Ik had em op mute, omdat ik er niet was, toen was ik er weer en toen was er weer mutequote:

Zou het wel willen, maar heb de tekst in laten spreken, waar ik destijds ook voor betaald heb. Was 150 euro, maar dan wel voor een enorme lading teksten. Als je iemand zover krijgt 't voor je in te jengelen maak ik er wel een echo-jingle vanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja
Kan je ook iets voor mij makenmaar dan met "So Surreal" of zo
?

Maar adéle dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:58 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik had em op mute, omdat ik er niet was, toen was ik er weer en toen was er weer mute

Want?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:59 schreef gewoonfaye het volgende:
Note to self: geen onweer meer kijken op zolder

pics van schade ?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:00 schreef gewoonfaye het volgende:
Mama en ik gingen net bijna dood omdat in onze tuin de bliksem even kwam koekeloeren, het was echt op 10 meter afstand. Zo. Eng.

quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:00 schreef gewoonfaye het volgende:
Mama en ik gingen net bijna dood omdat in onze tuin de bliksem even kwam koekeloeren, het was echt op 10 meter afstand. Zo. Eng.

Je PI laat het niet echt goed overkomen..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:00 schreef gewoonfaye het volgende:

standaard PIquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:01 schreef dockx het volgende:
[..]
Je PI laat het niet echt goed overkomen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |