abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98781459
0s.gif
Vorig deel: Wachten op het tweede streepje deel 193

Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken. Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

Aanpassingen van je NOD gaarne dikgedrukt in je post plaatsen.

NOD:

01 juli papillion
01 juli Fenne
06 juli Clauwhee
12 juli Lijnloos
23 juli charmed_angel (09-2009)
23 juli KleinKloonMeisje
27 juli Jaantje_
31 juli frummeltje86 (12-2010)
31 juli Ladyblack (08-2010)

Elynasedai
Entreri
Kolonia (04-2009)
Koningin Juliana (03-2009)
Mijsje (08-2007)
prinseszondererwt (11-2007)
Poookie
Thistleweed
Boepie
lollypops
Dananana
Wendysenna

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PMetje. )

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

Afkortingen:
NOD = Niet Ongesteldheidsdag (de dag dat je ongesteld zou moeten worden, maar het niet wilt)
DPO = Days Past Ovulation (het aantal dagen dat verstreken is sinds je ovulatie)
LF = Luteale fase (het aantal dagen tussen je eisprong en je menstruatie, tussen 9-14 dagen is normaal)
PUPO = pregnant until proven otherwise
KvK = klussen voor kindje (functioneel klussen dus, of te wel neuken in je vruchtbare periode)
FFF = Fuck for Fun (gewoon lekker neuken omdat je daar gewoon zin in hebt)
FF = Fertility Friend (site waar je je cyclus kunt bijhouden mbv temperaturen)

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 04-07-2011 11:26:29 ]
pi_98781595
Net nieuw hier en al een nieuw topic moeten openen! :P

Ik sloot met:
quote:
Wat jammer Frummeltje -O- . Zeker nu je moet kiezen wat te doen... Succes iig!
Frummeltje, wil je je NOD aangepast hebben? Wel fijn trouwens dat je cyclus nu wat korter was!
  dinsdag 28 juni 2011 @ 20:09:54 #3
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_98784130
Ja, zeker fijn dat ie steeds korter wordt! Zou je mijn NOD op 31 juli willen zetten?
pi_98784773
He bah frummeltje! Wel fijn van het kortere maar minder leuk van het gebeuren zelf... Denk er gewoon ff
Rustig over na wat je wilt met trouwen... Ben je er misschien ook wat minder mee bezig en misschien....
pi_98788250
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:09 schreef Frummeltje86 het volgende:
Ja, zeker fijn dat ie steeds korter wordt! Zou je mijn NOD op 31 juli willen zetten?
Ik zie dat een modje het al geregeld heeft :) .
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:24:00 #6
279894 winka
There is no place like home..
pi_98789936
Hello ladies :W
Tijdje niet geweest en eigenlijk is dat heel goed bevallen :) Privé heel erg druk geweest en nog steeds. Dit topic half half gevolgd, dus morgen ga ik even goed bijlezen!

In ieder geval is vrijdag mijn nod, nog nergens last van en ik heb ook niet het idee dat het raak zal zijn.. We hebben wel goed gesext deze maand want ik heb ovutesten gebruikt :P Ik had mezelf voorgenomen om deze voorlopig niet te gebruiken maar mijn vriendin kondigde een week of zes geleden aan dat ze voor een tweede zou gaan O+ Vier weken later was ze zwanger }:| :D

Ongelovelijk.. dus ja toen werd ik zelf heel erg ongeduldig en heb ik ovutesten gebruikt. Maar wat ik al had verwacht klopte, ik heb een cyclus op de klok. Op de 14e dag spatte het tweede streepje er vanaf dus na mijn wortelkanaalbehandeling er meteen gebruik van gemaakt _O_

Tot zover mijn korte update, morgen weer verder *O*
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:27:44 #7
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_98790180
ha winka goed je weer te zien! Had je al gemist in t topic!
pi_98790701
Balen Frummeltje!

He Winka, daar ben je weer! Hopelijk is het toch raak voor je deze maand! Frusterend he, dat het soms bij sommige mensen zo snel gaat! Wel fijn voor die mensen natuurlijk, maar ik kan me voorstellen dat je daar enorm ongeduldig van wordt.

Hier vandaag nog wel wat bloed, maar het is wel weer wat minder geworden..! :? Mijn temp was vanmorgen ook nog boven de coverline... nog maar even afwachten hoe het loopt!
pi_98791097
lastig idd Frummeltje!

Welkom terug Winka!

Ik ben inderdaad ook wel bang voor de teleurstelling als ik toch ongesteld wordt, maar ik vind het ook niet zo gemakkelijk om er niet zo mee bezig zijn......
pi_98791740
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:34 schreef Labelloo het volgende:
Balen Frummeltje!

He Winka, daar ben je weer! Hopelijk is het toch raak voor je deze maand! Frusterend he, dat het soms bij sommige mensen zo snel gaat! Wel fijn voor die mensen natuurlijk, maar ik kan me voorstellen dat je daar enorm ongeduldig van wordt.

Hier vandaag nog wel wat bloed, maar het is wel weer wat minder geworden..! :? Mijn temp was vanmorgen ook nog boven de coverline... nog maar even afwachten hoe het loopt!
Doe jij es testen???!!!
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:50:48 #11
57497 happyme28
I'm so happy
pi_98792003
Halloooo, even een :W uit niemandsland!

Labellooo, wow, dat klinkt positief (en herkenbaar uit mijn eerdere zwangerschap(pen))

Frummel -O- , wel positief dat je cyclus nu een normale lengte heeft! Hopenlijk vanaf nu gewoon regelmatig.
pi_98807936
Spannend Labelloo, wanneer ga je testen? :D

Frummeltje, hè wat jammer!

Hopelijk volgen jullie me snel naar Z&G!
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_98810761
Hhmmm.. ik weet niet of testen nog wel nodig is hoor...! Het bloeden is er nog steeds, en mijn temp is ook weer lager! :{ Bah! Het enige rare is dat ik misselijk ben!
pi_98810926
Test dan gewoon!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  woensdag 29 juni 2011 @ 11:32:12 #15
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_98811417
Ja, plas eens over zo'n ding heen.
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 29 juni 2011 @ 12:44:01 #16
341729 calilov3
It's just caliloving
pi_98814235
plassuh plassuh!!
pi_98816316
Jaa, testen! testen!

Ik heb het idee dat ik mezelf voor de gek aan het houden ben. Ben nog steeds misselijk na eten en heb het idee dat ik een streep zie onder mijn navel (heel erg minimaal), maar aan de andere kant denk ik dat dat alleen komt omdat ik het zo graag wil..
Van mezelf mag ik volgende week woensdag pas testen, rond dit weekend zou ik zo'n beetje ongesteld moeten worden. Ik weet niet meer precies wanneer ik vorige keer ongesteld was omdat dat in een chaos week viel..
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:02:38 #18
171422 LadyBlack
paint it black
pi_98833884
Oei Marjolijntje, pas wel op dat je jezelf niet helemaal gek maakt he, een (zwangerschaps)streep onder je navel nu al lijkt me wat, eh.... onmogelijk! ;)

Misselijkheid daarentegen lijkt me een signaal om op te gaan letten :Y kan door stress komen maar tis natuurlijk ook een van de bekendste symptomen van een zwangerschap. Spannend!
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:56:11 #19
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_98836652
die streep heb ik hier nog nooit gezien zelfs ;)
(ja alleen als mijn legging wat te strak zat hahahha)
(en toch echt al bijna 2 kindjes..)

good luck allemaal! ik zit te lurken en te wachten op 2e streepjes hiero!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_98837096
Ja, daarom zeg ik al, ik geloof het ook nog niet helemaal hoor! Het lijkt me ook zo onwaarschijnlijk (die streep dan). Maar ik zie het vanzelf, komt vast goed! :)
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  woensdag 29 juni 2011 @ 22:11:53 #21
279894 winka
pi_98841804
Zo, ik ben geloof ik helemaal bijgelezen :) Helaas geen tweedestreepjes -O-
Misschien Labelloo of Calilov3 :) ^O^

Fijn om te horen dat je je afvroeg waar ik was Klavertje :)

Het is nu even teveel om op iedereen te reageren, maar ik hoop voor iedereen die in dit topic rondhangt heel gauw een positieve test ^O^
Nog een dikke :* voor Clauwhee, fijn dat jouw lichaam het weer doet, ik hoop dat je gauw weer naar Z&G mag. En LB, heb je de stap naar de huisarts al gezet? Moeilijk hoor.. maar goed dat je stappen onderneemt en wie weet is dat voor jou heel snel dé oplossing :*
C_A succes met IUI :*

En alle 'nieuwe' dames, welkom en heel veel succes :)

Hmm.. vrijdag/zaterdag mijn nod en ik weet eigenlijk niet wat ik ervan moet denken. Net een pietsiekleinminiscuul bruin slijm gespot en meestal luidt dit het begin van mijn menstruatie in ;( Toch heb ik nog hoop :) Heb namelijk nu ook andere symptomen zoals *tromgeroffel* ... speldenprikjes in mijn buik en al anderhalve week trekkerig gevoel rond mijn schaambeen en lies. En ik heb wat bultjes rond mijn tepels. Waarom schrijf ik dit toch op, het is elke maand weer wat anders :D
Nou ja afwachten maar weer, deze keer nog maar twee dagen. Donderdagavond ga ik testen halen bij het Kruidvat en dan vrijdag testen in het meest positieve scenario *O*
  woensdag 29 juni 2011 @ 22:16:53 #22
171422 LadyBlack
paint it black
pi_98842130
Ah Winka, ik zie je post nog net voor ik af ging sluiten!

Je weet het he, bruin is niet erg, en het kán nog steeds, zeker met je andere symptomen!! ^O^
Ik duim voor je, ook als het tegen beter weten in is ;) want ik herken je verhaal, maargoed, er zijn massa's dames die bruinverlies hebben aan het begin van hun zwangerschap :Y

Ik wacht nog even met de afspraak maken tot ik weet wat deze ronde me brengt. Heb een sublieme timing weer, met een beetje geluk word ik ongesteld vlak vóór of terwijl ik op concours ben met mn koor :') We overnachten op een camping..... help me hopen dat ik dan niet ongesteld ben please :')!
  woensdag 29 juni 2011 @ 22:19:58 #23
279894 winka
pi_98842342
Ik duim héél hard voor je ^O^ :* Op een camping ongesteld zijn, wens ik niemand toe :N En het moet gewoon raak zijn!
Ja ik weet het van het bruinverlies.. Heb er ook weer druk op gegoogled. Heb eigenlijk altijd het idee dat het meer op andere vrouwen betrekking heeft dan mezelf. Maar ik wacht 'geduldig' af :)
  woensdag 29 juni 2011 @ 22:45:23 #24
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_98844044
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:02 schreef LadyBlack het volgende:
Misselijkheid daarentegen lijkt me een signaal om op te gaan letten :Y kan door stress komen maar tis natuurlijk ook een van de bekendste symptomen van een zwangerschap. Spannend!
Als je daar vatbaar voor bent. Ik heb elke maand ongeveer alle kwaaltjes wel gehad prik prik doen mijn borsten pijn, als je hard en vaak genoeg prikt wel ja , behalve toen het raak was.

Ik duim voor jullie! :*
pi_98844455
Frummeltje -O- . Jammer dat het niet gelukt is zeker nu je voor jezelf op het twijfel moment zit. Toch zeker wel een cheer voor je cyclus die nu een normale lengte lijkt aan te nemen. Mocht je er komende maand niet voor gaan / mocht het dan niet lukken dan geeft het wel zeker hoop dat je cyclus de komende tijd op een mooie lijn gaat zitten met daarna natuurlijk gewoon het succes dat je tijdens je wittebroodsweken zwanger zult raken.

Winka, verlies de hoop niet maar laat je ook niet gek maken. Je eerste post hier klonk echt zo gewoon luchtig en positief dat ik dacht deze ronde moet het gewoon goed bij je zitten. Maar ik snap je twijfel, je wilt ook gewoon niet teveel zien en toch neem je alles waar. Je lijkt iig weer positief in het gebeuren te staan. Niet dat ik je hier weg wil hebben maar een beetje afstand van hier doet je volgens mij wel goed, probeer in ieder geval die sfeer door te zetten.

Ladyblack, puur om de pratische reden zou het uitblijven van je }) handig zijn, maar natuurlijk is een 2e streepje je 1000 maal meer gegund.

Labello, hoe gaat het daar. Probeer iig dat te doen of niet te doen waar je jezelf het fijnst bij voelt. Persoonlijk zou ik wel even testen om iig uit te sluiten dat je zwanger bent, al is het vaststellen wel gaver.

Marjolijntje een :* om je zenuwen in bedwang te houden. Ik weet niet eens of ik je al welkom geheten heb, zo niet bij deze. Maar goed jou schoppen we natuurlijk ook het liefst woensdag gewoon door naar het volgende topic ;).

Ik heb de afgelopen maanden toch wel geconcludeerd dat ik een paar dagen voor mijn NOD last heb van een witte afscheiding, nu ook al weer. Mijn hormonen beginnen iig al weer goed op te spelen, maar dat kunnen ook de zenuwen zijn. Ik hoop verder heel hard dat het zaterdag word voordat de }) komt.
Mijn lief zij gister opeens heel lief, weetje het is eigenlijk wel ok dat het nog niet is gelukt. Wat is er nu mooier dan de komende maand als getrouwd stel gewoon een babytje te maken. Dan klopt alles helemaal *;
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')