Nah, het werd dus 21:00 begrijp ik?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:56 schreef Maitje het volgende:
@Achja
Ik luister nooit meer naar jou! Jij met je half 10! Heb moeten fietsen voor mijn leven!!
Je bent toch niet van suiker? lekker boeiend die regen, je moet toch nog douchenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:56 schreef Maitje het volgende:
@Achja
Ik luister nooit meer naar jou! Jij met je half 10! Heb moeten fietsen voor mijn leven!!
Het is in A'foort aardig tekeer gegaan begrijp ik uit de berichten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:58 schreef m.k het volgende:
[..]
Je bent toch niet van suiker? lekker boeiend die regen, je moet toch nog douchen
* Lotusss geeft Pumatje een knuffelquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:59 schreef Pumatje het volgende:
ik ben nu een dwalende ziel op Oirschot...pantserloos, bataljonloos..
Bataljon bestaat nog wel, maar ziel is er uit getrokken..tesamen met z'n kloten.
Heb je een kamer daar?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:59 schreef Pumatje het volgende:
Bataljon bestaat nog wel, maar ziel is er uit getrokken..tesamen met z'n kloten.
Hebben jullie al iets van het bataljon begraven?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:59 schreef Pumatje het volgende:
Ennuh... als ik het op 22:00 had gehouden had je dan geen probleem gehad?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:56 schreef Maitje het volgende:
@Achja
Het is knap lullig maar jij kunt er verder ook weinig aan veranderen. De politiek en hoge legerleiding heeft daartoe dit besluit genomen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:59 schreef Pumatje het volgende:
Met Puma zijn er wel wat meer mensen kwaad... Ook ik baal van geen tanks meer....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het is knap lullig maar jij kunt er verder ook weinig aan veranderen. De politiek en hoge legerleiding heeft daartoe dit besluit genomen.
Enige wat je nu kunt doen is voorwaarts gaan ipv te gaan mokken en kwaad zijn. Schiet jij niks mee op.
Nee weet het, het is ook meer gewoon dat ik het mis dat ik niet meer werk met dat ding, en die achterlijke belgen die nu rondkarren op onze kazerne met de Leo1.. is best wel apart.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het is knap lullig maar jij kunt er verder ook weinig aan veranderen. De politiek en hoge legerleiding heeft daartoe dit besluit genomen.
Enige wat je nu kunt doen is voorwaarts gaan ipv te gaan mokken en kwaad zijn. Schiet jij niks mee op.
[insert foute opmerking over opwarmenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:56 schreef Maitje het volgende:
@Achja
Ze is vast douchen...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:07 schreef Erasmo het volgende:
[..]
[insert foute opmerking over opwarmen]
net zoals ik destijds als nukubu al baalde dat de PRTL's weggingen.. en dat alleen maar meer ben gaan doen sinds ik bij de tanks kwam.. ik begreep meteen de waarde van die dingen na de opleiding..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Met Puma zijn er wel wat meer mensen kwaad... Ook ik baal van geen tanks meer....
Wat denk je van mij als oud-militair? De grootste slagkracht weg bij de KL.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Met Puma zijn er wel wat meer mensen kwaad... Ook ik baal van geen tanks meer....
Jou missen we als kiespijn, lumbl is sowieso overrated en als wij jou dan ook nog kunnen missen is dat mooi meegenomen!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat denk je van mij als oud-militair? De grootste slagkracht weg bij de KL.
Huh?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:11 schreef Pumatje het volgende:
Geen labiele Commandant in Srebrenica en een actieve Pantser eenheid daar en wat meer kans op geen generatiegroot trauma...
Ach ik zat in Afghanistan toen mijn club de laatste schoten lostte uit de Cheetah/ PRTL. En ik moet bekennen dat ik ff een traantje weggepinkt heb.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:09 schreef Pumatje het volgende:
maar dank je voor die woorden.. ik hoor ze meer maar jij kunt het goed op waarde schatten.
Ik snap het helemaal. Het is vernederend. Maar vergeet niet dat die Belgen met oud materieel werken en dat die er in 2012 ook uit gaan. Beter gewerkt met up-to-date spul, en dan weg moeten dan met oud spul je plunjebaal mag gaan inpakken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:06 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Nee weet het, het is ook meer gewoon dat ik het mis dat ik niet meer werk met dat ding, en die achterlijke belgen die nu rondkarren op onze kazerne met de Leo1.. is best wel apart.
Lui hebben echt oude opleggers, oude tanks.. en wij zitten daar met nieuw materieel kansloos te wezen...
hoop echt dat de nieuwe functie doorgaat, kan ik een huisje kopen.
Al zat daar Ome Chris, dan nog was de val van Srebrenica niet te vermijden, helaas.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:11 schreef Pumatje het volgende:
Geen labiele Commandant in Srebrenica en een actieve Pantser eenheid daar en wat meer kans op geen generatiegroot trauma...
LMB overrated? Toch heeft het op de stingers na dan wel gered van de bezuinigingenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jou missen we als kiespijn, lumbl is sowieso overrated en als wij jou dan ook nog kunnen missen is dat mooi meegenomen!
Over de val zelf zoals het gegaan is kunnen we nog wel een boompje over doen. Echter als daar een tankbat had gestaan had Mladic een probleem gehad.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Al zat daar Ome Chris, dan nog was de val van Srebrenica niet te vermijden, helaas.
goed weet jij denk ik ook meer van dan ik natuurlijk, maar over alles wat ik lees, is dat er zo veel fouten gemaakt zijn inderdaad.. dat het niet te vermijden was.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Al zat daar Ome Chris, dan nog was de val van Srebrenica niet te vermijden, helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |