Het begin van de missie was in feite al een politieke en op hoger militair niveau een blunder. Als pax ga je, als pax kom je terug. De gevolgen waren niet mals.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:17 schreef Pumatje het volgende:
[..]
goed weet jij denk ik ook meer van dan ik natuurlijk, maar over alles wat ik lees, is dat er zo veel fouten gemaakt zijn inderdaad.. dat het niet te vermijden was.
Paresto ook. Zegt genoeg lijkt me.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
LMB overrated? Toch heeft het op de stingers na dan wel gered van de bezuinigingen
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het begin van de missie was in feite al een politieke en op hoger militair niveau een blunder. Als pax ga je, als pax kom je terug. De gevolgen waren niet mals.
Goed dat was dus de politiek, en de militaire leiding ging erin mee. Die 20mm boordkanonnen vervangen voor .50'squote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in.
Echter als Nederland er op de Afghanistan manier was ingedoken had die Mladic hooguit 3 secs of fame gehad. Daarna zou hij in hoofdgroepen uiteen voor de camera liggen.
Sorry...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:25 schreef Maitje het volgende:
@achja
Kwart voor 9 al!. Ik heb van mijn leven nog nooit zo snel gefietst.
Net zoals de avatar van Erasmo dusquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:25 schreef Maitje het volgende:
@m.k
Niet van suiker, alleen als het zo erg onweert en ik fiets buiten dan schijt ik alle kleuren van de regenboog
Vrij snel.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:54 schreef Pumatje het volgende:
verdomme, moet iemand een e-mail sturen, maar het papier met daarop de mail is helemaal natgeregend. Ik kan teruglezen J.H.(achternaam ) maar die H kan ook een streepje zijn.. heb dus maar alle mogelijk combinaties apart gemaild..
hoe lang duurt het voordat ik hoor van hotmail zelf dat het e-mail adres waar ik naa rheb gemaild niet bestaat?
Automatisch bericht vrijwel meteen geloof ik, is tenminste met Gmail zo?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:54 schreef Pumatje het volgende:
verdomme, moet iemand een e-mail sturen, maar het papier met daarop de mail is helemaal natgeregend. Ik kan teruglezen J.H.(achternaam ) maar die H kan ook een streepje zijn.. heb dus maar alle mogelijk combinaties apart gemaild..
hoe lang duurt het voordat ik hoor van hotmail zelf dat het e-mail adres waar ik naa rheb gemaild niet bestaat?
Hotmailquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:54 schreef Pumatje het volgende:
Ik hoop niet dat het een vertrouwelijk mailtje was danquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:00 schreef Pumatje het volgende:
dan of hebben een heleboel lui met zijn achternaam nu een mailtje ..of Hotmail duurt er wat langer over..
hoop ik..
heb ook net een test mail gedaan, met een gegarandeerd nep adres, tenzij iemand roespoekoenoe213@hotmail.com heeft...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |