Ah dus toch, dat dacht ik al.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
[SC] #316 Zoeken verfrissing
...aan die
Ik vond Bellatrix Concerta een hele leuke.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:05 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben zeer dankbaar voor al die mooie bijnamen die ik heb dankzij jullie.
Mooiste in willekeurige volgorde:
Rebellatr0n
Bellahamel
TacoBella.
Zit ik hier iets moois op te breien, zit die autocurrectus weer te fuckenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heerlijk he, die Bellahamel die ons te pas en te onpas laat gieren.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
Martijn krabbe vraagt of ik helmond wil smsen naar 3131
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:18 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb gesmst voor beide.
Antwoord van Almere:
dankjuwell kill, jwz allmeer hartste city fan nl, roffa is er niets bij, one luv.
Antwoord van Helmond:
Dank je wel voor je stem!
Ja je moet wel als Benny de opener is van dit topicquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:18 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb gesmst voor beide.
Antwoord van Almere:
dankjuwell kill, jwz allmeer hartste city fan nl, roffa is er niets bij, one luv.
Antwoord van Helmond:
Dank je wel voor je stem!
Ik heb je in mijn hart gesloten als mijn own private afhaalBrabo!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
Ik begin Helmond helemaal in m'n hart te sluiten. Inclusief rolluiken. Ik krijg die Brabantse liefde hier zo mee.
Als je mij dan serveert met die Amerikaanse piepers dan is het helemaal geweldigquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb je in mijn hart gesloten als mijn own private afhaalBrabo!
Toefje bieslook en rozemarijn on the side, helemaal toppie!!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je mij dan serveert met die Amerikaanse piepers dan is het helemaal geweldig
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nog even en ze is volledig geassimileerd door die nepbelgen
En nou moete oppassen jongquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nog even en ze is volledig geassimileerd door die nepbelgen
Die dingen waren briljant. Ik heb nog wat Donalds en Dagoberts ervan liggen.quote:
Ik dacht even aan wat anders, maar je bedoelt gewone snoepjes?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die dingen waren briljant. Ik heb nog wat Donalds en Dagoberts ervan liggen.
Hee, ik zit niet in die scene hoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht even aan wat anders, maar je bedoelt gewone snoepjes?
Kan gebeuren Bosje! De schuld van het systeem der systemen en reeksjesquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:50 schreef Bos81 het volgende:
![]()
Dus het is gewoon mijn eigen fout dat deze niet in MyAt kwam te staan![]()
Ik snap nu ineens je bugs bunnyquote:
r u a furry?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je kunt me DM'en/PM'en. Verder doe ik geen mededelingen.
ikke niet snapquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je kunt me DM'en/PM'en. Verder doe ik geen mededelingen.
OMGquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben wel toe aan een nieuwe telefoon![]()
Even plaatje zoeken wat ik nu hebquote:
Jersey Shore telefoon.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben wel toe aan een nieuwe telefoon![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heb ik nuDe Golftelefoon.
Surprise show toch?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:43 schreef Bos81 het volgende:
Bij wie was dat ook al weer, altijd van die rare telefoons. bij een of ander TV programma. Iets met Ron of Henny dacht ik
Ja en dan ook kwaken als iemand beltquote:
Oh diequote:
Oh ja kan heel goed Bosquote:
Gisteravond dusquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:46 schreef oh-oh het volgende:
Hier barstte het rond 23.45 los, net toen ik met vriendin die op bezoek was naar buiten liep, ik om de honden uit te laten, zij om naar huis te lopen.
Ik ben niet bang voor onweer, zij wel, echt, totaal hysterisch, janken, krijsen, niet meer willen lopen, ik heb gebitchslapped![]()
Ik wilde haar naar huis lopen, door de stromende regen, maar ze durfde niet en ging buiten dr BH uittrekken en durfde dr tas met ijzer aan hengsel niet meer op te pakken![]()
Ik ben toch maar ff met de honden een stukje gaan lopen terwijl zij stond te krijsen onder een afdak, en toen dacht ze dat ik nog wel ff twee uur daar met dr ging staan tot dr geen flits meer kwam![]()
Dus toen ben ik weer naar mijn huis gelopen en is ze me gillend achterna gerend en heeft ze op mijn bank geslapen![]()
Ze kan maar beter gaan verhuizen want de hele buurt heeft dr uitgelachen![]()
Ik was dr aan het roepen om even 3 meter over te steken van het ene afdak naar het andere, Mieeeeesj, kom nou, kom op, ff ogen dicht en lopen, hup!
Hele sportcafé deed mee , hele snackbar deed mee
quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:58 schreef oh-oh het volgende:
Hele sportcafé deed mee , hele snackbar deed mee
quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:33 schreef Pisces29 het volgende:
Oh-oh ik heb over je gedroomd! Ik stond ergens in een grote kantine met eindeloos veel eten. Bij de kassa kwam ik gemberkoek tegen en daar stond jij ookIk vroeg of we er eentje samen konden kopen. Ik had het nog nooit gegeten, maar wilde wel een halve voor het geval het lekker was
Ah mooi!quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:34 schreef Pisces29 het volgende:
Oh en de popcorn heb ik gisteraaf gemaakt, ik vond het eigenlijk best lekker!Niet voor heel vaak, omdat het uitgesproken smaakt met dat boter, maar ik heb wel zitten smikkelen, waarvoor dank
quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:35 schreef Pisces29 het volgende:
En hoe lang was het stukje nou voor je vriendin om naar huis te lopen? 100 meter? 40 meter?
Dan zal ze wel echt heel bang geweest zijnquote:
Ik denk het ookquote:Op woensdag 29 juni 2011 09:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk dat ik me maar vereerd moet voelen he?
Nja, je gaat je BH niet voor de lol uitdoen op straat hequote:Op woensdag 29 juni 2011 09:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan zal ze wel echt heel bang geweest zijn
"Ik heb écht nergens op geklikt heur"quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet ff naar de baas, die heeft zn pc weer verneukt![]()
quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
"Ik heb écht nergens op geklikt heur"
quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:11 schreef oh-oh het volgende:
Maar goed, hij had dus bepaalde bestanden niet , iemand had dat gedaan maar hij niet hoor, want hij klikte nooit ergens op, alleen stonden ze niet meer op alfabet omdat die gekke pc ze vanzelf op datum gezet had
quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:32 schreef Pisces29 het volgende:
Mijn werkgever was zelfs mijn sollicitatiepapierentoestandenhandel kwijt, na mijn sollicitatie. Hij kon mij later niet bellen/schrijven/mailen/rooksignalensturen om te vertellen dat ik was aangenomen
"Ja ik weet niet hoe het is gebeurd, de papieren waren ineens weg"
quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik was 's morgens op gesprek, en toen waren er nog 16 na mij, en hij zei na 3 minuten , ja ga er maar vanuit dat ik strakjes bel of u morgen wil beginnen hoor.
Belde die lul pas om 21.30. Vergeten, was druk aan het werk, maar of ik er om 8 uur 's ochtends kon zijn
En als je het omdraait het woord rat. Waar ik overigens niks mee wil zeggen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:39 schreef -Vaduz- het volgende:
In secretaresse zit het woord 'secret', dat was me nooit eerder opgevallen.
quote:
Ja, voelt wat raar hoor.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Je gebruikt zelfs streepjes, Da Dushk is impressed!
pfffrrrrwhahahahahahaquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:58 schreef oh-oh het volgende:
Mogge!
Laat ik maar even crossposten![]()
[..]
Gisteravond dus
quote:
Hebben ze geen witte boekenmarkt bij jou? Daar verkopen ze van die schriften met harde kaft met bladzijdes zonder lijntjes, gewoon helemaal leeg. Kun je ook fijn in schetsen en dingen in opplakken en zoquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:38 schreef Bos81 het volgende:
Ik wou ook zo even naar de Hema. iig voor een portemonnee en ook eventueel iets dagboekachtigs, kan ik opschrijven hoe ik me steeds voel en makkelijker terugkijken als ik weer gesprekken heb met psychiater enzo. Meestal onthoud ik alleen de goede dagen, terwijl ik genoeg mindere momenten ken
Ik heb wel witte lijntjes nodig eigenlijk moet wel netjes zijn en makkelijker kunnen teruglezen. Kan inderdaad ook even naar het winkelcentrum gaan, daar zit En een WItte boekenmakrt En een Hemaquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hebben ze geen witte boekenmarkt bij jou? Daar verkopen ze van die schriften met harde kaft met bladzijdes zonder lijntjes, gewoon helemaal leeg. Kun je ook fijn in schetsen en dingen in opplakken en zo
Ja, is toch niet erg. Heb sowieso nog een shortama nodig, Die ik gisteren uit de kast haalde is nu nog klets nat en dat was hij de vorige keer na 1 nacht ook al, dus daarvoor even een nieuwe halen.Maar bij de Hema zullen ze wel betere hebben..quote:
Laat maar.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:38 schreef oh-oh het volgende:
Gewoon hele erge simpele basic slippers, een paar zwarte en een paar grijze, als je het echt graag wil wil ik dr wel een foto van maken hoor
Einddatum wel iegquote:
Jaartallen voldoen meestal. En dan neem je gewoon 1 september als start en juli als einddatum.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:53 schreef Bellatrix het volgende:
Startdatum van middelbare school en einddatum middelbare school. Hoe de fuck moet ik dat weten.
Het kan zo je nieuwe hobby worden, gewoon van iedereen het achterhalen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:55 schreef Bellatrix het volgende:
Van mezelf ja. Ik hoef het niet van iemand anders te weten.
Oke doe ik!quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jaartallen voldoen meestal. En dan neem je gewoon 1 september als start en juli als einddatum.
Okee, nee dan volstaat september 20.. t/m juli 20.. wel, als je dat invult. Scholen gaan echt niet moeilijk doen als je er geen specifieke datum neerzet. Of dat van iedereen controleren. Die begrijpen ook wel dat je niet gaat bijhouden op welke dag je allereerste schooldag was als brugsmurf.quote:
Oilily of TMF agenda is ook goed.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Mooi systeem is dat!!!
Hitkrant agenda's, die zijn vast al uitverkocht.
Okee, klinkt leuk.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:30 schreef Bellatrix het volgende:
Sociaal Cultureel Werkurrrr in Helmond, de glimlach van Brabant.
Mooi, is het nu wel verder voor je fietsen, of valt dat wel mee?quote:
Fris is het zeker! De kleuren zijn groentinten en paarstinten (dus ook geel en roze) en dat klinkt heel vies maar het ziet er superleuk uit. Roze kluisjes.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel lekker lijkt me, zo'n fris jasje de laatste jaren!
Maar vijf minuutjes langer, dus valt zat mee. Het enige probleem is dat mensen die vanaf de kant die ik ook kom komen een heel gevaarlijk stuk moeten oversteken, maar daar zijn ze iets op aan het bedenken.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mooi, is het nu wel verder voor je fietsen, of valt dat wel mee?
Dat dus.. Eerst vond ik het wel stom, maar als je dit kijkt.. Alsof je de set van Spangas of Anubis oploopt! En dat vond ik stiekem wel heel gaaf haha.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Als je dan toch naar school moet, dan in zo'n tof nieuw geheel met alle gemakken.
Bedompt, dat woord heb ik echt al heel lang niet meer gehoord!
Heb jij op dezelfde middelbare school gezeten?quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:41 schreef oh-oh het volgende:
Wij hadden een heerlijke bedompte mensa op de middelbare![]()
In de kelder, zonder ramen, hele grote ruimte, helemaal zwart, met graffiti's en zwarte door handenarbeidklassen vervaardige blokken om op te zitten![]()
Ik had gehuild als we een frisse nieuwe gekregen hadden![]()
Maar roze lockers zijn wel geniaal
Whehehe, bij ons nemen de nerds juist hun boeken altijd mee. Die lopen met voor acht uur boeken en een Latijn en Grieks woordenboek (die gewoon in de klas mogen blijven maar oké) op hun rug. De gekkies.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb het altijd jammer gevonden dat we geen kluisjescultuur hadden, de kluisjes werden alleen door de nerds gebruikt.
Nee, de boer met kiespijn lach.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Is Bakel dan de schaterlach van Brabant?
quote:Beste heer
Deze week heeft u deelgenomen aan een onderzoek van het EUpanel voor deelname aan een experiment voor... (naam bedrijf' . Daarin gaf u aan geïnteresseerd te zijn in deelname aan het experiment
We zijn verheugd te mogen mededelen dat (naam bedrijf) u graag wil uitnodigen voor deelname aan het experiment.
Voor mensen met teveel tijd.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Een V W Bento?
O wacht, het klinkt als een dier.
Dat moet pijn doen bij het opeten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:41 schreef Lutte het volgende:
Nee.. Creatief met lunch!!!
Bloemetjes snijden van komkommer en Hello Kitty van ei!
In de zomer heb ik zeven weken tijd teveel!quote:
Whehe, samen met Fabian.quote:
Gelukkig wel tegen kruiden!! Maar niet tegen eieren en vet eten (rookworst enzo).quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Kun je niet tegen bepaalde kruiden ofzo?
Of Braadworst (Nog beter)quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Gelukkig wel tegen kruiden!! Maar niet tegen eieren en vet eten (rookworst enzo).En rookworst is juist zo
.
Gebakken ui ruikt zo lekker.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:58 schreef Bellatrix het volgende:
Hard broodje, dikke vette sappige braadworst erin, zuurkool erin, gebakken ui, mayo, mosterd en curry en bam, daar heb je het.
Wel OLiehoorn Curry hequote:Op woensdag 29 juni 2011 19:58 schreef Bellatrix het volgende:
Hard broodje, dikke vette sappige braadworst erin, zuurkool erin, gebakken ui, mayo, mosterd en curry en bam, daar heb je het.
je houd niet van rijst? je kan natuurlijk in zo'n ding stoppen wat je wiltquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
In de zomer heb ik zeven weken tijd teveel!
Maar het zal wel bij maken blijven, kan Ron het opeten. Ik word al ziek als ik die ingrediënten lees.
Rijst wel, ik sop op rijst.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je houd niet van rijst? je kan natuurlijk in zo'n ding stoppen wat je wilt
dat is dus waarom ik maar 1x een kluisje heb gehad, hij was op een achterlijke locatie ergens achterin bovenin het gebouwquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Whehehe, bij ons nemen de nerds juist hun boeken altijd mee. Die lopen met voor acht uur boeken en een Latijn en Grieks woordenboek (die gewoon in de klas mogen blijven maar oké) op hun rug. De gekkies.
Nu heeft de bovenbouw sowieso een kluisje en de onderbouw één op de drie ofzo, maar vanaf volgend jaar dus iedereen. Ik kreeg in de onderbouw ook al een kluisje, omdat ik al gelijk de eerste week een paar om was gevallen met mijn boekentas en me aan een zuil op moest trekken. (Waargebeurd dit.). Wat denk je, kreeg ik een kluisje helemaal bovenin, kon ik er weer niet bij.Dus toen had ik maar even geruild met een hele knappe havo 3'er wat toen natuurlijk kei cool was.
nee, maar een bento is niet een gerecht he, het gaat er om dat wat je er in stopt lekker isquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Rijst wel, ik sop op rijst.Jij hebt het wel eens gemaakt?
Alleen het topic op FOK! gevonden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, maar een bento is niet een gerecht he, het gaat er om dat wat je er in stopt lekker is
tenzij je ergens een gerecht hebt gevonden, maar ik kom nu pas het topic binnen
ik ben het wel van plan geweest, maar zal er waarschijnlijk pas aan beginnen als ik op mezelf woon
quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik moest es gaan koken, tot nu toe is alleen de rijst klaar, maar ik heb geen zin
MAANDVERBANDquote:
Sorry, het schijnt goed Nederlands te zijn, maar ik vind dat zo lelijk. En het is gemaakt is dan geen voltooid deelwoord, want geen zijn worden of blijven. Maar wat dan welquote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sorry, het schijnt goed Nederlands te zijn, maar ik vind dat zo lelijk. En het is gemaakt is dan geen voltooid deelwoord, want geen zijn worden of blijven. Maar wat dan wel
Jawohl, is gewoon een voltooid deelwoord, je mag worden er gewoon bij denkenquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sorry, het schijnt goed Nederlands te zijn, maar ik vind dat zo lelijk. En het is gemaakt is dan geen voltooid deelwoord, want geen zijn worden of blijven. Maar wat dan wel
Ja ik erger me er wel aan, maar inderdaad zijn er, vindt ik ook, ergere fouten..quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:50 schreef DeZwabber het volgende:
er zijn wel ergere spelfouten waar ik me aan erger eerlijk gezegd
niet dat ik recht van spreken heb met mijn gebrek aan hoofdletters en punten
zoals ik vindt met dt?quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja ik erger me er wel aan, maar inderdaad zijn er, vindt ik ook, ergere fouten..![]()
En weer even lezen
ik heb dequote:
Het lijkt gewoon 10x nergens op.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:07 schreef oh-oh het volgende:
Maar het is geen taalfout of spelvout, het mag wel gewoon hoor
quote:
quote:
quote:
Rammel je niet van de honger? En wat maak jequote:
Veel succes ja.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:24 schreef DeZwabber het volgende:
ik had zulke slechte gymcijfers, probeer maar eens een bal te vangen / te slaan als je geen diepte ziet
Zo eens.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:27 schreef Pisces29 het volgende:
Gym is gewoon kut. PuntJe hebt verder toch prachtige cijfers Lutte?
Lekker boeiend zo'n apenkooivak.
Draai het maar eens om, dat je alleen bij dat prutvak zulke cijfers hebt, is toch fantastischquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:29 schreef Lutte het volgende:
hele jaar mezelf uit de naad gewerkt geen onvoldoendes te halen (nog bijna geluk ook!) en dan een hele kudde vijven voor gym.
Beter dan een acht voor gym en vijven voor de rest ja.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Draai het maar eens om, dat je alleen bij dat prutvak zulke cijfers hebt, is toch fantastisch
Ik zie die fanatieke ettertjes nog voor me met gym, nooit geen klote uitvoeren, tot we op de groene vloer staan
quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Tien over drie mensen, jajajajajaa, niet tien voor drie of tien minuten na tien over drie. Neehee, tien over drie gaat het gebeuren.
"maar, ergens het komende half jaar hebben we ze waarschijnlijk wel binnen"quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Bij de apotheek ook. Ze hadden niet de volledige buit pillen. "Komt u morgen, in de loop van de dagen, volgende week maar terug voor de rest." Lekker duidelijk.
quote:
voor de boot boodschappen doenquote:Op donderdag 30 juni 2011 10:06 schreef oh-oh het volgende:
Pis![]()
Nog boodschappentips?
Tis alweer boodschappendonderdag !
Nee gekkie, dr na gewoonquote:
Ik zat zelf ook alweer te denken aan wat lekkersquote:Op donderdag 30 juni 2011 10:06 schreef oh-oh het volgende:
Pis![]()
Nog boodschappentips?
Tis alweer boodschappendonderdag !
Ik koop 3 of 4 flessen per weekquote:Op donderdag 30 juni 2011 10:31 schreef Pisces29 het volgende:
Die bloedsinaasappelsap ga ik nog wel een keer bij de Aldi scoren, die was lekker
Oja. Nee, doe maar niet anders.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:28 schreef oh-oh het volgende:
Trix, die wit met gouden koptelefoon stond er nog vandaag, 33 eurootjes
Oh nou sorry dat ik het zei of zo met jequote:
Ik heb deze zin drie keer gelezen maar wat zeg je nu?quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nou sorry dat ik het zei of zo met je![]()
dat jequote:Op donderdag 30 juni 2011 13:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb deze zin drie keer gelezen maar wat zeg je nu?
Ja datquote:Op donderdag 30 juni 2011 13:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat jedoet terwijl ze probeert te helpen
quote:
Pis in een prullenbak manquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:53 schreef DeZwabber het volgende:
woei tot lang in de eeuwigheid cadtekeningen maken op school
en mijn klasgenoot is nergens te bekennen, dus ik kan niet naar de wc zonder m'n complete inboedel in te pakken
Hmmzquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik zit recht tegenover een balie, lijkt me een minder strak plan
quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Super, ik vind het al zo een leuk boekje om te zien, ik heb precies dezelfde, 50 cent kostte ie, krijg je van me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |