Dat dus.quote:
Ik bedoelde welke van de 90 Ark Royals, aangezien ik geen digitale TV hebquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vast een die de niet dig tv figuren nog niet gezien hebben...
Oh, het kon twee kanten op...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:23 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik bedoelde welke van de 90 Ark Royals, aangezien ik geen digitale TV heb.
Tamme kutzooi... Ik maar hopen op ellende en gebeurt er amper iets...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:25 schreef Lotusss het volgende:
Het regent al een tijd niet meer, maar af en toe toch even een lichtshow buiten
Dat zeg ik nietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:18 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Want als het bij ER niet hagelt komen er nergens hagelstenen uit de lucht vallen...
Geloof me nu gewoon op m'n mooie donkerbruine ogen dan komt alles goedquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja dat. En nu loopt hij telkens te verkondigen dat hij "vrijwel" altijd gelijk heeft enzo... pffff....
Deze:quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:23 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik bedoelde welke van de 90 Ark Royals, aangezien ik geen digitale TV heb.
Nu klink je als een loverboyquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Geloof me nu gewoon op m'n mooie donkerbruine ogen dan komt alles goed
Flikker maar mooi op met je "warmte" Jij weet net zo goed als mij hoe het bij dit soort temperaturen is om opgesloten te zitten in je pantserdoos.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:40 schreef Pumatje het volgende:
verdomme, was het eindelijk een fijne temperatuur de afgelopen 2 dagen.. krijgen we zo'n afsluiter van een ( toch al ) veel te kort warme periode..
crap
Daar hoeft hij zich nu niet meer druk over te makenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Flikker maar mooi op met je "warmte" Jij weet net zo goed als mij hoe het bij dit soort temperaturen is om opgesloten te zitten in je pantserdoos.
Laag ER, erg laag...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daar hoeft hij zich nu niet meer druk over te maken
Helaas wel de keiharde realiteit, en daar kan ik helaas ook niks aan veranderenquote:
Die is onder de gordel.....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daar hoeft hij zich nu niet meer druk over te maken
In de tank was ik w.s nu al dood..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Flikker maar mooi op met je "warmte" Jij weet net zo goed als mij hoe het bij dit soort temperaturen is om opgesloten te zitten in je pantserdoos.
Iewat lullig is een understatement...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:55 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik dacht meer aan bier drinken in plaats van onder pantser te gaan. Dat was mijn insteek met die ietwat lullige opmerking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |