Ja, zo'n knal was hier net ook, net een bomquote:
Eindhoven is nogal een warmte-eiland. Bijna uitgebluste onweersbuien leven hier soms spontaan weer op.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:16 schreef hans1988 het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of heeft eindhoven wel vaker geluk met dit soort dagen?
Voorgaande jaren kwam het meest actieve deel ook al over eindhoven als ik me goed herinner...
Zit jij in de Reeshof?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik voelde hem tot hier. De vloer trilde ervan.
komt ook niets, hooguit wat motregen. De weers voorspellers zaten weer eens mis.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:16 schreef Felagund het volgende:
Hier in de Achterhoek ook nog niets, maar wel vrij donker buiten.
Zit ook in Eindhoven. Net ook een knal die hééél dicht bij zatquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:16 schreef DemonRage het volgende:
En nog steeds bijzonder groen in Eindhoven.
Ik merk wel dat aan de achterkant van de bui de bliksem een stukkie agressiever is. (sneller inslaan enzo)
quote:
Dus grootste kans dat er hier wel het eea los gaat toch? Als het KNMI de trend goed volgt.quote:
haha.. je schrokquote:
LOLquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
[ afbeelding ]
Whehehe in Den Haagen het enige wat er gevallen is, is 10 minuten een beetje regen
Zijn die auto's tenminste niet natquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
[ afbeelding ]
Whehehe in Den Haagen het enige wat er gevallen is, is 10 minuten een beetje regen
Ah.. je zit er op!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:17 schreef Aelse het volgende:
Thanks! Gemaakt met een 50D met een Tamron 17-55 2.8 erop.
Mooi die schrikbeweging bij die knalquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja logisch..quote:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |