Wees blij, je hoeft je in ieder geval geen zorgen te maken dat ik je over het balkon flikker. Voorlopig dan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:44 schreef ErwinRommel het volgende:
whehehe, en mij zeker een dekbed over de auto zien doen vanwege hagel? Man man, wat een rot buitje van niks![]()
Beetje regen, bliksem wel veel, en wat donder, maar het stelde geen enkele ruk voor.
Lotusss, heb ik nu nog steeds een grote mond? En ben ik nog steeds eigenweijs?
Je weet: GBV Golf, Bravo Victor!!!!!
Nee, mij eigenwijs noemenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wees blij, je hoeft je in ieder geval geen zorgen te maken dat ik je over het balkon flikker. Voorlopig dan.
Mja, neuhquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:53 schreef hoogvlieger het volgende:
Heeft mn pa de kabels van de televee dr uitgetrokken. "is gevaarlijk"![]()
wat een stierenpoep. Alsof er wat aan de hand is...
windkracht? gokje?quote:
Dank, gelijk ff overschakelenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:07 schreef Cobra4 het volgende:
Voor de liefhebbers is nu weer een aflevering over de Ark Royal op DC.
Merci, mooie seriequote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:07 schreef Cobra4 het volgende:
Welke van de 90?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:07 schreef Cobra4 het volgende:
Ja dat. En nu loopt hij telkens te verkondigen dat hij "vrijwel" altijd gelijk heeft enzo... pffff....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:18 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Want als het bij ER niet hagelt komen er nergens hagelstenen uit de lucht vallen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |