Dat dus.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
In Eindhoven nu ook één die door merg en been ging.
Hier in Noord niets gehoord? Althans, niet harder dan de rest...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:29 schreef Tauchmeister het volgende:
Hardste knal die ik ooit gehoord heb hier in Eindhoven
Nee, want daar trapt niemand meer in. Nu strooien ze met CODE ORANJE en CODE ROOD!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:29 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
idioot....
Er is trouwens niet eens een weeralarm afgegeven....
Ik heb het wel een beetje horen rommelen in Den Haag (voornamelijk richting Rijswijk), maar echt heel actief was het nietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is rood een blikseminslag?
Want nogmaals, er klopt geen hol van.....
Ik ook niet. Zit in Blixembosch, ook noordelijk dus.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:30 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Hier in Noord niets gehoord? Althans, niet harder dan de rest...
Code rood staat voor weeralarm.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, want daar trapt niemand meer in. Nu strooien ze met CODE ORANJE en CODE ROOD!
Ik denk dat de bliksem op zo'n 500 meter afstand insloeg. Wat een flits en wat een knalquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:30 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Dit was Zuid-Oost Eindhoven.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:30 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Oh... Ronde 2 dus... Hopelijk gaat het beetje naar de randstad...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:31 schreef Cat22 het volgende:
Jeuzus! Weer zo'n klap! Het begint nu echt hier! (Midden-Limburg)
*raam weer dicht gaat doen*
Haha ja vriend van me zit bij de brandweer in Ugchelen en die kreeg al een waarschuwing dat er noodweer aan kwam en hij standby moest zijnquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:30 schreef Spockjuh_ het volgende:
regen in Apeldoorn!! yeah... .:) owh en beetje hagel
Kan zo maar...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:31 schreef Impry het volgende:
Komt er hier omgeving Tilburg vanavond/vannacht nog wat?
OK, Achtse Barrier hierquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zit in Blixembosch, ook noordelijk dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |