Al nuchter?quote:
Ik dank degene die Esses heeft aangepingtquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:06 schreef Transmittendus het volgende:
Esses,
Laat eens weten als je online bent. Zit met een dilemma
Jup! Mocht alleen vanochtend de badkuip schoonmaken. Had de wc net niet gehaaldquote:
Zat plek voor de kids.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:11 schreef ErwinRommel het volgende:
Auto die ik op het oog heb heeft ook de Nationale Auto Pas, dus de kilometerstand zou okay moeten zijn.
http://auto.marktplaats.n(...)muCE&fta_ind=25&fs=1
Echte mannen kotsen niet van drankquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:36 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Jup! Mocht alleen vanochtend de badkuip schoonmaken. Had de wc net niet gehaald
Hoeveel echte mannen ben jij dan wel niet in je (uitgaans-)leven tegengekomen? Ik niet veel geloof ik XDquote:
Stalin en Leena op de achterbank. Allebei in de gordel natuurlijk!quote:
quote:
Kom ik net uit de douche stappen zie ik deze reactiequote:
Waarom denk je dat ik nog geen vriend heb? De mannen van tegenwoordig zijn poessiesquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:40 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Hoeveel echte mannen ben jij dan wel niet in je (uitgaans-)leven tegengekomen? Ik niet veel geloof ik XD
Train as you fight!!quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:36 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Jup! Mocht alleen vanochtend de badkuip schoonmaken. Had de wc net niet gehaald
mwah word toch prioriteiten stellen dan.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:46 schreef Maitje het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik nog geen vriend heb? De mannen van tegenwoordig zijn poessies
TSSS wedstrijdje zuipen doen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:46 schreef Maitje het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik nog geen vriend heb? De mannen van tegenwoordig zijn poessies
Allen hier op DEF samen kunnen denk ik niet op tegen AchJa, Cobra en mijzelfquote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:47 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
mwah word toch prioriteiten stellen dan.
Ik hoef mijzelf niet te bewijzenquote:
Niet zo stoer doen...quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Allen hier op DEF samen kunnen denk ik niet op tegen AchJa, Cobra en mijzelf
Maja van die Jillz troep die jij zuipt ga je natuurlijk ook nie kotsen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:50 schreef Maitje het volgende:
[..]
[..]
Ik hoef mijzelf niet te bewijzen
[..]
Niet zo stoer doen...
Jazeker madame, jij gaat betalen voor de drankquote:
Ik denk dat je nu in de war bent met een echte heer. Tenminste, als ik de omschrijving van een echte man naar de maatstaven van (1) de infanteristen waar ik mee omga, (2) de maatschappelijke waardes van onze en nieuwere generaties, (3) de uitingen op tv (mtv bijvoorbeeld) mag geloven. Dan is een echte man iemand die max aan het bier zit en vrouwen zonder al te veel respect behandeld.quote:
Emancipatie rules.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jazeker madame, jij gaat betalen voor de drank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |