Wordt een dure grap...quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jazeker madame, jij gaat betalen voor de drank
Wat een luxe moet jij thuis hebbenquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niks mis mee zolang ze maar wel opzij stappen voor stoere mannen en hn bier aanbieden ipv dat de man dat moet doen voor den madame
Ik mag zelf voorzien in m'n bier, madame drinkt wijnquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:54 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Wat een luxe moet jij thuis hebben
Vind jij dat gek?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:01 schreef Cobra4 het volgende:
Wel apart. Als emancipatie ten nadele van vrouwen is, is er geen vrouw meer te bekennen in de SC.
Vast beter dan postbode bij TNT-Autobedrijfquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:05 schreef Cobra4 het volgende:
Maar ik moet wel zo eerlijk zijn om vertellen dat Maitje zo'n uitje de komende jaren niet meer kan betalen. Gezien het salaris van een (hoofd) agent tijdens de opleiding.
Foei !quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:46 schreef Maitje het volgende:
Waarom denk je dat ik nog geen vriend heb? De mannen van tegenwoordig zijn poessies
*burp* Ik zat even van mijn Hertog Jan te genieten...quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:01 schreef Cobra4 het volgende:
Wel apart. Als emancipatie ten nadele van vrouwen is, is er geen vrouw meer te bekennen in de SC.
Eigenlijk hetzelfde als het moment dat de dienstplicht ter sprake komt tijdens een discussie over emancipatie. Dat zijn ineens al die tuinbroeken dragende vrouwen met pittige kapsels tegen gelijke plichten voor man en vrouw.quote:
Dat zou ik niet te hard roepen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vast beter dan postbode bij TNT-Autobedrijf
heh, zoiets ja. Wel de lusten, niet de lasten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eigenlijk hetzelfde als het moment dat de dienstplicht ter sprake komt tijdens een discussie over emancipatie. Dat zijn ineens al die tuinbroeken dragende vrouwen met pittige kapsels tegen gelijke plichten voor man en vrouw.
Voorbereiding voor de Mahal of zo?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:08 schreef hoogvlieger het volgende:
lol wtf check dit dan XD
http://player.omroep.nl/?aflID=12750283
whahahaha
¤1300 netto per maand?quote:
Ik heb het sowieso over echte mannen die niet kotsen... ik noemde daar geen vrouwen in.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:51 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Maja van die Jillz troep die jij zuipt ga je natuurlijk ook nie kotsen.
Niet!quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jazeker madame, jij gaat betalen voor de drank
Hmmm.. je komt aardig in de buurt.. maar niet helemaal...quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:51 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik denk dat je nu in de war bent met een echte heer. Tenminste, als ik de omschrijving van een echte man naar de maatstaven van (1) de infanteristen waar ik mee omga, (2) de maatschappelijke waardes van onze en nieuwere generaties, (3) de uitingen op tv (mtv bijvoorbeeld) mag geloven. Dan is een echte man iemand die max aan het bier zit en vrouwen zonder al te veel respect behandeld.
Daar waar een echte heer zijn maatstaven meer dan kent en duidelijk weet wanneer het genoeg is. Het is onwaardig voor een echte heer om te kotsen, laat staan voor een ander om hem te zien kotsen.
Verder ben ik niet ethische opgevoed
Mwaa... valt wel meequote:Op woensdag 29 juni 2011 22:05 schreef Cobra4 het volgende:
Maar ik moet wel zo eerlijk zijn om vertellen dat Maitje zo'n uitje de komende jaren niet meer kan betalen. Gezien het salaris van een (hoofd) agent tijdens de opleiding.
quote:
Jij je zin. We zien de uitnodiging wel verschijnen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:11 schreef Maitje het volgende:
Mwaa... valt wel mee. 75% uitbetaald.. beter iets dan niets en dat is toch nog meer dan wat ik nu bij elkaar raap als kassameisje.
Goed lezen, van Jillz kan je geneens gaan kotsen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:11 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik heb het sowieso over echte mannen die niet kotsen... ik noemde daar geen vrouwen in.
En nee, toevallig kots ik ook niet van drank
Ghehehequote:Op woensdag 29 juni 2011 22:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij je zin. We zien de uitnodiging wel verschijnen.
even verder gekeken, 'De Uzi vind ik wel grappig'quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:08 schreef hoogvlieger het volgende:
lol wtf check dit dan XD
http://player.omroep.nl/?aflID=12750283
whahahaha
Deal!quote:
Nicequote:Op woensdag 29 juni 2011 22:13 schreef Erasmo het volgende:
Dacht even dat ik geen bier meer had hier, vind ik een cadeaufles Duvel van 1,5L in de kast
Nein Milimeethurquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:15 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
even verder gekeken, 'De Uzi vind ik wel grappig'![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |