uberhaupt al hun UFO files classificeren als er toch niets aan de hand is?
Aliens zijn ook maar mensen hoor, kom op...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:44 schreef Knarf het volgende:
Ik zie in elk bovenstaande graancirkel wel een fout. Zo perfect zijn ze niet.
Vanwaar die vijandige houding? Ik sta er voor open dat het allemaal een hoax is. Ik kan me alleen moeilijk voorstellen dat mensen in staat zijn die complexe cirkels in 1 nacht te maken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:44 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
http://www.cropcirclesecrets.org/crop_circles_history08.html
Er zijn dus wel half afgemaakte graancirkels en mislukkelingen.
Maar laat me raden, die zijn niet door aliens gemaakt maar door mensen die het na proberen te doen?
Dit is over lange periode gemaaktquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:38 schreef MaGNeT het volgende:
Sommige mensen kunnen nu eenmaal meer dan jij en ik...
[ afbeelding ]
Welke bedoel je?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:44 schreef Knarf het volgende:
Ik zie in elk bovenstaande graancirkel wel een fout. Zo perfect zijn ze niet.
Maken de aliens ook fouten in cirkels? Want als dat zo is, zijn alle bovenstaande niet door aliens gemaakt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:50 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Vanwaar die vijandige houding? Ik sta er voor open dat het allemaal een hoax is. Ik kan me alleen moeilijk voorstellen dat mensen in staat zijn die complexe cirkels in 1 nacht te maken.
En trouwens, als je niet serieus wilt meedoen moet je hier niet reageren. Je denkt met je post bewijs te leveren voor het feit dat alles door mensen is gemaakt doordat er idd is geoefend, maar je link verwijst door naar een pagina waarop serieuze en kritische vragen worden gesteld en waar beide kanten van deze (gepolariseerde) discussie worden belicht.
Allemaal, kijk maar eens goed.quote:
Ik zie het niet, kun je er eentje aanwijzen?quote:
Da's waar. Maar hoe kijk jij dan tegen UFO's aan?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:45 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het gaat om hier om graancirkels, niet om UFO sightings... Da's een andere tak van sport...
Dat is toch duidelijk?quote:Dit alles gezegd hebbend, brengt me bij de titel van dit topic. Kijk eens naar de volgende "graancirkel".... Een geniale hoax of zit er meer achter?
[ afbeelding ]
Dat heb ik ook altijd gedacht ja.quote:
Jij denkt van niet, maar hoe weet je dat zo zeker?quote:Aliens bestaan alleen in onze wereld. Wij hebben de alien gecreerd naar dit standaard uiterlijk van een Alien. Zouden aliens/buitenaardse levens er ook zo uitzien zoals wij ons dat voorstellen? Ik denk het niet.
Of je gelooft de disclose van Roswell niet of je bent er niet mee bekend.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:02 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd gedacht ja.
[..]
Jij denkt van niet, maar hoe weet je dat zo zeker?
Als ik de getuigen van de Roswell crash moet geloven en de verklaringen van veel geloofwaardige getuigen sindsdien, worden wij voornamelijk bezocht door de Grey alien en dat is idd die alien die we overal voorbij zien komen en het symbool is geworden voor buitenaards leven.
Hoe bedoel je? Bedoel je project Mogul?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:09 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Of je gelooft de disclose van Roswell niet of je bent er niet mee bekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |