* Danny ook.quote:
https://plus.google.com/1(...)s/PhJFJqLyRnm?tab=XXquote:Vic Gundotra - 5:45 AM - Public
We've shut down invite mechanism for the night. Insane demand. We need to do this carefully, and in a controlled way. Thank you all for your interest!
For any who wish to leave, please remember you can always exit and take your data with you by using Google Takeout.
It's your data, your relationships, your identity.
Dat dacht ik idd ook te begrijpen uit die demo, zou ik ook jammer vinden.quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:40 schreef Danny het volgende:
ziet er goed uit. overzichtelijk ook. alleen lijkt het erop dat je een contact maar in één circle tegelijk kunt plaatsen en dat vind ik wel een potentieel gemiste kans.
Kun jij ook uitnodigen?quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:03 schreef VladimirPoetin het volgende:
Wie een invert wil kan op Tweakers kijken daar heb ik hem ook gekregen:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1463302/last
Behalve die donkere balk boven toch niks?quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:18 schreef PiRANiA het volgende:
Mijn google calendar ziet er ook al anders uit.
Nieuwe google calendar is baas hij sync alleen niet meer met mijn blackberryquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:18 schreef PiRANiA het volgende:
Mijn google calendar ziet er ook al anders uit.
Verstuurdquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:25 schreef iBenny het volgende:
Ik kan inviten... stuur ff een DM als je ook wilt
quote:Voor mensen die invites sturen, doe het op de volgende manier: plaats een update op je wall, en bij 'mensen toevoegen...' vul je het emailadres in van degene die je wilt inviten, dan heeft die persoon meteen toegang tot google+. En nu hopen dat dit bericht genoeg wordt gelezen
Yes, geluktquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:27 schreef iBenny het volgende:
En als je een invite hebt ontvangen...
[..]
Ze kunnen in meerdere circlesquote:Op donderdag 30 juni 2011 10:40 schreef Danny het volgende:
ziet er goed uit. overzichtelijk ook. alleen lijkt het erop dat je een contact maar in één circle tegelijk kunt plaatsen en dat vind ik wel een potentieel gemiste kans.
Iets posten bij je updates: https://plus.google.com/?tab=XXquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:27 schreef Nyce het volgende:
Hoe invite je? Via die circles gedoe? Ik krijg daar: Sending email invitations will be enabled soon!
Die verwijst vanaf nu dus naar Google+quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:55 schreef iBenny het volgende:
Dit is dan trouwens de 3de profielwebsite van Google, na...
- Google Profiles - profiles.google.com
- Orkut - www.orkut.com
dm maar.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:37 schreef Game_Error het volgende:
Is het nog mogelijk om invites te krijgen? Zo ja dan zou ik er graag een willen.
Bronquote:'Krankzinnige vraag' naar uitnodiging nieuw sociaal netwerk Google+
Er is een run ontstaan op uitnodigingen voor het nieuwe sociale netwerk van Google, Google+. Dinsdagavond lanceerde Google het sociale netwerk als 'het antwoord op Facebook', maar vooralsnog mag alleen een groepje Amerikaanse uitverkorenen meedoen met de 'field trial'. Op veilingsite eBay worden de schaarse uitnodigingen al voor 25 dollar van de hand gedaan.
Google lijkt een neus te hebben voor het creëren van een hype rondom nieuwe producten. Google weet dat 'early adopters' allemaal de eerste willen zijn, en is vaak zeer spaarzaam met het uitdelen van uitnodigen voor de eerste testrondes van een nieuw product. De hype wordt hierdoor gevoed. Het groepje van eerste testers mocht eerst één persoon uitnodigen, maar gisteravond werd dit alweer stopgezet. Dit vanwege een 'krankzinnige vraag' naar de uitnodigingen, zoals Google-manager Vic Gundotra het omschrijft. Er staan op eBay al ruim 50 advertenties waarbij de uitnodigingen te koop worden aangeboden.
Circles
De geruchten over het nieuwe sociale netwerk waar Google aan werkt circuleren al maanden. Het centrale uitgangspunt van Google+ is een nieuwe manier om informatie te delen met de mensen om je heen. Volgens Google deelt Facebook de wereld eigenlijk te eenvoudig in: iemand is je 'vriend' of niet. Bij Google+ worden hierom de mensen die je kent ingedeeld in verschillende circles. Dit kunnen groepen van vrienden, familie of collega's zijn.
Ook Facebook heeft deze groepsfunctionaliteit, maar bij Facebook is het een extra mogelijkheid, in plaats van het centrale uitgangspunt. Google+ schopt tegen het zere been van Facebook door te zeggen dat het betere manieren heeft om je privacy te beheren.
De hype rondom de zoveelste poging van Google om voet aan de grond te krijgen in de sociale-netwerkwereld, is nog geen garantie voor succes. Ook Google Wave en Google Buzz stonden in het middelpunt van de aandacht, maar flopten gigantisch. De eerste reacties op Google+ zijn in ieder geval wel positief.
onbeperkt. de persoon in kwestie moet wel gmail hebben volgens mij. Je zoekt de persoon en deelt een bericht met die persoon. Vervolgens krijgt die persoon een uitnodiging om dat bericht te lezen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:49 schreef schommelstoel het volgende:
Vandaag ook een Invite gekregen
Wel leuk om nu even alles uit te pluizen.
Hoeveel invite's krijg je eigelijk om te versturen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |