Frummeltje

. Jammer dat het niet gelukt is zeker nu je voor jezelf op het twijfel moment zit. Toch zeker wel een cheer voor je cyclus die nu een normale lengte lijkt aan te nemen. Mocht je er komende maand niet voor gaan / mocht het dan niet lukken dan geeft het wel zeker hoop dat je cyclus de komende tijd op een mooie lijn gaat zitten met daarna natuurlijk gewoon het succes dat je tijdens je wittebroodsweken zwanger zult raken.
Winka, verlies de hoop niet maar laat je ook niet gek maken. Je eerste post hier klonk echt zo gewoon luchtig en positief dat ik dacht deze ronde moet het gewoon goed bij je zitten. Maar ik snap je twijfel, je wilt ook gewoon niet teveel zien en toch neem je alles waar. Je lijkt iig weer positief in het gebeuren te staan. Niet dat ik je hier weg wil hebben maar een beetje afstand van hier doet je volgens mij wel goed, probeer in ieder geval die sfeer door te zetten.
Ladyblack, puur om de pratische reden zou het uitblijven van je

handig zijn, maar natuurlijk is een 2e streepje je 1000 maal meer gegund.
Labello, hoe gaat het daar. Probeer iig dat te doen of niet te doen waar je jezelf het fijnst bij voelt. Persoonlijk zou ik wel even testen om iig uit te sluiten dat je zwanger bent, al is het vaststellen wel gaver.
Marjolijntje een

om je zenuwen in bedwang te houden. Ik weet niet eens of ik je al welkom geheten heb, zo niet bij deze. Maar goed jou schoppen we natuurlijk ook het liefst woensdag gewoon door naar het volgende topic

.
Ik heb de afgelopen maanden toch wel geconcludeerd dat ik een paar dagen voor mijn NOD last heb van een witte afscheiding, nu ook al weer. Mijn hormonen beginnen iig al weer goed op te spelen, maar dat kunnen ook de zenuwen zijn. Ik hoop verder heel hard dat het zaterdag word voordat de

komt.
Mijn lief zij gister opeens heel lief, weetje het is eigenlijk wel ok dat het nog niet is gelukt. Wat is er nu mooier dan de komende maand als getrouwd stel gewoon een babytje te maken. Dan klopt alles helemaal