magquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:58 schreef Remzz het volgende:
Heb vorig topic niet nagelezen maar mag Grischa Niermann nog steeds, die heb ik volgensmij elk jaar nog gehad
neequote:Op woensdag 29 juni 2011 23:01 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Mag je trouwens een nieuwe adopteren als je renner tijdens de Tour uitvalt?
quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:15 schreef SanAnt het volgende:
Er zijn geen renners meer over maar ik Support bij deze Dvversdrievermet Beñat Intxausti
![]()
,.ik heb 'm ook in m'n tour poultjes
denk dat hij ook nog wel eens kan verassen met een etappe overwinningquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:29 schreef Steven184 het volgende:
Andrey Zeits ziet er strak uit op de ploegenpresentatie. En 69 is natuurlijk het meest prachtige nummer dat je kan krijgen.
is het je eerste tour dan?quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:12 schreef n00b13 het volgende:
Hallo luitjes, Ik wil graag sylvain Chavanel adopteren, ik heb in ieder geval nog nooit van hem gehoord..
opvallend dat dat mag, ik gun iedereen z'n renner hoor dus ik heb er geen moeite mee, maar nierman is natuurlijk in Nederland zeer bekend en meervoudig tourdeelnemer. Daarbij schrijft remzz dat hij hem elke keer adopteert. Dan heeft hij blijkbaar geen goed werk verricht.quote:
Sorry. Ik dacht ik doe even al die mensen na in dit topic die een te bekende renner willen. Ik moest er zelf hard om lachen.quote:
owquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:21 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Sorry. Ik dacht ik doe even al die mensen na in dit topic die een te bekende renner willen. Ik moest er zelf hard om lachen.
Kijk eens op de deelnemerslijst.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:41 schreef KoningPoedel het volgende:
Arkimedes Arguelyes al geadopteert?
Waar istie nou?quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:10 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Kijk eens op de deelnemerslijst.
Ik maar denken Ollo, Ollo, wie bedoel je in godsnaam. Die jongen heet gewoon Ervitiquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:27 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Wat mij betreft is alleen Ollo onbekend genoeg van dat lijstje,eigenlijk.
nou ignatiev is een erkent hardrijder!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:34 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik maar denken Ollo, Ollo, wie bedoel je in godsnaam. Die jongen heet gewoon Erviti
Verder kennen weinig mensen in Nederland Ignatiev denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |