Inderdaad idioot dat ze het weer niet even bijsturen daar bij het KNMI zodat hun voorspelling uitkomt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:02 schreef Lightning_NL het volgende:
Allemaal weer hysterisch gezeik over 'extreem' weer. Wat een lachertje!
Sorry maar er klopt geen zak van!!!quote:
Ik wacht de hele dag al. Ik wil onweer, en wel nuquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:02 schreef kapiteintje het volgende:
Anders wacht je gewoon even af. Die vragen heel de tijd, waar niemand een antwoord op kan geven.
Moet je ook achter je computer wegkomenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sorry maar er klopt geen zak van!!!
Hier valt of knalt helemaal NIETSCH!!!
Dat was hier ook, 1 minuut harde regen, 3 flitsen en 1 rommel geweest nu, de deur kan zowat alweer overquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:03 schreef Qunix het volgende:
Woooow!
Binnen letterlijk 5 minuten van volop zon naar heel donker en veel wind met in de verte gedonder...
Hier in Haarlem alleen donders maar geen flitsen (wel een TV die erop reageert, vage geluiden en slaat steeds over)quote:
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:51 schreef hans1988 het volgende:
Kerkrade: grijs met een zacht briesjeBen jaloers op de rest die er middenin zitten
Ik laat morgen (hopelijk) nog weten of ik, met mijn door waarneming voortschrijdend inzicht, mijn instemming kan betuigen!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:02 schreef Lightning_NL het volgende:
Allemaal weer hysterisch gezeik over 'extreem' weer. Wat een lachertje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |