is het je eerste tour dan?quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:12 schreef n00b13 het volgende:
Hallo luitjes, Ik wil graag sylvain Chavanel adopteren, ik heb in ieder geval nog nooit van hem gehoord..
opvallend dat dat mag, ik gun iedereen z'n renner hoor dus ik heb er geen moeite mee, maar nierman is natuurlijk in Nederland zeer bekend en meervoudig tourdeelnemer. Daarbij schrijft remzz dat hij hem elke keer adopteert. Dan heeft hij blijkbaar geen goed werk verricht.quote:
Sorry. Ik dacht ik doe even al die mensen na in dit topic die een te bekende renner willen. Ik moest er zelf hard om lachen.quote:
owquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:21 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Sorry. Ik dacht ik doe even al die mensen na in dit topic die een te bekende renner willen. Ik moest er zelf hard om lachen.
Kijk eens op de deelnemerslijst.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:41 schreef KoningPoedel het volgende:
Arkimedes Arguelyes al geadopteert?
Waar istie nou?quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:10 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Kijk eens op de deelnemerslijst.
Ik maar denken Ollo, Ollo, wie bedoel je in godsnaam. Die jongen heet gewoon Ervitiquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:27 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Wat mij betreft is alleen Ollo onbekend genoeg van dat lijstje,eigenlijk.
nou ignatiev is een erkent hardrijder!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:34 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik maar denken Ollo, Ollo, wie bedoel je in godsnaam. Die jongen heet gewoon Erviti
Verder kennen weinig mensen in Nederland Ignatiev denk ik.
dat dusquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:45 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Op een zeker punt, zijn de echt onbekende renners ook gewoon op...
Imanol Erviti bedoel je?quote:
Ga mijn best doen, volgens mij zou ik morgen voor de start nog een mailtje krijgen van Fabricequote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:06 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik hoop wel dat er veel 'nieuws'geplaatst wordt...initiatieven zoals een mailtje faken van je renner (even vergeten wie dit pareltje geplaatst heeft), zijn gewoon te leuk om te missen, en voor mij waar dit elke jaar om draait. Het zoeken naar je man in de uitslagen. Bedenken waarom hij weer niet gewonnen heeft, zijn werklust voor het team prijzen en klagen dat hij daarom geen kans heeft om voor eigen glorie te gaan. Foto'tje zoeken op het web. het is allemaal zo nutteloos, maar zo leuk. Zo 'Tour'.
quote:Oui.
Een neger in het peloton dit jaarquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:56 schreef Beregd het volgende:
Ik heb Yohann gisteren even gevraagd of hij voor etappewinst zal gaan in de eerste week en dit zei hij:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:00 schreef Beregd het volgende:
Ik heb altijd al eens een negertje willen adopteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |