Ook maar weer aanhaakt..
Orea, wat fijn dat Leia zelf geregeld heeft dat het drinken bij jou genoeg geweest is, en wat jammer eigenlijk ook weer. Wat worden ze dan ineens snel groot he? Mooie stats heeft ze, je speklapje!

1. Drips, stains, leaks oh my - Hm, alleen in het begin, eerste 2 maanden ofzo?
2. Limited clothing – ik hou er zeker wel rekening mee, maar ik heb slechts 1 'speciale' borstvoedingsshirt in de kast hangen, en die heb ik bijna nooit aan. Zolang er een decolleté in zit, it's all good.
3. Weight gain – Ik ben nu, ruim een jaar na bevalling weer netjes op gewicht, het laatste half jaar zat ik er een kilo of 3 boven. Maar dat had meer te maken met dat ik in het eerste half jaar zo'n beetje leefde op kokosmacronen, bokkenpoten en gevulde koeken

4. Less sex – heeft mi meer te maken met het hebben van een baby dan met borstvoeding.
5. Limits on food and drink – behalve alcohol, laat ik niets staan. Ben wel wat voorzichtiger geweest met ui, kool en knoflook. Dat hoeft nu niet meer.
6. It hurts like heck – Links deed alleen de eerste 2 weken het aanhappen pijn, rechts heeft er zeker 4 weken langer over gedaan pijnloos te kunnen voeden. Niet onoverkomelijk wmb.
7. Stretched out boobs forever – ja en? Trek een goede bh aan en niemand ziet het. Boeiend...
8. You feel trapped – hm, dat was hier de eerste 2 maanden wel. Het kind dronk echt om de 2 uur zeker 3 kwartier in het begin. Dus alleen de deur uit kon maar een uurtje, en dan snel weer naar huis waar een ongelukkig meisje wachtte... Maar ook dat heeft veel te maken met het feit dat je niet meer ad hoc dingen kunt plannen en doen, maar rekening moet houden met. Dat zal met de 2e makkelijker voelen denk ik.
9. It’s sacrifice – Nee, vooral genieten!
10. It’s all still completely worth it.